Ja mieluiten sellaista, joka löytyisi elokuvavuokraamosta, koska olisi tarkoitus käydä vuokraamassa :)
Itse olen tykännyt sen tyylisistä kauhusta kuin The Skeleton Key ja Manaaja. Ei nyt valitettavasti tule muuta mieleen, mutta jotain tuon tyylistä kaipaisin. Erityisesti tuon Skeleton Keyn -tyyppisiä. Nimenomaan elokuvia, jotka pelottavat ja joissa on piinaava tunnelma. Ei mitään 5 teiniä mökillä ja joku psykotappaja tulee ja tappaa ne, ellei siinä sitten ole oikeasti piinaavaa tunnelmaakin :D The Hills Have Eyesin remakestakin kyllä tykkäsin tunnelman takia, joten sellainenkin käy.
Joten mitä suosittelette? Mieluiten ehkä jotain uudempaa kuin vanhempaa etsisin tällä kertaa.
Suositelkaa psykologista kauhua!
TinKaja
6
173
Vastaukset
- th
Riivattu (Insidious), Ward, After.Life
- hrhththth
Incidious ja after.life ovat todella huonoja, en suosittelisi. Rahan tuhlausta.
- J u g i
No eipä tuo Incidious nyt niin kehno ole, mutta, njuu... ....parempiakin löytyy. Ei vain nyt solahda mieleeni.
- asdfvyct7647634
tää leffa ei oo mikään räiskimis pätkä ja niis tapahtuu 1408,night mare on elm street,otto lapsi ja psyko(musta valko elokuva)
- Juha8222222
Ring
psykologinen kauhu on parasta, vaikkei mua tosiaan kauhu tavoita juuri koskaan koska olen enemmän kovis hehe. - jy
Toivottavasti rarkoitit sitä japanilaista elokuvaa monet sekoittavat sen siihen jenkki paskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258