ATMlle kysely

ap

Tehdäänpäs vähän galluppia niin näemme minkälaisia poikia nämä "atm:t" ovat, jotta näemme voisiko omaa asemaa parantaa naisten silmissä..

Koulutus/ammatti?

Pituus ja paino= painoindeksi?

Vuositulot?

Hygienia?

Kuinka usein käyt baarissa yrittämässä naista?

Jokaiseen paitsi omaan pituuteen voi näistä vaikuttaa positiivisella tavalla.. Kyllä sitä naista saa kun pistää itsensä kuntoon.

28

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pa

      Tähän voisi lisätä muitakin kohtia, esim.

      pukeutuminen/tyyli

      hiukset/kampaus

      sosiaalisuus, "supliikki"

      puheenaiheet, huumorintaju

      asenne/odotukset

      Etenkin tuo viimeinen on aika tärkeä, että millä mielellä lähestyy naisia jos lähestyy, ja minkälaiset realistiset odotukset on mahdolliselta suhteelta tai edes treffeiltä, mitä niillä pitäisi tapahtua jne. Kuvitteleeko ATM että tyttöystävä on kuin jokun pumpattava barbara jota vain pannaan ja laitetaan kaappiin kuivumaan silloin kun ei panna. Jne.

    • ap

      joo. hyvä vastatkaa myös noihin..

    • ky

      Koulutus/ammatti? kauppatieteiden ylioppilas eli opiskelija (ikää 20 v)

      Pituus ja paino= painoindeksi? 180 ja 70 eli 21,6

      Vuositulot? n. 6000e tähän mennessä (3kk olen ollut palkkatöissä tänävuonna)

      Hygienia? suihkussa kerran päivässä, deodorantti aina

      Kuinka usein käyt baarissa yrittämässä naista? baarissa kerran puolessa vuodessa, naisia siellä en ole ikinä yrittänyt iskeä

      pukeutuminen/tyyli farkut siisti neule

      hiukset/kampaus minua on siunattu luonnollisella hyppyritukalla

      sosiaalisuus, "supliikki" ei kovin hyvä; en ole mikään supliikkimies, mutta ei minua ole tylsäksikään haukuttu

      puheenaiheet, huumorintaju yleensä opiskeluun liittyviä, kohtullinen huumorintaju

      asenne/odotukset ei suuria vaatimuksia ulkonäölle, hyvä luonne plussaa

    • ettet ole roskaposti

      Koulutus/ammatti? Putkimies

      Pituus ja paino= painoindeksi? pituus 180 paino 95

      Vuositulot? 25000

      Hygienia? Joka päivä suihkussa

      Kuinka usein käyt baarissa yrittämässä naista? Joskus harvoin

      pukeutuminen/tyyli? Farkut,paita

      hiukset/kampaus? siilitukka

      sosiaalisuus, "supliikki"? tyhmät vitsit

      puheenaiheet, huumorintaju? kaikki tilanteeseen sopiva huumori

      asenne/odotukset? pinppiä kun sais ;)

      • Tärkein eli

        munan koko puuttuu tuosta!


    • ATMaster

      Koulutus/ammatti?
      Ammattikoulu käyty ja ammatti on metalliala.

      Pituus ja paino= painoindeksi?
      175cm ja 95kg eli 31. Tässä on kyllä parantamisen varaa omastakin mielestä.

      Vuositulot?
      Opiskelija, niin eipä ole kummoiset vuositulot.

      Hygienia?
      kerran kahden päivän sisällä suihkussa ja deodoranttia joka päivä.

      Kuinka usein käyt baarissa yrittämässä naista?
      Harvemmin tulee baarissa edes käytyä.

      pukeutuminen/tyyli
      Mahdollisimman rennot ja mukavat vaatetukset, mikä itse tuntuu parhaalta. Tyylistä en oikein osaa sanoa omalla kohdalla.

      hiukset/kampaus
      Poikamaisen lyhyt, ruskehtavan sävyinen. Siistissä kunnossa ainakin yritetään sitä pitää. Onneksi sisko on parturi, niin tukka hoituu kyllä, jos se alkaa ärsyttämään.

      sosiaalisuus, "supliikki"
      Kyllä sitä tekstiä tulee ulos ja joskus varsin hyvää/oivaltavaa/näppärää/hauskaakin vieläpä, mutta johdattelut ja kaikki sellainen rivien välistä oleva homma menee yli. Ujostelen uusia tilanteita ja ihmisiä aluksi, mutta kun on vähän aikaa ehtinyt totuttautua hetkeen, niin kyllä sitä taas tekstiä tulee kohtuulliseen tahtiin.

