kuvittele että olet asioimassa x myymälässä ja haluat tuotteen jonka sait lahjaksi hakea sen rauhallisesti ja ilman mutinoita onhan sulla yövuoro takana ja kun kassapisteesä oleva henkilö alkaa avautumaan että hmm sun nimi henkilöllisyystodistuksessa on ulko ainen oletko ulkomaalainen vai mistä maasta olet kotoisin ein mä vaan siksi että olen itsekin ulkomaalainen taustaltaan hmm MITÄ SE MINUA KIINNOSTAA OLEN VAIKKA OLEN ONHAN SAMOJA NIMIÄ SUOMENRUOTSALAISILLA en ole rasisti mutta kun jäin työttömäksi ja työyhteisössä oli monta ulkomaalaisen taustaltaan oleva henkilöitä ei se ollut ongelma mutta kun liikkeessä joku kysy uteliaisuudestaan niin sorry mua kismitti sellainen asia vaikka mainitsin että miten se nyt tähän liittyy ja kuulu. Annoin merkin että se ei ole relevantti. Sama jos olet s marketin kassassa ja joku katsoisi pankkikorttia ja kyselisi hmm mistäs sun monigu nimi on lähtöisin ranskastako ( tä nyt oli malli esimerkki.) Jo ammatti koulusta pitäin kysyttiin taustaa jne ÄRSYTTÄÄ KUN OLISIN jutsku TOISEN MAAILMAN SODAN AIKANA. En tykkää siitä että ihmisien taustoja kysellään mielenkiinnon aikana eri asia jos haluat flirttiä jne tai joku puolituttu jne muttei niin että annetaan ilmaista hmm olet sieltä kai niin mäkin ulkomainen. dont blive..
Innokas myyjä
klikkyrt
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607