olen ihastunut itseäni yli viisitoista vuotta vanhempaan mieheen. emme tunne kovin hyvin, mutta näemme päivittäin, vaihdamme sanasen tai pari. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita tuntuu olevan, mutta ongelmana on ujous tai jäätyminen. Mulla käy niin aina kiinnostavien miesten kanssa. Vaikea saada aikaiseksi järkevää keskustelua tai rentoa fiilistä. ujous tuntuu vielä olevan molemminpuolista. mutta vain näin keskenämme - muuten kyseinen mies on sosiaalinen ja itsevarma, samoin minä.
Haluaisin tietenki uskoa, että hermostuneisuus johtuu ihastuksen molemminpuolisuudesta, mutta pelkään, että mun vaikeuteni aiheuttavat hänenkin vaikean olonsa. ehkä hän tietää ihastumisestani ja kokee sen epämukavana, mutta ei halua loukata? välillä tuntuu että mies välttelee mua ja välillä taas tuntuu, että se haluis jutella enemmänki mutta mä jäädyn. Kaikki on jotenkin typerää, kiusallista ja mua turhauttaa, kun en tiedä missää mennään ja kun en osaa olla oma itseni. ikinä ei ole ollut näin hankalaa tutustua kehenkää! joko se johtuu molempien ujoudesta tai sitten mun ihastumisen läpinäkyvyydestä ja miehen yrityksestä pysytellä etäällä. olen kumminkin huomattavasti häntä nuorempi. emmekä varsinaisesti ole edes ystäviä, vaan tuttuja.
Sanokaa nyt jotain tylyn rehellisiä mielipiteitä!
Pitäisikö tehä aloite? huolettaa vaan, että oikeasti pitää nähdä tätä miestä lähes päivittäin. Jos mut torjutaan, voi elämä käydä tuskaiseksi...
Vanhempaan mieheen ihastuminen ja ujous
18
2031
Vastaukset
- Go for it
Se on vaikeaa mutta oikeasti, sinun pitäisi kertoa tästä hänelle vaikka heti huomenna että olet ihastunut häneen.
Olen itsekkin vähän ujo mitä näihin asioihin tulee ja sen takia en kertonut ihastuksestani eräälle henkilölle... Nyt ei sitten ole enään mitään mahiksia ja potuttaa todella paljon. - katua pitkin
joo kannattaa mielummin katsoa ja katua, kuin pelkästään katua
- Oma kokemukseni
Hei! Sun tilanteesi muistuttaa nurinkurisesti omaani, minuun taas on ihastunut se 15 v vanhempi mies. Hän on sanonut siitä minulle monta kertaa, mutta tunne vaan ei ole molemminpuolinen. Voisin silti sanoa sulle, että ilman muuta kannattaa tehdä aloite, et siinä voi mitään hävitäkään! Jos mies ei ole kiinnostunut, hän osaa toivottavasti ottaa lähentymisyrityksesi imartelevana eleenä, ja kieltäytyä kohteliaasti lähemmästä tuttavuudesta. Mullakin on se tilanne, että näen tuota minuun ihastunutta ihmistä päivittäin, ja olen sanonut hänelle, että ystäviä voimme olla, mutta en vaan tunne häneen minkäänlaista muuta vetoa. Hänelle se ei tunnu riittävän, hän jankkaa vaan, emmekö voi edetä seurustelussa lainkaan ja miksi en ole hänestä kiinnostunut. Vaikea selittää, ettei hänessä ole mitään vikaa, mutta kun ei vaan sytytä niin ei. Monen vuoden tuttavuuden jälkeen jo luulisi tulleen jotain muitakin kuin ystävyyden tunteita, jos olisi ollut tullakseen. Kuitenkaan en ole pahoittanit mieltäni tai halua nolata miestä, vaan yritän olla hänen kanssaan hyvän kaveruuden asteella, ja sen täytyy riittää hänellekin.
- dude91
Oon ihastunu yhteen mua 10v nuorempaan tyttöön.. Taitaa olla molemminpuolista..
- Eroottinen hiiri
Rohkeasti vain! Suutele ensin häntä yhtäkkiä ja hyväile jalkovälistä, niin mies huomaa kiinnostuksesi. Sitten ehdota siirtymistä johonkin rauhallisempaan paikkaan ja kerro, miten paljon haluat vain häntä.
- mietin vain
dude91, onko tyttösi vm 01? Jos on, niin hänhän on lähes lapsi vielä, 11 vuotta. Ja mistä olet päätellyt tunteiden molemminpuolisuuden? 10 vuoden ikäero ei myöhemmin ole mikään ongelma, ainakaan tytön ollessa yli 16v...
- jääteilyväidiootti
kiitoksia vastauksista, lisää saa laittaa!
ehkä tosiaan pitäs sanoa suoraan, vai? vai pitäskö yrittää tutustua ahkerasti, niin että mies ehkä jo tajuaa siitä, että haluan jotain enemmän?
Mua huolestuttaa vaan, että se pitää mua ihan pentuna. Olen 25 vuotias. hän tietää varmasti, etten aivan tyhmä kakara ole, ainakaan koulutukseni ja kiinnostusteni kohteiden perusteella, mutta onhan minulla silti elämänkokemuksen puutetta häneen verrattuna. Ei äly tai koulutus tee kenestäkään aikuisempaa. omasta mielestäni en ole aivan lapsi, mutta vaikea sanoa mitä hän ajattelee.- Millie
Mä olen naimisissa 18 vuotta vanhemman miehen kanssa. Minä tein aloitteen 21 vuotiaana ja kosin siitä 3 viikon päästä. Elämäni paras ratkaisu: meillä muksuja on 4 ja liittoa on kestänyt enimmäkseen onnellisena jo 16 vuotta ja toivottavasti kestää lopun elämän.
Tuo mies saattaa olla sulle "se oikea" tai sitten ei, mutta sitä et saa ikinä tietää, jos et mitään riskiä ota. Käy sitten hyvin, huonosti, tai hyvin huonosti, niin esim. kahvi kutsu ei sua, tai sitä, tapa!!!
Ota ohjat käsiisi kun asia vaivaa sua
lähesty flirtin kautta ja esitä asia vaik
et voisko se olla sun kaa!
Asia selviää kerralla ja mies jos sua
vanhempi ja viisaampi osaa hoitaa
asian tyylikkäästi loukkamatta sinua
Jos nappaa niin sit toimeks heti eikä
15 pv
Totes vanhempi herrasmies- Kalle vm 71
Moikka. Itse olen 40v mies ja kerron oman näkemyksen sulle. Mun yksi tuttu nainen on ollut jo kymmenisen vuotta naimisissa itseään 17v vanhemman miehen kanssa ja kaikki tuntuu olevan loistavsti. Nainen on 38v ja mies 55v.
Mitä sitten tulee tunteisiin, ne kannattaa kertoa tai näyttää jotenkin sanoilla tai muuten, vaikka laskemalla käden toisen käden päälle, nojaamalla kylkeen, katsomalla pitkään syvälle silmiin... ihan miten vaan ikinä onnistutkaan tunteesi näyttämään. Ole rohkea ja luova.
Miesten silmissä 25 vuotias neitokainen on kaunis, säkennöivä, haluttava ja seksikäs, kaikkea sitä mitä oman ikäluokan neitokaiset olivat tuossa iässä. En tunne yhtään ikäistäni miestä, jonka ajatusmaailmassa 25v neito olisi vastenmielinen!
Onnea ja rohkeutta sulle! - kai53
Ehdota miehelle kahvilla käymistä tai lenkkiseuraksi ja siinä asia varmaan selviää onko tunne molmminpuolista , eikä tarvi miettiä jälkikäteen olisiko pitänyt .
- aaaaajgjhgfjhgf
Oletko itse mies vai nainen? :)
- oikkoska
Yleensä tuon ikäinen mies jo osaa tehdä mitä pitääkin, jos on kiinnostunut ja vapaa toimimaan mielensä mukaan. Luulen, ettei teidän välisemme hankaluus johdu juurikaan muusta kuin siitä, että mies tietää jo sitoutuneensa muualle, eikä haluaisi tuota sitoumusta loukata.
Teksti tuntuu enemmänkin utopialta ja toiveilta, ei niinkään molemmin puolisen mahdollisuuksia täynnä olevan suhteen alulta. Pikemminkin mahdottoman, jos tuota yrittää suhteeksi taivutella.
Puhu miehen kanssa, se yleensä auttaa selvittämään asioita paremmin kuin ventovieraille nettipalstalla kirjoittaminen. - jäätyileväidiootti
kiitoksia taas vastauksista. ja erityisesti Oikkoskalle, voit olla oikeassa, että vain hakemalla ahen merkkejä hänen kiinnostuksestaan, koska sitä itse toivon. Tiedän, että hän on sinkku, mutta sitä en tietenkään tiedä onko hänellä jokin oman ihastus tai jotain sutinaa meneillään jonkun muun kanssa.
Mies on ujohko luonteeltaan, joten voi olla että kohtaamisemme hankaluus johtuu siitäkin ettei hän ole temperamentiltaan ulospäinsuuntautunut ja sukkelasanainen. minun samanlainen luonteenlaatuni aiheuttaa sen ettei kumpikaan oikein ota ohjia keskustelussa.
itseki olen sanonut itelleni että jos hän haluaisi mut niin tekisi jotain, oli ujo tai ei. hän on kumminkin ehitnyt seurustelemaan monet kerrat. luulis että tuossa iässä sitä tietää jo, että oman ujouden yli on päästävä jos haluaa tehdä aloitteen.
ehkä hän ei vain halua mua. mutta täytyy kai vain silti kokeilla... ku uskaltais..! :D en oikein osaa kuvitellakaan, että aloittaisin keskustelun ihastumisestani, mutta pitää kai tehdä jokin selkeä "iskuyritys", että hän voi mut sit torjua jos tarvii. helpompi kai se niin. tajuan kyllä mikä on ei, vaikka sitä ei ääneen sanottais jos torjunta tulee vaan oikeessa tilanteessa. - Mieti vielä
Onkos se mies vapaa vai varattu? Varatun ukon panoksi älä rupea, sen jälkeen sinua pidetään l*tkana koko kylässä.
- viipyileväi-tre
ehkä hänkin on ujo, ei se välttämättä katoa iän myötä. ota yhteyttä, ei siitä haittaakaan ole.
itsellä on samallaista viritelmää menossa, mutta olen tietyissä tilanteissa sairaan ujo (joo, mutta vain tietyissä) joten minun on mahdotonta mennä puhumaan kenellekään julkisesti jos tunteet on mukana voimakkaasti.
tietäis vaan nimen niin vois kysyä suoraan... - MeriXXX
Se mies on liian vanha sinulle. Itse olen naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Aikaisemmin ei ikäero ollut kovin suuri ongelma mutta nyt kun mies alkaa olla jo vanha, ei seksikään enää oikein luonnistu kun ikä tekee tehtävänsä. Itse olisin kyllä vielä hyvinkin halukas mutta kun ei pelaa niin ei...
Ja kyllä sitä on muissakin asioissa huomannut että ei olla ihan samoilla aaltopituuksilla kuin samanikäisten kanssa olisi.
Niin että en suosittele, etsi joku suurinpiirtein samanikäinen! - kolkyt ?
anna palaa.. flirtistä yhteiseen illanviettoon. Rohkea rokan syö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800