moi kotkan poika siivetön---kaipailin sua jo kotkan sivullakin mutta aina se asiallinen viestini katosi---länsirintamalla kaikki hyvin---ois kivaa kuulla susta jotakin---en ole ollu enää siellä missä "tapailtiin" pian vuosi sitten---tiedät kyllä kuka täällä
kotkan poika
17
1052
Vastaukset
- Kotkan poikii
Huomenta!
Mitä Sastamalaan kuuluu? - Kotkan poikii
Oletko "Milla- Liisa"?
- ;)pusipusi
hyvää ja leppoisaa joulunaikaa toivotan täältä lakeudelta---olet J mielessä---kutri
- Kotkan J
Mukavaa joulua Sinullekin ;)
on viellä siivet sulat mut kankeat ja elossa joten kuten
- koo-hoo
hitto ku tietäis oletko se sinä jota kaipailen----ai niin---tunnussana---stte tiedän ja tunnistan
- BerttaB
minäkin kaipailen J ja muistelen mukavia...
- Kotkan J
BerttaB kirjoitti:
minäkin kaipailen J ja muistelen mukavia...
BerttaB taitaa tietää Benjaminin... Kuka olet?
- kooooo-hoooooo
nostan kunnes löydän sut,,,,,,,,,,,,,,,,, kotka ja j---e
- koohoo
edelleen kaipailen sua ja tunnussanaa,,,,,,,,;)
- nosto,.,.,.,
nosto
- J....
Josko tuntomerkkejä antaisit?
- kutrihulina
mitä mun pitää tuntomerkkejä antaa----kaipaan j---ea ja kotkasta sekä tunnussanaa---pusipusiiiii
- J...e
Ehkä siksi ettet ollut niin tärkeä että mitään tunnussanoja muistaisi...
- aloittaja,.,.,
nostaa ikävissään,,,,,,
- Siivet on?????
Heippa Kulta-Kutri! Olenkohan minä ollut vähän hukassa näiltä palstoilta, sillä tuossa alku viestissä on jotain tuttua????? Älä hellitä, ainakaan vielä, sillä kevätaurinko alkaa lämmittää Kotkan pojan siipiä.
- kutrihulina
nostaa edelleen viestiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614