Matt.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
Täällä palstalla esiintyy "jeesuksen näkijöitä", jotka näyistään ylpeillen tärväävät toisten uskon, pitäen näkyään autuaaksitekevänä asiana.
Tuo alussa näkyvä Raamatunkohta osoittaa yksiselitteisesti että jeesuksen näkijät ovat joko A) valehtelijoita B) Valejeesuksen nähneitä.
Jeesuksen näkijät
9
92
Vastaukset
- Totuus esiin
Näkikö siis Pietari valejeesuksen vai oliko hän valehtelija vai molempia?
Tuo alussa näkyvä Raamatunkohta osoittaa yksiselitteisesti että jeesuksen näkijät ovat joko A) valehtelijoita B) Valejeesuksen nähneitä. Devoit
15.12.2011 11:15
........
4 Ja heille ilmestyivät Elias ynnä Mooses, ja nämä puhuivat Jeesuksen kanssa.
5 Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Rabbi, meidän on tässä hyvä olla; tehkäämme siis kolme majaa, sinulle yksi ja Moosekselle yksi ja Eliaalle yksi".- pöytävieraana
Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
- KH:n ystävä
Voi pyhä yksinkertaisuus!
Jeesushan oli tuossa vielä elävänä ihmisenä ihmisten parissa. Jeesuksen ympäröi kirkas valo ja Hänen vaatteensakin hohtivat kirkkaansa. Totta kai Pietari NÄKI hänet.
Mutta Devoit tarkoitti tässä yhteydessä, niitä sukupolvia, jotka ovat syntyneet Jeesuksen kuoleman ja ylösnousemuksen jälkeen. Millä tavalla he voivat NÄHDÄ Jeesuksen?
Miksi Jeesus sitten sanoi: "Autuaita ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe" ?
Tuon näkemisen täytyy olla siis laadultaan erilaista. Optisesti se ei ole samanlaista. - näkeminen
KH:n ystävä kirjoitti:
Jeesushan oli tuossa vielä elävänä ihmisenä ihmisten parissa. Jeesuksen ympäröi kirkas valo ja Hänen vaatteensakin hohtivat kirkkaansa. Totta kai Pietari NÄKI hänet.
Mutta Devoit tarkoitti tässä yhteydessä, niitä sukupolvia, jotka ovat syntyneet Jeesuksen kuoleman ja ylösnousemuksen jälkeen. Millä tavalla he voivat NÄHDÄ Jeesuksen?
Tuon näkemisen täytyy olla siis laadultaan erilaista. Optisesti se ei ole samanlaista.Jeesus antoi lupauksensa näkemisestään jo sille sukupolvelle. Samoin kaikille sukupolville sen jälkeen.
Matt. 16:28
Totisesti: tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana." - Teuvontuntija
näkeminen kirjoitti:
Jeesus antoi lupauksensa näkemisestään jo sille sukupolvelle. Samoin kaikille sukupolville sen jälkeen.
Totisesti: tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana."Kaikesta näkee että Teuvo tulee suorastaan raivoon kun näkee että joku tuo Totuutta palstalle.
Mikä on motiivisi eksyttämiseen Teuvo? KH:n ystävä kirjoitti:
Tuon näkemisen täytyy olla siis laadultaan erilaista. Optisesti se ei ole samanlaista.Totta kirjoitat KH;n ystävä ja ymmärrät asian oikein
näkeminen kirjoitti:
Jeesus antoi lupauksensa näkemisestään jo sille sukupolvelle. Samoin kaikille sukupolville sen jälkeen.
Totisesti: tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana."Matt.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
Teuvo se jaksaa tehdä eksytystyötänsä uskollisesti
- Totuus esiin
"Me näimme Herran"
Joh. 20:25
Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle: "Me näimme Herran". Mutta hän sanoi heille: "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko".Älä yritä Teuvo sotkea tapahtumia, tuoden tänne kertomuksia ennen Jeesuksen taivaaseenastumista.
Enpä olisi uskonut että sorrun "ystäväksi" (lue höynäytetyksi) eräälle pahimmista eksyttäjistä, mitä maa päällään -vielä kantaa. Mutta Teuvohan ei siinä mielessä ole paha eksyttäjä, kun häneen ei enää kukaan usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991947
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91411- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911