Komea vs. naapurinpoika - naiset, mikä ihanteenne?

gallutpgallup

Mikä seuraavista miehistä on erityisesti mieleenne?

1. Naapurinpoika / tavis
http://i2.listal.com/image/1413878/936full-ben-mckenzie.jpg

2. Bodattu kroppa, mutta melko ruma naama (ns. tosimies)
http://www1.thecelebrityworkout.com/wp-content/uploads/2010/01/the-rock-20070517-257091.jpg

3. Ns. karismaattinen
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRfWh9K5V5k0L1eiWp4bknE1JkLqxVxdLuGR0xpmxR-37yKYZSOcCXsiUUFRw

4. Klassinen komistus
http://25.media.tumblr.com/ryQs25plAolutb7xEETQuzR2o1_500.png

5. Kohtalokas ja tulinen
http://www.mastcelebs.net/upload/Ian_Somerhalder2.jpg

6. Söötti
http://1.bp.blogspot.com/-QsLcl1QcLiY/Tj64A5vq6nI/AAAAAAAACB0/H6L-mOC0obs/s1600/leonardo dicaprio-dicaprio.jpg

7. Erikoinen
http://4.bp.blogspot.com/-yiVh4RMX0dw/TniTTPzhutI/AAAAAAAAApA/k0QY994WYqk/s1600/RobertPattinsonBig_3.jpg

8. Perusmies
http://files.stv.tv/img/galleries/emmerdale/emmerdale-boys/470x332/PADDY_KIRK.jpg

19

908

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maire666

      Yök.

    • ,.,.,

      Ihanteeni on komea naapurinpoika..

      Miksi muuten näihin gallupeihin linkitetyt miehet ovat aina ulkomaalaisia?? Kai meiltä kotimaastakin olisi löytynyt esimerkkejä..

      • naapurinlassi

        Etkö muka ole kuullut. Suomessa kaikki miehet ovat turhapuromaisia, kalmamahaisia, haisevia ja rumia röllejä jotka kulkevat paita housunkauluksen sisällä.


    • leila c

      4, 5, 6, 1. Saa olla vähän naapurinpoikamainenkin ;)

    • gomobile

      Hei!

      Komea. Naapuripojat on liian kilttejä!

      Terveisiä: Helmi L

    • 12+16

      Tajuatteko te ämmät ettei kukaan noista ole tavallinen mies viimeistä lukuun ottamatta? Havittelette kuuta taivaalta ja ihmettelette, miksei sopivaa miestä löydy.

      • Vaisni

        Mitkä ämmät? Ja mitä väliä sillä on? Keskustelun aihe ei ollut se, kenet noista uskoo saavansa, vaan ketkä on kenellekin mieleen. :)


    • ..........

      Ei ainakaan 8, yöks. Näyttää ämmältä.

    • passholder,silver

      Numero 5.

      Mä liikun tähtialueella.Olen saanut kulkuluvan yhden miestanssijan, latinon, omaan huoneeseen! Ja mikä parasta, hän teki aloitteen!

    • oikea tavis

      Joo, tosi "taviksia" taas.

      Naiset ihan kuutamolla miltä tavismies näyttää.

    • qwertyuiopårr

      hmm 1,7,5... siinä järjestyksessä.

    • Ajattelin itsekin, että lieneekö 8 mies olleenkaan. Jotenkin naiselliset piirteet etenkin suun ympäriltä, ei siis luotaantyöntävällä tavalla missään tapauksessa.

      En osaa yhtään sanoa, mikä noista olisi se 'paras'. Mielikuvien (lue: fantasioitten) tasolla 3 ja 4 ovat valttia, mutta tosielämässä saattaisin suhtautua varauksella.

    • en huolis

      jotenkin toi pisti naurattamaan tuo kuvaus seiskasta xD Hän on erikoinen.

      Njoo, ei kukaan noista mitenkään säväytä puhumattakaan nro 8 perusmiehestä.

      1 ja 4 pisti eniten silmään...

    • ahuhah

      7, 4 ja 5. Tässä järjestyksessä, paras siis Roopertti.

    • no jaa...

      Noista jos pitäis valita niin nro 5 tai 4. Eipä sitä voi pelkän ulkonäön perusteella sanoa, riippuu vähän, mitä sieltä suustakin tulee.

    • Ihailija122344955

      Naapurinpoika tai söpö
      Nam!

    • himokas nainen

      Numero 8,maanläheinen ja aito,muut teennäisiä kiilto kuva poikia

    • ...........

      Ei ainakaan perusmies :D Muista ihan helvetin sama, kaikki loput on hyvännäkösiä.
      2:lla ei todellakaan ole ruma naama.

    • pattinson forever.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe