BENECARS OY

kysnpävaan

Minkälainen autoliike tämä on? Näyttäs olevan Golffeja myynnissä aika edullisesti..

82

10573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpävaan

      korjaus benecars ky

      • Anonyymi

        Huono kokemus huono palvelu ei luotettava mies sekä paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono kokemus huono palvelu ei luotettava mies sekä paikka

        Minulla on täysin päinvastainen kokemus.Suosittelen kaikille joka haluaa hyvän Volkkarin tms.olen ostanut lapsille ja lastenlapsille sekä muutamalle sukulaiselle auton Litmasella kaikki satayksprosenttisia autoja.Joka vättää jotain muuta on syytä toteen näyttää tai liikkeen kannattaisi harkita kunnian loukkausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono kokemus huono palvelu ei luotettava mies sekä paikka

        Juuri näin turha ajomatka ja perillä selvisi että auto kolarivehje, niinkuin varmaan kaikki muutkin. Kauhea paikka ja palvelu aivan hirveää, välttäisin..!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono kokemus huono palvelu ei luotettava mies sekä paikka

        Ostikko yhtään autoo vai onko tää vittuile,perustele sanomisiasi,suomenmestari mikrosutoilussamikä mestari sinä olet


    • En vähällä

      ostaisi belgiasta minkäänlaista autoa tai moottoripyörää. Se on sellainen kaksikasvoinen maa että on hienoa elämäntapaa mutta vieressä onkin sitten slummia ja jalkakäytävät täynnä koiranpaskaa. Liikenne varsinkin Brysselissä kaoottista ja röyhkeää turistejakin kohtaan. Belgiassa aikoinaan asuneena päätin ettei koskaan enää.

      • Joo, se on

        enimmäkseen vähän samanlaista hälläväliä-meininkiä kuin Ranskassakin, varsinkin Belgian ranskankielisellä alueella. Autot ovat kyllä aavistuksen verran halvempia kuin fiksummissa maissa.


      • Anonyymi

        Ai miks ei voi ostaa, mulla 2004 ostettu moottoripyörä joka oli ns. harmaatuonti silloin 2004, ja edes akkua ei oo vielä tarvinnut vaihtaa, eikä oo latailtu kertaakaan kylmässä varastossa talvi säilytyksessä, elikkäs mitään vikaa ei siinä ole ollut, kaverin samanlaiseen "suomipyörään" on vaihdettu akku jo kaksi kertaa, vaikka on uudempaa vuosikertaa (2007) kuin mun ja säilytys ollut lämpimässä, elikkäs, mitä vikaa on belgian malleissa?


    • je

      olen ostanu kyseisestä paikasta golf variantin ja eipä mitään pahaa sanottavaa....winter pack oli kaikissa mitä oli myynnissä ja vv:ltä tarkistin huoltotiedot. kiitokset vaan hyvästä autosta...

      • 1+20

        VW kertoo huoltotiedot vain auton omistajalle joten olet tarkistanut auton huoltotiedot vasta auton oston jälkeen. Taisi käydä hyvä tsäkä jos auton huoltohistoria on kunnossa


    • Minä

      Palvelu ollut hyvää ainakin varaosia hakiessani, suosittelen!

    • Kokenut.

      Erittäin huonoa kokemusta putiikista. En voi suositella kenellekään.

      • Tyytyväinen

        Benecarsilla erinomainen palvelu.Saimme hyvän auton kohtuuhintaan.Suosittelen!


      • Vieras12

        Käytiin katsomassa yhtä autoa ostoaikeissa mutta jäi ostamatta!Saatiin niin ylimielistä ja töykeää palvelua joten toista kertaa ei tuohon puljuun astuta!! Ja myyjä vaikutti ihan kusettajalta.Hermostui normi kysymyksistäkin.


      • Anonyymi

        Perseaukiset kommentoivat yleensä tuolla tavoin,kaikki pitäis saada ilmaseks ja vielä rahaa mukana


      • Anonyymi
        Vieras12 kirjoitti:

        Käytiin katsomassa yhtä autoa ostoaikeissa mutta jäi ostamatta!Saatiin niin ylimielistä ja töykeää palvelua joten toista kertaa ei tuohon puljuun astuta!! Ja myyjä vaikutti ihan kusettajalta.Hermostui normi kysymyksistäkin.

        Täysin samanlainen kokemus myös täällä, yritti myydävääriä osia ja todella ylimielinen asenne.. Soitin vielä kahteen kertaan ja varmistin onko varmasti kyseiset osat tallessa mutta hukka reissuhan seoli, ja vielä haukut päälle...


    • Ei kannata luottaa

      Sovin autosta kaupat puhelimessa ja sovimme että tulen hakemaan auton kahden päivän päästä. Kun en kerinnyt aikaisemmin. Soitin kahden päivän päästä että tulen autoa hakemaan niin se oli myyty. Ei kannata kauheesti luottaa!!! Puhuu näköjään puhelimessa ihan höpöjä.

      • raharatkaiseeasian

        Arvaappa monta puhelimessa lupailevaa ja varailevaa ostajaa on? Häviävät ku pieru saharaan ku puhelu loppuu... Kyllä se on niin että jos auton haluaa oikeasti, sellainen antaa varausrahan.

        Itse oon kyllä aina sanonu, et varaus vain rahalla, jokin aika sitten oli yks joka halus varata, sanoin et varausrahalla onnistuu, no ei halunnut, seuraava pokalle sanoin saman, maksoi heti varausrahan ja tehtiin kauppa parin päivän päästä. Toiselle ilmoitin, niin hirmu itku et oisin halunnu, onko mitään tehtävissä? Sanoin, et esitin jo, nyt ei voi mitään.

        Eli, raha puhuu


      • Varaamisesta raha!
        raharatkaiseeasian kirjoitti:

        Arvaappa monta puhelimessa lupailevaa ja varailevaa ostajaa on? Häviävät ku pieru saharaan ku puhelu loppuu... Kyllä se on niin että jos auton haluaa oikeasti, sellainen antaa varausrahan.

        Itse oon kyllä aina sanonu, et varaus vain rahalla, jokin aika sitten oli yks joka halus varata, sanoin et varausrahalla onnistuu, no ei halunnut, seuraava pokalle sanoin saman, maksoi heti varausrahan ja tehtiin kauppa parin päivän päästä. Toiselle ilmoitin, niin hirmu itku et oisin halunnu, onko mitään tehtävissä? Sanoin, et esitin jo, nyt ei voi mitään.

        Eli, raha puhuu

        Juurikin näin se menee; näitä "varmasti tulen" varaajia on 9.n 10.stä varaajasta, valitettavasti.
        Varmastikin jokainen autokauppias on kantapään kautta oppinut, ettei varaile ilman ennakkomaksua.
        Jokaiselle kun on sekin vtutus sattunut, että varattu auto olisi myyty paikanpäälle tulleelle ostajalle ja rehellisenä kun on pitänyt sanansa varauksesta "ensviikolla tulevalle" niin tämä varaaja prkele ei sitten tulekaan!?
        Siinä sitten vtutuksissaan myy sitä autoa pahimmillaan vielä kuukauden tai pari, kun oli rehti ja reilu "varmasti tulen ensviikolla"-varaajan puheita uskoen.

        Siperia opettaa.
        Ei tulisi mieleenkään enää varmasti varata varmasti tulen ensviikolla paviaanille. Ei sitten 100-varmasti.


      • Varaamisesta raha!
        raharatkaiseeasian kirjoitti:

        Arvaappa monta puhelimessa lupailevaa ja varailevaa ostajaa on? Häviävät ku pieru saharaan ku puhelu loppuu... Kyllä se on niin että jos auton haluaa oikeasti, sellainen antaa varausrahan.

        Itse oon kyllä aina sanonu, et varaus vain rahalla, jokin aika sitten oli yks joka halus varata, sanoin et varausrahalla onnistuu, no ei halunnut, seuraava pokalle sanoin saman, maksoi heti varausrahan ja tehtiin kauppa parin päivän päästä. Toiselle ilmoitin, niin hirmu itku et oisin halunnu, onko mitään tehtävissä? Sanoin, et esitin jo, nyt ei voi mitään.

        Eli, raha puhuu

        ...jatkona tuosta varaamisesta ennakkomaksulla.
        Se ennakkomaksu on ostajaa siten sitova "lupaus ostamisesta", ettei sitä ennakkomaksua palauteta jos ostaja ei tulekaan tai muutoin vaan haluaakin ennakkomaksulla varaamansa kaupan perua.

        On sekin nimittäin nähty, että 500euron ennakkomaksulla varanneelta pääsi itku kun kauppias ihan lakiin perustuen ilmoitti, ettei toki autoa ole pakko ostaa. Kiitos ja näkemiin.
        ...odotteli lupailijaostaja sitä viissatasta... no eihän sitä palauteta, kun itse peruit sovitun kaupan!

        Itkuhan siltä pääsi, mutta se on vähän niinkuin voivoi sitten, jos ei puheissaan pysy.


      • Anonyymi
        raharatkaiseeasian kirjoitti:

        Arvaappa monta puhelimessa lupailevaa ja varailevaa ostajaa on? Häviävät ku pieru saharaan ku puhelu loppuu... Kyllä se on niin että jos auton haluaa oikeasti, sellainen antaa varausrahan.

        Itse oon kyllä aina sanonu, et varaus vain rahalla, jokin aika sitten oli yks joka halus varata, sanoin et varausrahalla onnistuu, no ei halunnut, seuraava pokalle sanoin saman, maksoi heti varausrahan ja tehtiin kauppa parin päivän päästä. Toiselle ilmoitin, niin hirmu itku et oisin halunnu, onko mitään tehtävissä? Sanoin, et esitin jo, nyt ei voi mitään.

        Eli, raha puhuu

        Mullaki kaveri varas auton ja lupas aamulla tulla hakeen mut ei oo vielä näkyny ja se oli vuonna 1966


      • Anonyymi

        Mullakin 70-luvulla kaveri lupas varmasti ostaa auton,lähti hakemaan rahat muttei oo vieläkään tullut takaisin.Sen jälkeen oon myynyt Aina ensimmäiselle joka tuo rahat ja niin teen jatkossakin,kaiken maailman perseaukiset vasrailee autoja.Äänitän nykyisin keskustelut ja annan ulosottomiehen hoitaa asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin 70-luvulla kaveri lupas varmasti ostaa auton,lähti hakemaan rahat muttei oo vieläkään tullut takaisin.Sen jälkeen oon myynyt Aina ensimmäiselle joka tuo rahat ja niin teen jatkossakin,kaiken maailman perseaukiset vasrailee autoja.Äänitän nykyisin keskustelut ja annan ulosottomiehen hoitaa asian.

        On kyllä sen oloinen firma, ettei tuolla muita asiakkaita kuin persaukisia käy.


      • Anonyymi
        raharatkaiseeasian kirjoitti:

        Arvaappa monta puhelimessa lupailevaa ja varailevaa ostajaa on? Häviävät ku pieru saharaan ku puhelu loppuu... Kyllä se on niin että jos auton haluaa oikeasti, sellainen antaa varausrahan.

        Itse oon kyllä aina sanonu, et varaus vain rahalla, jokin aika sitten oli yks joka halus varata, sanoin et varausrahalla onnistuu, no ei halunnut, seuraava pokalle sanoin saman, maksoi heti varausrahan ja tehtiin kauppa parin päivän päästä. Toiselle ilmoitin, niin hirmu itku et oisin halunnu, onko mitään tehtävissä? Sanoin, et esitin jo, nyt ei voi mitään.

        Eli, raha puhuu

        Älkää tälle mestarille vaan ennakkoon antako €urookaan!! Sen verran erikoinen kaveri on tämä. Syytä katella tarkkaan mitä on ostamassa. Osat kuulemma vaihtuu vanhoiksi kun on pirssiin leima saatu varoitusvalot blogistaan vex ( ABS, Airbag, jne.. ) Ja kaikissa vehkeissä on takavalotakuu. Huh huh.


    • jee jee

      sama juttu kävi mulla.. kyllä vitutti

    • Tyhjänkysyjiä

      nykysuomessa riittää. Tekstareilla kysellään tiukkaa hintaa muttei tulla 20 km päästä katsomaan. Ota tällaiset sitten vakavasti.

    • Jorski2

      Melkoinen asiakaspalvelun ammattilainen....

    • raparapa

      pelleliike varaosat maksetaan ennakkoon ennen kuin lähetetään tilausta ei kuulu eikä näy

      • KöyhäSuomi

        Vain persaukista voi haitata ennakkomaksut.
        Sivistysmaissa kuten Venäjällä ja Virossa mitään ei tapahdu ilman ennakkomaksua. Sillä vältetään turhat pellet jotka jättävät tavaran lunastamatta. Suomalainen ottaa ennakkomaksun kysymisen loukkauksena, persaukinen kun on.


      • Anonyymi

        Tuskin totta,tuskin rahoja persaukinen on lähettänyt


      • Anonyymi
        KöyhäSuomi kirjoitti:

        Vain persaukista voi haitata ennakkomaksut.
        Sivistysmaissa kuten Venäjällä ja Virossa mitään ei tapahdu ilman ennakkomaksua. Sillä vältetään turhat pellet jotka jättävät tavaran lunastamatta. Suomalainen ottaa ennakkomaksun kysymisen loukkauksena, persaukinen kun on.

        Oletko vielä samaa mieltä, että venäjä on sivistysvaltio? 😂


    • Hihhhhhjiii

      Omistajat kilvan kehuu liikettään tietty ja sitten pettyneet asiakkaat kilvan haukkuvat. Niin se menee jokaisen myyntiä harjoittavan yrityksen kanssa. Siinä sinänsä ole mitään uutta juu

    • Golf96

      Tähän mennessä kaikki toiminut kuten muissakin liikkeissä, kaikki mitä kysyty on myös löytynyt, noudattaessa kaikki ollut ihan ok ainakin tähän mennessä.

      • p.e.n.t.t.i

        Ei kysyvä tieltä eksy, kannattaa jatkaa kyselyä. Minullakin on kysely ikä vielä.


    • 4xgolf-1xbora-2xpassat

      Benecarsilta olen ostanut jo useamman volkkarin viimeisen 12 vuoden aikana, ja aina olen ollut todella tyytyväinen. Kaikki on sujunut hienosti ja hoitunut kuten on sovittu. Myös varaosia ja tuning-osia on tullut hankittua. Omistajalla laaja tietämys VW konsernin tuotteisiin. Kaksi kertaa on tullut auton kanssa ongelmia lyhyen ajan sisään ostosta mutta myyjä on hoitanut vastuunsa mielestäni asianmukaisesti näissä kahdessa tapauksessa. Suurin ongelmahan oli aluksi löytää ko. paikka, sen verran syrjässä se on. :D
      Varmasti joku tästäkin viestistä mielensä pahoittaa, kuten tällä foorumilla usein. Mutta rohkenen suositella silti ko. toimijaa täällä. Tehkäähän kaupat ja todetkaa itse.

      • hyvavelii

        Folkkareiden suurkuluttaja asialla, mää vaihdan kalsaritkin harvemmin!


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Useita autoja ostanut ja aina homma on pelittänyt erinomaisesti. Suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Useita autoja ostanut ja aina homma on pelittänyt erinomaisesti. Suosittelen.

        Ostaako porukka oikeesti tältä kaverilta jokavuosi uuden volkkarin vai minkälainen homma !?


    • Transporteri

      Kerrotaampas tämmönen kokemus.

      Tiedustelin tältä myyjältä, Benecarsilta, nettivaraosan kautta purkuautosta osaa ja hintaa postikulujen kans. Myyjä vastasi ja kaupat tehtiin.

      Ensimmäinen yllätys oli että hintaan ei kuitenkaan sisältynyt postit vaan ne piti maksaa erikseen Matkahuoltoon. Toinen yllätys oli että osa oli väärän vuosimallin autosta.

      Soitto myyjälle ja virhe selvisi esimmäisellä minuutilla - oli sekoittanut minut henkilöön joka oli puhelimella kysellyt näitä osia ja erehdyksissään lähettänyt hänen osat minulle. Ihan ymmärrettävä, inhimmillinen virhe jos tekee paljon kauppoja.

      Se mitä tästä ei pysty ymmärtämään on se, että miten myyjä ei näe tehneensä mitään virhettä. Ei uskonut kun sanon että en ole puhelimessa näitä vääriä osia kysellyt eikä suostu tarkistamaan asiaa omista puhelutiedoistaan (30s homma) koska hänellä on kiire tehdä töitä (silti ehtii jankuttamaan asiasta tunnin). Keksii koko ajan uusia tekosyitä ja selityksiä miten hän ei muka ole tehnyt mitään virhettä eikä hänen tarvi korvata yhtään mitään.

      Kun nämä hänen selityksensä ei tehoa niin alkaa huutamaan ja solvaamaan asiakasta. En kuulemma tiedä mitään koska olen 20-25v (en ole), en tiedä oikeista töistä mitään koska olen insinööri (en ole) ja sympaattisesti ymmärsi että en hallitse talouttani kun pitää alkaa rahatilanteen takia palauttamaan osia (joita en ole tilannut). Pohti myös mielenterveyttäni kun jaksan näin kauan vängätä asiasta (joka on selvästi myyjän virhe). Sitten kun nämä solvauksetkaan ei tuottanut haluttua tulosta niin pyysi käymään luonaan, kuulemma olisi ollut kasvotusten sanottavaa. Jäi epäselväksi mitä asiaa hänellä olisi ollut, puhelimessa kyllä tuntui riittävän kaikenlaista tarinaa.

      Homma lähti kuitenkin lopulta rullaamaan eteenpäin kun olin yhteydessä kuluttajaneuvontaan, he sieltä soittivat myyjälle ja neuvoivat miten tällaisessa tilanteessa kuuluu toimia. Myyjän pyynnöstä lähetin osat takaisin "VÄHÄN ÄKKIÄ!!!!!!!!!!!!!". Pari päivää piti vielä neuvotella että kyllä ne postikulutkin pitää palauttaa tällaisessa tapauksessa ja lopulta ei-niin-äkkiä rahat oli palautuneet onnellisesti tililleni.

      Taino, jäi siitä vielä 0,03 euroa puuttumaan mutta sattuuhan noita pieniä virheitä aina joskus.

      • gary1

        Aikalailla samanmoinen tapaus täällä,jankuttaja,hermo kireellä käyvä kaiken tietävä tyyppi puhelimessa,kaukana hyvästä myyntimiehestä,,jos joku kysyy mielipidettä niin en kyllä suosittelis,,,rahat meni,väärän osan laittoi,prk,,,


      • volsumies

        olisiko tällä varhain nuorisolla mennyt sormi suuhun ja ei osannut laittaa osia kiinni ja pisti syyt myyjän piikkiin , kun loppu rahat tai taito. olen ostanut benecars:silta 20v vuoden aikana 5 autoa ja tuttujen autoihin todella paljon osia ja kaikki pelannut todella hyvin, tällä kaverilla on todella tietoa vw audi seat ja skoda tuotteista.


      • Transporteri
        volsumies kirjoitti:

        olisiko tällä varhain nuorisolla mennyt sormi suuhun ja ei osannut laittaa osia kiinni ja pisti syyt myyjän piikkiin , kun loppu rahat tai taito. olen ostanut benecars:silta 20v vuoden aikana 5 autoa ja tuttujen autoihin todella paljon osia ja kaikki pelannut todella hyvin, tällä kaverilla on todella tietoa vw audi seat ja skoda tuotteista.

        Ei ole rahat eikä taito loppu, enkä missään välissä ole epäillyt Benecarsin asiantuntemusta autojen osalta. Tiesi varmasti ítsekkin tehneensä virheen (erittäin helppo tarkistaa omista puhelutiedoista) mutta ei vaan jostain omista henkisistä ongelmistaan johtuen pystynyt myöntämään. Luovutti vasta kun kuluttajaneuvonta otti yhteyttä ja tajusi että pahemmat tappiot tulee jos menee kuluttajariitalautakuntaan asti.


      • tyytyväinenyritykseen

        taitaa tämä osan tilaaja olla aika luuseri kun ei varmaan edes osaa soittaa eikä vastata siihen puhelimeen ! ilmeisesti ei osaa edes sillä puhelimella soittaa , asennus ei olisi edes onnistunut kun kädet on nippu nakinpätkiä, ties mihin niitä osia olisi edes sovittanut ? yläpäässäkään varmaan kaikki muumit ei ole kotona kun ei myönnä omaa tilaus virhettä tai rahan loppumista ( velka vetoinen talous)helppo laittaa yrittäjjän syyksi . tämä nykypäivän meininki aika avutonta, meinasitko että rahdin ja pakkauksen yrittäjä laittaa ilmaiseksi ! en ole kuullut kenenkään tekevän mistä olen osia tilannut . eli kokeile seuraavalla kerralla olla aukomatta sitä päätäsi noin paljon,osat varmaan olisi maksanut muutamia kymppejä ? benecars :silta olen tilannut paljon osia ,siellä todella ammattitaitoiset henkilöt jotka osaa vastata aina puhelimeen kun tarvetta varaosiin ja asennus kysymyksiin.


      • liianläpinäkyvää
        tyytyväinenyritykseen kirjoitti:

        taitaa tämä osan tilaaja olla aika luuseri kun ei varmaan edes osaa soittaa eikä vastata siihen puhelimeen ! ilmeisesti ei osaa edes sillä puhelimella soittaa , asennus ei olisi edes onnistunut kun kädet on nippu nakinpätkiä, ties mihin niitä osia olisi edes sovittanut ? yläpäässäkään varmaan kaikki muumit ei ole kotona kun ei myönnä omaa tilaus virhettä tai rahan loppumista ( velka vetoinen talous)helppo laittaa yrittäjjän syyksi . tämä nykypäivän meininki aika avutonta, meinasitko että rahdin ja pakkauksen yrittäjä laittaa ilmaiseksi ! en ole kuullut kenenkään tekevän mistä olen osia tilannut . eli kokeile seuraavalla kerralla olla aukomatta sitä päätäsi noin paljon,osat varmaan olisi maksanut muutamia kymppejä ? benecars :silta olen tilannut paljon osia ,siellä todella ammattitaitoiset henkilöt jotka osaa vastata aina puhelimeen kun tarvetta varaosiin ja asennus kysymyksiin.

        Benecarsin yrittäjä bongattu.


      • Anonyymi
        volsumies kirjoitti:

        olisiko tällä varhain nuorisolla mennyt sormi suuhun ja ei osannut laittaa osia kiinni ja pisti syyt myyjän piikkiin , kun loppu rahat tai taito. olen ostanut benecars:silta 20v vuoden aikana 5 autoa ja tuttujen autoihin todella paljon osia ja kaikki pelannut todella hyvin, tällä kaverilla on todella tietoa vw audi seat ja skoda tuotteista.

        Mr. Benecars tällä kehuu kokekemuksillaan omaa firmaa ja rivien välissä haukkuu persaukisiksi asiakkaansa joille antanut huonon asiakas kokemuksen. :-)


      • Anonyymi
        volsumies kirjoitti:

        olisiko tällä varhain nuorisolla mennyt sormi suuhun ja ei osannut laittaa osia kiinni ja pisti syyt myyjän piikkiin , kun loppu rahat tai taito. olen ostanut benecars:silta 20v vuoden aikana 5 autoa ja tuttujen autoihin todella paljon osia ja kaikki pelannut todella hyvin, tällä kaverilla on todella tietoa vw audi seat ja skoda tuotteista.

        Olen samaa mieltä.Erittäin asiallinen myyjä.
        Olen osia ostanut ja kaikki on toiminut huvin.
        Lisäksi saanut hyviä neuvoja korjaukseen liittyen.


      • Anonyymi

        Vastaavaa käytöstä sain itse osakseni... En ikinä ainakaan tilaisi mitään osia täältä, et varmasti saa oikeaa osaa seon varma. Ilmeisesti vihaa kaikkia itseään nuorempia ihmisiä sekä ihmisiä jotka käyttävät matkapuhelinta


    • VOivoibene

      Yksi auto myynnissä. Ei taida hyvin mennä!

      • Anonyymi

        Keskimäärin 10 autoon viikossa.Mut jossei osaa nettiä käyttää tuskin löytyy yhtäkään.Yrityksen loistava Tulos ja Tase perustuu varaosien ja romuauto ostoon.Jonka maksaa valtio


    • eilahuhta

      Ostin passatin vm 07 paras autoni tähän mennessä myös seuraava auto tulee benecarsilta.

      • HYVÄ_eilahuhta

        Olisit "eilahuhta" nyt samalla kertaa ostanut molemmat kyseisen liikkeen autot... jos myyvät sen toisenkin myynnissä olevan, niin mistä sinä sitten seuraavan parhaan autosi hankit?


      • benefuck

        Ostin aikonaan Farkku VW:n kyseiseltä herralta/liikkeeltä,oli vaihtanut penkit autoon ja hupsista,auto oli muuttunu firstlinesta trendlineksi,tulipahan vain mieleen kun siellä on pellonlaidalla VW konsernin purku/varaosa autoja,nii näinköhän herra siellä pajalla kuorii 'kermat' pois autoista ja istuttaa ne sitten parhaisiin katsomiinsa autoihin.ps.kaiken lisäksi ostamani auton oli lunastanut avkoolta,keulakolaroitu,etupäässä selviä maalin sävyeroja,konepellissä selviä painaumia yms,,valitettavasti en huomannu näitä osto hetkellä,selvittelin auton historian tarkemmin kun nämä seikat huomasin,eli olkaa TARKKANA jos teette kauppaa tämän puljun kanssa!!!


      • Anonyymi
        HYVÄ_eilahuhta kirjoitti:

        Olisit "eilahuhta" nyt samalla kertaa ostanut molemmat kyseisen liikkeen autot... jos myyvät sen toisenkin myynnissä olevan, niin mistä sinä sitten seuraavan parhaan autosi hankit?

        Yritys myy keskimäärin 500 autoa/vuosi,perustuu verottajan faktoihin.Kannattaa opetella netin käyttöä ennenkuin kirjoittelee mitä tahansa.Oaskanpuhujat linnaan kunnian loukkauksesta tai näyttöä pöytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys myy keskimäärin 500 autoa/vuosi,perustuu verottajan faktoihin.Kannattaa opetella netin käyttöä ennenkuin kirjoittelee mitä tahansa.Oaskanpuhujat linnaan kunnian loukkauksesta tai näyttöä pöytään.

        :-) Taisi mennä Jukalla tunteisiin...


      • Anonyymi
        benefuck kirjoitti:

        Ostin aikonaan Farkku VW:n kyseiseltä herralta/liikkeeltä,oli vaihtanut penkit autoon ja hupsista,auto oli muuttunu firstlinesta trendlineksi,tulipahan vain mieleen kun siellä on pellonlaidalla VW konsernin purku/varaosa autoja,nii näinköhän herra siellä pajalla kuorii 'kermat' pois autoista ja istuttaa ne sitten parhaisiin katsomiinsa autoihin.ps.kaiken lisäksi ostamani auton oli lunastanut avkoolta,keulakolaroitu,etupäässä selviä maalin sävyeroja,konepellissä selviä painaumia yms,,valitettavasti en huomannu näitä osto hetkellä,selvittelin auton historian tarkemmin kun nämä seikat huomasin,eli olkaa TARKKANA jos teette kauppaa tämän puljun kanssa!!!

        Kannattaa myös tutustua aina etukäteen autojen historiaan. Kolaroidusta autosta pitäisi ilmoittaa, vaan ei ihan aina kaikkea voi muistaa.


    • Huonokellokauaskuuluu

      Erittäin ylimielistä ja töykeää palvelua. Suorastaan v****ilua ja kun lopulta sain osat, ne olivat kaikkea muuta kuin ehjiä. Ei ikinä enää mitään kyseisestä paikasta.

