Itsemurha

Olen huolissani

Oletko Teuvo ajatellut että hänen kova kielenkäyttösi ja syyttely Pyhän Hengen pilkasta voi johtaa jonkun herkän sielun itsemurhaan?

Jos näet jonkun olevan selvästi itsemurhavaarassa Teuvo, niin sanotko tuolle ihmispoloiselle lohduttavia sanoja? Sehän olisisi Raamatun mukaista rakkautta ja laupeutta.

23

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä olen varma, että Jumala varjelee jokaisen valittunsa, niin etteivät he missään elämänsä vaiheessa syyllistyneet hän Henkensä herjauksiin.

Sen tiedän omakohtaisesta kokemuksesta, kun 40 vuotta hänen vihansa alla elin, kun hän kosti vanhempieni syntistä tekoa aviottmalle lapselleen. lupauksensa mukaan:

"Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pehoista teoista, vaadin tilille ne, jotka minua vihaavat."

Minulla, jos kenellä, olisi ollut täysi syy noudattaa Jobin vaimon kehotusta Jobille:

"Kiroa jo Jumala ja kuole pois."

Ja siitä olen varma, ettei yksikään totuuden sana satuta ihmistä, jonka Jumala on omakseen valinnut, vaikka hän itse ei vielä tuohon valintaansa uskoisikaan.

Totuus kun tulee pistävänä piikkinä siitä luopuneiden tekopyhien Saatanan hallitsemaan lihaan, ja tulisinä hiilinä hänen päänsä päälle.

Tällaista, sinullekin rakasta "evankeliumia", et tule koskaan kirjoituksistani löytämään:

"Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen.
      nähkää meille kauniita unia. Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää
      pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

"Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi:
      "Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan
      viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"

• sanat voivat tuhota

Kyllä puoskari voi aiheuttaa sellaisia vammoja herkille, että voimme vain peltä pahinta, sillä herkät voivat ajautua epätoivossaan itsetuhoon asti. Sanoillahan on sytytetty maailma palamaankin! Muistellaan vaan Hitleriä!

• Ved.2

Aivan asiaa. Sanoista meidät julistetaan syyllisiksi, mutta myös syyttömiksi. Kenenkään ei tarvitse olla huolissaan Jeesuksen nimen tähden. ´Jokainen, joka tunnustaa Jeesuksen Herrakseen, ja kokosydämisesti uskoo syntinsä anteeksi Hänen nimessään, ei tarvitse olla huolissaan kenenkään sanomisista tai syytöksistä. Hän on aina uskollinen ja armahtavainen. Kellään ei ole siinä suhteessa mitään huolta.
        Meillä on aina syyttäjämme ja kiroajamme tässä ajassa. Mutta sana sanoo, että KUKA on sinun syyttäjäsi? Ei ainakaan Jeesus Kristus, joka on hyvä Paimen.
        Näin sanoo sinun armahtajasi. Luota vain Häneen, äläkä kuuntele ihmisiä.

• Totuudellako käsityksesi mukaan Hitler sai maailman palamaa?

Pitääkö tämäkin vielä toistaa:

Olen täysin varma, ettei yksikään Jumalan valittu, vaikka Jeesus Kristus ei olisi vielä hänelle ilmestynytkään, eikä päässyt hänen opetuslapsekseen, päätä elämäänsä itsetuhoon.

Siitä minulla on omakohtaisia kokemuksia vaikka muille jakaa, sillä Jumalan vihan alla eläessäni olin itsemurha-ajatusten vallassa vähän väliä.

Viimeksi keväällä 1983, vain pari kuukautta eläkkeelle jäätyäni, kun siellä käärmesuolla yritin päiväni päättää.

• Ved.2 kirjoitti:

Aivan asiaa. Sanoista meidät julistetaan syyllisiksi, mutta myös syyttömiksi. Kenenkään ei tarvitse olla huolissaan Jeesuksen nimen tähden. ´Jokainen, joka tunnustaa Jeesuksen Herrakseen, ja kokosydämisesti uskoo syntinsä anteeksi Hänen nimessään, ei tarvitse olla huolissaan kenenkään sanomisista tai syytöksistä. Hän on aina uskollinen ja armahtavainen. Kellään ei ole siinä suhteessa mitään huolta.
        Meillä on aina syyttäjämme ja kiroajamme tässä ajassa. Mutta sana sanoo, että KUKA on sinun syyttäjäsi? Ei ainakaan Jeesus Kristus, joka on hyvä Paimen.
        Näin sanoo sinun armahtajasi. Luota vain Häneen, äläkä kuuntele ihmisiä.

Äläkä pelkää ihmisiä, kuten eräs tuntemani mies, jolle kirkkoherra näytti lähettämääni kirjettä, jossa varoitin tuosta Saatanan laskuun ihmisiä kaatavasta parivaljakosta, joka oli päässyt livahtamaan myöskin luterilaiseen kirkkoon.

Kirkkoherra näytti tuota kirjettä tälle tuntemalleni miehelle, ja kysyi:

"Tunnetko tämän miehen?"

En tunne, vastasi tämä mies, ja kirkkoherraa pelätessään turvautui valheeseen. Mutta sehän on sallittua jokaiselle Paavalin seuraajalle, koska Saa-ta-na ei sallinut lihan tekoihin liittää valhetta ja vääryyttä.

Tälle samaiselle miehelle on Saa-ta-na antanut ns. pelivarauskon, minkä hän tuossa puki sanoiksi: "älä kuuntele ihmisiä."

Ja niin hän ajautui täydellisesti Saatanan helmaan, lipeväkieliseksi ihmisten armahtajaksi, kun valehtelullaan jätti pelivaran myöskin Kristuksen Totuuden Henkeen.

• Ved.2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Totuudellako käsityksesi mukaan Hitler sai maailman palamaa?

Olen täysin varma, ettei yksikään Jumalan valittu, vaikka Jeesus Kristus ei olisi vielä hänelle ilmestynytkään, eikä päässyt hänen opetuslapsekseen, päätä elämäänsä itsetuhoon.

Siitä minulla on omakohtaisia kokemuksia vaikka muille jakaa, sillä Jumalan vihan alla eläessäni olin itsemurha-ajatusten vallassa vähän väliä.

Viimeksi keväällä 1983, vain pari kuukautta eläkkeelle jäätyäni, kun siellä käärmesuolla yritin päiväni päättää.

Kun katselee Hitler-dokumentteja, niin vaikuttaa aika leppoisalta mieheltä Sunin tuhoevankeliumin luomaan persoonaan. Ja tuollaiset itsemurha-ajatukset kertovat itseasiassa henkilössä itsessään piilevästä murhahengestä, mistä henkilö ei ole päässyt edelleenkään irti. Se vaan ilmenee nykynettitasolla henkisenä toisten alistamiisella ja sanoilla murhaamisella.Sama henkivalta näyttää riivaavan ja samat naurettavat kirkkoherrasadut.

Sinun elämäsi on yhtä "käärmesuota". Aika osuva ilmaisu, vaikka itse sanonkin.
        olette Semperin kanssa kuin kaksi riitaista marjaa. jatkuvasti toistenne kimpussa. mutta sydämeltään niin sammanlaisia. Yritätte sillä samalla käärmesuolla kohottautua toinen toistanne paremmaksi, tuhoten kuitenkin loppujen lopuksi toisenne.

Se vaan on harmi, että olette tahollanne saastuttaneet Raamattupalstaa jo vuosia. Olette sen vanhan kehnon milloin mikäkin puoli. Täydennätte toinen toisianne erittäin hyvin sen suhteen. Mutta tietäkää, että viikatemies odottaa teitä leikkuuasennossa, jollette tee parannusta.

Mutta varoitan näiden seuraajia lankeamasta samaan riivaajien mutalätäkköön. Semper varmaan voi jatkaa sitten näillä ilkeämielisillä nimittelyillään ja adjektiiveillaan. Nämä jehut ovat oikein nimetty Raamattupalstan maailmanruhtinaan kärkijoukkoon.
        den
        Älkää ihmetelkö tätä ilmiötä! Lukekaa Raamattua niin huomaatte, että näin täytyy tapahtua. Ymmåärtäväisille sanoisin, että älkää olko huolissaan. Näin täytyy tapahtua, kunnes oikeuden jakaja saapuu ja lopettaa vääryyden. Tämä on sanassa sanottu, että näin täytyy tapahtua. Koettakaan kestää loppuun saakka.Älkää antako pettää itseänne liehakoivilla sanoilla. Tämä on taistelua loppuun saakka.

"Joka vahvana pysyy, se palkitaan."

• ved.2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Totuudellako käsityksesi mukaan Hitler sai maailman palamaa?

Hitler vaikuttaa dokumenttien perusteella pyhäkoulupojalta Semperin ja Sunin rinnalla. Tuo käärmesuo metafora sopii erittäin hyvin kuvaamaan kummankin nahistelijan hengellistä tilaa. Js aletaan siten viimeisellä tuomiolla tekemään tiliä kummankin murhaavan valhekynän jälkeä, niin mitäkähän kaikkea sieltä paljastuu? Taivas ei enää varjele mitä tuomioita sieltä tulee.
        Ja varoitan myös näiden kahden valhekynän liehittelijän perään vonkaamisen. Tulee vaan mieleen: "Kiitos Semper tuestasi." Kiittelijä on ihan samassa liemessä verilettuineen pilkkaamassa Jumalan sanaa. Samassa läävässä tulette itkemään valittamaan kaikki, jotka seuraavat näitä valhekynän sepustuksia, niinkuin Raamattu todistaa valhekynästä.

Pitkään olen lukenut ja analysoinut noiden valhekynän jälkiä ja varmistunut heidän hengellisestä tilastaan,

• vain totuus kelpaa
        ved.2 kirjoitti:

Hitler vaikuttaa dokumenttien perusteella pyhäkoulupojalta Semperin ja Sunin rinnalla. Tuo käärmesuo metafora sopii erittäin hyvin kuvaamaan kummankin nahistelijan hengellistä tilaa. Js aletaan siten viimeisellä tuomiolla tekemään tiliä kummankin murhaavan valhekynän jälkeä, niin mitäkähän kaikkea sieltä paljastuu? Taivas ei enää varjele mitä tuomioita sieltä tulee.
        Ja varoitan myös näiden kahden valhekynän liehittelijän perään vonkaamisen. Tulee vaan mieleen: "Kiitos Semper tuestasi." Kiittelijä on ihan samassa liemessä verilettuineen pilkkaamassa Jumalan sanaa. Samassa läävässä tulette itkemään valittamaan kaikki, jotka seuraavat näitä valhekynän sepustuksia, niinkuin Raamattu todistaa valhekynästä.

Pitkään olen lukenut ja analysoinut noiden valhekynän jälkiä ja varmistunut heidän hengellisestä tilastaan,

Aamen! En anna plussia, koska Taivaallinen Isä tietää ja näkee kaiken. Hän palkitsee omansa ikuisella palkinnolla. Ihmisten antamilla plussilla ja miinuksilla ei ole mitään merkitystä. Jotkut antavat itselleen hirveästi plussia. Melko lapsellista ja typerää. Luulevatkohan he saavansa pisteitä niillä Jumalan silmissä? Vissiin. Itse en plussia halua yhdeltäkään valheessa vaeltavalta.

• ved.2 kirjoitti:

***Kiitos Semper tuestasi." Kiittelijä on ihan samassa liemessä verilettuineen pilkkaamassa Jumalan sanaa.**

Jaha kiitos vaan vedättäjä :) Olinkin tässä jo useamman päivän suunnitellut soittavani sinulle, mutta enpä taida uskaaltaakaan

• Ved.2
        Devoit kirjoitti:

***Kiitos Semper tuestasi." Kiittelijä on ihan samassa liemessä verilettuineen pilkkaamassa Jumalan sanaa.**

Jaha kiitos vaan vedättäjä :) Olinkin tässä jo useamman päivän suunnitellut soittavani sinulle, mutta enpä taida uskaaltaakaan

Voit sinä jokatapauksessa soittaa ja olla ihan omaa mieltäsi. En ole oikein noiden kirjoituksiesi kanssa samaa mieltä. Mutta voithan puhelimessa peruastella miksi ja miksi. Olet voiinut tulla mm. väärinymmärretyksi. Tai olen itse ymmärtänyt sinut väärin. Mutta kun kirjoittelet minun vihollisteni mieleen, niin ei kait tässä muuta johtopäätöstä voi tehdä. Keskustelu saattaisi avartaa pikemmin nyt juuri sinun näkökulmaasi. En minä ainakaan täällä kirjoittele sinua vastaan liehittellen. Sen verran lojaalisuutta tunnen sinua kohtaan. Eikä sinulla ole edes minuin puhelinnumeroa enää.
        Valiettavasti on jäänyt jo paljon asioita selvittämättä, mitä ei voi netin kautta välitää. Vaistoan että kannanotot alkaa olla aika lopullisia. Joten jos tässä ajassa haluaa olla asioista selvillä, niin kannattaa kiirehtiä. Mutta olen kokenut, ettet ole tarpeeksi kiinnostunut asioiden syvällisemmästä luonteesta. Tai määrittelet ne niin toisella tavalla. Suojelet jotain sellaista, mikä sinun olisi ollut hyvä ratkaista jo aikaa sitteen. Mutta sehän on sinun asiasi. Et voi pelätä sitä, että olisin jokin Sunin kätyri:) Mutta pelkäät omaa itseäsi, johon minä olisin jokin uhka.

En ota kantaa sinun privatiteettiisi. Mutta en voi välttyä muissa kommenteissa, jos puolustelet suoranaisia valheita tai otat tukea sellaisilta tahoilta..
        Mutta huomautan sinua siitä, että olet jo myöhässä monessa suhteessa.Asiat kannattaa klaarata aikanaan.

• Sinä pysyt vahvana valheessa.

Mutta minä totuudessa.

• Teuvolta on tullut taas pitkät pätkät kiejoitusta, mutta ei selvää vastausta..

Mitä jos näet jonkun joka ei ole Jumalan valittu,olevan selvässä itsemurhavaarassa (sinähän tunnetusti päätät kuka on Jumalan valittu, tälle palstallehan ei lisäksesi ole tullut yhtää Jumalan valittua sinun mukaasi)

Lohdutatko itsemurhaajan omaisia sanoin "joutikin kuolla kun ei ollut valittu"?

• Devoit kirjoitti:

Teuvolta on tullut taas pitkät pätkät kiejoitusta, mutta ei selvää vastausta..

Mitä jos näet jonkun joka ei ole Jumalan valittu,olevan selvässä itsemurhavaarassa (sinähän tunnetusti päätät kuka on Jumalan valittu, tälle palstallehan ei lisäksesi ole tullut yhtää Jumalan valittua sinun mukaasi)

Lohdutatko itsemurhaajan omaisia sanoin "joutikin kuolla kun ei ollut valittu"?

Ensimmäinen heistä ilmestyi elämääni vain puhelimen välityksellä melkein päivälleen 19 vuotta sitten. Silloin oli tapahtunut se luterilaisen kirkkohistorian ensimmäinen tapaus, kun piispa ei uskaltanut tulla valheen henki sydämessään seurakunnan edessä vastaamaan Totuuden Hengen saaneen ihmisen kysymysten eteen. Vaan kirkkolakia rikkoen lähti pakoon kirkkolain määräämästä tarkastuksesta.

Siitä alkoi paikallislehdessä kiivas keskustelu, joka päättyyi vanhoillislestadiolaisen
        johtomiesten ukaasiin maan lehdistölle:

"Mikäli lehdessänne annetaan tilaa Teuvo Sunin kirjoituksille, niin kaikki SRK:n
        jäsenet tulevat irtisanomaan lehtenne tilauksen ja jäsentemme omistavat yritykset
        lopettavat ilmoittelun lehtenne palstoilla."

Silloin soitti tämä ensimmäinen mies, kiitti Jumalaa siitä, että hän oli saanut minut
        siihen tehtävään, jonka Pyhä Henki oli hänelle varannut, mutta pelkuruuden henki
        esti hänet ottamasta sitä tehtävää vastaan.

Siitä alkoi ystävyytemme, aluksi vain puhelimen välityksellä, kun samainen pelkuruuden henki esti tapaamisemme. Se onnistui vasta vuosia myöhemmin tällaisen tapauksen yhteydessä, josta hän nyt valheen hengessä laati tällaisen rienauksen:

"Devoit12.12.2011 23:43

Lohdutatko itsemurhaajan omaisia sanoin "joutikin kuolla kun ei ollut valittu"? "

- - -

Pyhä Henki näyttää kuka vaeltaa totuudessa, kuka valheessa. Noilla sanoillako minä tulin kotiisi sinua ja isääsi tapaamaan?

Samainen pelkuruuden henki sai hänessä aikaan Armin pelon, johon lähes päivittäin vieläkin jumalattomilta lohtua kaipailee. Eikä siinä suinkaan kaikki, kaikkein järkyttävin tapaus sattui kun sama Saatanan pelkuruuden henki esti häneltä pääsyn sisään ahtaasta portista.

Eikä katumuskaan enää tuonut mahdollisuutta palata sille totuuden tielle, jota rinnallani 14 vuotta kulki:

"Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni."

Totuuden tien paukut häneltä loppuivat tuohon, mutta kun sen jälkeen Saatanan valheen henki sai täyden vallan hänen sydämessään, eivät paukut ole loppuneet.

Ja niin Jumalan paaduttamat ovat tehneet hänestä oman kunnioitettavan ikonin, nostaneet hänet korkealle valheen kukkulalle kaikkien ihailtavaksi. Ja valhetta tulee, valheen perään.

Ja niitähän Saatanalla riittää, koska valhe ja vääryys ei ole sille syntiä.

Eikä totuus ja oikeus kuulu Pyhän Hengen armolahjoihin, kun Saa-ta-na omat armolahjansa Paavalille saneli.

Kaikki valehtelusi olen antanut sinulle anteeksi, myöskin kaikki ne valheet joita jatkossa minusta levität, joilla kärkyt kunniaa toisilta kaltaisiltasi.Pelkuruuden henki on vienyt sinulta myöskin häpeän tunteen, juuri niin kuin kirjoitettu on:

"Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään -- häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin. He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra. "

• ukaz
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ensimmäinen heistä ilmestyi elämääni vain puhelimen välityksellä melkein päivälleen 19 vuotta sitten. Silloin oli tapahtunut se luterilaisen kirkkohistorian ensimmäinen tapaus, kun piispa ei uskaltanut tulla valheen henki sydämessään seurakunnan edessä vastaamaan Totuuden Hengen saaneen ihmisen kysymysten eteen. Vaan kirkkolakia rikkoen lähti pakoon kirkkolain määräämästä tarkastuksesta.

Siitä alkoi paikallislehdessä kiivas keskustelu, joka päättyyi vanhoillislestadiolaisen
        johtomiesten ukaasiin maan lehdistölle:

"Mikäli lehdessänne annetaan tilaa Teuvo Sunin kirjoituksille, niin kaikki SRK:n
        jäsenet tulevat irtisanomaan lehtenne tilauksen ja jäsentemme omistavat yritykset
        lopettavat ilmoittelun lehtenne palstoilla."

Silloin soitti tämä ensimmäinen mies, kiitti Jumalaa siitä, että hän oli saanut minut
        siihen tehtävään, jonka Pyhä Henki oli hänelle varannut, mutta pelkuruuden henki
        esti hänet ottamasta sitä tehtävää vastaan.

Siitä alkoi ystävyytemme, aluksi vain puhelimen välityksellä, kun samainen pelkuruuden henki esti tapaamisemme. Se onnistui vasta vuosia myöhemmin tällaisen tapauksen yhteydessä, josta hän nyt valheen hengessä laati tällaisen rienauksen:

"Devoit12.12.2011 23:43

Lohdutatko itsemurhaajan omaisia sanoin "joutikin kuolla kun ei ollut valittu"? "

- - -

Pyhä Henki näyttää kuka vaeltaa totuudessa, kuka valheessa. Noilla sanoillako minä tulin kotiisi sinua ja isääsi tapaamaan?

Samainen pelkuruuden henki sai hänessä aikaan Armin pelon, johon lähes päivittäin vieläkin jumalattomilta lohtua kaipailee. Eikä siinä suinkaan kaikki, kaikkein järkyttävin tapaus sattui kun sama Saatanan pelkuruuden henki esti häneltä pääsyn sisään ahtaasta portista.

Eikä katumuskaan enää tuonut mahdollisuutta palata sille totuuden tielle, jota rinnallani 14 vuotta kulki:

"Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni."

Totuuden tien paukut häneltä loppuivat tuohon, mutta kun sen jälkeen Saatanan valheen henki sai täyden vallan hänen sydämessään, eivät paukut ole loppuneet.

Ja niin Jumalan paaduttamat ovat tehneet hänestä oman kunnioitettavan ikonin, nostaneet hänet korkealle valheen kukkulalle kaikkien ihailtavaksi. Ja valhetta tulee, valheen perään.

Ja niitähän Saatanalla riittää, koska valhe ja vääryys ei ole sille syntiä.

Eikä totuus ja oikeus kuulu Pyhän Hengen armolahjoihin, kun Saa-ta-na omat armolahjansa Paavalille saneli.

Kaikki valehtelusi olen antanut sinulle anteeksi, myöskin kaikki ne valheet joita jatkossa minusta levität, joilla kärkyt kunniaa toisilta kaltaisiltasi.Pelkuruuden henki on vienyt sinulta myöskin häpeän tunteen, juuri niin kuin kirjoitettu on:

"Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään -- häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin. He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra. "

Teuvo, Teuvooooooo.....!

"---vanhoillislestadiolaisen
        johtomiesten ukaasiin---"

Oliko tässäkin kyseessä pääkaupunkiseudun johtomiehet?
        Onko sinulla jäänyt levy päälle? Näet nykyään ukaaseja (joka on armeijatermi) kaikkialla. Luulisi, että kielellisesti lahjakkaana miehenä osaisit käyttää muitakin samaa tarkoittavia sanoja eli synonyymejä?

Eihän mikään ryhmittymä mitään käskyä (ukaasia) voi lehdistölle antaa, vaatimuksen kylläkin.

• ukaz kirjoitti:

Teuvo, Teuvooooooo.....!

"---vanhoillislestadiolaisen
        johtomiesten ukaasiin---"

Oliko tässäkin kyseessä pääkaupunkiseudun johtomiehet?
        Onko sinulla jäänyt levy päälle? Näet nykyään ukaaseja (joka on armeijatermi) kaikkialla. Luulisi, että kielellisesti lahjakkaana miehenä osaisit käyttää muitakin samaa tarkoittavia sanoja eli synonyymejä?

Eihän mikään ryhmittymä mitään käskyä (ukaasia) voi lehdistölle antaa, vaatimuksen kylläkin.

En tiedä yhtäkään lehteä, joka ei olisi siihen alistunut.

Sitä olen testannut monta kertaa, viimeksi syksyllä maan suurimmankin lehden kohdalla, Vaikka luulisi, etteivät he ole riipopuvaisia SRK:n rahoista. Mutta niinpähän vaan ovat.

Kyllä vanhoillislestadiolaisetn valheet päästään seonneesta siikajokisesta miehestä, ovat levinneet kautta koko maan.

KariHenrikkin sai siitä kuulla, kun Valkealan suviseuroissa kävi. Ja sai itse lopulta maistaa samaa ukaasia omalla kohdallaan.

Vai uskotko, että Ruukin vanhoillislesradiolaiset julistivat kaiken salaiseksi?

• Olet parantumaton oma valehtelija itsesi Teuvo. Valehtelu näyttää olevan sinulle yhtä välttämätöntä kuin hengittäminen.

Oli mukava havaita että ved 2,kin sanoi sen suoraan että olet valehtelija.

Tähänkin uskoin pitkään:
      ***Ensimmäinen heistä ilmestyi elämääni vain puhelimen välityksellä melkein päivälleen 19 vuotta sitten. Silloin oli tapahtunut se luterilaisen kirkkohistorian ensimmäinen tapaus, kun piispa ei uskaltanut tulla valheen henki sydämessään seurakunnan edessä vastaamaan Totuuden Hengen saaneen ihmisen kysymysten eteen. Vaan kirkkolakia rikkoen lähti pakoon kirkkolain määräämästä tarkastuksesta.***

Siitä on minulle todistuksena vain sinun kertomuksesi ja kun näen miten paljon muutenkin kerrot omiasi, niin tuskinpa tuokaan totta on.

• Jeesus antaa sinulle vastauksen.

"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion."

Jos Saatana olisi sinulle yhdenkin totuuden totuudeksi sanonut, et vielä olisikaan Jumalan paaduttamaksi tullut.

Älä enää kaipaa minua valheittesi komentoijaksi.

Käänny kaikessa Semper. Fideliuksen puoleen. Kun se ihailemasi lahkojohtajakin temmattiin pois kesken rienausten.

Käy lukemassa paikallislehden toimituksessa tuon ajanjakson lehdet, jotta muistaisit mitä silloin tuosta kirkkolain rikkojasta kirjoitettiin. Monet muutkin, enkä vain minä.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jeesus antaa sinulle vastauksen.

Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion."

Jos Saatana olisi sinulle yhdenkin totuuden totuudeksi sanonut, et vielä olisikaan Jumalan paaduttamaksi tullut.

Käänny kaikessa Semper. Fideliuksen puoleen. Kun se ihailemasi lahkojohtajakin temmattiin pois kesken rienausten.

Käy lukemassa paikallislehden toimituksessa tuon ajanjakson lehdet, jotta muistaisit mitä silloin tuosta kirkkolain rikkojasta kirjoitettiin. Monet muutkin, enkä vain minä.

Uusiksi meni, kun Saatanan poisrofiltteri ei taaskaan toiminut:

Jeesus antaa sinulle vastauksen.

Jos Saa-ta-na olisi sinulle yhdenkin totuuden totuudeksi sanonut, et vielä olisikaan Jumalan paaduttamaksi tullut.

• Ved.2

Vastaan vastaan tuohon osuuttani koskevaan kommenttiin. Devoitia ja muita lohduuttaaksni vakavalla asialla, niin eksyttäjät ja itsetuhoon ajajathan juuri käyttävät valhetta hukuttaakseen ihmisiä itsetuhon partaalle.

Olen tavannut sellaisenkin tapauksen, joka oli juuri lähtemässä tästä ajasta. Lyhyesti kerrottuna otin kiinni tämän henkilön ja kerroin, että sinulle on syötetty pajunköyttä. tarjosin uskon kättä ja Raamattua totuden kirjaksi.Jumalan sana ja siellä mainn itut asiaan liittyyvät kohdat pelastivat tämän henkilön mm. sellainenkin kohta, kuin 1Joh. 4. Siellä mainitaan myös, että Jumala on rakkaus.Ja kun ihmiset eivät tätä henkilöä rakastaneet lähimmäisistä lähtien, niin tämä sentään lohdutti. että jospa Jumala sentää rakastaisi.

Tuen Devoitista lähtien kaikkia niitä jotka tätä totuutta rakastavat ja lähimmäistään myös. Siunatkaa silti vihollisianne. Mutta siunausta myös ystävälleni Devoutille ja voimia kaikissa näissäkin jaksamisissa.

• Ved.2 kirjoitti:

Vastaan vastaan tuohon osuuttani koskevaan kommenttiin. Devoitia ja muita lohduuttaaksni vakavalla asialla, niin eksyttäjät ja itsetuhoon ajajathan juuri käyttävät valhetta hukuttaakseen ihmisiä itsetuhon partaalle.

Olen tavannut sellaisenkin tapauksen, joka oli juuri lähtemässä tästä ajasta. Lyhyesti kerrottuna otin kiinni tämän henkilön ja kerroin, että sinulle on syötetty pajunköyttä. tarjosin uskon kättä ja Raamattua totuden kirjaksi.Jumalan sana ja siellä mainn itut asiaan liittyyvät kohdat pelastivat tämän henkilön mm. sellainenkin kohta, kuin 1Joh. 4. Siellä mainitaan myös, että Jumala on rakkaus.Ja kun ihmiset eivät tätä henkilöä rakastaneet lähimmäisistä lähtien, niin tämä sentään lohdutti. että jospa Jumala sentää rakastaisi.

Tuen Devoitista lähtien kaikkia niitä jotka tätä totuutta rakastavat ja lähimmäistään myös. Siunatkaa silti vihollisianne. Mutta siunausta myös ystävälleni Devoutille ja voimia kaikissa näissäkin jaksamisissa.

Jeesus sanoo:

"Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten katseltavaksi, muuten ette saa palkkaa taivaalliselta Isältänne.

"Kun siis autat köyhiä, älä toitota siitä niin kuin tekopyhät tekevät synagogissa ja kujilla, jotta ihmiset kiittelisivät heitä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.

Kun annat almun, älköön vasen kätesi tietäkö mitä oikea tekee, jotta hyvä tekosi pysyisi salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."

• Paraskin.

.."vaatimaton".itsensäkehuja siinä toisia varottelee (röhönaurua) :)

• karihaxi

"Pitäiskö piirtää Ruotslais-Luterilais-Lestadiolaisen uskonnon raiskaamista 4 vuotiasita lapsista kuva, joista osa on tehnyt itsemurhan (Belgia). Itsemurha on oire lapselle/henkilölle tuotetusta ruumiillisesta ja/tai henkisestä traumasta = murha. Kun uhreja on useita, kyseessä on joukkomurha. Ei se Jeesuksen lähetyskäsky niin mennyt miten mielenvikainen, rasistinen ruotsista tllut uskonto opettaa.

Uskontunnustuksessaan se tunnustaa kaikille suomelaiselle että sen opeissa "ei ole järkeä", "ei ole ymmärrystä", "ei kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia" ja siksi uskovaiselle kaikki mikä on tärkeää jää salaisuudeksi. Että "ei ole järkeä", "ei ole ymmärrystä", "ei kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia" on psykiatriassa määritelty "vaarallinen itselle ja/tai muille"."
      Vain kasvit ja elukat ei kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Tuo kertoo myös jotain siitä propagandassa esittystä "sivistyksestä ja kristinuskosta" - ei se kovin sivistynyt voi olla, kun hulluksi elukan kaltaiseksi opettaa. " (Iltalehti)

• karihaxi

eli ne lapsia raiskavat lestat ovat lapsesta saakka psykoottisiksi opetettuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      599
      3077
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      89
      2582
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1651
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1562
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1490
    6. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      45
      1456
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1424
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      314
      1322
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1308
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1203
    Aihe