Paarikaappi

miisukiisu

Kuuluuko jokaisessa perheessä olla paarikaappi ja osataanko sitä oikeaoppisesti käyttää? Minulla ei ole koskaan ollut paarikaappia tai itse asiassa on, mutta siellä ei ole mitään, koska minä pelkään, että minusta tulee juoppo, vaikka en ole koskaan sellainen ollut.
Onko pelkoni aiheellinen, koska jotkut geenit ovat siihen suuntaan kallellaan?

18

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BarBaarinen

Tulipas taas luettua väärin ja ihmeteltyä että mikä ihmeen parikaappi. Ei ole parikaappia, on vaan sinkkukaappi.

Paarikaappiakaan ei ole kun ei ole paareille tarvetta.

Sen lisäksi ei ole baarikaappiakaan. On vain kaappi jossa on vaihtelevasti viinaa. Joskus siellä on myös kaappijuoppo, mutta harvemmin. Kaappi kun on melko pieni.

• Mikä ihme on paarikaapin oikeopinen käyttö?
      Mä luulen että noita paarikaappea on vaan isoissa virastoiss ja muissa firmoissa ja silläki ne parit on seinilä, että ois nopee ottaa alas?
      Jos ny sit kysytbaarikaapista, ni miks halut käyttää kaappia?
      Mä oen useemminkin kiinnostunu sen sisällösä?

• Tsau.

Minulla on ihana Baarikaappi;) Faijani tek kun vielä elossa..iantamastaan häälahjastaan äidilleni siis tällaisesta Askon mallistosta 50-luvulla olevasta kaapista siis liinavaatekaapista jotka muotia 50-luvulla. Baarikaapin. Tämä kaappi kuului lapsuudenkotiini. Nyt tuo ihana kaappi on minulla. Toista tällaista tuskin tulee vastaan. Kaapin sisällä sitten tällainen vedettävä pieni hylly. johon voi asettaa lasit kun ne täyttää...Säilytän kaikki lasit ja juomat yksistään tässä kaapissa...Ja kun viinipulloille sitten vielä on erikseen ritilät..niin että, pysyvät vaakatasossa. Sanoisin tämän Baarikaappini olevan täydellinen;)) samalla muisto lapsuudenkodistani..

Tsau:Friidu

• Oi se on varmasti ihana.

• Tsau.
        miljoona kirjoitti:

Oi se on varmasti ihana.

tähän samaan sarjaan kuului pyöreä ruokapöytä ja tuolit;)) sellainen pöytä jonka sai suurennettua jatkopalalla keskeltä jos, ruokailijoita oli enemmän..harmi kun tuo pöytä ja tuolit jotka ovat samoin kuin tämä kaappi täyttä puuta hävineet sitten aikojen kuluessa...Faijani oli varsin kätevä käsistään...minusta oli hienoa kun hän kunnosti tämän kaapin..nyt se palanut takaisin tänne johon se kerran uutena tuotiin..;))) nämä huonekalut olivat vanhempani ns. ensimmäisiä yhteisiä hankintoja;)) siksi tuo kaappi minullekin nyt rakas...sisältöhän juuri sitten sellainen jonka itsehaluan sen haluavan...ja kun näitä lasisia ovia ei siinä ole...kukaan ei tiedä joka ensimmäistä kertaa meillekin tulee sen olevan juuri baarikaappi;))) se on vain olohuoneessamme oleva kaappi;))) joka edustaa nyt retroa eli sitä 50-lukua..ulkoasultaan ja..on varsin siro. joskin painava hitsiläinen...samanlainen kun minäkin;))) sitä ei siirellä paikasta toiseen turhaan...;)))

• Eipä ole paarikaappia minullakaan joten en osaa oikeaoppisesta käytöstä puhua mitään.

Tisleeni ovat olohuoneen seinustan kirjahyllyn lasikaapissa.
      Senkin käyttö on vääräoppista koska en ole koskenut puteleihin viimeisten 7:n kuukauden aikana lainkaan.
      Geeneistäni huolimatta.

Vierasvara makuuhuoneen yläkomero toimii varapaarikaappina.
      Tisleet jotka eivät mahdu oh:n paarikaappiin ovat siellä.

Turha puristella kiveksiään geeniensä kanssa!
      Eihän niihin voi vaikuttaa.
      Eipä niitä voi käyttää tekosyynäkään!