      puheenaiheet, huumorintaju
      Aina yritetään keksiä jostain jotain ja joskus tulee niitä perinteisiä "einstein hehkulamppu pään päällä" välähdyksiä, jolloin keskustelut sujuu varsin loistavasti ja välillä taas ei oikein millään tuu mitään. Noh, onnistun suht koht useasti saamaan ihmiset nauramaan ja he saavat minut, joten kait minulla jonkinlainen huumorintaju on olemassa?

      asenne/odotukset
      Asenteeni puolesta olen hyvin pessimistisellä kannalla, että "ei tästäkään kummiskaan mittään tuu", jos lähestyn sellaista naista, josta voisin kuvitella, että jotain voisi syntyä. Kun taas silloin, kun lähestyn naisia, jotka eivät minua kiinnosta, niin en odota yhtikäs mitään ja annan homman mennä omalla painollaan. Totta kai en lähesty jälkimmäisiä tarkoituksella, vaan se on sellainen pikemminkin " vahinko törmäys" heihin.

    • adadasd

      aika hyvä kysely näin vuoden loppuun jolloin koko vuoden voi kelata vastaamalla kysymyksii.

      tekniikanKandidaatti. minulla on toki vaadittavat opinnot 270 opintopistettä mutta en jaksa suorittaa väkisellä loppuun kun se ei työtilannettani muuta.

      Paino indeksi taitaa olla 25 kun olen panostanut lihasmassaan. Vuositulot ovat sitä samaa perusluokkaista paskaa mitä muidenkin suomalaisten eli 30ke.

      Hygieniasta en tingi ja se on ehkä ainoa vahvuuteni näiden joutilaiden edessä. Yritän naisia baarissa silloin tällöin eli silloin.

    • mies35 vuotta

      Koulutus/ammatti? huonekalupuuseppä, kirvesmies, talonrakentaja

      Pituus ja paino= painoindeksi? 166, 75kg en tie painoindeksii

      Vuositulot? 40 000

      Hygienia? käyn joka päivä suihkussa 2 tai kolmekin kertaa

      Kuinka usein käyt baarissa yrittämässä naista? ennen kävin 3 kertaa kuussa. tänä vuonna olen kerran ollut baarissa.

      pukeutuminen/tyyli farkut tai verkkarit

      hiukset/kampaus lyhyt siili tukka

      sosiaalisuus, "supliikki" kyllä mä puhun jos on juttukaveri, en ole mikään hiljanen nurkassa olija

      puheenaiheet, huumorintaju urheilu, työ , vapaa-aika, harrastukset, politiikka, seksi, ...

      asenne/odotukset

    • Koulutus: koneteknikko ja suunnitteluassistentti
      Ammatti: tekninen avustaja

      Pituus ja paino= painoindeksi? 175/78

      Vuositulot? n. 26000 (10000 lasku duunin/alan vaihdon myötä!)

      Hygienia? Hyvä

      Kuinka usein käyt baarissa yrittämässä naista? Baarissa n. kerran kuussa. Mutta en yritä mitään.

      pukeutuminen/tyyli: hevari henkinen

      hiukset/kampaus: Pitkät luonnonkiharat

      sosiaalisuus, "supliikki": Tuttujen kanssa ok. Vieraampien kanssa tilanteesta ja humalatilasta riippuen.

      puheenaiheet, huumorintaju: Köyhät ja arkiset jutut. Hyvä huumorintaju, outo tosin.

      asenne/odotukset: Tavallaan jo luovuttanut

    • Reipas Mies

      Oikeastaan siinä juuri tulee se ero että arki-minä ja baari-iskemisminä karaktäärit ovat usein näillä ps-asioissa altavastaaja miehillä varsin tasaiset. Eli sitä räiskettä ja hyvää läppää ei onnistuta tuntemattomalle noh naiselle voinen sanoa suoraan pystytä näyttämään.

      Eli jokin pidättelee näitä miehiä?

      Kun juuri supliikin miehen rooli on esim. baari-iskemisessä tuottaa hyvilä jutuilla naiselle hyvä olo jonka seurauksena nainen kiinnostuu miehestä että "hei tossa on kiva persoona" ja sillä puheella se tulisi ilmentää naisellle.

      Se vaatii harjaannusta tunnistaa "sopiva" nainen johon oma supliikki riittää aiheuttamaan kiinnostusta, toki pelkkä ulkoinen arviointi hämää todellisia karaktäärejä naisessa ja tietty miten tämä nainen lähestyvästä miehestä innostuu.

      On paljon eri tekijöitä joiden tulee natsata.

      Ehkä helpoiten parannettava ominaisuus on mielestäni tärkein: juuri se sosiaalisuus. Voi että on helppoa sanoa: mene kivan naisen luo ja ala puhua niin että naista kiinnostaa juuri se hetki jossa olet naisen kanssa niin että sen soisi jatkuvan pitempäänkin.

      Eli iskeminen on ajateltava eräänlaisena omana myyntipuheena, jossa markkinoit juuri itseäsi ja tuot esille niitä hyviä ominaisuuksia naiselle.

      Olen kuullut ja tässä lukenut että moni mies jännittää osaako keksiä "hyviä aiheita" joista jutella naisen kanssa. Se ei ole tärkeintä mistä puhutte, vaan se on tärkeää millaisia hyviä tunteita mies jutuillaan herättää naisessa. Niiden perusteella tulee mielikuva miten mies voi olla "kemialtaan" sopiva toki ulkoisten karaktäärien myötä toki.

      Loppu linerinä voin esittää että jos mies tuntee ettei baarireisuilla naisten kiinnostusta heltiä niin kuin muilla miehillä (vertailu yleistä) niin se tarkoittaa että juuri omat "tehot" ovat vielä hakusessa. Niitä voi treenata, se on työtä jossa on alku ja loppu.

      Miehen tyyli on niin laaja skene että totean vain siihen että "oma juttu" ei aina ole se toimivin. Rohkeasti uutta kledjuja ensi baari reissulle kokeilemaan. Vaatekaupoissa on oikeasti osaavaa henkilökuntaa kunhan rohkeaa hiukan vaatia uutta juttua ja kysyä neuvoa.

      • otapullaa

        Ja on muuten sellaiset myyntipuheet totaalinen turn off. Tärkeämpää olisi opetella olemaan sinut itsensä kanssa, ja jutella omalla tyylillään.

        Toinen niin passe´ on "mennä vaatekauppaan kyselemään neuvoja". justiinsa.

        Nyt varmaan wlfwd lähtee dressmaniin rohkeasti myyjältä vaatimaan uutta tyyliä..sit vaan nosturiin joulupöhinöihin prässihousut jalassa ja seilorineule olkapäillä, jihuu...


      • Kirjaudu sisään
        otapullaa kirjoitti:

        Ja on muuten sellaiset myyntipuheet totaalinen turn off. Tärkeämpää olisi opetella olemaan sinut itsensä kanssa, ja jutella omalla tyylillään.

        Toinen niin passe´ on "mennä vaatekauppaan kyselemään neuvoja". justiinsa.

        Nyt varmaan wlfwd lähtee dressmaniin rohkeasti myyjältä vaatimaan uutta tyyliä..sit vaan nosturiin joulupöhinöihin prässihousut jalassa ja seilorineule olkapäillä, jihuu...

        Joo tuo myyntipuhe kuulostaa kyllä väärältä vaikka se pohjimmiltaan sitä on. Työhaastattelu ja naisen "iskeminen" on kuitenkin erilaisia siinä että työhaastattelussa itsensä markkinointi on suorempaa ja tavallaan informatiivisempaa, kun taas naiselle itsensä markkinointi pitää tehdä hienovaraisemmin ja vähän niin kuin rivien välistä ettei tule tyrkkyä tai leuhkaa kuvaa.

        Tuo vaatemyyjältä neuvojen kysyminen oman tyylin suhteen on kyllä vähän epäilyttävä neuvo minustakin. Mutta toisaalta monilla miehillä ja miksei naisillakin on aika lukkiutunut minäkuva ja tyylitaju ja ajatellaan että tää kauluspaita ja nää farkut on se mun juttu ja sitä minua itseään ja tyylikästä vaikka vastakkaiselle sukupuolelle tulee lähinnä mieleen joku gigantin myyjä. Tyyliään voi hakea mielestäni vaikkapa tsekkailemalla minkälaista kledjua joillain julkimoilla on yllään ja hakea sieltä sellaista mikä omaa silmää miellyttää ja millaiselta haluaisi itse näyttää. Tietysti pitää olla rehellinen eikä yrittää olla Brad Pitt jos ulkonäkö ei ole sinne päinkään.


    • miehenkuvotus

      Koulutus : Opiskelija, vuoden sisällä DI.

      Pituus ja paino : 185 ja 100 kg. Eli ylipainoa on, mutta on myös lihastakin.

      Vuositulot : Viimeiset vuodet olleet 23 000 - 26 0000 ( vain kesät töissä.)

      Hygienia : Pesen itseni jokapäivä, hampaat jokapäivä kahdesti. Hampaat on ehjät ja valkaistut. Käytän myös deodoranttia ja partavettä.

      Baari : Baarissa käyn n. 8 kertaa vuodessa, mutta en yritä naisia. He ovat antaneet ymmärtää, että olen alempaa kastia ja parempi olisi, että tappaisin itseni.

      • hihi, mahtavia vastauksia! niin ku tuo viimeinen lause tässä tekstissä, tuollaiset kuivakan synkät kyynisyyteen vivahtavat pitäis kääntää vahvuudekseen ja heittää joskus vastaavia kommentteja juuri tällaisissaki tilanteissa niin johan veis ainaki multa jalat alta jos näin netistä alkaisin mitään etsiä :D ja eihän se siis pitäis välttämättä aina huumorinakaan ottaa jos toinen ihan tosissaan mutta mua huvittaa ainaki ihan pirusti.

        sitte esim. tuo "sosiaalisuus, "supliikki"? tyhmät vitsit", "pinppiä kun sais ;)" "Yritän naisia baarissa silloin tällöin eli silloin."


    • Mitenkäs se muuten on, että jos koulutettu ja töissä oleva mieskin ilman naista on ATM, niin mikäs sitten on kouluttamaton ja työkyvyttömyyseläkkeellä oleva?

      Kenties sellaista paskaa jolle ei edes löydy mitään nimitystä? Ei edes atm, vaan jotain alhaisempaa.

      Minä olen sellainen.

    • jo 47

      1.Koulutus ja ammatti
      -peruskoulu
      -toimihenkilö energiateollisuus

      2.Pituus ja paino
      -180cm/82kg

      3.Vuositulot
      -ansio- ja pääomatulo yht. n 40 000€

      4.Hygienia
      -peseytyminen kerran päivässä, hampaat 2x

      5.Kuinka usein käyt baareissa?
      -edellisestä kerrasta n. 5 vuotta (jos etelänmatkoja ei lasketa)

      6.Pukeutumistyyli
      -käytännöllinen, enimmäkseen farkkua/t-paitaa/fleecea

      7.Hiukset/kampaus
      -vielä niitä on päässä vaikka alkavat kertyä takaraivolle

      8.Sosiaalisuus
      -enemmänkin erakkoluonne kuin kaiken keskipiste

      9.Puheenaiheet/huumori
      -puheenaiheet keskustelukumppanien mukaiset, huumori menee tilannekomiikan puolelle mutta karjalaisveri tahtoo usein pulpahdella..

      10.Asenne/odotukset (ilmeisesti naisten suhteen?)
      -me on menetetty tää peli jo vuosia sitten..

      Lopuksi lisäisin vielä yhden kohdan joka mielestäni vaikuttaa paljon sen vastakkaisen sukupuolen edustajan kohtaamiseen, eli:

      11. Missä asut?
      -pieni paikkakunta ns. väli-Suomessa

    • Katsotaan nyt. Onhan nämä käyty läpi kai aiemminkin, ja atmilaiseen perinteeseenhän kuuluu, ettei kannata yrittää koska ei siitä mitään hyötyä ole.

      Ammattia en kerro, koulutus on filosofian maisteri. Tyhmä titteli, opiskelin matematiikkaa ja luonnontieteitä.

      Pituus lienee 175 ja paino viimeksi 95. Se tekee indeksiksi kai 31. Tämä on varmaan se kohta, jossa pitäisi oikeasti vähän panostaa. Tosin ei kylläkään naisten takia, vaan muutenkin. Turhaa olen kuitenkin yrittänyt jo vuosia.

      Vuositulot: 50000. Kai tällä pärjää, mutta "hippinaisille" olen liian "rikas", tavisnaisille ja menestyneemmille luuseri.

      Hygienia: Joka päivä suihkuun. Paitsi ehkä viikonloppuna, ellen lähde ulos ja jos en ole harrastanut mitään hikoiluttavaa.

      Baarit: Käyn todella harvoin iskupaikoissa - koen että niissä en joka tapauksessakaan pärjää komeille riikinkukoille, ja käyvätkö edes "minun naiset" iskupaikoissa, en tiedä. Hyvien (mutta hintavien) olutvalikoimien pubeissa käy muutamia kertoja kuukaudessa, mutta niihin mennään yhden tai kahden kaverin kanssa muutamalle pääasiassa töiden jälkeen. Silloin kun käyn iskupaikoissa, keskityn yleensä juomaan laihat litkut ja katselemaan, kun muilla jotenkin on ehkä hauskaa, mutta itselläni ei.

      Pukeutuminen / Tyyli: olematon. Housut roikkuvat (pitää ostaa isot, jotta läskille mahtuu, mutta eivät ne istu), paidat ovat sellaisia kauluspaitoja, ei kuitenkaan mitään "juhlavia". Onneksi eivät sentään ole "äidin ostamat", mutta enpä usko saavani tyylipisteitä. Olisinpa laihempi, niin voisi jo panostaakin pukeutumiseen.

      Hiukset/kampaus: kamalat. Pitäisi käydä useammin parturissa, jotta välttyisin takatukalta. En uskalla leikata lyhyemmiksi, kun pelkään näyttäväni normaalia omituisemmalta, ja sopivan lyhyttä taas en saa, koska parturit vetoavat aina joihinkin pyörteisiin, joiden vuoksi lopputulos olisi kuulemma ei-toivottava. Odotan hiustenlähtöä, jotta voin suosiolla vetää kaljuksi, vaikka eipä sekään naisonneani paranna.

      Sosiaalisuus / supliikki: tulen pääsääntöisesti toimeen tuttujen ihmisten kanssa. Vieraiden kanssa en yleensä keksi puhuttavaa korkeintaan kuin jälkeenpäin. Oikeastaan niin käy usein tuttujenkin kanssa. Pyrin, jos mahdollista, saamaan aina toisen puhumaan, jotta vältyttäisiin kiusallisilta hiljaisuuksilta, tarvittaessa vaikka tyhmin kysymyksin, jos vain kehtaan kysyä ja antautua sille riskille, että olen todella tyhmä enkä vain yritä luoda keskustelua.

      Puheenaiheet / huumorintaju: tämä kai tuli tässä edellä. Ei minulla ole hirveästi puheenaiheita. Niistä, jotka minulla on, ei voi puhua muiden kanssa. Jos vaikka työpaikalla muut katsovat jotain kokkiohjelmia ja tanssikisoja, niin yritä nyt sitten jotain Battlestar Galacticaa hehkuttaa. Huumorintajuinen olen, pidän eniten kuivasta huumorista, mustasta huumorista ja jyrkästä itseironiasta.

      Asenne / odotukset: Ei ole juurikaan odotuksia. Olen kai jo vuosia sitten hyväksynyt sen, että naiset nyt eivät vain kiinnostu minusta. Pyrin olemaan kuitenkin ystävällinen ja kohtelias asenteeltani, odotukset on asetettu tasolla "jos nyt hyvän päivän tutun saisi". Joku voisi ajatella, että tässä kohdassa olisi korjattavaa, mutta en tiedä; jos realismin vaihtaa perusteettomaksi optimismiksi, niin nenilleenhään siinä saa.

      • Tsemppii, fatso

        Itsevarmuutta voisit saada siitä laihduttamisesta kun kuulostat aika luovuttaneelta "läskiltä". Ei se mahdottomuus ole ja saat ainakin uuden harrastuksen junien kuvailun oheen, kun alat lenkkeilemään ja tarkkailemaan kaloreita jne. Tai menet jonnekin itsepuolustuskurssille, siitäkin voisi kuvitella saavan itsevarmuutta.


      • Läskit on saatava

    • cvvcxvcsddfsadsa

      DI/ohjelmistosuunnittelija

      177/80 Laihdutin joskus 30kg ja tuohon se paino sitten jämähti.

      ~30k€

      Hampaat pesen aamuin ja illoin. Käyn suihkussa kerran päivässä ja vaihdan alusvaatteet. Joskus kävin aamulla ja illalla suihkussa, mutta se kuivatti ihoani liikaa.

      Kävin viimmeksi baarissa iskemässä naisia heinäkuussa. Päätin viimme kesänä että nyt yritän tosissani ja tässä on lopputulos. Ennen tuota heinäkuun kyllästymistä kävi baareissa ehkä 20 kertaa vuoteen. 20 kertaa on aika paljon, mutta osittain se oli sitä että jouduin pakottamaan itseni baariin, koska ajattelin ettei kotoa tule kukaan hakemaan ja vielä pitää yrittää. Nyt en vain jaksa enää tuota ja olen todennut että elämäni on paljon mukavampaa kun en mene baareihin tuhlaamaan aikaa ja rahaa kun en niistä mitään saakkaan. Pelailen vain tietokoneella vapaa-aikana ja pakenen fantasiamaailmaan jotta ei tarvi kohdata omaa elämää. Jos oikein muistelen niin olen tainnut käydä 3 kertaa baarissa tuon heinäkuun jälkeenkin, mutta ne olivat lähinnä sellaisia kaveriporukka reissuja enkä todellakaan yrittänyt yhtään naista.

    • jt

      1.Koulutus ja ammatti
      - peruskoulu, opistotason tutkintox2
      - terv.huolto/kaupallinen ala.

      2.Pituus ja paino
      - 182 /84 - painoindeksi varmaan jotain 25 luokkaa. Aktiiviurheilija.

      3.Vuositulot
      - n.45000€

      4.Hygienia
      - erittäin huolellinen omasta hygieniasta. Suihku jokapvä, hampaat x2.

      5.Kuinka usein käyt baareissa?
      - n.1-2 krt/vuodessa. Tanssimassa noin 2 krt/vuodessa. Risteilyllä muutamia kertoja vuodessa.

      6.Pukeutumistyyli
      - klassinen. Baariin/laivalle siistit farkut, kauluspaita, pikkutakki. Tanssipaikalla suorat housut ja lyhythihainen kauluspaita. Ulkona puolipitkä villakangastakki kaulaliina. Siistit, hoidetut nahkakengät.

      7.Hiukset/kampaus
      - paksut hiukset. parturissa 3 vkon välein. Siistit, lyhyet, voisi sanoa että "inttilookki".

      8.Sosiaalisuus
      - toimin ryhmässä aktiivisesti. Alkuun ehkä ujo mutta väistyy nopeasti. Toimin tiimin vetäjänä usein. Järjestelen toimintaa ja matkoja.

      9.Puheenaiheet/huumori
      - vaihtelevat paljon, ryhmän mukaan ja tietysti sen mukaan kenen kanssa keskustelee. Pyrin olemaan osallistuva keskustelija, kuunteleva, Leikkisä luonne. Vahvoja puheenaiheita on ajankohtaiset asiat, ihmissuhteet, politiikka, terveys, urheilu ja liikunta.

      10.Asenne/odotukset
      - naisten suhteen ei ole enää mitään odotuksia, peli on jo menetetty ajat sitten. Silti on mukava on tutustua toisiin ihmisiin. Vuorovaikutus - se on tärkeä osa ihmisenä olemista.

      11. Missä asut?
      - Hki

    • Kirjaudu sisään

      Nyt vois tulla niitä naisten ja pelimiesten parannusehdotuksia vastanneille.

      Vaikuttaa että aika moni on sellaisia perussiistejä miehiä joilla hygienia ja vaatteet kunnossa, mutta vähän tylsänlaisia. Siistit housut ja paita ei vielä houkuta ketään. Pitää olla pientä keikaroinnin makua ja vähän rohkeutta siinä pukeutumisessa, ettei huku sinne muiden anonyymien kauluspaitainsinöörien joukkoon. Tuossa on tietysti monilla kynnys, että minähän en ala mitään hinttien ja gigoloiden vaatteita käyttämään, mutta jonkinlaista erottumista joukosta pitäisi kuitenkin vaatetuksessaankin harrastaa, jotta mahdollisuudet paranisi, että saisi edes niitä hyväksyviä katseita naisilta. Siitä olis hyvä lähteä.

      Sitten on tuokin puoli että jos elämä on vain työtä ja tietokoneella istumista ja ehkä joillain jotain yksilöurheilua, niin se kuulostaa juuri sellaiselta elämältä että "minä elän vain itseäni varten, ei muita". Niinhän se pitää tavallaan ollakin, mutta ei tuollaiseen elämään oikein nainen taida edes mahtua. Jotain vähän eksoottista säväystä tähänkin kaivattaisiin. Joku harrastus, kiinnostuksenkohde joka aktivoi ja josta saa keskustelunaihetta.

      Ylisummaan voisi sanoa että ATM:n pitäisi yrittää pyrkiä enemmän ulos omalta mukavuusalueeltaan vähän joka elämän osa-alueella. Ei se helppoa ole, mutta pienet muutokset jossain asioissa tuo ihan yllättäen uusia juttuja elämään. Vaikkei niitä naisia nyt ensisijaisesti yrittäisikään baareissa pokailla, niin ainakin hakisi elämäänsä jotain vaihtelua ja uusia juttuja niin se alkaa näkyä ja vaikuttaa muillakin osa-alueilla ja näkyä ulospäin.

    • Minäkin kaiketi olen vielä oikeutettu vastaamaan tähän...

      Koulutus/ammatti?
      - DI (hyi), tutkija/jatko-opiskelija (yäk).

      Pituus ja paino = painoindeksi?
      - 188 ja 83 = 23,5.

      Vuositulot?
      - ~24000.

      Hygienia?
      - Mi... mikä? No okei, käyn suihkussa jepulis päivittäin. Melkein.

      Kuinka usein käyt baarissa yrittämässä naista?
      - En käy.

      Pukeutuminen/tyyli
      - Pukeutumiseen kyllä pyrin panostamaan, koska se on periaatteessa ainoa keinoni edes vähän erottua, ja tykkään kivannäköisistä kuteista muutenkin (tässä kohdassa voisin tietysti kritisoida miestenvaateliikkeiden nykytasoa, mutta jääköön nyt). Hillitty sekamelska klassista ja street-tyyliä.

      Hiukset/kampaus
      - Sängeksi olen vedellyt muutaman vuoden ajan ihan käytännön syistä, kun ei vain jaksanut enää pelleillä geelin kanssa.

      Sosiaalisuus, "supliikki"
      - En ole sosiaalinen, ja isommissa ryhmissä useimmiten hiljainen ja varautunut. Kahdenkeskisessä juttelussa pystyn olemaan jo rennompi.

      Puheenaiheet, huumorintaju
      - Harvemmin saan hirveästi asiaa revittyä juuri mistään, ja usein se meneekin monologiksi, enkä tarkoita tällä välttämättä, että itse olisin äänessä. Huulenheitolla pyrin tasoittamaan tilannetta, ja joskus hyvin harvoin huumorintajuni osuu yksiin keskustelukumppanin kanssa.

      Asenne/odotukset
      - Savolaisen perinteisesti “suattaapi tulla tai olla tulemati”. En ole viitsinyt suuremmin ressata ja kasata odotuksia, vaikka sorrunkin usein ylitsevuotavaan optimismiin. Toimii.

      Asuinpaikka
      - KuopiJo. Muutin tänne viime talvena pienehköltä teollisuuspaikkakunnalla (18000 as.), ja nettideiteissä ainakin en voinut olla panematta merkille, että asuinpaikalla on tässä asiassa huomattavasti merkitystä. Järisyttävästi suorastaan.

    • 7/7

      Koulutus/ammatti? - Kauppatieteiden maisteri

      Pituus ja paino? - 173 cm ja 63 kg

      Vuositulot? - 50 000 euroa (brutto)

      Hygienia? - Käyn päivittäin suihkussa

      Kuinka usein käyt baarissa yrittämässä naista? - Pari kertaa vuosikymmenessä

      Jokaiseen paitsi omaan pituuteen voi näistä vaikuttaa positiivisella tavalla.. Kyllä sitä naista saa kun pistää itsensä kuntoon. - Toivotaan näin.

    • Mitä Mä Voitin

      Koulutus/ammatti?

      Koodari, yliopistotutkinto

      Pituus ja paino= painoindeksi?

      180cm ja 80kg

      Vuositulot?

      Jotain 70 donaa vuodessa

      Hygienia?

      Suihku ja hampaiden harjaus vähintään kerran vuorokaudessa

      Kuinka usein käyt baarissa yrittämässä naista?

      En ole käynyt enää moneen vuoteen

      pukeutuminen/tyyli

      Farkut ja teepaita linja

      hiukset/kampaus

      Lyhyt siili

      sosiaalisuus, "supliikki"

      Heikohko

      puheenaiheet, huumorintaju

      Voihan sitä puhua kaikenlaista

      asenne/odotukset

      En odota mitään

    • foreveralone12345678

      Koulutus/ammatti?

      -lukio, kuljetusalalla

      Pituus ja paino= painoindeksi?

      -185/88

      Vuositulot?

      ~40 000€

      Hygienia?

      -suihku aamuisin, deodorantti, hampaiden pesu aamuin/illoin

      Kuinka usein käyt baarissa yrittämässä naista?

      -1-2krt/kk, en yritä naisia. Naiset tulee juttelee mulle, jos tulee

      pukeutuminen/tyyli

      -kalliit merkkivaatteet, farkut ja kauluspaita/t-paita

      hiukset/kampaus

      -leikkaus n. 10 päivän välein, hyvä kaveri on parturi, joten hiukset pysyy hyvän näköisinä

      sosiaalisuus, "supliikki"

      -paranemaan päin, mutta aina kuulee valitusta hiljaisuudesta ja ujoudesta :( minkäs teet?

      puheenaiheet, huumorintaju

      -millon mitäkin, mutten mitään tarinoita jaksa selittää tai mitään vitsejä kertoa, jos en tunne vastapuolta tarpeeksi hyvin

      asenne/odotukset

      -haluan kauniin ja kivan naisen, jonka kanssa viettää loppuelämä. Ei ole löytynyt eikä varmaan löydykään.

    • Koulutus/ammatti?
      - DI / "freelancer"

      Pituus ja paino= painoindeksi?
      - 186 ja 80

      Vuositulot?
      15-20k€

      Hygienia?
      Vähintään kerran päivässä suihkussa jne.

      Kuinka usein käyt baarissa yrittämässä naista?
      Alle 25-vuotiaana kävin baarissa kuukausittain, mutta nyt yli 30-vuotiaana korkeintaan joka toinen kuukausi. Yrittämässä naista – ei koskaan.

      Pukeutuminen/tyyli:
      Esimerkiksi pelkästään farkkuja löytyy kymmenisen paria, kuten myös erilaisia paitoja ja kenkiä. (Työ- ja urheiluvaatteet erikseen.) Luulisi, että joskus jo ihan vahingossa olisi pukeutunut kelvollisesti.

      Hiukset/kampaus:
      Ei pitkät, mutta ei myöskään mikään siili. Noin kuuden viikon välein parturissa.

      Sosiaalisuus, "supliikki":
      Vieraassa seurassa hiljainen (tarkkaileva ja varautunut). Toisaalta virikkeellisessä ympäristössä pystyn kyllä olemaan vähintään keskivertososiaalinen ja -supliikki. Esimerkiksi baari, yökerho, kahvila, ravintola, kirjasto jne. eivät ole minun kannalta virikkeellisiä ympäristöjä.

      Puheenaiheet, huumorintaju:
      Seuraan päivittäin kotimaan ja ulkomaiden tapahtumia. Yleensäkin pyrin pitämään itseni jollain tapaa tietoisena ajankohtaisista asioista. Muita aiheita yleisesti tekniikka , urheilu, talous, elokuvat, politiikka, ehkä jopa vieraat kulttuurit ja kielet. Eli teoriassa voisi kuvitella, että joskus löytyisi jokin puheenaihe. (Käytäntö on sitten erikseen.)
      Huumorintaju – kuiva.

      Asenne/odotukset:
      Juna meni jo vuosia sitten. Aikaisemmin tilanne oli mahdoton, nyt se on vielä toivottomampi.

    • afasfasdfafasfa

      Koulutus/ammatti? DI, asiantuntija

      Pituus ja paino= painoindeksi? 187 cm, 83 kg

      Vuositulot? n. 40 000

      Hygienia? kunnossa

      Kuinka usein käyt baarissa yrittämässä naista? en käy

      pukeutuminen/tyyli bisnes

      hiukset/kampaus siisti

      sosiaalisuus, "supliikki" ei ole

      puheenaiheet, huumorintaju politiikka, yhteiskunnalliset asiat, ajankohtaiset asiat, urheilu, musta huumori

      asenne/odotukset ei ole

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      185
      2422
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      2026
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      86
      1396
    4. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

      Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      293
      1210
    5. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

      Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1172
    6. Kenraali on syytön

      Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      64
      1067
    7. Näkisimmekö jossain?

      Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      72
      1063
    8. Miksi rakastuit

      Juuri häneen???
      Ikävä
      45
      1039
    9. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      149
      1031
    10. Millaisena ihmisenä pidät häntä?

      Uskotko, että teillä olisi paljon yhteistä?
      Ikävä
      61
      855
    Aihe