Erittäin jännittäviä joulunaluspäiviä, sekä rentuottavaa Joulunaikaa kaikille matkaileville kuljeskelijoille täältä metsän harmaan siimeksestä.
Lumi ei nyt ole esteenä omatoimiselle maastoyöpymesille, eikä varsinkaan reippaalle ulkoiluharrastukselle, jolle tämä pimeä vuodenaika tarjoaa tänä vuonna erityisen eksoottisen mahdollisuuden, vähän niinkuin historiaan siirretyn Joulukeljumini sanoin.
Agrekaattiakaan ei parkissa ollessa tarvitse hyrryttää koko aikaa, niinkuin rajumpina vuosina on ollut tapana- ja vähän pakkokin, vaan nuotiotuli ja untuvaisella täytteellä varustettu tikkitäkki riittävät päivän päätteksi lämmikkeeksi. No, tietysti vesikiertolämmityksen ja kohtuullisen brändyhujakan lisäksi.
Käykääpä katselemassa mallia talvisessa metsässä. Sielläkin ollaan jo rauhoituttu Joulun viettoon pikkulintuja myöten.
Frohe Weihnachten zu Allen
H Y V Ä Ä J O U L U A ! karavaanarit
11
148
Vastaukset
- svidduilija
Monipersoona taas on vaihtanut uuden nimimerkin, koskahan kirjoittaa jormukan nimimerkillä. Odotettavissa on uusia joulunalus-sävelmiä taas sviduilijalta.
- vvviduilija
hauskaa julua svidduilijalle!
- lentiiralaiset
Hyvää Joulua myös.
Toivotan myös rauhallisempaa ensi vuotta kaikille. - Don Juan Hamburg
Hyvää vuodenaikaa sinnekin, täälläkin musta joulu tiedossa, yölämmöt 18 Soberano aiheuttaa fillarille mutkia ;)
- ilman svituilia
toivotan hyvää joulua kaikille oikeille karavaanareille, jos täällä lankkusaitilla vielä joku viitsii käydä lukemassa näiden kaikkien jormien ja vituilijoiden pas-anjauhantaa.
eli siis, Hyvää ja Rauhallista Joulua - Svadduilija
ilman svituilia kirjoitti:
toivotan hyvää joulua kaikille oikeille karavaanareille, jos täällä lankkusaitilla vielä joku viitsii käydä lukemassa näiden kaikkien jormien ja vituilijoiden pas-anjauhantaa.
eli siis, Hyvää ja Rauhallista JouluaKiitos vaan. kakkaatko aattona.
- edfvbfg
Hyvää Joulua vaan !!! Tv . Tuurin holistit.
Jos saisimme toivoa jotain ,niin toivoisin uudet nivet Fiattiini - Pimeä komppi
Kysy kauppiaalta onko varastossa vai pitääkö tilata Robbarista.
- Allenin Pera
Mille Allenille sä siinä toivottelet jotain?
- ei koskaan enään Fia
Ja minä toivoisin ,että Fiattini ,vitosvaihde toimisi ensivuonna paremmin kuin tänävuonna !!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392