• Baarikäpäs aikana:

http://www.youtube.com/watch?v=meJHxsi-t50

Olis ollut hyvä kun olis ollut sekä baarikaappi, johon ei olis kyllä koskaan mitään jäänyt.
      Myöskin toisinaan olis varmaakin ollut tarpeen paarikaappi, jos sitten olis löytynyt myöskin kantajia, mitäpä niillä paareilla olis muuten tehnyt.

Nyt ei ole tarpeen minkäänlainen kaappi, paitsi ruoka- ja astiakaappi, vaatekaappikin on ihan hyvä olemassa.

Joskus unelmoin peilipöydästä itselleni baarikärpäs aikaan.
      Mutta sitten kun se aika loppui niin sain sen peilipöydänkin.
      Nyt ei ole sitä enkä unelmoi enää mistään tavarasta, paitssi siitä hirsitalosta. Mistään ei koskaan tiedä vaikka jokus omistaisin senkin.
      Melkein kaikki unelmani ovat tämän elämän aikaa käyneet toteen.
      Onhan ne olleet toteutuskelposiakin.

Hmmm ja noi geenit ois pitäneet mut juoppona jos olisin niin halunut.
      Niiden taakse olis hyväkin mennä.
      Älä anna geenien määrätä elämääsi, tai oikeastaan ajatusten niistä.
      Juopoksi tullaan paljon juomalla.

• Mulla on Hobbyhallista tilattu pieni keittiön apupöytä, jossa on pari laatikkoa ja pullonpaikkoja 8 kappaletta. Alemmassa kerroksessa on vichypullojen paikka ja ylempi on varattu viinipulloille. Viinipullot ovat ihan nättejä siinä telineessä.

• Kaupunkilainen

Minua ihmetyttävät ja hiukan ärsyttävätkin keskustelunaloitukset, jotka alkavat "kuuluuko---- olla". Tuollaiseen kysymykseen voi vastata vain, jos kyse on laissa luvanvaraisiksi määritellyistä asioista, esimerkiksi metsästäjällä kuuluu olla aseenkantolupa ja autokuskilla ajokortti.

Ei luulisi tämänikäisten välittävän niin paljon "yleisestä" (miten se sitten mitataankin) mielipiteestä, että järjestää elämänsä (vaatetuksensa, sisustuksensa tai rahankäyttönsä) sen mukaan.

Baarikaappi tai jonkinlainen tila alkoholijuomille olisi erittäin tarpeellinen varsinkin näin joulun alla, kun Perheenjäsen kantaa kotiin selkä vääränä työn puolesta saamiaan joulutervehdyksiä. En pidä siitä, että pullot ovat koko ajan näkyvillä keittiön työtasolla, vaikka ne siihen hyvin mahtuvatkin.

• ...............

Jos joku on fiini viinistelijä, ja säilöö pullojaan, niillehän jokin häkkyrä on tarpeen. Kunhan ei annan niistä muodostua etikkaa.

Jokainen koti ei kaipaa paareja, onneksi, ei baarikaappejakaan.

• Tottakai. Meillä on kaksi lasipömpeliä kattoon saakka viinaa täynnä. Ja lisää tulee koko ajan. Olemme säästäneet ja keräilleet lahjapullot ja niitä on paljon. Komia näköistä on mutta alkoholisti kun tulee meille niin hän ahdistuu eikä pysty ottamaan mitään vaikka kysymme mitä saisi olla...

Täytyy ehkä pyytää ammattilainen tarjoilemaan, sitten kun on niin suuret juhlat että raskimme alkaa jakamaan drinkkejä. En osaisi käyttää oikeaoppisesti. Olkatätin konjakkia otan joskus, ja ostan uuden pullonn tilalle kun alkaa pohja häämöttää, muuten pullot pysyy multa rauhassa.

• Niin ja unohdin kehua. Viinikaappi on keittiössä. Miehen itse tekemä, en osaa kertoa mitä puuta mutta komea kulmakaappi se on. Ja hanalliset viinilaatikot sopivat justsa hienosti välihyllylle. Lasipullot hienosti ylempään ja lasit alempaan. Ja sitä kaappia osaan käyttää. Viiniä on helppo ottaa, sen kun hanasta vääntää. Enemmän kuitenkin mulla on käyttöä alimmalle kaapille, siellä on mun sidukat piilossa. Kevyttä tietysti ja nolla hiilihydraattia...eikä kukaan pääse laskemaan montako on mennyt.

• 3+19

Helppohan niitä on oikeaoppisesti käyttää, netistä löytyy drinkkiohjeita vaikka minkälaisia. Eikö ois kiva "elvistellä" vieraille tekemällä jokin erikoinen drinksu ?

• 3+19 kirjoitti:

Helppohan niitä on oikeaoppisesti käyttää, netistä löytyy drinkkiohjeita vaikka minkälaisia. Eikö ois kiva "elvistellä" vieraille tekemällä jokin erikoinen drinksu ?

Yhden ohjekirjasen varassa on minun taitoni. Omistan nimittäin vain yhden drinkkikirjan, New Yorkin baarimestarien parhaat drinkit. Jotain drinksuja oon tehnyt. Itse tykkään maitoon tai kermaan tehdyistä, valkovenäläisestä, grasshopper, snowball...vanhoja lemppareita.

• Tsau.
        miljoona kirjoitti:

Yhden ohjekirjasen varassa on minun taitoni. Omistan nimittäin vain yhden drinkkikirjan, New Yorkin baarimestarien parhaat drinkit. Jotain drinksuja oon tehnyt. Itse tykkään maitoon tai kermaan tehdyistä, valkovenäläisestä, grasshopper, snowball...vanhoja lemppareita.

jostain lehdestä luin artikkelin että, nämä klassikot drinkit täälläkin ovat nyt nuorten aikuisten kovassa suosiossa...ja nimenomaan klassikot. Itse en drinkeistä juuri välitä..koska ne ovat niin makeita sekoituksia usein..Konjakin otan konjakkina. Viinin viininä..ja jälkiruoka viinit jälkiruokaviineinä..;)) Nämä kevyet kuohuviinit joita tuolta ostelen jos, juhlia...niin ne menevät sellaisenaan. Vain pikku-broidini tykkää joskus ottaa jos, tätä whiskiä..muuten jäävät kyllä kaikki nuo liköörit ja muut juomat mitä laivalta tuonut käyttämättä..ties kuinka kauan tuolla kaapissa olleet. Liian makeita juomia..en ymmärrä miksi niitä on pitänyt joskus edes ostaa? Eikä juuri ystätkään enää tässä iässä juuri näistä likööreistä piittaa;)) ehkä tämä ikä muuttaa näitä tottumuksia..väkevistä taas en ole koskaan sillee välittänyt..aika huono käyttämään..

Mutta, oikeessa olet pitäisi opetella muutamia tekemään...ihan vaan niiden kauniiden värien vuoksi...ja ulkonäön vuoksi voisi sitten ystävilleen tarjoilla..;)) kun tulevat kylään. Mikäli sikäli haluavat..? Tuppaa ei koskaan saa.;)))

• -
        Tsau. kirjoitti:

jostain lehdestä luin artikkelin että, nämä klassikot drinkit täälläkin ovat nyt nuorten aikuisten kovassa suosiossa...ja nimenomaan klassikot. Itse en drinkeistä juuri välitä..koska ne ovat niin makeita sekoituksia usein..Konjakin otan konjakkina. Viinin viininä..ja jälkiruoka viinit jälkiruokaviineinä..;)) Nämä kevyet kuohuviinit joita tuolta ostelen jos, juhlia...niin ne menevät sellaisenaan. Vain pikku-broidini tykkää joskus ottaa jos, tätä whiskiä..muuten jäävät kyllä kaikki nuo liköörit ja muut juomat mitä laivalta tuonut käyttämättä..ties kuinka kauan tuolla kaapissa olleet. Liian makeita juomia..en ymmärrä miksi niitä on pitänyt joskus edes ostaa? Eikä juuri ystätkään enää tässä iässä juuri näistä likööreistä piittaa;)) ehkä tämä ikä muuttaa näitä tottumuksia..väkevistä taas en ole koskaan sillee välittänyt..aika huono käyttämään..

Mutta, oikeessa olet pitäisi opetella muutamia tekemään...ihan vaan niiden kauniiden värien vuoksi...ja ulkonäön vuoksi voisi sitten ystävilleen tarjoilla..;)) kun tulevat kylään. Mikäli sikäli haluavat..? Tuppaa ei koskaan saa.;)))

Suoraan sanomalla pöllöiltä kuulostaa jotkin ihmeen drinkit.
        Anna mun nauraa.

Ihan kuin nimeni on Bond, James Bond. :)))))

Lyyli lykkää liköörissä potkuria.

• Ei ole perhettä eikä paarikaappiakaan. En osaa sanoa liittyvätkö nuo asiantilat jotenkin toisiinsa.

Luotan siihen että ambulanssissa on paarit jos niitä joskus sattuisin tarvitsemaan.

Baarikaappiakaan ei ole koska täällä ei ole sellaiselle tarvetta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2423
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      119
      1289
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      993
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      251
      873
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      872
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      850
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe