Ja mieluiten sellaista, joka löytyisi elokuvavuokraamosta, koska olisi tarkoitus käydä vuokraamassa :)
Itse olen tykännyt sen tyylisistä kauhusta kuin The Skeleton Key ja Manaaja. Ei nyt valitettavasti tule muuta mieleen, mutta jotain tuon tyylistä kaipaisin. Erityisesti tuon Skeleton Keyn -tyyppisiä. Nimenomaan elokuvia, jotka pelottavat ja joissa on piinaava tunnelma. Ei mitään 5 teiniä mökillä ja joku psykotappaja tulee ja tappaa ne, ellei siinä sitten ole oikeasti piinaavaa tunnelmaakin :D The Hills Have Eyesin remakestakin kyllä tykkäsin tunnelman takia, joten sellainenkin käy.
Joten mitä suosittelette? Mieluiten ehkä jotain uudempaa kuin vanhempaa etsisin tällä kertaa.
Suositelkaa psykologista kauhua!
TinKaja
6
189
Vastaukset
- th
Riivattu (Insidious), Ward, After.Life
- hrhththth
Incidious ja after.life ovat todella huonoja, en suosittelisi. Rahan tuhlausta.
- J u g i
No eipä tuo Incidious nyt niin kehno ole, mutta, njuu... ....parempiakin löytyy. Ei vain nyt solahda mieleeni.
- asdfvyct7647634
tää leffa ei oo mikään räiskimis pätkä ja niis tapahtuu 1408,night mare on elm street,otto lapsi ja psyko(musta valko elokuva)
- Juha8222222
Ring
psykologinen kauhu on parasta, vaikkei mua tosiaan kauhu tavoita juuri koskaan koska olen enemmän kovis hehe. - jy
Toivottavasti rarkoitit sitä japanilaista elokuvaa monet sekoittavat sen siihen jenkki paskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1365816
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962619- 1352561
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141610
- 681222
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä11081Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 82875