Siis poltin rippi raamattuni useita vuosia sitten, en koe tehneeni väärin.
Poltin rippi raamattuni.
11
166
Vastaukset
- hgbn
kuiteski joku kaivaa ku kirjotit...
- gfgfgfgfg
testi toimiiko
- Entäs sitten?
Saahan sitä nyt omaisuuttaan polttaa ja paperia varsinkin. Ketäpä se kiinnostaa. Taitaa kuitenkin jollakin tavalla itseäsi kaivellla, kun piti oikein kirjoittaa asiasta?
- tempmich
Siinä luki - totuus ei pala tulessakaan. Mieti sitä.
- juutasperskele
Siis, aivan sama kuin polttaisit vanhat koulukirjas.. mutta taitaa vähän uskonpelko kolkuttaa kuitenkin :)
- Ox
Kirjoitat tänne siksi, kun asia painaa sinua ja toivoisit löytäväsi täältä hengenheimolaisia. Ja koska tämä on synti-palsta, niin tiedät tehneesi syntiä.
- bv19
Mikä hulluus sai sinut tekemään sen? Poltit samalla suurimman viisauden ja vastaukset kaikkiin ongelmiisi. Kirjasta olisi ollut iloa vaikka kenelle muulle ja jälkisukupolville.
- -l-
Minun mielestäni yksi raamattu voitaisiin jättää polttamatta...
Se voisi olla museossa varoittavana esimerkkinä tuleville sukupoliville siitä, millaiseen roskaan ihmiset ovat ennen uskoneet.
vapaam.....
Aika moinen teko,sana ei kuole vaikka sen poitaisikin,se joko parantaa tai paadutaa, ei tyhjänä palaja.
Aikoinaa jumala hengellään,hävittä kaiken,tämä maailma on tulelle tallennettu,kaikki palvat ja hajoiavat kuumuudessa sulavat.
Jolloin tulevat uudet taivaat ja uusimaa missä pyhyys ja vanhurskaus asuvat.- notw
Se on sinun asias, ei minua kauhiasti kiinnosta. Ja joskun sinä tuon asian ilmoitit niin: minä säilytin rippi raamattuni, olen siitä ylpeä
Kiitoshei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3001149Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82963- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699