      • Anonyymi

        Liike kiittää.Toivottavasti et palaa


    • palsatalaine

      Oletko ostamassa Belgiasta tuotua Volkkaria?
      Ketä kiinnostaa, kun voi mennä muualle.

    • Kääriäinen1

      Joskus kävin kattomassa golf mk4 1.6 gti edition koska sellaista o tehty?

      • Anonyymi

        En suosittele ostamaan täältä.. kesällä 19 ostin jettaln vm 07.. tämä olikin kaksikilpinen auto.. nyt ajettu 158, on pitäny kytkimet laakerit tukivarret olka akaelit tähän paskaan vaihtaa. Plus sähköviat... olisi pitänyt arvata kun piha täynnä romuja autoja että varmaan kasattu sieltä sun täältä romuautoista :D 6kk yli tonni menny korjauksiin.. mainpsto että uudet kesärenkaat, joo tosiaan uudet mutta 11v vanhat xD olis pitäny tämäkin katsoa, noh suosittelen ihmisiä tsekkaamaan rekkarin perusteella auton tiedot ennen täältä ostamista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suosittele ostamaan täältä.. kesällä 19 ostin jettaln vm 07.. tämä olikin kaksikilpinen auto.. nyt ajettu 158, on pitäny kytkimet laakerit tukivarret olka akaelit tähän paskaan vaihtaa. Plus sähköviat... olisi pitänyt arvata kun piha täynnä romuja autoja että varmaan kasattu sieltä sun täältä romuautoista :D 6kk yli tonni menny korjauksiin.. mainpsto että uudet kesärenkaat, joo tosiaan uudet mutta 11v vanhat xD olis pitäny tämäkin katsoa, noh suosittelen ihmisiä tsekkaamaan rekkarin perusteella auton tiedot ennen täältä ostamista..

        Miten joku onnistuukin ostamaan noin paskan auton?
        Kyllä ihmisen täytyy olla tyhmä, ellei näe autossa olevia 6000 euron vioista yhtäkään koeajo-/ ostotilanteessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku onnistuukin ostamaan noin paskan auton?
        Kyllä ihmisen täytyy olla tyhmä, ellei näe autossa olevia 6000 euron vioista yhtäkään koeajo-/ ostotilanteessa!

        Auto oli ehjä ostotilanteessa.. kuukauden päästä ne murheet alkoivat. Joo ei siinä muuta voi kuin itseään syyttää :D ja olla fiksumpi seuraavalla kerralla ja jättää vw konsernin autot ostamatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suosittele ostamaan täältä.. kesällä 19 ostin jettaln vm 07.. tämä olikin kaksikilpinen auto.. nyt ajettu 158, on pitäny kytkimet laakerit tukivarret olka akaelit tähän paskaan vaihtaa. Plus sähköviat... olisi pitänyt arvata kun piha täynnä romuja autoja että varmaan kasattu sieltä sun täältä romuautoista :D 6kk yli tonni menny korjauksiin.. mainpsto että uudet kesärenkaat, joo tosiaan uudet mutta 11v vanhat xD olis pitäny tämäkin katsoa, noh suosittelen ihmisiä tsekkaamaan rekkarin perusteella auton tiedot ennen täältä ostamista..

        Perseaukiset kuvittelee että muutamalla satasella saa uuttavastaava tai paremman auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto oli ehjä ostotilanteessa.. kuukauden päästä ne murheet alkoivat. Joo ei siinä muuta voi kuin itseään syyttää :D ja olla fiksumpi seuraavalla kerralla ja jättää vw konsernin autot ostamatta

        Vain tämä yrityksen vw kannattaa kiertää kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tämä yrityksen vw kannattaa kiertää kaukaa.

        Onneksi autoissta näkee omistaja historian luojan kiitos !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suosittele ostamaan täältä.. kesällä 19 ostin jettaln vm 07.. tämä olikin kaksikilpinen auto.. nyt ajettu 158, on pitäny kytkimet laakerit tukivarret olka akaelit tähän paskaan vaihtaa. Plus sähköviat... olisi pitänyt arvata kun piha täynnä romuja autoja että varmaan kasattu sieltä sun täältä romuautoista :D 6kk yli tonni menny korjauksiin.. mainpsto että uudet kesärenkaat, joo tosiaan uudet mutta 11v vanhat xD olis pitäny tämäkin katsoa, noh suosittelen ihmisiä tsekkaamaan rekkarin perusteella auton tiedot ennen täältä ostamista..

