H Y V Ä Ä J O U L U A ! karavaanarit

Erittäin jännittäviä joulunaluspäiviä, sekä rentuottavaa Joulunaikaa kaikille matkaileville kuljeskelijoille täältä metsän harmaan siimeksestä.

Lumi ei nyt ole esteenä omatoimiselle maastoyöpymesille, eikä varsinkaan reippaalle ulkoiluharrastukselle, jolle tämä pimeä vuodenaika tarjoaa tänä vuonna erityisen eksoottisen mahdollisuuden, vähän niinkuin historiaan siirretyn Joulukeljumini sanoin.
Agrekaattiakaan ei parkissa ollessa tarvitse hyrryttää koko aikaa, niinkuin rajumpina vuosina on ollut tapana- ja vähän pakkokin, vaan nuotiotuli ja untuvaisella täytteellä varustettu tikkitäkki riittävät päivän päätteksi lämmikkeeksi. No, tietysti vesikiertolämmityksen ja kohtuullisen brändyhujakan lisäksi.

Käykääpä katselemassa mallia talvisessa metsässä. Sielläkin ollaan jo rauhoituttu Joulun viettoon pikkulintuja myöten.

Frohe Weihnachten zu Allen

11

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svidduilija

Monipersoona taas on vaihtanut uuden nimimerkin, koskahan kirjoittaa jormukan nimimerkillä. Odotettavissa on uusia joulunalus-sävelmiä taas sviduilijalta.

• No ei tainnut, vieläkään jouluterveiset sviduilijalta kauaksi kantaa?

• vvviduilija

hauskaa julua svidduilijalle!

• lentiiralaiset

Hyvää Joulua myös.
      Toivotan myös rauhallisempaa ensi vuotta kaikille.

• Don Juan Hamburg

Hyvää vuodenaikaa sinnekin, täälläkin musta joulu tiedossa, yölämmöt 18 Soberano aiheuttaa fillarille mutkia ;)

• ilman svituilia

toivotan hyvää joulua kaikille oikeille karavaanareille, jos täällä lankkusaitilla vielä joku viitsii käydä lukemassa näiden kaikkien jormien ja vituilijoiden pas-anjauhantaa.
        eli siis, Hyvää ja Rauhallista Joulua

• Svadduilija
        ilman svituilia kirjoitti:

toivotan hyvää joulua kaikille oikeille karavaanareille, jos täällä lankkusaitilla vielä joku viitsii käydä lukemassa näiden kaikkien jormien ja vituilijoiden pas-anjauhantaa.
        eli siis, Hyvää ja Rauhallista Joulua

Kiitos vaan. kakkaatko aattona.

• edfvbfg

Hyvää Joulua vaan !!! Tv . Tuurin holistit.

Jos saisimme toivoa jotain ,niin toivoisin uudet nivet Fiattiini

• Pimeä komppi

Kysy kauppiaalta onko varastossa vai pitääkö tilata Robbarista.

• Allenin Pera

Mille Allenille sä siinä toivottelet jotain?

• ei koskaan enään Fia

Ja minä toivoisin ,että Fiattini ,vitosvaihde toimisi ensivuonna paremmin kuin tänävuonna !!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe