Suositelkaa psykologista kauhua!

TinKaja

Ja mieluiten sellaista, joka löytyisi elokuvavuokraamosta, koska olisi tarkoitus käydä vuokraamassa :)

Itse olen tykännyt sen tyylisistä kauhusta kuin The Skeleton Key ja Manaaja. Ei nyt valitettavasti tule muuta mieleen, mutta jotain tuon tyylistä kaipaisin. Erityisesti tuon Skeleton Keyn -tyyppisiä. Nimenomaan elokuvia, jotka pelottavat ja joissa on piinaava tunnelma. Ei mitään 5 teiniä mökillä ja joku psykotappaja tulee ja tappaa ne, ellei siinä sitten ole oikeasti piinaavaa tunnelmaakin :D The Hills Have Eyesin remakestakin kyllä tykkäsin tunnelman takia, joten sellainenkin käy.

Joten mitä suosittelette? Mieluiten ehkä jotain uudempaa kuin vanhempaa etsisin tällä kertaa.

6

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • th

Riivattu (Insidious), Ward, After.Life

• hrhththth

Incidious ja after.life ovat todella huonoja, en suosittelisi. Rahan tuhlausta.

• J u g i

No eipä tuo Incidious nyt niin kehno ole, mutta, njuu... ....parempiakin löytyy. Ei vain nyt solahda mieleeni.

• asdfvyct7647634

tää leffa ei oo mikään räiskimis pätkä ja niis tapahtuu 1408,night mare on elm street,otto lapsi ja psyko(musta valko elokuva)

• Juha8222222

Ring
      psykologinen kauhu on parasta, vaikkei mua tosiaan kauhu tavoita juuri koskaan koska olen enemmän kovis hehe.

• jy

Toivottavasti rarkoitit sitä japanilaista elokuvaa monet sekoittavat sen siihen jenkki paskaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      69
      3254
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1881
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1269
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1058
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      1002
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      954
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      885
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      879
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34