Ask for Evidence

17

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistahan ottaa

      Lääkkeet...

      • Tuosta brittiläisestä ideasta saisi ainakin mukavan vastaavan promootiosivun Skepsiksen, Vapaa-ajattelijoiden tai Vakaumusten tasa-arvon (Eroakirkosta.fi) saiteille. Tunnen juuri oikeat henkilöt niistä kaikista tuota pohtimaan, joten katsotaan ja mietitään miten toimitaan ja milloin - ja mitä muita ideoita on tarjolla.

        Ajattele nyt: vaikka Ilkka Niiniluoto, Syksy Räsänen, Anto Leikola, Kari Enqvist, Esko Valtaoja,... ja lukuisat tiedemaailman ulkopuoliset julkimot kertonassa miksi maailmankuvan tulisi perustua todisteisiin.

        Olis se vaan aika siistii - ja vituttais turkulaisiakin kreationisteja.


      • ltte piru

        Meillä aspiriinin tarve on pienempi kuin kretuilla koska meillä ei ole tapana hakata päätämme seinään.


      • semmottii ne evokit
        illuminatus kirjoitti:

        Tuosta brittiläisestä ideasta saisi ainakin mukavan vastaavan promootiosivun Skepsiksen, Vapaa-ajattelijoiden tai Vakaumusten tasa-arvon (Eroakirkosta.fi) saiteille. Tunnen juuri oikeat henkilöt niistä kaikista tuota pohtimaan, joten katsotaan ja mietitään miten toimitaan ja milloin - ja mitä muita ideoita on tarjolla.

        Ajattele nyt: vaikka Ilkka Niiniluoto, Syksy Räsänen, Anto Leikola, Kari Enqvist, Esko Valtaoja,... ja lukuisat tiedemaailman ulkopuoliset julkimot kertonassa miksi maailmankuvan tulisi perustua todisteisiin.

        Olis se vaan aika siistii - ja vituttais turkulaisiakin kreationisteja.

        alahha järjestää ettet oo vaan tyhjää puhetta


      • .,
        semmottii ne evokit kirjoitti:

        alahha järjestää ettet oo vaan tyhjää puhetta

        “Curiosity is at the heart of what makes us great. To not just mindlessly believe what we’re told, but to know how to question and test a claim, has lifted us from the Dark Ages. *******

        Uteliaisuus joka kohdistuu asioihin joilla ei ole mitään virkaa ihmsen todellisuuden kanssa!Ihmisen koko opiskeluhan on valjastettu muiden kautta asetettuihin päämääriin.


      • semmottii ne evokit kirjoitti:

        alahha järjestää ettet oo vaan tyhjää puhetta

        Enpä tosiaan ole ollut asiassa aktiivinen, kiitos muistutuksesta. Ajatukseni ei ollut sitä järjestää itse vaan ehdottaa sitä noille järjestöille.

        Eipä tuolla niin kiirettä toisaalta ole, kun useampikin (myös yllämainituista) tiedemiehistä on ollut aiheen tiimoilta julkisuudessa pitkin vuotta muutenkin.


    • ask for evidence

      Antakaa oikein kunnon lahja jollekin oikeasti apua tarvitsevalle. Sen jälkeen voitte pyytää evidenceä Jeesukselta. Vastauksena saatatte saada esim. Hyvän Joulun toivotuksen teille täysin vieraalta ihmiseltä.

      • Tuon kampanjan tavoitteena tulisi mielestäni olla yleisemminkin järkiperäisen, reaalimaailman havantoihin perustuvan maailmankuvan edistäminen, ei niinkään uskonnonvastaisuus. Jos se sitten uskonnonvastaiseksi koetaan, niin ehkä se sitten kertoo jotakin siitä, miten nuo närkästyjät itse kokevat uskontonsa.

        Annoin jo kunnon lahjan mielestäni sitä oikeasti tarvitseville, ja jeesus-evidenssin (tai par. sen puutteet) tiedän jo ennestään.


      • LaD

        Kehnot kertoimet, pysyn realismissa


      • ilonen
        illuminatus kirjoitti:

        Tuon kampanjan tavoitteena tulisi mielestäni olla yleisemminkin järkiperäisen, reaalimaailman havantoihin perustuvan maailmankuvan edistäminen, ei niinkään uskonnonvastaisuus. Jos se sitten uskonnonvastaiseksi koetaan, niin ehkä se sitten kertoo jotakin siitä, miten nuo närkästyjät itse kokevat uskontonsa.

        Annoin jo kunnon lahjan mielestäni sitä oikeasti tarvitseville, ja jeesus-evidenssin (tai par. sen puutteet) tiedän jo ennestään.

        Enoni sai kelpo Joululahjan!

        Viime torstaina hänet vietiin tajuttomana sairaalaan .
        Hänen maksansa ja munuaisensa todettiin lakanneen toimimasta .
        Lääkärit sanoivat ettei mitään ole tehtävissä.
        Kun hän heräsi tajuihinsa seuraavana päivänä, hänen lapsensa, joihin enollani oli menneet puhevälit poikki 20 vuotta sitten (liiallisen jatkuvan alkoholinkäytön seurauksena), olivat tulleet joukolla jättämään hänelle jäähyväiset.
        Tapaamisessa sovittiin kaikki menneet ja enoni sanoi että hänellä olisi vain yksi pieni toive, joka oli, että hän saisi edes vähän aikaa lisää ennen kuolemaansa jotta hän voisi olla vielä isänä ja isoisänä lapsilleen ja lastenlapsilleen ettei hänestä jäisi se muisto päällimmäiseksi johon suhteet aiemmin kariutuivat.

