on nyt meillä paistumassa ja se on osin ydinvoiman ansiota.Tosin kaikki tuotantomuodot yhdessä sen aikaansaavat.Nauttikaamme nykyaikaisesta Joulusta luotettavan sähköntuotannon ansiosta.
Joulukinkut uunissa
10
121
Vastaukset
- puita järjellä
Ei kuitenkaan kannata liioitella niiden puiden kanssa, sopiva hiillos hoitaa yhdessä ajan kanssa hyvän lopputuloksen.
- Kylmä totuus
Hyvää joulua minunkin puolestani.Nykyaikainen ja uusittu uuni hoitaa kinkun valmistumisen minullakin kaupunkialueella.
- Puolueetonta tietoa
Hyvää Joulua vain minunkin puolestani.Ensi vuodelle toivoisin palstalle saatavan asiallista ja ikäänkuin puolueetonta tietoa ja pohdintaa ilman poliittisia tai järjestöpoliittisia värityksiä.Kun saataisiin mukaan todellisuuspohjaan perustuva kirjoittaja.Sen verran olen palstaa ehtinyt seurata,että tiedän toivomukseni olevan liian toiveikas,ehkä.
- Älä unta näe
Todelliset ydinvoimaloiden ja sähköalan tuntijat eivät tämäntyylisille keskustelupalstoille eksy.Näiden "keskustelujen" ja ketjujen aiheet eivät heitä kiinnosta.
Eikö näille aiheille löydy "puolueetonta" kertojaa, vai miksi niistä avattuja ketjuja poistetaan vähän väliä:
Stuxnet http://keskustelu.suomi24.fi/node/10339037
Ydinterrorismi http://keskustelu.suomi24.fi/node/10335842
Energiavallankumous http://keskustelu.suomi24.fi/node/10338922
Lisätietoa ydin-Suomi-skenaariosta (yksittäinen viesti)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9859596/#comment-52794966- Puoluetueton
Älä unta näe kirjoitti:
Todelliset ydinvoimaloiden ja sähköalan tuntijat eivät tämäntyylisille keskustelupalstoille eksy.Näiden "keskustelujen" ja ketjujen aiheet eivät heitä kiinnosta.
Todellisuuspohja on hyvä.Suurin parannus keskustelun tasoon olisi kun kaikki noudattaisivat palstanpitäjän sääntöjä ja jättäisivät kiukuttelun pikkupoikien hiekkalaatikoille.Aikuistuttuaan suurin osa ihmisistä noudattaa lakia ja asiaan kuuluvia sääntöjä.
Vastaaja kirjoitti:
Eikö näille aiheille löydy "puolueetonta" kertojaa, vai miksi niistä avattuja ketjuja poistetaan vähän väliä:
Stuxnet http://keskustelu.suomi24.fi/node/10339037
Ydinterrorismi http://keskustelu.suomi24.fi/node/10335842
Energiavallankumous http://keskustelu.suomi24.fi/node/10338922
Lisätietoa ydin-Suomi-skenaariosta (yksittäinen viesti)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9859596/#comment-52794966Virheellinen linkki "Lisätietoa ydin-Suomi-skenaariosta" korjattu:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9859596/#comment-54237039
Paljonko tuli ydinkakkaa Suomeen joulukinkkusi vuoksi? se kannattaa laskea niin, että ensin laskee paljonko tulisi ydinkakkaa/kWh 100% ydinvoimalla lämmitetyssä uunisssa, ja sitten arvioi kuinka suuri osuus ydinsähköä on paikallisessa verkossa.
Ydinvoima kuuluu kyllä museoon kaikkien ruskeiden energioiden tavoin, mutta Suomi on omituinen poikkeus:; energiavallankumouksn sijasta Suomi pyrkii energiataantumaan, ydinhylkyalueeksi. Siinä ei jälkeläistesi talvi-iloihin ole tarjota kuin Säteilevää Joulua!- Liikaa pössytelty?
Hyvää Pääsiäistä pikemminkin kuuluu nyt toivottaa ja pääsiäinen on noin 2 viikon päästä.Sattuuhan sitä että vuodenajat sekaantuu ja ymmärrettävää se onkin olosuhteet huomioon ottaen.
- Köyliön Late
Liikaa pössytelty? kirjoitti:
Hyvää Pääsiäistä pikemminkin kuuluu nyt toivottaa ja pääsiäinen on noin 2 viikon päästä.Sattuuhan sitä että vuodenajat sekaantuu ja ymmärrettävää se onkin olosuhteet huomioon ottaen.
Rakensin kerrostaloasuntoon ison leivinuunin ja meninaan laittaa siinä 85-kiloisen pääsisäshanun. Hyvää Pääsisäistä kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624