        12v vanha auto ei varmaan paljon maksanut, joten ihan sama onko 1 vai 2 kilpinen. Itse olen ollut tyytyväinen ja suosittelen. Ihmisen persoonallisuuteen vaikuttaa periaate: Miten metsään huutaa, sillai se vastaa :)


    • Anonyymi

      Ostin auton kyseisestä paikasta syksyllä 2019. Myyjä todellakin ylimielinen ja olevinaan maailman parhain VWtietäjä.
      Autosta kuului siis kolinaa jonka lähde "100% varmasti" olisi koiranluu. Myyjä väitti ja sanoi tietävänsä kyllä yli 10vuoden kokemuksella mikä autossa on vialla. Hyvä kun ei suuttunut, kun epäilin hänen tietämystään.

      Noh, auto huoltoon ja olikin sitten vähän isompi remppa. Koiranluut olivat kiiltävät ja tuliterät.
      Nyt auto onneksi kunnossa.

      Olisi vain pitänyt ottaa tosissaan tämän palstan kokemukset :D Toivottavasti tämäkin kokemus tänne auttaa muita välttämään kyseistä paikkaa.

    • Anonyymi

      Tosi hyvä autokauppa,edullisia volkkareita,erittäin hyväkuntoisia , olen ostanut monta ja edelleenkin,tosimukavaa henkilökuntaa

      • Anonyymi

        Osta osta.

        Niin mulkulta äijältä vaikuttaa, et pitäköön romukasansa.


    • Anonyymi

      Koska katsastettu?

    • Anonyymi

      Hyvä palvelu. Lokarit täys 10. Seat 2005.

    • Anonyymi

      Saattaahan omistaja jotain autoista tietää, mutta asiakaspalvelu- ja yrittäjähenkisyys puuttuu kyllä täysin. Ylimielinen juntti joka puhuu asiakkailleen alentavasti ja töykeästi, mm. ”Siirrä toi auto nyt tonne, ei sitä kukaan muukaan siirrä!!” Ei vissiin ole väliä minkälainen maine hänellä on, puskaradio meinaan on se paras mainoskanava niin hyvässä, että varsinkin pahassa. Aika monen potentiaalisen asiakkaan rahat menee jonkun toisen yrittäjän taskuun ja hyvä niin!

    • Anonyymi

      Hirveä kokemus.. Ajatti autoa katsomaan ja paikanpäällä selvisi että ko auto ja varmaan kaikki muutkin on kolariautoja. ÄÖ Pitäjillä luokkaa kengännumero, välttäkää..!!

    • Anonyymi

      Pelkästään hyviä kokemuksia.Suosittelen kaikille

      • Anonyymi

        Tulee paras kokemus kun kiertää kaukaa mestan...


    • Anonyymi

      Itse joutunut myös tämän tyypin kusetuksen kohteeksi en siis suosittele paikkaa kellekkään

    • Anonyymi

      Litmanen on hankala persoona, suosittelen ostamaan autot ja osat muualta.

      • Anonyymi

        Yhden auton tuolta hain ja kun viikon sisällä heitti puhallin ja sähköikkunat toimimasta, soitin tällä kaverille. Hermostui puhelimessa ja haukkui pystyyn, aika kurjaa palvelua ja auton korjaukseen meni sitten vielä puolet auton hinnasta, eli välttäkää tätä pajaa. Kolariautoja myy ja kasailee romuista myyntikuntoon vehkeitä ja takuu on todellakin ns perävalotakuu


    • Puolet auton hinnasta??
      On näköjään taas ns. € 500,- hintainen pommi!
      Viidellä sadalla ei kukaan saa uutta kaikin puolin toimivaa autoa!
      Miten asia on niin vaikea hahmottaa?

    • Anonyymi

      Kannattaa pysyä kaukana benecars ky, kokemukseni auton ostosta . Soitin autosta kysyäkseni tiedot jotka oli nettiautossa auton myynnissä. Myyjä ei suostunut laittamaan huoltokirjasta tietoja etukäteen vaan paikan päälle pitää mennä. Huom ajoetäisyys kyseiseen paikkaan 2h suunta. Sovimme kuitenkin ajankohdan jolloin menen koeajolle ja että kaupat voidaan tehdä samalla. Sovittuna päivänä varmistan aamulla viestitse että olen tulossa . Soittaessani sitten myöhemmin ip , matkalla benecars lle selviää että myyjä Jukka, myynyt auton. Ei mitään ilmoitusta asiasta ostajalle vaan selän takana myynyt.
      Hyvin röyhkeä ja töykeä puhetapa. Ei luotettava yritys eikä missään nimessä myyjä. Suosittelen pysymään kaukana.

    • Anonyymi

      Kumma, kun siellä Pohjanmaalla ei kukaan ymmärrä, mitä käsite välimyyntivaraus tarkoittaa.
      Takaisin koulun pulpettiin!
      Saattaa löytyä Googlesta, en ole viitsinyt katsoa.

    • Anonyymi

      Suosittelen pysymään tuosta liikkeestä hyvin kaukana.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe