Millaisia kokemuksia tuosta sivusta ihmisillä? Löytääkö sieltä oikeasti järkevää porukkaa?
Iskuri.net
63
51690
Vastaukset
- kuullut tarinoita
Hetkittäistä treffiseuraa.
- Anonyymi
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.
- nettideittailija
Panoseuraa löytyy helpommin kuin muualta, mutta en kyllä sieltä elämänkumppania etsisi. Iskurista löytynyt panoseura on ollut yllättävän laadukasta (olen kyllä vaatinut aina kuvan ennen tapaamista) eikä pettymyksiä ole tullut. Monet kuitenkin harrastavan sen verran paljon irtopanoja, että kondomia kannattaa käyttää.
- Anonyymi
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- fdbilua
Rumia, lihavia, yksihuoltajia tai jotenkin muuten ongelmatapauksia kaikki iskurin naiset. Mutta jos tuollaiset naiset kelpaa, niin siitä vain iskuria käyttämään. Muille miehille sitä ei voi suositella.
Naiset sen sijaan saattavat ehkä sieltä hyvän miehen jopa löytää.- uy0+poiuytgfghjk
Hahhah! Vai vielä hyvän miehen pelkkään seksiin keskittyneen mestan sivustoilta joista suuri osa vieläpä joitain pervoja. Hah! Viikon parhaat naurut tuli tuosta väitteestä. Millainenkohan olisi mielestäsi sitten huono mies jos hyvä on mielestäsi ketä tahansa nussiva pervo joka hakee seuransa samanhenkisten pelkän seksin perässä olevien joukosta.
- eve
Vakipanon löysin ja hyvän sellaisen. Suosittelen, sekä miehille että naisille.
- mawzzz
en oo löytän sieltävakipanoa viel ja tarttisin
- Anonyymi
mawzzz kirjoitti:
en oo löytän sieltävakipanoa viel ja tarttisin
se riipu, mistäpäin oot.
- ldgjgjsdjg
Voisiko joku mies, joka on iskurin kautta hakenut seksiseuraa, vastata?
Oletko saanut vastauksia ja millaisilta naisilta?
Miten olette menetelleet? Oletteko menneet suoraan asiaan vai mitä...
Itseäni lähinnä kammottaa ajatus, että lähtisin naimaan jonkun ihmisen kanssa, joka etsii netin kautta seuraa...- assgggggggg
Etkö vielä tiedä? Kukaan mies ei voi saada minkäänlaista seuraa mistään deittisivustoilta. Todennäköisyys siihen on vähemmän kun lotossa voittamiseen. Deittipalvelut ovat pullollaan miehiä ja naisille jää vain valitseminen. Joten naiset saavat muutenkin satoja vastauksia eli turha koittaa itse päästä mukaan.
Huijareita aika moni noista naisista siellä. - fbgsfh
No vastataanpas nyt sitten. Iskuri on rehellisesti sanottuna ollut itselleni kaikkein paras paikka seuran löytämiseen.
(Eli toisin sanottuna melko huono paikka löytää seuraa, mutta ei kuitenkaan täysin toivoton, kuten moni muu seuran haku kanava)
En suosittele iskurissa ottamaan yhteyttä naisiin, koska he saavat tuhansia vastauksia ja tuskin tulevat koskaan viestiäsi edes lukemaan. Sen sijaan suosittelen tekemään oman ilmoituksen ja satsaamaan siihen kunnolla. Sitten voit saada yhteydenottoja naisilta.
Itse olen saanut paljon enemmän yhteyden ottoja tuota kautta, kuin Suomi24 treffejen kautta.
Tähän mennessä vain yksi viestittely tosin on päätynyt oikeasti tapailuun. Sekin on kuitenkin parempi saavutus kuin Suomi24:n kautta.
Se nainen oli mukava ja suht hyvännäköinenkin, tosin käyttääkseni palstan termejä, (melko käytetty). Mutta mitä voi odottaa naiselta joka etsii seuraa iskurista.
Aika moni nainen joka on ottanut yhteyttä on vaikuttanut mukavalta, mutta heidän ulkonäköönsä se on sitten kaatunut. Eivät he mitään rumiluksia olleet (ainakaan kaikki). Ihan sööttejä jopa, mutta kun itse olen oikeasti komea, niin se ei minulle riittänyt. Eli ehkä joku taviksen näköinen voi löytää helpostikin tasoistaan seuraa iskurista. - muugies
assgggggggg kirjoitti:
Etkö vielä tiedä? Kukaan mies ei voi saada minkäänlaista seuraa mistään deittisivustoilta. Todennäköisyys siihen on vähemmän kun lotossa voittamiseen. Deittipalvelut ovat pullollaan miehiä ja naisille jää vain valitseminen. Joten naiset saavat muutenkin satoja vastauksia eli turha koittaa itse päästä mukaan.
Huijareita aika moni noista naisista siellä.Etkö vielä tiedä? Kukaan mies ei voi saada minkäänlaista seuraa mistään deittisivustoilta. Todennäköisyys siihen on vähemmän kun lotossa voittamiseen. Deittipalvelut ovat pullollaan miehiä ja naisille jää vain valitseminen. Joten naiset saavat muutenkin satoja vastauksia eli turha koittaa itse päästä mukaan.
Huijareita aika moni noista naisista siellä.
Noin se juuri on
Miehiä on kuin mutaa meressä mutta naisia hiton vähän. Ja tuo terendi on joka paikassa. Tottakai naiset herkuttelee vallitsevalla tilanteella. Vaikka olisi miten ruma akka miehiä on kyllä jonossa ottamassa. - Helvati
Ei oo hyvii naisii oli senssit ja ajoin ohi autolla naama ko petolinnun perse roppakaupalla runkoo😨
- Anonyymi
Viestejä puskee tiuhaan tahtiin mutta, epäilen jotenkin aitoutta. Viestit maksaa sen verran että, ei kukaan täysjärkinen laita viestissä vaan : Moi!!! 🙄
- Ärsyyntynyt....
Siellä ärsyttää kun laittaa etsivänsä jotakuta tositarkoituksella, niin puolessa viesteissä kysytään kiinnostaako seksi, naisena haluaisin ensin tutustua ihmiseen ja miehet taas haluaa ensin seksiä ja tutustua vasta sitten. Sekoilemalla ensin ei kunnollista ihmisuhdetta rakenneta.
- ikisinkkumies
Päinvastoin. Naiselle pitää heti tehdä selväksi että haluaa seksiä. Muutoin nainen ajattelee että miehessä on jotain vikaa ja homma kuihtuu kasaan. Näin se käytännön elämässä menee.
- 3333
ikisinkkumies kirjoitti:
Päinvastoin. Naiselle pitää heti tehdä selväksi että haluaa seksiä. Muutoin nainen ajattelee että miehessä on jotain vikaa ja homma kuihtuu kasaan. Näin se käytännön elämässä menee.
joo samaa mieltä..heti seleväksi mitä hakee nii ei jää roikkumaan eikä tarvi ees välttämättä oikiaa nimiä antaa.mulla ainaki ihan hyviä kokemuksia iskuri palvelusta vaikkakin kyllä sielä pikkasen reppanoitakin on niin nnaisia kuin miehiä.
No toisinpäin tämä menee niin, että kun olen laittanut joskus Tinderiin ilmoitusta, ja ilmoittanut, että en etsi vakavaa suhdetta, vaan FWB/Netflix & Chill tyyppistä seuraa, minuun on kuitenkin ottanut yhteyttä naiset, joilla on profiilissa, etteivät hae yhden illan seuraa.
Olen asiaa jopa heiltä suoraan kysynytkin ja vastaus on ollut, että sitä oikeaa odotellessa lyhyemmätkin jutut käyvät.
- nainen23v_
Ei hyvänen aika, jos sieltä joku löytyy, niin kohdelkaa sitä arvoisenaan.
Älkää moista paskaa päästäkö lähellekään. - Seiska 2
Tervehdys
Ei löydy järkevää porukkaa. Sinne on verkostoitunut maksullisia , joka toinen on maksullinen, mulle riitti.- Sai11
Maksullisia täynnä,katson parhaaksi pysyä erossa.
