Femakoille kysymys

Taina 297

Täällä kun on muuama ihan oikea femakko, niin olisi kiva kuulla juuri Teiltä jotain. Eli miksi juuri Sinusta tuli femakko? Ihan näin avoimena kysymyksenä, eikä yhtään piikitellen. Pyydän kauniisti femakkoa kertomaan miksi hän ryhtyi femakoksi.

Osalla ehkä ollut huonoja kokemuksia parisuhteesta. Osalla ehkä paha isä, kenties alkomahoolia. Jokut ehkä raiskattu? Ym?

ELI MIKÄ AJOI JUURI SINUT RYHTYMÄÄN FEMAKOKSI? JA AIOTKO OLLA FEMAKKO KOKO ELÄMÄN?

7

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolerabakteerin lemu

Todennäköisesti nuoresta asti jakanut itseään kaikille eli ollut koko ikänsä ns. helppo kyläfillari ja sitten on katkeroitunut kun on oppinut, että kukaan kunnon mies ei olekaan enää kiinnostunut koska kyllä se valitettavasti paistaa kilometrin päähän onko nainen sitä sorttia että sakset aukeaa tilanteessa kuin tilanteessa. Huvittavaa, että naiset eivät tajua, että sellainen käytös jättää kilometrin päähän lemuavan hajuvanan ja kunnon miehet karttaa todella näitä naisia äärimmäisen kaukaa. Sen jälkeen ei enää saakaan kun niitä kusipääpanijoita jotka siemenen linkoamisen jälkeen kääntävät heti kylkensä ja pieraisevat. Ja nainen odottaa turhaan soittoa. Niin, tai tuleehan se soitto sitten taas kun mies ei ole muuta löytänyt ja muistaa, että ai niin täähän oli se helppo ja soittaa sille. Sitten sama kaava toistuu useita kertoja useiden miesten kanssa. Eiköhän typerät ja helpot naiset tuosta kierteestä melko mukavasti katkeroidu. Ja avot! meillä on valmis feministi!

• Taina 297

Kiitos tuosta analyysistä.

Tuo oli hieno ja jopa runollinen analyysi sinulta, femakoista, ja se valotti tilannetta. Olisi myös kiva kuulla todelliselta femakolta hänen oma kertomus. Eli onko femakkoa kuulolla ja saako kommenttia, kiitos? Saa kirjoittaa anonyyminä, ja saa myös purkaa tunteita. Kaikkki on tervetulleita, eikä tyhmiä kysymyksiä ole. Tulkaa vaan rohkeasti tänne juttelemaan, otetaan vaikka kaffet ensin.

• Nuori naisenalku
        Taina 297 kirjoitti:

Kiitos tuosta analyysistä.

Tuo oli hieno ja jopa runollinen analyysi sinulta, femakoista, ja se valotti tilannetta. Olisi myös kiva kuulla todelliselta femakolta hänen oma kertomus. Eli onko femakkoa kuulolla ja saako kommenttia, kiitos? Saa kirjoittaa anonyyminä, ja saa myös purkaa tunteita. Kaikkki on tervetulleita, eikä tyhmiä kysymyksiä ole. Tulkaa vaan rohkeasti tänne juttelemaan, otetaan vaikka kaffet ensin.

Minä ryhdyin femakoksi nuorena tyttönä kun vanhat femakot sai yllytettyä piiriinsä. Ei mennyt montaa viikkoa niin vanhat femakot olivat jo päättäneet sen järjestyksen että kuka pääsee ensin minua maistelemaan. Siinä oli tutkijaa ja kaikkea mukana taistetelmassa minun tonnikalastani. Kuunneltiin siinä yksi päivä tyttöjen kesken pressan menkat biisiä, ja haarakiilaan musaa, lueskeltiin solanasta ja dworkinia, ja yksi päivä drinkkiini ujutettiin jotain. Kaikki oli sitten mustaa ja heräsin musta kynttilä haarojeni välistä. Vanhempi femakko kertoi että tämä oli initiaatiorituaali, eikä tarttenut olla peloissaan. Siitä se sitten lähti.

• tarinani

Minusta tuli feministinarttu koska minua harmittaa miesten ylivertaisuus. He ovat yhteiskunnassa ylempänä, tienaavat enemmän, ovat keksineet kaikki keksinnöt ja ovat vielä fyysisestikin vahvempia. Lisäksi tunnen fyysistä vetovoimaa naisia kohtaan, eli olen homoseksuaali.

• Ukki on kiltti

Montako piparkakku-pimppiät eikäläiset tarttee, että niistä voi leipoa yhden ison paksun piparkakku-kikkelin? Itse kokeilin jouluna kun leivottiin äidin kaa, ja siihen tarvitsin kuusi pimppiä. Tosin aika mojovan kikkelin leivoin. Samanlaisen kuin ukkilla oli seisokissa, kun se opetti minua minkälainen on ihmisen ruumis. Kahdestaan oltiin. Oli barbinuket ja kaikki.

• Työtön maisteri

Suoritin lukion hyvin arvosanoin, menin yliopistoon lukemaan ranskalaista filologiaa ja naistutkimusta. Opintojen päätyttyä en saanutkaan koulutusta vastaavaa työtä.

Syynä tilanteeseen on mätä miesvaltainen yhteiskunta, joka arvostaa täysin vääriä asioita ja sortaa meitä koulutettuja naisia. Feministinä haluan muutosta pehmeämpään, naista arvostavaan suuntaan.

• rthrtrtrtjjj

Jaahas. Mihis sitä naistutkimusta tarvitaan ja mikäs järkevä KOKO yhteiskuntaa hyödyttävä työpaikka sillä koulutuksella hankitaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe