Moi! Oon menos rintojen suurennusleikkaukseen tammikuussa 2011 ja kysyisinkin teiltä arvon leidit, onko kenellekkään laitettu Mentorin 323 implantteja, kokoluokkaa 390?? Nehän ovat kiinteimmät implantit (Cohensive 3) ja muuten implantit ovat varmaan hyvät mutta ovatkohan ne kovat?? Huolestuttaa hiukkasen koska leikkaava lääkäri ehdotti ko. implantteja ja kuvat mitä olen nähnyt ennen/jälkeen leikkauksista näillä implanteilla ovat olleet loistavia, mutta paljon olen myös lukenut tästä rintojen kovuudesta, auttakaa siskoa mäessä :)
Mentor implantit
11
2040
Vastaukset
- taas alkoi
Näköjään mainospelle on palannut palstoille. Se niistä asiallisista keskusteluista.
- joku roti juttuihin
Näyttäkää minulle se tyyppi joka pystyy kuvasta sanomaan minkä merkkinen implantti siellä rinnoissa on. Koon, profiilin ja onko anatominen vai ei pystyy vielä sanomaan,muttei merkkiä. Leikkausjälki riippuu kirurgin ammattitaidosta ja lähtötilanteesta.
- Asioita selvittänyt
Jälkikomplikaatiot, kuten kapseloituminen riippuvat merkistä. Siksi merkillä ON väliä. Tästä on todisteina useita tutkimuksia. Huonoilla merkeillä joutuu tekemään todennäköisemmin korjausleikkauksia.
- Ei ole väliä
Asioita selvittänyt kirjoitti:
Jälkikomplikaatiot, kuten kapseloituminen riippuvat merkistä. Siksi merkillä ON väliä. Tästä on todisteina useita tutkimuksia. Huonoilla merkeillä joutuu tekemään todennäköisemmin korjausleikkauksia.
Ihmisen elimistöön sopivaa implanttia ei ole ollut,ei ole nyt,eikä tule koskaan olemaan.
- Ei ole haittaa
Ei ole väliä kirjoitti:
Ihmisen elimistöön sopivaa implanttia ei ole ollut,ei ole nyt,eikä tule koskaan olemaan.
Aika hyvin kuitenkin sopii minulla, ei ole ollut mitään ongelmia ja minulla on kropassani muutakin kuin rintaimplantit.
- knee
Ei ole haittaa kirjoitti:
Aika hyvin kuitenkin sopii minulla, ei ole ollut mitään ongelmia ja minulla on kropassani muutakin kuin rintaimplantit.
Monet vanhemmat ihmiset ovat täynnä varaosia..on polvi - ja lonkkaniveltä jne. Herätkää nykyaikaan!
- Tekonivelillä ym.
knee kirjoitti:
Monet vanhemmat ihmiset ovat täynnä varaosia..on polvi - ja lonkkaniveltä jne. Herätkää nykyaikaan!
Ei ole mitään tekemistä silikoonin kanssa joka on myrkky eikä sovellu ihmisen elimistöön.
- Outoa lajittelua
Tekonivelillä ym. kirjoitti:
Ei ole mitään tekemistä silikoonin kanssa joka on myrkky eikä sovellu ihmisen elimistöön.
Samanlaista elimistön ulkopuolista ainetta ne on muutkin proteesit ym. Kaikki (myös silikoniset) tutkitaan tarkkaan ettei niillä ole haittaavia vaikutuksia elimistössä. Ihmisille laitetaan paljon muitakin silikonisia implantteja ja muita tuotteita elimistöön, mutta vain rintaimplantteja haukutaan. Jopa muista kosmeettisiin korjauksiin käytettävistä silikonisista implanteista ei nosteta haloota, mutta rinnat...
- "J"
Lainaus Asko Salmen vastauksesta kyseiseen aiheeseen:
"Kapseloituminen riippuu enemmän kirurgista ja tekniikasta kuin implantista.
Sinänsä tutkimusten mukaan kapseloituminen on eri kirugeilla ja eri implanteilla 0-30%.
Eli haitari on melkoinen.Kannattaa kysyä asiaa leikkaavalta kirugilta.
Valitettavasti useimmat eivät pysty antamaan mitään tutkimukseen ja oman työn
analyysiin perustuvaa lukua."
Näköjään mainospelle on taas palstoilla irrallaan ja aloittanut disinformaation jakamisen.Kaikki hänen "tutkimuksensa" ja väitteensä on lukuisia kertoja bustattu,mutta näköjään ilkeää tahtoa riittää vielä... - Anonyymi
Mulla repesi mentor implantit :(
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666071- 1325415
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513322Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091707Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311127
- 671061
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46946Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110912Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879