        Nyt enoni on kotonaan ja kuin ihmeen kautta parantuneena. Vierailun jälkeen hänen munuisensa tuottivat "vedenpaisumuksen"
        Tänään hän oli kolmannen päivän kotonaan. ja hänen turvotuksensa katosivat.
        Näyttää sille, että hautajaisten sijaan heidän perheellään on Jouluilo.
        Kuka sanoo, ettei ihmeitä tapahdu?


      • ilonen kirjoitti:

        Enoni sai kelpo Joululahjan!

        Viime torstaina hänet vietiin tajuttomana sairaalaan .
        Hänen maksansa ja munuaisensa todettiin lakanneen toimimasta .
        Lääkärit sanoivat ettei mitään ole tehtävissä.
        Kun hän heräsi tajuihinsa seuraavana päivänä, hänen lapsensa, joihin enollani oli menneet puhevälit poikki 20 vuotta sitten (liiallisen jatkuvan alkoholinkäytön seurauksena), olivat tulleet joukolla jättämään hänelle jäähyväiset.
        Tapaamisessa sovittiin kaikki menneet ja enoni sanoi että hänellä olisi vain yksi pieni toive, joka oli, että hän saisi edes vähän aikaa lisää ennen kuolemaansa jotta hän voisi olla vielä isänä ja isoisänä lapsilleen ja lastenlapsilleen ettei hänestä jäisi se muisto päällimmäiseksi johon suhteet aiemmin kariutuivat.

        Nyt enoni on kotonaan ja kuin ihmeen kautta parantuneena. Vierailun jälkeen hänen munuisensa tuottivat "vedenpaisumuksen"
        Tänään hän oli kolmannen päivän kotonaan. ja hänen turvotuksensa katosivat.
        Näyttää sille, että hautajaisten sijaan heidän perheellään on Jouluilo.
        Kuka sanoo, ettei ihmeitä tapahdu?

        Missä se ihme oli?


      • kummastunnu (ilonen?
        illuminatus kirjoitti:

        Missä se ihme oli?

        No ihmeenä voi pitää sitä, että enoni kirjattiin sairaalasta ulos alkuperäisen diagnoosin lausunnolla ja maininnalla, ettei häntä oteta enää sisälle sairaalaan, koska lääketieteellä ei ole hänen kohdallaan mitään annettavaa.

        Näin ihminen kirjataan kokonaan ulos terveysdenhoitopalveluista loppuiäkseen!
        Enoni vaimo oli järkyttynyt tapauksen johdosta. Sisareltani kuulin, ettei moinen käytäntö ole hänellekään täysin ennenkuulumaton. Hän on sairaanhoitaja ammatiltaan.
        Herääkin kysymys, mistä me maksamme veroina kun lisääntyvä ihmisjoukko kirjataan yhteiskunnan ulkopuolisiksi?????


      • kummastunnu (ilonen? kirjoitti:

        No ihmeenä voi pitää sitä, että enoni kirjattiin sairaalasta ulos alkuperäisen diagnoosin lausunnolla ja maininnalla, ettei häntä oteta enää sisälle sairaalaan, koska lääketieteellä ei ole hänen kohdallaan mitään annettavaa.

        Näin ihminen kirjataan kokonaan ulos terveysdenhoitopalveluista loppuiäkseen!
        Enoni vaimo oli järkyttynyt tapauksen johdosta. Sisareltani kuulin, ettei moinen käytäntö ole hänellekään täysin ennenkuulumaton. Hän on sairaanhoitaja ammatiltaan.
        Herääkin kysymys, mistä me maksamme veroina kun lisääntyvä ihmisjoukko kirjataan yhteiskunnan ulkopuolisiksi?????

        Se, että jotkut elimet lakkaa väliaikaisesti toimimasta, on ilmeisesti luonnollinen ilmiö. Lähiomaiselleni kävi näin vaikean sairauden seurauksena.


      • Sepä Se
        LaD kirjoitti:

        Kehnot kertoimet, pysyn realismissa

        " pysyn realismissa "

        Sama.


      • hiljentykäämme
        kekek-kekek kirjoitti:

        Se, että jotkut elimet lakkaa väliaikaisesti toimimasta, on ilmeisesti luonnollinen ilmiö. Lähiomaiselleni kävi näin vaikean sairauden seurauksena.

        Ei nyt ihan luonnollinenkaan. Oli siinä oluellakin osansa.
        Harvalla mäyräkoira päivässä menee vauriotta läpi vuosikymmeniä.
        Muutama raitis vuosi ei sitten enää paljon auta kun ikää tulee.
        Viimeiset juhlat on yhdessä jo vietetty!


    • Sepä Se

      "Rationaalisen?" Mikä ihme sulla on ku pitää jatkuvasti tunkea kapulaa oven väliin ja rattaisiin? Etkö sä pässi vieläkään ole palstalla ollessasi tullut oppineeksi mitään? Sietäisit hävetä tuollaisen julmettoman paskanjauhannan levittämisestä, kuten myös nuo sun toverisi.

    • Sepä Se

      Siis eikö teillä aikuisilla ihmisillä ole nykyään mitään muuta parempaa tekemistä kuin täällä kreationismifoorumilla oman julkea ja todistamattoman lantakasansa levitys, ja sitäkautta myös viattomien sivullisten vedätys?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe