Harkittua kiusantekoa parkkipaikalla

Istuin autossani keskellä lähes tyhjää ostoskeskuksen parkkipaikkaa kun auto, Ford S Max, tulee etulokasuojaa hipoen vasemmalle puolelelle niin lähelle, että ovien aukaisu kummallekaan ei ole mahdollista autojen välissä.
Ensin meinasin painaa torvea, mutta olin niin ihmeissäni että halusin nähdä kaverin aikeet loppuun asti. Kaveri tuskin oli huomannut, että istuin autossani.
Nousin autostani ja kysyin kaverilta, että mikä sen tarkoitus on tuolla tempulla? Sain vain herjauksia vastaukseksi ja kaveri lähti pienen lapsensa kanssa ostoskeskukseen. Tosi opettavaista jälkipolvellekin.

Sen verran asia jäi vaivaamaan, että sekassin auton omistajan - rahoitusyhtiö ja haltija konsultti firma laitoin sähköpostin firmaan omalla nimellä ja otin kuvan autosta, jos kaveri yritäisi muunnella totuutta.
Mikä mahtoi olla provokaation tarkoitus?
Autoni oli hyvin parkkiruudussa ja vapaata joka puolella kymmeniä parkkiruutuja tyhjinä ympärillä.
Mikä voi ärsyttää noin paljon? Oliko autoni herran mielestä ehkä "väärää" merkkiä tai "väärää" tyyppiä?

71

2818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjnrretyröööööööööö

      aika vittumaista

    • The mousetrap

      Itselle kävi kanssa niin, että pakettiauto ajoi viereen niin lähelle ettei apukuskin ovea saanut auki. Tämä veijari ajoi tosin kuskin puolen siihen viereen. Saavuin autolle ja katsoin onko kolhua ovessa. Jotain epämääräisiä ääniä kuului ja sitten kuului pakettiauton perästä, "ei se siihen osunut". Ilmeisesti tyyppi oli poistunut jostain muusta ovesta kuin kuskin ovesta, koska niin lähellä autot olivat toisiaan.

      Kysyin "miksi pitää tunkea ihan kylkeen kiinni vaikka kymmeniä ruutuja on vapaana?". Tyyppi vastasi "auto on ruudussa, mikä on ongelma?". Sanoin vain "mieti sitä".

      Ihmettelen mikä on motiivina muu kuin kiusanteko ja tahallinen ärsyttäminen moisella parkkeerauksella.

      Tyypillä oli päällä suomalaisen traktoritehtaan takki, hyvää mainosta.

      • metsätraktori

        Oliko Ponssen takki? Voi saada potkut!


    • keku kekkuli

      Tilanne kannattaa hoitaa siten, että seuraavan kerran autoaan pestessään tuo kiusaaja löytää oven alareunasta pitkän ja ikävän naarmun...

      • Ei nyt sentään

        Ehkä jotain tuommoista kaveri toivoo ja yrittää provosoida.,, Hyvin tietäen, että oma auto on rahoitusyhtiön (eikä ajajan nimi näy) ja minun autoni omani. Parkkipaikoilla on kamerat ja oikeudenkäynnistä tulee aina kallis.
        Rikos on aina rikos vaikka härnättäisikin.


      • keku kekkuli
        Ei nyt sentään kirjoitti:

        Ehkä jotain tuommoista kaveri toivoo ja yrittää provosoida.,, Hyvin tietäen, että oma auto on rahoitusyhtiön (eikä ajajan nimi näy) ja minun autoni omani. Parkkipaikoilla on kamerat ja oikeudenkäynnistä tulee aina kallis.
        Rikos on aina rikos vaikka härnättäisikin.

        Tuon pystyy tekemään helposti siten, ettei kameroihin jää todisteita eikä omaan autoon jälkiä. Ei se oikeudenkäynti mitään maksa, koska kulut menee sen turhaan haastaneen piikkiin.


    • ei plösö luuseri

      Vastaus: Tuo tyyppi joka tuuppas autonsa sun auton iholle huomasi kauempaa kun laiskana luuserina parkkeerasit siihen ostoskeskuksen lapsiperheille tarkoitettuun ruutuun sen jälkeen kun olit jättäny muijas ostarin oven eteen hakeen sulle plösölle pakastepizzaa ja lavakaljaa.
      Siitä lapsiperheiden parkkiruudusta ajattelit että siitä näet hyvin milloin muijas tulee keissien kans ja voit pyyhältää etuovelle vastaan.
      Muistithan ottaa kuvat niin että lapsiperheparkiksi osoittavaa kylttiä ei näy kuvissa?
      Tollasia laisias laiskoja k-päitä on valitettavasti olemassa jotka ette uskalla jättää autojanne mustalaisparkkiin kahden metrin päähän etuovesta vaan valitsette lapsiperheille tarkoitetun parkin tai tietenkin vaihtoehtoisesti invalidipaikan!

    • Huono selitysyritys! Tunnistan kyllä perhepaikat ja infapaikat enkä vahingossakaan parkkeera niihin. Kerroin myös, että toinen autoilija ei voinut tietää minkälaisella porukalla olin tullut ostoskeskukseen.
      Kerroin myös, että ympärillä oli tyhjiä paikkoja eli autoni oli kauempana ovista.

    • G3

      >>Sen verran asia jäi vaivaamaan, että sekassin auton omistajan - rahoitusyhtiö ja haltija konsultti firma laitoin sähköpostin firmaan omalla nimellä ja otin kuvan autosta, jos kaveri yritäisi muunnella totuutta.>>

      ^ Hyvin toimittu ja ihan oikein! ^

      Ite pyrin jättämään auton aina mahdollisimman etäälle, sattuu paljon harvemmin mitään ikävää.

      • Siinäpä se nimenomaa jätin autoni etäälle yksinäiselle paikalle, mutta silti yksi provoilija änkesi kylkeen!


    • hbae

      Parkkihallissa laitan automaattini vapaaseen kukkaroon, joka ulottuu ihmismielen sisälmyksiin. Onko teillä muuta tekemistä kuin kirjoitella tarinoita metsäkansan palstoille talvitorven tahtiin?

      • Niin onko ?

        "Onko teillä muuta tekemistä kuin kirjoitella tarinoita metsäkansan palstoille talvitorven tahtiin? "
        Tuohon lienee itse pätevämpi vastaamaan?


    • mikä vaiva?

      On sulla vaikeeta. Että ihan viereen parkkasi joku. Voi voi!

      Läheltä ohi on Lännen laki. Vasta kun tapahtuu kosketus, sinulla voisi olla jotain sanomista.

      • Kai se nyt

        hiukan voi häiritä, jos toinen auto on niin lähellä, ettei omaan autoon pääse sisälle kuin pelkääjän puolelta könyämällä.


      • Mikä vaiva?
        Kai se nyt kirjoitti:

        hiukan voi häiritä, jos toinen auto on niin lähellä, ettei omaan autoon pääse sisälle kuin pelkääjän puolelta könyämällä.

        > Istuin autossani,...

        Niin? Ei sitten voinut startata ja ajaa muualle? Kyllä se muija sieltä ihan kohta tuli ja pelkääjän puolellahan oli tyhjää parkkipaikkaa vaikka kuinka..?

        Tapahtumia liikenteessä ei voi valita. Suhtautumisensa niihin voi. Varo turhaa vatsahaavaa.


      • Mikä vaiva? kirjoitti:

        > Istuin autossani,...

        Niin? Ei sitten voinut startata ja ajaa muualle? Kyllä se muija sieltä ihan kohta tuli ja pelkääjän puolellahan oli tyhjää parkkipaikkaa vaikka kuinka..?

        Tapahtumia liikenteessä ei voi valita. Suhtautumisensa niihin voi. Varo turhaa vatsahaavaa.

        "Niin? Ei sitten voinut startata ja ajaa muualle?"
        Mitäs luulet? Mitkä olivat vaihtoehdot? Ainoa mahdollisuus oli vain siirtää autoa jonka tietysti teinkin.
        "Tapahtumia liikenteessä ei voi valita." tuosta olen paljonkin erimieltä - pienellä huomavaisuudella voi vaikuttaa paljonkin liikenteessä.
        Öykkäröinti liikenteessä on lyhytnäköistä ja kostautuu aina.
        Eiköhän tässäkin tapauksessa tuolla kiusanhengellä ole suurempi terveydellinen riski tulevaisuudessa.


      • edrfcwsdrfgtbtfc

        On sulla vaikeeta. Että ihan viereen parkkasi joku. Voi voi!
        "

        Vitun ääliö ei voi muuta sanoa.


      • Otan osaa
        edrfcwsdrfgtbtfc kirjoitti:

        On sulla vaikeeta. Että ihan viereen parkkasi joku. Voi voi!
        "

        Vitun ääliö ei voi muuta sanoa.

        On sulla vaikeeta. Että ihan viereen parkkasi joku. Voi voi!
        "

        Mistä tämä pohjasakka tulee...


      • Oletko tyhmä
        Mikä vaiva? kirjoitti:

        > Istuin autossani,...

        Niin? Ei sitten voinut startata ja ajaa muualle? Kyllä se muija sieltä ihan kohta tuli ja pelkääjän puolellahan oli tyhjää parkkipaikkaa vaikka kuinka..?

        Tapahtumia liikenteessä ei voi valita. Suhtautumisensa niihin voi. Varo turhaa vatsahaavaa.

        vai esitätkö vain? Ap kirjoittaja mainitsi, että tämä viereen parkkeerannut ei mitä luultavimmin ollut huomannut, että hän istui autossa. Eli tarkoituksena oli ollut pysäköidä niin lähelle, että toinen olisi joutunut menemään sisään apparin puolelta. Vai ajattelitko, että hän huomasi autossa istuvan kuljettajan ja siksi ajatteli, että jos tuo haluaa ulos autostaan, niin ajakoot sitten toiseen ruutuun.


      • Mikä vaiva?
        Oletko tyhmä kirjoitti:

        vai esitätkö vain? Ap kirjoittaja mainitsi, että tämä viereen parkkeerannut ei mitä luultavimmin ollut huomannut, että hän istui autossa. Eli tarkoituksena oli ollut pysäköidä niin lähelle, että toinen olisi joutunut menemään sisään apparin puolelta. Vai ajattelitko, että hän huomasi autossa istuvan kuljettajan ja siksi ajatteli, että jos tuo haluaa ulos autostaan, niin ajakoot sitten toiseen ruutuun.

        Mitä väliä sillä on aikoiko toinen jotain? En tosiaan tuhlaa energiaani tuollaisesta murehtimiseen. Siksi minulla on kohtalaisen hyvä olla, liikenteessäkin. Tiedän, että tällainen suhtautuminen on suomalaisessa liikenteessä harvinaista. Siksi en myöskään ihmettele herättämääni tunnekuohua. Että joku voi olla provosoitumatta kun provosoidaan...

        Tietysti jos itse keskittyy miettimään miten muita voisi kiusata liikenteessä, sitä näkee ympärilläänkin.


      • Burble
        Mora kirjoitti:

        "Niin? Ei sitten voinut startata ja ajaa muualle?"
        Mitäs luulet? Mitkä olivat vaihtoehdot? Ainoa mahdollisuus oli vain siirtää autoa jonka tietysti teinkin.
        "Tapahtumia liikenteessä ei voi valita." tuosta olen paljonkin erimieltä - pienellä huomavaisuudella voi vaikuttaa paljonkin liikenteessä.
        Öykkäröinti liikenteessä on lyhytnäköistä ja kostautuu aina.
        Eiköhän tässäkin tapauksessa tuolla kiusanhengellä ole suurempi terveydellinen riski tulevaisuudessa.

        >Öykkäröinti liikenteessä on lyhytnäköistä ja kostautuu aina.

        Eikä kostaudu, päin vastoin. Ei oo parempaa tunnetta ku v**tu kattoa jonkun naaman punottavan kun niitä vähän kyykyttää liikenteessä.


      • Lyön kyselemättä
        Burble kirjoitti:

        >Öykkäröinti liikenteessä on lyhytnäköistä ja kostautuu aina.

        Eikä kostaudu, päin vastoin. Ei oo parempaa tunnetta ku v**tu kattoa jonkun naaman punottavan kun niitä vähän kyykyttää liikenteessä.

        Saat vielä nenäsi kipeäksi tuolla asenteella.


      • mutka matkassa

        ei kannata moisilla tempuilla ärsyttää ketään,sieltä voi tulla luoti nahkaan tai puukkoa!mieluiten se velkapommi keskelle ruutuun...


      • Aha, vai niin...
        Mikä vaiva? kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on aikoiko toinen jotain? En tosiaan tuhlaa energiaani tuollaisesta murehtimiseen. Siksi minulla on kohtalaisen hyvä olla, liikenteessäkin. Tiedän, että tällainen suhtautuminen on suomalaisessa liikenteessä harvinaista. Siksi en myöskään ihmettele herättämääni tunnekuohua. Että joku voi olla provosoitumatta kun provosoidaan...

        Tietysti jos itse keskittyy miettimään miten muita voisi kiusata liikenteessä, sitä näkee ympärilläänkin.

        Eli jos tyhjässä parkkihallissa joku ajaisi sinun autosi kylkeen kiinni niin, ettet pääsisi ruutua vaihtamatta ulos autosta, niin ajattelisit vain, että "sattuipas hassusti". Netissä on ehkä helppoa väittää, että asia olisi näin, mutta veikkaan, että oikean paikan tullen olisit sinäkin hiukan näreissäsi.


      • Mikä vaiva?
        Aha, vai niin... kirjoitti:

        Eli jos tyhjässä parkkihallissa joku ajaisi sinun autosi kylkeen kiinni niin, ettet pääsisi ruutua vaihtamatta ulos autosta, niin ajattelisit vain, että "sattuipas hassusti". Netissä on ehkä helppoa väittää, että asia olisi näin, mutta veikkaan, että oikean paikan tullen olisit sinäkin hiukan näreissäsi.

        No vaikea se varmaan on uskoa, mutta juuri noin toimin. Jos toinen on tehnyt tyhmästi, minulla ei ole mitään syytä vastata yhtä tyhmästi. Nousen autooni ja ajan pois enkä mieti asiaa enempää. Tolloja maailmassa riittää, kuten näistä nettikeskuteluista hyvin näkyy...

        Edelleen olen sitä mieltä, että tapahtumia liikenteessä ei voi valita. Suhtautumisensa niihin voi.

        Ottamalla joka kerta itseensä kun joku jossain töpeksii saat varmasti vatsahaavan eikä liikenne sinänsä kehity yhtään.


    • tunnistatko itsesi ?

      Samat tyypit kolhii parkkiksilla autoja ja häipyvät paikalta ja huonolla zägällä jos jäävät kiinni - Velat muuttuu samantien saataviksi !
      Suureen ääneen messutaan ja se kenen autoa kolhitaan onkin syypää !

      Samat tyypit tukkii marketeissa käytävät ja sotkee uimarannat! Heillä on ihan omat sääntönsä tässä yhteiskunnassa!

      • kääk!

        Juu. Laitan myös biojätteet muovipussissa keräykseen. ;-)


    • Yualle

      Parit pointit...

      "Istuin autossani keskellä lähes tyhjää ostoskeskuksen parkkipaikkaa"

      "Kaveri tuskin oli huomannut, että istuin autossani."

      Miksi istuit autossasi keskellä lähes tyhjää parkkipaikkaa? Itse olen monesti ihmetellyt ostoskeskuksien parkkipaikoilla näitä yksikseen istuskelijoita. Ovat tyypillisesti vanhoja ukkoja, jotka jäävät autoonsa kyttäämään, ettei kukaan kolhiisi heidän autoaan, kun eukko menee itse ostoksille. Onko luottamus kanssa-autoilijoihin todellakin näin mennyt?

      En ukso, että kaveri ei olisi huomannut sinua, ikkunat huurussa autossasi istuvaa ukkelia. Kyllä hän huomasi ja juuri siitä syystä teki niin kuin teki. Itse olisin nimittäin tehnyt juuri samalla tavoin =)

      • Kummaa on

        Onko autossa istuminen mielestäsi jotenkin väärin? Jo on outoa ajatuskulkua!


      • Yualle
        Kummaa on kirjoitti:

        Onko autossa istuminen mielestäsi jotenkin väärin? Jo on outoa ajatuskulkua!

        On se väärin! Jo siitäkin syystä, että talvisin nämä autoissaan ostareiden parkkipaikoilla istuskelevat äijänkäppyrät, naamansa norsunvitulla, käyttävät autoaan tyhjäkäynnillä lämpimänä pysyäkseen, josta seuraa terveydelle haitallisia hiukkaspäästöjä naapuriruuduissa autoistaan poistuville lapsiperheille...


      • Parempaa katsottavaa
        Yualle kirjoitti:

        On se väärin! Jo siitäkin syystä, että talvisin nämä autoissaan ostareiden parkkipaikoilla istuskelevat äijänkäppyrät, naamansa norsunvitulla, käyttävät autoaan tyhjäkäynnillä lämpimänä pysyäkseen, josta seuraa terveydelle haitallisia hiukkaspäästöjä naapuriruuduissa autoistaan poistuville lapsiperheille...

        Ostokiimasa ja visaa vinguttavat ylivelkaantuneet?!?.


      • jo on ääliö

        Yualle-nimimerkille tuskin tarvitsee vastatata hän kertoi kaiken jo itsekkin- tyhmyyden ylistys.

        ."Miksi istuit autossasi keskellä lähes tyhjää parkkipaikkaa?"
        "Onko luottamus kanssa-autoilijoihin todellakin näin mennyt?"


      • mieti vähän
        Yualle kirjoitti:

        On se väärin! Jo siitäkin syystä, että talvisin nämä autoissaan ostareiden parkkipaikoilla istuskelevat äijänkäppyrät, naamansa norsunvitulla, käyttävät autoaan tyhjäkäynnillä lämpimänä pysyäkseen, josta seuraa terveydelle haitallisia hiukkaspäästöjä naapuriruuduissa autoistaan poistuville lapsiperheille...

        Siksi onkin parempi parkeerata mahdollisimman kauas niistä eikä ängetä viereen.


      • ei tupakalle
        Yualle kirjoitti:

        On se väärin! Jo siitäkin syystä, että talvisin nämä autoissaan ostareiden parkkipaikoilla istuskelevat äijänkäppyrät, naamansa norsunvitulla, käyttävät autoaan tyhjäkäynnillä lämpimänä pysyäkseen, josta seuraa terveydelle haitallisia hiukkaspäästöjä naapuriruuduissa autoistaan poistuville lapsiperheille...

        pahempi haitta niille kakaroille ja muillekkin on se kun joku vetää sätkää siinä auton vieres kun maan omistaja ! tämä oikein hienoa


      • Mäen Tajua
        Yualle kirjoitti:

        On se väärin! Jo siitäkin syystä, että talvisin nämä autoissaan ostareiden parkkipaikoilla istuskelevat äijänkäppyrät, naamansa norsunvitulla, käyttävät autoaan tyhjäkäynnillä lämpimänä pysyäkseen, josta seuraa terveydelle haitallisia hiukkaspäästöjä naapuriruuduissa autoistaan poistuville lapsiperheille...

        Ja mitenkäs tuo sitten liittyy tähän puheena olevaan tilanteeseen?


      • samaamieltä....
        jo on ääliö kirjoitti:

        Yualle-nimimerkille tuskin tarvitsee vastatata hän kertoi kaiken jo itsekkin- tyhmyyden ylistys.

        ."Miksi istuit autossasi keskellä lähes tyhjää parkkipaikkaa?"
        "Onko luottamus kanssa-autoilijoihin todellakin näin mennyt?"

        Yualle oli kyllä kaikkein ääliöin...

        "Miksi istuit autossasi keskellä lähes tyhjää parkkipaikkaa?"
        "Onko luottamus kanssa-autoilijoihin todellakin näin mennyt?"

        Noin tyhmää saa harvoin lukea


    • Tältä yleensä välttyy pysäköimällä parkkialueen laitaan mahdollisimman kauas liikkeen/parkkihallin ovesta.

      Jos tuntuu liian pitkältä kavelymatkalta, niin jokainen voi miettiä onko pienempi vaiva kävellä 200m vai mennä peltikorjaamoon klohmuja korjauttamaan. Näissäkin hommissa yleensä artisti maksaa!

      • Anonyymi

        Ei auta! Se kusipää on aina löytänyt autoni viereen vaikka parkkeeraan sen kauimmaiseen laitaan reunaruutuun.


    • autoilja vm 64

      Itse pidän jokaista kanssaautoilijaa potentiaalisena vihollisena ja en luotaa yhteenkään toiseen autoilijaan liikenteessä.
      Pistän auton aina parkkiin sinne perimmäiseen nurkkaan mahdollisimman kauas muista, pidän aina sellaisen turvavälin edellä ajavaan että ei meinaa perävaloja edes näkyä, sehän voi tehdä jonku äkillisen jarrutuksen ja muuten vain perseillä tiellä. Taajamassa en edes halua ajaa, sielä on hengenlähtö lähellä koska suomalaiset ovat niin perhanan ylimielisiä ja omaan napaan tuijottavia juntteja joita ei säännöt kiinnosta sen jälkeen kun ollaan ratin ja penkin välissä.
      Kyllä se toinen väistää on ainoa sääntö mitä suomen teillä noudatetaan.

      • Minä taas

        sinisilmäisenä uskon kaikkien ihmisten olevan perusluonteeltaan kilttejä ja mukavia. Jos joku kolhii autoani, niin ajattelen, että vahinkoja sattuu ja käyn korjauttamassa vahingot. Liikenteessä annan aina tilaa kaikille, oli minulla sitten etuajo-oikeus tai ei. Joskus jotkut saattavat hermostua tästä ja tööttäillä, mutta heille minä lähetän lentopusun. Hellurei!


      • Yualle

        Heh, tuolla menolla et ikinä pääse ruuhka-aikaan liikenneympyrään..., alkaa torvet takana soida...=)


      • womaninmoon
        Minä taas kirjoitti:

        sinisilmäisenä uskon kaikkien ihmisten olevan perusluonteeltaan kilttejä ja mukavia. Jos joku kolhii autoani, niin ajattelen, että vahinkoja sattuu ja käyn korjauttamassa vahingot. Liikenteessä annan aina tilaa kaikille, oli minulla sitten etuajo-oikeus tai ei. Joskus jotkut saattavat hermostua tästä ja tööttäillä, mutta heille minä lähetän lentopusun. Hellurei!

        Oot ihana :)


    • iso auto.

      olen huomannut saman ongelman monta kertaa , miksi suomessa niin älyttömän pienet parkkiruudut ? iso auto ei kertakaikkiaan mahdu ruutuun jos kummallakin puolen joku fiesta ja micra iso mersu kuten itselläni ei kertakaikkiaan käänny sellaseen `! isompia parkkiruutuja kiitos

    • Kiva autoilija

      Minulla on aina autossa parikiloa vaseliinia niitä varten jotka tulee liian lähelle parkkiin että voin voidella pellit kaverin autosta liukkaammaksi niin ei tuu naarmuja vaikka pakkais aivan iholle. Pysyy muuten aika hyvin tuulilasissakin.

      • Haaha-hee

        On muuten kiva kun tulee illalla sadekeli, ei näy mitään muuta kuin sateenkaaren värit. Pakko ajaa pää sivuikkunasta ulkona :D


    • hölmöläisiä on aina

      oisit ollu hiljaa ja tyhjentänyt parit kumit siltä juntilta ja sitten vaihtanut paikkaa. ei ne muuten opi

    • ffffffffffffffffffff

      oisit ollu hiljaa ja tyhjentänyt parit kumit siltä juntilta ja sitten vaihtanut paikkaa. ei ne muuten opi

      Tollaselle urpolle kirves tuulilasista läpi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Tää oli sulle hölmöläinen,opettele käyttämään ISOJA KIRJAIMIA lauseen alussa!

    • HCkuski

      inssistä läpi juuri parkkeeramalla niin viereen ettei ovea saanut auki. Kuitenkin ruudussa oli auto

    • Uudet takavalot

      Olin likainen ja väsynyt työpäivän jälkeen, olin juuri hakenut lapsen tarhasta ja olimme käyneet kaupassa. Olimme lähdössä marketin pihasta pysäköintiruudusta, kun aivan eteemme, kohtaan jossa ei ole ruutua, pysäköi todellinen herrasmies.
      Takana ja sivuilla oli autot, olimme siis pussissa.

      Nousin autosta ja pyysin siirtämään jotta pääsisimme lähtemään, tyyppi katsoi autoaan ja laittoi oven lukkoon sekä totesi; se on siinä.
      Sanoin äijälle että se ei ole ruudussa ja estää lähtömme, totesi vain että;
      se on siinä. Hymyili vittumaisesti ja käveli sisään markettiin.

      Hetken kuluttua takaamme lähti auto pois ruudusta ja sain automme "vapaille markkinoille", otin takakontista vasaran ja iskin sen vartta myöden kusipään molempiin takavaloihin.

      Pari viikkoa myöhemmin sama apina tunnisti minut humalapäissään kun ylitti suojatietä, siinä horjuessaan koitti olla pelottavan näköinen, painoin torvea ja nauroin paskaisesti. Vitutuksen ilme oli mannaa.

      • Korjaan kaiken itse

        Kerran jäin tuolla samalla tavalla pussiin ja mietin siinä mitä tekis kun se kermaperse meni visaansa vinguttaan kauppaan sisälle. Sitten äkkäsin että minullapa on pari isoa letkuklemmaria pakissa. Vaatteet minulla oli jo muutenkin yltäpäältä kurassa niin se ei sitten yhtään haitannut kun ryömin kermaperseenauton alle ja väänsin ne klemmarit kardaaniin kiinni. Ei tollaset änkeröt älyä itse ottaa niitä irti ja korjaamo varmaan laskuttaa mitä oikeaksi katsoo. Ei BMW ole leveä helposti sinne ylti.


    • Kag/ka

      Ei muuta kun renkaat puhki, ainakin kaksi niin ei ilman hinuria lähde.

      • Odota ja toimi

        Nimenomaan kaikki renkaat puukolla tyhjäksi ja poistut paikalta. Pitää olla suu kiinni vaikka kuinka ärsyttää, mutta kun urpo on kadonnut maisemasta niin eikun toimintaa. Ei kukaan normaali ihminen paina naapurinauton rekkaria muistiin kun ei ole mitään hämminkiä, vaan normaali kauppaan tulo. Mutta kun maltat vain mieles niin kosto on vapaa ja suloinen, hoida homma ja häivy. Mahtaa ääliötä sitten vituttaa kun on kaikki pyörät tyhjänä, saattaa jopa ajatella että teinkö minä nyt jotain väärin?


    • tarkkiskk

      Ettei vain ketjun aloittaja tullut siihen parkkipaikalle jälkeenpäin, ajanut kylkeen kiinni, ja räpsinyt sitten vielä kuvia "todisteeksi"?

      Kummempaakin on tapahtunut.

      • Mitä sillä voitaisi?

        Tännehän on eksynyt oikein satuolentojakin! Kerropa lisääkin mitä: "kummempaakin on tapahtunut?" ja miksi?


    • Ei oo kiire

      Seuraavakerta laita mulukun aton pyöränripustukseen kettinginpätkä riippulukolla kiinni. Kilisee kivasti ja ei tipu vahingossa irti.

    • ONKS JOKU ONGELMA ??

      Seuraavalla kerralla lyö raaka poruna tai omena tiukasti pakuputkeen sisälle ,eipä kusipää taida saada koslaansa käyntiin. Potut pottuina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Shameless nameless

      Mikä tällaista autoilijaa motivoi? No mikäpä muu kuin järjen puute.

      • Hei halloo!!!

        Samaa voi sanoa noin kymmenestä edellisestä kirjoituksesta.

        Oletteko ihmiset todella sitä mieltä, että teillä on vapaa oikeus tuhota kanssakulkijoiden ajoneuvoja? Luulisin, että siihen on ihan poliisillakin sanomista. Jos nimittäin oma pää ei enää sano.

        Netti on vaarallinen paikka ihmisille, joilta oma ajattelukyky puuttuu!


    • Ruuvi renkaassa

      Kukas niitä ruuvianauloja ruuvailee renkaisiin parkkipaikoilla?
      Auto oli ojeiden mukaisesti ruudussa, ei kenenkään tiellä eikä harmina. Huoltoasemalla käynnin yhteydessä huomasin, että yhden renkaan ilmanpaine oli vähissä. Kun ensimmäinen täydennys jonkin ajan kuluttua myös hävisi renkaasta, oli syytä mennä korjaamolle. Kun syytä moiseen ruvettiin tutkimaan, niin syykin selvisi. Ruuvihan sieltä löytyi, irronneen nastan reiästä!

    • Sehä ruuvihan saattaa olla tippunut mihin vaan ja joskus se renkaasenkin menee. Mikäs sen otollisempi paikka kuin juuri nastan reikä?
      Renkaan syrjä nostaa ruuvin pystyyn just sopivasti nastanreiän kohdalle ja sitten auton paino tulee päälle niin siinä se on. Ei niitä kukaan ruuvaile sinunkaan autosi renkaisiin.

    • rus.reikä

      Homot tuppaa lähelle pakoputken toivossa.

    • p

      puppeli äijät tuppaa lähelle reijän toivossa.

    • Pelisilmä

      MInä parkkeeraan yleensä siten, että kuskin puoli on reilusti parkkiruuden viivan päällä. Viereinen paikka jää sen verran ahtaaksi, että siihen ei tule ketään. Onpa helppo aukoa ovia ja pakata autoa. Kokeile niin lakkaa ahistamasta nuo pikkuautoilijat.

    • Naulat taskuun

      Onhan noita kusipäitä autoilijoita Suomi täynnä ! Multa paiskattiin farkun sivutakalasi rikki parkkiksella vuosi sitten Treella. Aura-auto aurasi jääkimpaleet autoni kylkeen ja etupuskuriin. Sivuparkissa pussitettu autoni niin pussiin, että jouduin odottamaan jomman kumman herran saapuvaksi, toinen sitten ajan kuluttua saapuikin ja kuuli kunniansa.
      Useasti olen joutunut menemään autooni repsikan puolelta, kun naapuri on ängennyt kuskin oveen melke kiinni. Nytkin taloyhtiön parkkipaikalla olen saanut naapurikseni pakettiauton ja toisella puolella isompi farkku, on melkoista pujottelua välillä päästä autoonsa tai pois. Pitäsiköhän laittaa piikkilanka-aita mitalla mitaten vuokraamani paikan sivuille ?? Olen useasti ajatellut soittavani poliisit paikalle, jos vielä kulkuni autooni estetään missään...

    • WXYZÅ

      Pääkaupunkiseutuhan on oikeesti asennevammaisten tyyssija! Siellä aina sattuu ja tapahtuu mitä muualla ei juurikaan.... (-/-)

    • I hate this country

      Kyllä on suurin osa suomalaista täysiä s*atanan paskapää kyrpiä, ilmeisesti suomalaisuus on yhtäläisyysmerkki mielenvikaisuudelle!

      • Amen!

        Olisko tuota voinut jotenkin tehokkaammin todistaa?


    • Anonyymi

      Meillä taloyhtiön parkkipaikalla yksi oman elämänsä sankari. Hänen ruutunsa sattuu olemaan minun ruutuni vieressä. Aiemmin puolisoni käytti ruutua, jota minä käytän nyt. Tämä parkkinaapuri on mm. kolauttanut tahallaan ovensa autooni pelkääjän puolelle (ensin avasi ihan nätisti, mutta huomatessaan minun istuvan autossani pamautti oman autonsa oven mun auton kylkeen), vääntänyt hänen autonsa puolella olevan sivupeilin päin metsähallitusta ja tampannut lunta mun auton pelkääjän puolen ikkunoihin. En usko kyseessä olevan viha tiettyä automerkkiä kohtaan, koska puolisoni sai aiemmin samaa idiotismia osakseen ja automme ovat eri merkkiset. Autossani ei onneksi ole vielä ollut kolhuja tai mitään rikki. Mutta jos jotain hajoaa tai autooni alkaa pelkääjän puolelle ilmestyä naarmuja tai kolhuja niin laitan laskun menemään tälle parkkinaapurille.

    • Anonyymi

      Tällaiseen olen törmännyt aina välillä. Viimeksi viime viikolla, tyhjä S-marketin parkkihalli, eli siis olin ainoana parkkeeraajana aikaisin aamusta. Ehdin kävellä kohti marketin alakerran postin lokerikkoa hakemaan pakettia, kun näin että uudehko Skoda Octavia saapui ja kas, ajoi aivan viereeni isossa hallissa. Sen kylkeen jäi noin 50 cm väliä. Skodasta nousi noin kuusikymppinen mies, ja kun melkein samantien lähden lokerikolta kävelemään autolleni, niin tuo mies tuli vastaan ja tuijotti pistävästi koko ajan. Erikoista porukkaa.

      • Anonyymi

        Ruutuun pysäköiminen keskelle ja suoraan on vaikeaa (joillekin). Se helpottuu kun voi pysäköidä jonkun viereen. Tuo viereen tunkeminen on osaamattomien juttu.


    • Anonyymi

      Eräässä maaseutukylässä jätin vaimon tekemään ostoksia sillä aikaa kun kävin tankkaamassa autoni. Kun tulin takaisin niin parkkipaikat oli täynnä ja pari autoa kierteli ympäri odottaen jonkun paikan tyhjenemistä. Onneksi pari invapaikka oli vapaana ja jätin auton siihen. Niin eikös yksi näistä kiertelijöistä ajanut viereen ja alkoi huutaa naama punaisena että enkö tiedä mikä paikka se on.
      Sanoin että tiedänpä hyvinkin ja hain vaimoni kaupasta ja työnsin hänet pyörätuolilla autolleni ja autoin sisään sekä laitoin pyörätuolin takakonttiin.
      Huutajan naama oli entistä punaisempi siinä vaiheessa kun ajelimme pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3591
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      232
      2198
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1444
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      986
    Aihe