En tiedä onko "vika" alueessani (Joensuu) mutta tuntuu että kyseinen sivusti vetää puoleensa jo puolisollisia seksiseuran etsijöitä. Moni sanoo suoraan olevansa varattu, ja valtaosa hakee jonkinlaista salaista seuraa.
- ei löydy ei
Läskei typeryksii ja laihoi Mensalaisii. Eli ei sieltä mitään löydy.
Plajon siellä on kusettajia huoria ja teinejä.- nefu
Mä löysin kerran iskurista upean tummaihoisen miehen. Oli tosiaan ihana tyyppi tavattiin monena vuonna ja aina seksiä. Olen itse normaali ei mikään lihava vaan liikunnallinen pitkä nainen, olin varmaan 15 v vanhempi kun se mutta hyvin meni joka suhteessa.Et sillai, hyvää kannattaa kysyä???
- iiiiikkki
Siis onko nyt kyse http://www.iskuri.eu sivustosta?
- Mies vuosimallia -62
Itse olen löytänyt seuraa ja jos hakuehdoilla hakee tai tarjoaa niin eikö silloin ole siinä kategoriassa, johon itsekin lukeutuu.
Kokemukset ovat laidasta laitaan, mutta vielä ollaan plussan puolella.
Enemmänkin tuntuu olevan useammalla ihmisellä kriteerit niin itsestään kuin haun kohteesta niin korkealla, että kaikki menevät riman alta ... tosin on joukossa paljon
täysin asiaan kuulumattomiakin, mutta kyllä sellaiset tunnistaa. - en vasta
jos kirjoittaa seksistä.
- Chubbychaser by Fate
Olen 32v mies, ihan ookoo-näköinen ja olen vaihdellut aika paljon ilmoitukseni tekstiä ja nimimerkkiä ja kokeillut eri juttuja ja tässä tulos:
1) vuodesta toiseen ilmoituksiini tarttuu eräs sama nainen, jonka kanssa oli lyhyt seksisuhde pari vuotta sitten (jäi lyhyeksi, koska nainen oli lyhyttukkainen, paksu ja yli 30).
2) Alle 30v ihan kivat, lievästikin ylipainoiset naiset lopettavat viestittelyn heti kuvan nähtyään (olen itse ihan ookoo, en lihaksikas ja saan kehuja livenä kyllä naisilta)
3) Kaikki alle 30v seksiseuralaiset ovat olleet lihavia, kapeahuulisia, kyömynenäisiä, karvaisia tai joskus jopa kaikkia noita yhtäaikaa.
4) Yleensä ei kannata edes vastata naisten ilmoituksiin.. Paljon maksullista seuraa ja nekin lihavia ja jopa valikoivat asiakaskuntaansa. Itseä ei kiinnosta maksaa seksistä. Aidot naiset taas saavat sen 500 vastausta päivästä joten et erotu, ellet ole lihaksikas ja hyviä valokuvia. Pienikin virhe ulkonäössä (minulla se on hampaat ja tukka), niin hylsy tulee jos nyt edes ilmoituksesi katsotaan
5) Sitten on oma lukunsa teinipojat, jotka naamioituvat naisiksi ja pyytävät rahaa tai blogipisteitä erinäisin keinoin. Toivottavasti kukaan ei noin läpinäkyviin huijauksiin mene.
6) ei kannata yrittää olla Runeberg ja kirjoitella pitkiä vastauksia. Aikaa menee hukkaan. Sama ilmoituksissa: Lyhyt ilmoitus saa enemmän vastauksia kuin pitkä, olen huomannut. Mitä enemmän jätätä mielikuvituksen varaan, sitä parempi. Kunhan on joku koukku jolla erotut massasta.
Paljon tasokkaampia naisia olen saanut sänkyyn vaikka menemällä juttelemaan kaukoliikenteen bussissa vieruskaverille tai baarissa. Ehkä jossain PK-seudulla tilanne voi olla toinen mutta näin Pirkanmaalla.
Hyvää läskiseur...anteeksi seksiseuran hakemista kesälle 2013! - napakettu3
Mielestäni nettideittailu on nykypäivää, eikä pelkästään kerro ihmisestä kuin sen, että etsii jotain. Olen muutamilla treffeillä käynyt, eikä vastaan ole tullut yhtään hullumpia tyyppejä. Se kemia ja sähkö on kuitenkin jäänyt puuttumaan.
Toki monella 30 paremmalla puolella elävällä jo elettyä elämää on. On perustettu perhe, joka syystä ja toisestakin kariutunut. Itseäni ei miehen lapset haittaa ja en ole kokenut oman lapseni haittaavan. Toki yksinhuoltaja en ole.
Tämä epätoivoinen ja nettideittailu ei enää ole yhtäkuin. Oma aikani ei riitä yökerhoihin työn ja harrastusten lisäksi. Toki ihmisiä voi tavata Prisman kahvihyllyllä tai harrastusten yhteydessä.
Enkä varmasti ole lihava, ruma ja tyhmä. Sikaa säkissä en huoli, enkä sikaa muutenkaan. Joten vastailkaa vain niihin naisten viesteihin ja omin sanoin.- Herrasmies -68
Olen nyt tovin etsinyt seuraa iskurin kautta, tosin ainakin vielä huonolla menestyksellä. Vastauksia olen saanut lähinnä reilusti ylipainoisilta tai maksullisilta naisilta.
Olen itse 44v, hyvin toimeentuleva, asiallinen ja nuorekas, parisuhteessa elävä mies. Iskurista olen yrittänyt löytää fiksua, katseenkestävää seuraa illallisille, leffaan, kahville, kävelylle jne. tuon seksin mahdollisuuden olen jättänyt avoimeksi, mutta ihan helpolla en lähde kumppaniani pettämään.
Ja vaikka haenkin vain viatonta seuraa, hotelli-iltojeni piristykseksi, niitä kun tulee vuodessa jonkin verran, niin tuntuu ainakin iskurissa sellainen seura olevan kiven alla, vaikka olen omaan ilmoitukseeni panostanutkin sen verran, että ei pitäisi jäädä epäselväksi, etten hae panoseuraa, enkä etenkään maksullista seuraa. Samoin ilmoituksestani käy selväksi, että pärjään taloudellisesti, pukeudun siististi, kykenen tuottamaan enemmän kuin 4 sanan lauseita jne.
Miksi sitten iskuri, työmatkoillani päivät ovat sen verran kiireitä, alkaen jo aamulla, niin ei huvita, eikä kiinnosta notkua missään baareissa enää iltaisin.
Joten eipä ainakaan vielä voi kehua sivustoa.. - rumamaija
Herrasmies -68 kirjoitti:
Olen nyt tovin etsinyt seuraa iskurin kautta, tosin ainakin vielä huonolla menestyksellä. Vastauksia olen saanut lähinnä reilusti ylipainoisilta tai maksullisilta naisilta.
Olen itse 44v, hyvin toimeentuleva, asiallinen ja nuorekas, parisuhteessa elävä mies. Iskurista olen yrittänyt löytää fiksua, katseenkestävää seuraa illallisille, leffaan, kahville, kävelylle jne. tuon seksin mahdollisuuden olen jättänyt avoimeksi, mutta ihan helpolla en lähde kumppaniani pettämään.
Ja vaikka haenkin vain viatonta seuraa, hotelli-iltojeni piristykseksi, niitä kun tulee vuodessa jonkin verran, niin tuntuu ainakin iskurissa sellainen seura olevan kiven alla, vaikka olen omaan ilmoitukseeni panostanutkin sen verran, että ei pitäisi jäädä epäselväksi, etten hae panoseuraa, enkä etenkään maksullista seuraa. Samoin ilmoituksestani käy selväksi, että pärjään taloudellisesti, pukeudun siististi, kykenen tuottamaan enemmän kuin 4 sanan lauseita jne.
Miksi sitten iskuri, työmatkoillani päivät ovat sen verran kiireitä, alkaen jo aamulla, niin ei huvita, eikä kiinnosta notkua missään baareissa enää iltaisin.
Joten eipä ainakaan vielä voi kehua sivustoa..Mihin ihmeeseen sitten sitä naisseuraa haet jos et kerran seksiin? En jotenkin jaksa uskoa, että kukaan (varsinkaan jo parisuhteessa elävä) mies hakisi naista ihan vain platoniseksi seuraksi ilman lihallisia taka-ajatuksia...
- Nnnnaineeee
Minulla on vain ja ainoastaan positiivista sanottavaa iskurista. 2011 laitoin oman ilmoituksen ja sain 150 vastausta. Käteen jäi erittäin tasokas rakastaja joka pani minua monta vuotta.
Vuosi sitten menin kai jonkinlaiseen mielenhäiriöön kun vastasin kuvattomalle miehelle iskurissa koska hänen teksti oli lyhyt ja myyvä. Noin 6 riviä. Nykysin olen maailman onnellisin avovaimo ja elämäni muuttui 10000% koska vastasin kuvattomalle miehelle.- bessimoaatu
NO SINÄ OLETKIN NAINEN
Hyvähän sinun on sanoa ja kehua. Asian ydin on että meitä miehiä on ihan liikaa
naiset vaatii ihan mahdottomia. - maksullisia
juu kyllä naiset tietenkin saavat monta sataa tai tuhatta vastausta mut ei miehet,huoria täynnä on,maksullisia
- ann-mari
Itsellä on ollut ilmoitus pari kertaa. Vastauksia tulee todella paljon ehkä noin 350 kpl yhteen ilmoon. Jotkut miehet jopa haukkuvat tuntematonta ilmoittajaa ovat niin vihaisia koska eivät saa naista. Eivät varmaan saa seuraa jos ovat niin pissapäitä. Miehistä voin sanoa et muutaman olen nähnyt ei tullut vakituista jonkun kanssa kävin vain kahvilla. Ei ollut mielenkiintoa enempään. Erään tapasin autossa päivällä, hän jo melkein veti aseen esiin, joten jätin asian sikseen. En voi sanoa et oli kovin fiksua.Joku voi löytää ihan ok tyypin kun jaksaa ottaa yhteyksiä mutta vaivaa se vaatii, eikä ole sen arvoista.Terkkuja ann-mari
- maksullisia
olen kyl kokeillut monta vuotta et kokemusta on,maksullisia ne jotka ottavat yhteyttä,pyytää toista sataa reilusti suurin osa,en ole maksanut,turhaa yritää ilman rahaa
- Seksinautiskelija
Ei sieltä elämänkumppania kannata etsiä, mutta seksiseuran etsimiseen se on paras paikka. Itse olen saanut sieltä monta varattua ihan hyvän näköistä kissaa lakanoiden väliin. Itse olen ilmoituksella etsinyt varattua seuraa, sillä en etsi mitään vakavaa, ja olen sitä myös hyvin löytynyt. Yllättävän paljon on naisia, hotka ovat puutteessa parisuhteessaan.
- kokemuksiaa
Aivan turhaa yrittää saada panoseuraa tai salarakasta naista sieltä,kaikki on pyytänyt rahaa 150-520e tunnista,HELPPO JA LAILLINEN TIENAUS PAIKKA NAISILLE KUN TYHMÄT MIEHET MAKSAA
- Välttäkää
Palstalta löytyy pelkästään huoria ja kusettajia, sekä alaikäisiä seksiseuran tarjoajia, valvonta olematonta, siis todella etova palsta, eikä enää pariin vuoteen ole tehnyt mieli vastata yhdellekkään.
Mutta jos te vastaattte, perustakaa palstaa varten ihan oma sähköposti, jonka voitte milloin tahansa poistaa, älkääkä luoko sähköpostia omalla nimellänne, älkää olko heti kuvianne pistämässä, tai muutenkaan kertoko itsestänne kuin ympäripyöreästi, sillä niin monesti huomattu, että vaikka kuinka miehenä seuraa haette naisesta, vastapuolella on useasti myös mies, joka esiintyy naisena. Yleisesti kyllä suositan välttämään tuota palstaa. - 476
Feikki sivusto!
- Tosielämää
Löytää sieltä rumia huoria
- Anonyymi
Olen varattu ja etsi vain sexi seuraa minusta Iskuri on paras pakka siihen.
Melkein kaikki aina ilmoittavat strageriset mittansa ja kertovat haluamastaan.
Miehenä etsin samaa sukupuolta ja vain haluamani tyypit tapailen ja pettymyksiltä olen välttynyt. Erikoiseksi voisin nimetä ilmoitukseen vastannut tummempaakin
tummempi lääketiellisessä opiskeleva nuori mies joka puhuikin hyvää suomea ,
hän kysyi heti että voisinko harrastaa sexi :ä hänen kanssaan .
Hänen mittansa 186/85 -20/4.5 sm. itse olen 165/ 90 ja pieni pyllyinen.
Tapailemme vieläkin noin k/k : välein. Ihana tyyppi. - Anonyymi
Meneekö viestit aina perille?
- Anonyymi
Onko Iskuri vai keino kerätä rahaa ? Olen vastaillut kymmeniin ilmoituksiin saamatta vastausta , sekä laittanut useita ilmoituksia saamatta niihinkään vastausta . Tuntuu, kuin joku kirjoittaisi feikki-ilmoituksia Iskurin puolesta , koska useampi kaveri on huomannut saman .
- Anonyymi
Jep eipä tosta ilosta kannata maksaa euroakaan...
- Anonyymi
On aivan täyttä rahastusta viesteistä lähtien ja täynnä maksullisia, viestien perille menosta ei ole takeita, en suosittele.Ennen se oli ok, nykyisin surkein kaikista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aivan täyttä rahastusta viesteistä lähtien ja täynnä maksullisia, viestien perille menosta ei ole takeita, en suosittele.Ennen se oli ok, nykyisin surkein kaikista.
Täyttä kusetusta sama ilmoittaja tänään 38v, eilen 78v viime viikolla 54v, varmaan palvelun ylläpitäjän omat ilmoitukset?
Boikottiin
- Anonyymi
Kiitoksia, ihan uusi palsta minulle. Selasin läpi esittelyt, mutta ei napannut yksikään - vielä. Kaikki linjat vain käyttöön.
- Anonyymi
Oli ennen aika hyvä ja vilkas. Uudistuksesta lähtien ollut kyllä ihan kuollut paikka.
- Anonyymi
Löytykö täältä lohjalla Tai nummelassa sexiseura.
- Anonyymi
vasara.net, iskuri.net, juomai.net, tuomari.net,
juomari juo ja tuomari tuo. net?- Anonyymi
Annoit mulle rukkaset.
- Anonyymi
Hyvä kuunnella oopperoitakin kun sentään Herman KOSS -kuulokkeet, hyvin kuuluu äänet, oikein kuulokkeiden keksijän firman tuote, tuollaiset kevyet valitsin itselle, on laadukas ääni, kyllä.
- Anonyymi
Tiedän tuon kuulokemerkin, itse en vain koskaan ole omistanut kyseisiä kuulokkeita.
Hinta-laatusuhde on niissä kyllä kohdallaan. Itselläni on ollut porta pro malliset kauan sitten (30 vuotta) ja niissä on basson toisto aivan mieletön. Niitä näkyy olevan myynnissä edelleenkin. On ollut mielessä hankkia uudelleen.
- Anonyymi
Testaa tällä https://youtu.be/iuoxzsAzmCQ
- Anonyymi
Kyllä on löytynyt ja mukavia naisia.Nyt ei oo ketään vakikaveria tällä hetkellä. Etsinnässä kyllä on.
Siis,josko täällä sattuisi olemaan pks 100km mukava nainen vailla seuraa niin ota yhteyttä.
Kik on paparouc ja [email protected]
P
50v 180 100 miehekäs mies - Anonyymi
Ei sieltä mitään löydä, maksullista seuraa, ei muuta.
En suosittele.- Anonyymi
Juuri näin maksullisia naisia löytyy, samoin pippaloitten maksajia, näitä miehiä riittää, koska ilmoituksia on jatkuvasti!
Voi teitä typeriä naisia..
Pilaatte toiminnalle myös kunnon naiset, jotka ovat tosissaan asialla, Joita on yksi / 10 000
- Anonyymi
Järkevää porukkaa tuolta nimenomaan löytyy, jopa silloin jos hakee pelkkää seksisuhdetta. Kaikki tuolta löytyneet ovat olleet hyvin keskustelutaitoisia ja fiksuja.
Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton - Anonyymi
Seksi seuraa kyllä mutta ei muuta. Nimi merkki kokemusta on
- Anonyymi
Seksisuhteita löysin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386