velkajärjestely.fi vai kunnan velkaneuvoja??

Minä

Kylmä totuus on se etten enään selviä veloistani ja tarvitsen apua.Paras apu olisi päästä velkajärjestelyyn mutta en tiedä kumman kautta lähtisin hakemaan sitä. Tuosta velkajärjestely.fi:n tarjoamasta palvelusta ei hirveästi löydy tietoa,tai tietoa ihmisten kokemuksista. Kunnan velkaneuvojalle on taas tiedettävästi pitkät jonot,eli sinne pääsemiseen menisi jo aikaa.
Ihmettelen myöskin että kauanko tuon hakemuksen käsittely mahtaisi suunnileen kestää?

41

5089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulu2011//

      Hei! Suosittelen velkajärjestely.fi palvelua. Itselläni on ainakin toiminut tosi hyvin. Paperit käräjäoikeudessa tällä hetkellä odottamassa päätöstä...Tsemppiä!

      • Minä

        Kiitos! Ei ihan joululta tunnu kun huolet painaa mutta ajattelin näin että uusi vuosi tulossa ja ehkä "uusi alku" elämälle.


      • Mitä maksaa

        Onko tuo velkajärjestely.fi maksullinen palvelu? Mitä se maksaa?


    • pätkä54

      Myös minä suosittelen Velkajärjestely fi.palvelua. Odottelen tässä myöskin päätöstä käräjäoikeudesta.Heinäkuussa laitoin paperit Velkäjärjestely fi:hin,elokuussa asia käräjäoikeuteen.Velkajärjestely.fi ilmoittaa sinulle,kun olet kertonut tilanteesi saatko ilmaisen oikeusavustajan.En ihan muista miten homma menee,mutta vilkaise heidän nettisivujaan Velkajärjestely.fi/tietoa meistä.Sieltä löytyy tietoa.Minulle pitäisi päätös tulla ihan näinä päivinä.Olen ollut tosi tyytyväinen Velkajärjestely.fi palveluun.Ovat vastanneet kysymyksiini,kun olen soittelut ja lähettänyt sähköpostia.Tsemppiä Sinulle!!

      • Mikä hinta

        Mitä tuo palvelu maksaa?


      • pätkä54
        Mikä hinta kirjoitti:

        Mitä tuo palvelu maksaa?

        Velkajärjestely.fi sivustolla on vasemmalla puolella lista jossa hinnasto,sieltä löytyy tietoa.


    • velkainen6999

      Hei pätkä54, olette siis laittaneet elokuussa paperit käräjille, eli jonot Helsingissä taitavat olla 3-4 kuukauden luokkaa? Meillä lähti marraskuussa joten varmaan maalis- huhtikuussa voisi odottaa vastausta...

    • pätkä54

      En tiedä Helsingin tilannetta,mutta eikös tämä Velkaneuvonta.fi ole ihan valtakunnallinen juttu.Kunnalliseen velkaneuvontaan saattaa olla pitemmät jonot.Toivottavasti vastaus tulee keväällä.Tsemppiä!!

    • hah hah mikä

      Heh tuo velkaneuvonta.fi on ihan fuulaa, ei pidä sekottaa tohon www.velkajarjestely.fi :hin joka siis tosiaan toimii täysin netissä ja hyvin toimiikin. Suosittelen.

      • pätkä54

        Sorry tarkoitin tietysti Velkajärjestely fi.


      • HaannuHaanhi
        pätkä54 kirjoitti:

        Sorry tarkoitin tietysti Velkajärjestely fi.

        Itse ainakin suosittelen tekemään hakemuksen www.velkajärjestely.fi :n kautta. Sieltä soitettiin mulle nopeesti ja autettiin täyttää hakemus. Nyt odottelen oikeuden päätöstä.


    • pätkä54

      Samoin täällä.Ens viikolla pitäisi tulla notaarilta päätös,ovat olleet tämän viikon lomalla.Notaarin päätös menee Velkajärjestely fi:hin ja sieltä tulee sitten päätös.Tsemppiä kaikille!

    • klikkaan12

      pätkä54;
      Mistä tiedät, että ensi viikolla pitäisi tulla päätös? Oletko soitellut ja kysellyt? Ja meneekö se päätös Velkajärjestely.fi:hin ettei tule suoraan kotiin? Tsemppiä sinulle, että tulisi myönteinen päätös...omaa saan varmasti vielä odotella...

    • pätkä54

      Soittelin tänään notaarille.Hän sanoi asian olevan ratkaisukypsä.Päätös menee suoraan Velkajärjestely,Fi:hin.Ei osannut ottaa kantaa lopulliseen päätökseen,sitä vielä pitää odotella.Muutama velkoja kuulema vastustaa.Ihan asiallinen notaari,pahoitteli vaan että päätös on pitkittynyt.Ei tässä auta muu kun odotella....
      Sitten täytyy miettiä asia uudelleen.

    • klikkaan12

      Kauanko olet joutunut odottelemaan? Eli koska lähti paperisi eteenpäin?

    • pätkä54

      Otin heinäkuussa yhteyttä Velkajärjestely,fi:hin.Tarvittavat paperit laitoin elokuun alussa ja 29.8.2011 tuli ilmoitus,että asia on mennyt käräjäoikeuteen.Syyskuussa muutama lisäselvitys ja olen nyt sitten odotellut päätöstä 4kk.En tiedä miten ruuhkaisia nuo käräjäoikeudet ovat.Kannattaa soitella sinne Velkäjärjestely.fI:hin tai suoraan notaarille ja kysyä asian etemistä.Asiallisia neuvoja olen saanut.

    • velaton!

      Velkajärjestely.fi vaikuttaa puhtaalta rahastukselta. Täälläkin on näemmä monet typerykset sinne rahojaan laittaneet tai sitten ko. sivuston ylläpitäjät täällä paremman homman puutteessa kirjoittelevat.

    • m

      Suosittelen kunnan velkaneuvontaa. Jyväskylässä aikataulu seuraava; soitto kesäkuussa käyntiaika elokuussa. Hakemus oikeuteen 1.12. josta myönteinen päätös 14.12. nyt selvitysmies laatii maksusuunnitelman ja lopullinen päätös maaliskuussa. Aikaa siis menee mutta paineet helpottaa kunhan saat prosessin käyntiin. Älä odottele vuosia aloitusta kuten minä.

    • Velaton pian

      Velkajärjestely.fi ei ole kyllä mikään rahastus mielestäni, vaan ihan toimiva vaihtoehto kunnalliselle velkaneuvonnalle (johon pääseminen kestää ikuisuuden). Sitäpaitsi itse sain tuohon velkajarjestely.fi hakemukseen oikeusavun joten ei maksanut mulle mitään. Laitoin hakemuksen sinne ja velkajarjestely.fi teki kaiken mun puolesta. Velkajärjestely myönnettiin ja nyt oon velaton.. .tai no... ainakin kun velkajärjestely loppuu.

      Käräjäoikeudet on sitten tosi tukossa. Itse odotin päätöstä 6kk.

      • pätkä54

        Olen samaa mieltä kanssasi nimimerkki:"Velaton pian",kunnalliseen velkaneuvontaan on todella pitkät jonot.Myös minä sain oikeusavun velkajärjestely.fi
        hakemukseen.Tässä odottelen vielä käräjäoikeuden päätöstä.Ei minun mielestänikään tämä Velkajärjestely.fi ole mikään rahastusjuttu.


      • kristhy
        pätkä54 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi nimimerkki:"Velaton pian",kunnalliseen velkaneuvontaan on todella pitkät jonot.Myös minä sain oikeusavun velkajärjestely.fi
        hakemukseen.Tässä odottelen vielä käräjäoikeuden päätöstä.Ei minun mielestänikään tämä Velkajärjestely.fi ole mikään rahastusjuttu.

        Kertokaa esimerkkinä, että kuinka paljon velkajärjestelyprosessi maksoi tuolla velkajärjestely.fi kautta? Kunnallahan palvelu on ilmainen. Eli kunnalla hakemus tehdään siellä ja autetaan muutenkin. Itse joutuu toki tekemään selvityksen velkautumisesta ja syistä. Ilmeisesti velkajärjestelyn hakemiseen tarvitaan aina juristi. Mulle se määrättiin sieltä kunnalta. Ja sen juristin kanssa sitten jatkoin asian viemistä. Sille juristille meni toki palkkiot asianhoitamisesta. Muistaakseni noin 1400e, joka otettiin mun ulosoton jäähdyttämistä varoista. (Ulosmitattavat varat jäähdytetään siltä ajalta kun prosessi on käynnissä.) Toki tämä juristi olisi määrätty ilmaiseksi, mikäli olisin varaton, eikä ulosotolla olisi mitään kuukausittaista ulosmitattavaa. Mulla kuitenkin on palkkatulot.

        Hain siis aikoinani kunnan kautta sen velkajärjestelyn. Koko prosessi kesti noin puoli vuotta. Yksi velkoja valitti myönteisestä päätöksestä ja siksi prosessi vähän pitkittyi. Siihen aikaan v.2008 järjestely oli 5-vuotinen. Nyt olen maksanut kohta puolet. Velkajärjestely loppuu 11/2014 eli enää 34 kk maksamista.

        Sen kyllä sanon, että mulla palkka on noin 2700e/kk, joten maksua tulee 1049e/kk. Käteen jää asumisen jälkeen se noin 400e eli sama kuin toimeentulotuessa, mutta kyllä sillä pärjää kuin vain sinnittelee!

        Tsemppiä!


      • velkainenmyös
        pätkä54 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi nimimerkki:"Velaton pian",kunnalliseen velkaneuvontaan on todella pitkät jonot.Myös minä sain oikeusavun velkajärjestely.fi
        hakemukseen.Tässä odottelen vielä käräjäoikeuden päätöstä.Ei minun mielestänikään tämä Velkajärjestely.fi ole mikään rahastusjuttu.

        Terve!

        Saitko myönteisien päätöksen? Ja kuinka isolle summalle tuon saa?


    • pätkä54

      Velkajärjestely.fi sivuilla hinnastossa lukee seuraavaa:
      -Velkajärjestelykelpoisuuden analysointi Ilmainen
      -Oikeusapuhakemus velkajärjestelyasiassa Ilmainen
      _Velkajärjestelyhakemuksen laatiminen ja avustaminen tuomioistuinprosesissa
      kun oikeusapu on myönnetty Ilmainen
      -Velkajärjestelyhakemuksen laatiminen ja lähettäminen käräjäoikeuteen kun oikeusapua ei myönnetty Sopimuksen mukaan.
      Ainakin minun asiaa on hoitanut oikeustieteenmaisteri (nyt en muista nimeä).Laskua ei ole vielä näkynyt,olen saanut ilmaisen oikeusavun.Katsotaan miten käy.Lisää tietoa löytyy Velkajärjestely fi:n sivuilta.

    • velatonäiti

      Velkajärjestely.fi:n kautta oli minulla ainakin ilmainen. Miten homma toimii on se, että jos saa oikeusapua (kuten minä sain), niin en joutunut maksamaan mitään. Loppujen lopuksi siitä että pääsee kuukausien odottamisen sijaan heti hoitamaan hommiaan kohti velkajärjestelyä on hyvä asia. Ja jos velkajärjestelyä ei sitten myönnetä niin ei hävii mitään. Joten riski on täys nolla käyttää niiden palveluita.

      Toisekseen jos ajattelee mun tapausta jossa oli lähes 50.000 euroa kaikenlaisia velkoja niin kannatti hakea ja oli pieni vaiva siitä että pääsee niistä eroon ja voi alkaa jälleen nauttimaan velattomasta elämästä.

      Viimeseks pakko sanoa että kunnan velkaneuvojat on usein jopa ilkeitä. Ainakin se kokemus minulla on.

    • pätkä54

      Nimimerkki Velatonäiti:Kauanko sinulta meni aikaa velkajärjestelyssä? Tosiaan kunnan velkajärjestelyyn joutuu odottamaan kohtuuttoman kauan.Meidän kunnassa velkaneuvojan ajat peruttu toistaiseksi (pitkät jonot).

    • klikkaan12

      Moikka! Onkos tässä ketjussa kirjoitelleille tullut minkälaisia päätöksiä? Meillä viisi velkojaa vastusti ja nyt on lähetetty vastine ja odotellaan oikeuden päätöstä...saas nähdä kuinka käy:/

    • minä

      Minä kävin velkaneuvojalla allekirjottamassa hakemusen 14.3 ja vain yksi perintäyhtiö vastusti. Tai tämä kyseinen yhtiö yritti kahdesti. Velkaneuvoja väitti että tällä yhtöllä ei paljon nokan koputtamista ole kun ajattelee että niiden osuus veloista on kummminkin vain 4 prosenttia. Nyt ei ole kuukauteen kuulunut mistään mitään eli ilmeisesti odotellaan vain päätöstä käräjiltä... kyllä jännittää ja hermostuttaa ihan helvetisti..

    • jaro-56

      Vastatakseni kysymykseesi : velkajärjestely.fi ehdottomasti. Arvostan yksityisyyttäni erittäin paljon ja olisi kurja mennä velkaneuvojan nöyryytettäväksi

    • lala100

      On se kumma kun täälläkään ei saa vastausta mitä velkajärjestely.fi -järjestely loppuun asti vietynä maksaa. Sivustolla lukee jotain "sopimuksen mukaan", mutta vasta sitten kai saa tietää, kun asiaa on viety jo pitkälle. Voi sen käsittelyn tietysti lopettaa kesken maksutta, mutta kyllä asiakkaalle pitää mielestäni kuluttajalainkin takia kertoa heti palvelun koko hinta. Muuten vaikuttaa tosi oudolta.

    • uutta lakiehdotusta

      No ehdottomasti kunnan neuvoja, jos sattuu kohdalle tyly, tai sellainen joka ei heti ala hoitamaan sun asiaa kysy toisen neuvojan nimi vaihteesta ja soita seuraaville, tai ota lakimies, on sellaisia jotka hoitaa vain velkaantuneita ja velkajärjestelyjä, mä laitoin tonne velkajärjestely.fi ja ilmoitti että lainasumma liian pieni, siinä kaikki, toimiiko edes koko juttu?
      Aina pian apu, joka on sun puolellasi eli aina se laki ihminen tai velkaneuvoja joka neuvottelee kulut ja korto yms hakemukset!!!! ei ole tilannette etteikö jotain voida tehdä, joten etsikää se ihminen.joku joka tekee!!! JOTAIN. Muuten toi koko velkojen kyykyttäminen on vain isoa bisnestä, elämme ihanassa kokoomus yhteiskunnassa, nyletään velkaisilta kaikki pois, jos se ei ole hakenut velkaapua. Saa taistella asioidensa kanssa jotta ei mene 50% hetkessä kuluihin, yksi paperi maksaa 200e, ja sitten niitä kymmeniä niin siinä se, oma maksuhalu on toisarvoinen asia. Ihanaa kun järjestelmien pomot rikastuu, ja ne on palkannut liukuhihna duunareita vastaamaan asiakaspalvelu palveluihin, jotka vain tekevät maksusuunnitelman tietokone ohjelman mukaan automaattisesti,illman joustoa, tällästä perintätoimisto toimintaa. Hyvä bisnes! seuraukset koko typerän pitkästä järjestlmäst, jossa monia vaihtoehtoja on masennusta, jopa itsemurhia, sinnittelyä , VAIKKA ihminen haluaa maksaa niin paljon kuin pystyy. Maalaisjärki ja Ihminen ensin, ei ahneus. kannatan velkojen maksua, mutta en kusetutsta ja kiskontaa jota tehdään myymllä sun velkoja toiselle perintätoimistolle ja oikeuskulut 200 e per yksi paperi, iso työ se on postittaa tiedoksiantona, sillain että eritahot ei suostu siihen maksuvaraan mikä on, ja mikä on usein kohtuullinen. Uo mies saattaa sopia maksusuunnitelman, mutta myös muuttaa sitä yhtä-äkkiä, eli tietyssä ajassa koko velka pitää maksaa, revi sitten kasaan se kk erä, jotta he saavat 10 000 e korkonsa, KOHTUUTTA asiaan!!!! SUomi on kansa jossa jotkut eivät saa hyötyä toisista ihmisistä , oman maan kansalaisista, HÄVETKÄÄ KISKURIT, sodasaa on taisteltu tässä maassa ja hieno kansa saatu aikaan, kukaan ei saaa sit ryöstää, kun koko kansan asiat voi hyvin , kaikki voi hyvin.

    • ok kontio ikas intru

      minkä ihmeen takia velkajärjestely.fi , sattuu olemaan pkavppketjua ,älkää nyt herranjumala uskoko mtä pulju yrittää kusettaa vaan , jos päästää ulos ottoon vie osan tilistä sillä selvä, loput jää käteen , perintä tomistot sama juttu nyhtää ja uhkaa ja uhkaa ,

    • ei toimi

      Elokuussa maksoin sen parikymppiä että saan laitettua lomakkeen velkajärjestely.fi sivustolle. Sitten tulee parin viikon päästä ilmo että jotain puuttu lomakkeesta, täytin lomakkeen uudelleen ja tarkistin _todella_ monta kertaa että kaikki varmasti siellä on. Jälleen parin viikon päästä lisäkysymyksiä ja esitettiin kysymyksillä tietoja jota lomakkeessa ei edes kysytty. Vastasin ko. sähköpostiin kuukausi sitten ja nyt.. EI MITÄÄN. Sinne meni köyhältä sekin 20 euroa.
      Yllä olevat kommentit taitavat olla ko. puljun omien duunareitten kirjottamia itsekehuja.

      • Velkaneuv. v.-93

        Jos velkajärjestelyn haluaa onnistuvan hyvin niin kyllä henkilökohtainen tapaamien velkaneuvojan kanssa on välttämätön. Valitettavasti ns. kunnalliset velkaneuvojat ovat maineeltaan eri tasoisia ja jonot kohtuuttomia. Velkaneuvojan tulisi tehdä hakemus ja hakijan hankkia liitteet. Velkaneuvojan tulisi neuvoa ja opastaa 1. käynnistä siihen saakka kun maksuohjelma vahvistetaan ja sen jälkeen vielä opastaa miten maksuohjelma toimii. Mielestäni nämä internet neuvojat tekevät pikatyötä eikä tulos voi olla huipputasoa. Velkajärjestelyhakemuksen kykenee kyllä lähes jokainen tekemään itse kun kirjoittaa mitä kussakin sarakkeessa kysytään mutta se toimi on koko prosessista vain 15% ja loppu on sitä tiedon saantia, neuvoja ja se valitetavasti jää usien saamatta ja jossakin vaiheessa homma on hankalaa.


    • 377% 3u5ox2

      Noin 6 kuukautta kaikkiaan kesti minulla, kun velkajärjestely alkoi.
      Kunnallinen velkaneuvonta. Marraskuussa täytettiin kaikki paperit ym. Ja virallisesti velkajärjestely alkoi 1 toukokuuta.

    • Uustyperys ligvid

      Mikäs on se piste, kun velkajärjestely on lain mukaan aloitettu, niin ettei velkoja hae ulosottoa? Ja luottotiedot eivät mene?

    • Tgcrhdhyhu

      Velkajärjestely.fi ei tuntunut toimivan järkevästi.

    • Jyrkivaan

      Takuusäätiö on varma valinta. Verotoimisto toinen. Oikeus.fi ja pankkinkin voi mennä.
      Kaikki nämä ovat takuulla varmoja valintoja, etkä joudu velkajärjestelyittesi kanssa ojasta allikkoon. Olen tehnyt lehtijuttua aihaasta "velkajärjestely". Olen harmikseni huomannut, että vippifirmat koittavat jymäyttää tietämätöntä. Tästä esimerkkinä WEB-tietopalvelu, maalailee niin ihanaa elämää, ettei sellaista ole olemassakaan. Älkää menkö sinne! Kun askartelette pikavippiongelmien kanssa.
      Olen tehnyt kansalaisaloitteen "Pikavippilainojen mainonnan kieltämiseksi" aloite on nimenkeruu vaiheessa. Nimiä tulee tasaisesti, mutta vauhti ei riitä. Käy ja kannata, kiitos
      Terveisin Jyrki Tapper

      • Anonyymi

        Hei Jyrki! Kiitos kun olet tehnyt tuollaisen jutun. Voisitko sinä tai joku muu toimittaja tehdä ISON jutun myös siitä, miten helvetin väärin on se, että ihmiset maksaavat kuukausittain ulosottoon tuloistaan, mutta laina ei pienene sinne millään, koska kulut ovat niin hirveät laskuissa. Olen itse maksanyt yli 10000e ulotottoon viime vuosina ja velka ei ole pienenntynyt yhtään. Tuntuu helvetin epäreilulta. Kuka saa kuriin ulosoton tulospalkkauksen, sekä kulut joita menee perintä ym. firmojen laskuista? Onhan ihmisten joskus päästävä veloista vapaaksi ulosotoonkin kun sinne kerran maksavat. Mutta päättäjiä ei moinen kiinnosta.


      • Anonyymi

        Vielä 80-luvulla lyhensi ulosottomaksu ensin pääoman pois jolloin koronkasvu päättyi, koska korko ei kasva korkoa. Joku jossain vaiheessa on muuttanut tämän niin, että nykyisin ulosottomaksu menee ensin korkoihin. Näinollen tämä oikeusmurha sitten sallitaan sivistyneessä oikeusvaltiossa?
        Ilmiselvästi haluamalla halutaan vahingottaa ihmistä ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä 80-luvulla lyhensi ulosottomaksu ensin pääoman pois jolloin koronkasvu päättyi, koska korko ei kasva korkoa. Joku jossain vaiheessa on muuttanut tämän niin, että nykyisin ulosottomaksu menee ensin korkoihin. Näinollen tämä oikeusmurha sitten sallitaan sivistyneessä oikeusvaltiossa?
        Ilmiselvästi haluamalla halutaan vahingottaa ihmistä ikuisesti.

        Oikeusmurha on se, että saatanan loiset varastavat toisilta rahat lainojen muodossa, joita eivät edes aio maksaa takaisin. Sit kun ne lainat menevät ulosottoon, niin ulistaan epäoikeudenmukaisuutta. Saatana, ulosotto saisi ottaa laillisesti 95% palkasta ja valtion asumis yms. tuet loisille pitäisi lopettaa. Jollei loinen elä omilla tuloillaan, niin kuolkoon saatana pois. Loisia kukaan ei kaipaa.


    • Anonyymi

      Mitä jos kirjoittaisit lehtijutun ihmisten vastuusta ottamistaan veloista ja siitä, miten tärkeää olisi lukea ne lainaehdot ennen allekirjoittamista. Samoin se, että kannattaa maksaa laskut ja velan lyhennykset ajallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe