Oon syöny tota nyt muutamia kuukausia 7,5mg illalla, unettomuuteen, ja kiloja tullutt lisää jotain 10kg, ajattelin jos alkaisin tota vähentämään entisestään 1/4 osaan ja hiljallee lopettamaan, niin putoaako kilot samalla? Ja mistä toi mirtazapinin lihottava vaikutus johtuu edes? Ainakin osa kiloista on tullut siitä että lääkkeen ottamisen jälkeen makeanhimo kasvaa älyttömästi ja voin illalla syödä vaikka mitä herkkuja. Kiitoksia neuvoista etukäteen =)
Mirtazapinin lopetus
mietiskelijätyttönen
386
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Voi alkaa lähtemään tai sitten ei, mutta laihduttaminen ainakin helpottuu.
Voit lopettaa noin matalan annoksen kerralla.
Aineenvaihdunta hidastuu, se kerää nestettä, lisää mm. makeanhimoa (ja sitten tulee syötyä sitä makeaa entistä enemmän)....tunnetaan varsinaisena "lihottajalääkkeenä"..
Kilot eivät todellakaan tipahda saman tien, ne on laihdutettava pois, tosin muutama kilo nestettä voi kadota saman tien.
Okei, yritän samalla lisätä kuntoilua kun vähennän lääkkeen käyttöä.