Varotaan asenneongelmaa Jeesusta kohtaan sillä on

syntiemme Sovittaja

ja antaa anteeksiantamuksen ja hengellistä hyvää lahjavanhurskaudeksemme tunteaksemme Isän tahdon opetuksensa kautta ja sitä tekemällä myös voimme päästä perille Jumalan valtakuntaan ja on elämämme merkitys.

Kiitetän Isää Jeesuksessa elämällä arvollisesti kuten on opetettu ja antaa vapauden synneistä ja niiden huonosta hedelmästä, totisesti.

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anotaan Joulun . . .

      Syntymälapsen eli Nasaretilaisen Jeesuksen armoa ja totuutta, sillä siksi Isä antoi Poikansa ja synnyttäjänsä näin on Totuuden Hengessä meillekin antanut ihanat sanansa:

      "Minun sieluni suuresti ylistää Herraa, ja minun henkeni riemuitsee Jumalasta, Vapahtajastani; sillä hän on katsonut palvelijattarensa alhaisuuteen. Katso, tästedes kaikki sukupolvet ylistävät minua autuaaksi. Sillä Voimallinen on tehnyt minulle suuria, ja hänen Nimensä on Pyhä, ja hänen laupeutensa pysyy polvesta polveen niille, jotka häntä pelkäävät. Hän on osoittanut voimansa käsivarrellaan; hän on hajottanut ne, joilla oli ylpeät ajatukset sydämessään. Hän on kukistanut valtiaat valtaistuimilta ja korottanut alhaiset. Nälkäiset hän on täyttänyt hyvyyksillä, ja rikkaat hän on lähettänyt tyhjinä pois. Hän on ottanut huomaansa palvelijansa Israelin, muistaaksensa laupeuttaan Aabrahamia ja hänen Siementänsä kohtaan iankaikkisesti, niinkuin hän on meidän isillemme puhunut." (Luukas 1:46-55)

      Kuinka minun sydämeni iloitsekaan näistä Jeesuksen synnyttäjän sanoista.

    • Viisaus on paljon

      parempaa hyvää hengellistä ja anoville taivaasta annetaan Jeesuksen nimessä. Tyhmyys sen sijaan on huonoa lihan mielen tuotetta ja monesti epäusko on sen kumppani, mutta näistä molemmista Jumala tahtoo jokaisen vanhurskauttaa pois ja siitä parannuksesta taivaassa iloitaan, kun etsikkoajassa voi yksikin kääntyä ja anoa hengellistä hyvää kuten elävää vettä ja Pyhän Hengen opetusta ja siunausta, ja soimaamatta annetaan ja Raamatun kautta Jumala opettaa ja Henkensä on Opettaja ja Puolustaja, totisesti.

    • Vain Jeesuksen

      veressä ja nimessä on meillä syntiemme anteeksiantamus, kuten Jeesus opetti "Isä Meidän" -rukouksenkin. Herra on hyvä, totisesti, autuaat ne, jotka häneen turvaa ja kiittää ja rakastaa tekemällä opetuksensa mukaan, sillä saamme palkan viisaina, kun pysymme armoliitossaan siihen synnyttyämme elävän veden ja Pyhän Hengen kautta.

    • Tästä on hyvä

      muistuttaa ihan kaikkia ja on totuudellista ja hyvää, totisesti.

    • OttoPetteri

      >> Tyhmyys sen sijaan on huonoa lihan mielen tuotetta ...

    • Olemme tästä

      OttoPetteri jo aika paljon kirjoitelleet ja monet termit olen yrittänyt selittää myös laajemmin ymmärrettävällä tavalla. Ano Jumalalta Jeesuksen nimessä sitä hengellistä ymmärrystä ja viisautta ja lue Raamattua anoen Totuuden Hengen opetusta ja kiitä kaikesta, niin tulet kokemaan elävän veden ja Jeesuksen todellisuuden, sillä Herra on hvyä, totisesti. Hallelujah!

    • Jeesus Vapahtajana!

      Jeesus vapauttaa synnin kahleista ja Isä opettaa Raamatusta Totuuden Hengen opetuksella anottaessa tätä kallista armoa ja totuutta Jeesuksen nimessä. Halatkaa Jumalan eläviä sanoja, sillä tuottavat hyvää hedelmää ajallaan kun kestäväisesti pysytään Herran hyvällä kaidalla tiellä, eikä ketää hyljätä eikä jätetä, kun ihminen itse tahtoo pysyä armoliitossa ja rakkaudessa ja näin pois kutsuttuna vihasta ja valheesta ja pimeydestä, sillä Jeesus on Jumalan Valkeus, joka poistaa synnit ja niiden kahleet ja sidonnaisuudet.

      Rakastetaan Herraa tekemällä opetuksensa mukaan ja vihataan syntiä ja ulkokultaisuutta ja kaikkea valhetta ja epäuskoa. Jeesus antaa hengellisen hyvä ja pelastaa Mammonan palvelemisesta, totisesti.

    • Jeesus on hyvä

      ja siksi häneen turvatkaamme raittiisti rukoillen Jumalaa nimessään ja anoen varjellusta ja hyvää uskoa ja toivoa ja rakkautta,sillä ne kestävät pahimmatkin tämän maailman valheen ruhtinaan eksytykset ja kiusaukset ja kaiken huonon, vaikka tekeytyisi valkeuden enkeliksi ja hyväntekijäksi.

      Vihataan Pahaa, sillä on Jumalan ja Jeesuksen Vastustaja, totisesti.

    • Jos petyt ihmisiin

      niin se on vain terveen hengellisyyden merkki, sillä Jeesus opetti ettei kukaan joka ei vihaa ihmisten valheita voi olla hänen opetuslapsensa. Tarvitsemme Jumalan Hengen voiman ja siunauksen ja saamme panna pois kaiken ihmisten vääryyden ja valheellisuuden emmekä vain saa vaan meidän on hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe