BLONDI YÖ RISTEILYLLÄ...

ayv

moi olit risteilyllä 17.12 ,meillä oli "pientä" sutinaa... olin yötä sinun hytis, siellä oli myös tumma nainen, mutta sinä olit vaalea, ja nimesi alkoi s,kirjaimella...jäi vähän kesken se jutustelu, olis kiva olla vielä yhteyksissä...

33

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yöristeilijä

      YÖRISTEILY ON YHDYSSANA...se näin heti alkuun blondille opiksi!

      • blondietoo

        Yö-risteily ei itseasiassa ole yhdyssana. Kyseessä Yö-yhtyeen järjestämä risteily,,, Blondi minäkin, vaan en aloittaja.


      • ayv
        blondietoo kirjoitti:

        Yö-risteily ei itseasiassa ole yhdyssana. Kyseessä Yö-yhtyeen järjestämä risteily,,, Blondi minäkin, vaan en aloittaja.

        joillakin taitaa olla pätemisen tarve... mut onneks blondit tietää mistä on kyse;)


      • Sajil Rasmil-Teil
        ayv kirjoitti:

        joillakin taitaa olla pätemisen tarve... mut onneks blondit tietää mistä on kyse;)

        Minäkö se oon, jos niin laita viestiä tulemaan, annoinhan "Fb-osoitteen" mistä minut tavoittaa, vai hukkasitko sen jo siinä temmellyksessä kun leikin vaikeasti tavoitettavaa? ;)

        Ps. Vaalensin hiukseni, kai huomasit etten ole suomalaissyntyinen.
        t. Sari


    • ayv

      Sari pistäppä jotain faktoja itsestäsi, esim. onko lapsia vai ei, ikä ja asuin paikka, suuntaa antavasti, ei tarvi tarkasti...nii ja hytti kerros laivalla, niin tiedän onko kyseessä sama henkilö...en kyllä muista että et olisi ollu suomalais syntyinen...

    • Sajil Rasmil-Teil

      Kerros tais olla kutonen. Alapääni on luomu, eli puskani on paras tunnusmerkki. Jos olet se pienen kalun omaava automekaanikko, unohda minut, sillä haluan kunnon miestä.

      Sori nyt, vaan mut nou tänk juu!

      • Sajil Rasmil-Teil

        Törkeää että matkit minua Sajil...!

        En tunne ketään automekaanikkoja ja luomupuskaakaan en voi taata.

        t. Sari

        Joku näköjään jo luuli tunnistavansa minut kun suuttui, joten on vaikea mitenkään ottaa yhteyttä. Ota sinä, tiedäthän fb-osoitteeni. Laita viesti sinne.


    • ayv

      johan meni mielenkiintoseks! en ole fb:ssa...

      • Sajil Rasmil-Teil

        Hups, sitten en voi muuta kuin toivottaa hyvää jatkoa. Oltiin varmaan eri laivoilla.
        :)


      • Sajil Rasmil-Teil
        Sajil Rasmil-Teil kirjoitti:

        Hups, sitten en voi muuta kuin toivottaa hyvää jatkoa. Oltiin varmaan eri laivoilla.
        :)

        Mua jäi tää nyt tosissaan harmittamaan.
        Olin hänen hytissään vain hetken (mitään ei tapahtunut) ja menin hyttiini nukkumaan ja kun heräsin, en enää muistanut hänen hyttiään eikä hän tiennyt omaani. Eksyimme totaalisesti toisistamme. :(
        Harmi. Olisin mielelläni keskustellut hänen kanssaan monestakin asiasta.
        Hän oli niin symppis mies taivaansinisine silmineen...


      • shit happens
        Sajil Rasmil-Teil kirjoitti:

        Mua jäi tää nyt tosissaan harmittamaan.
        Olin hänen hytissään vain hetken (mitään ei tapahtunut) ja menin hyttiini nukkumaan ja kun heräsin, en enää muistanut hänen hyttiään eikä hän tiennyt omaani. Eksyimme totaalisesti toisistamme. :(
        Harmi. Olisin mielelläni keskustellut hänen kanssaan monestakin asiasta.
        Hän oli niin symppis mies taivaansinisine silmineen...

        Kännikukot sekoilleet..:) ei sit osata juoda kohtuudella...vai liekö muutakin kamaa millä pää sekaisin saatu?..Risteilijöiden aatelia...


      • Sajil Rasmil-Teil
        shit happens kirjoitti:

        Kännikukot sekoilleet..:) ei sit osata juoda kohtuudella...vai liekö muutakin kamaa millä pää sekaisin saatu?..Risteilijöiden aatelia...

        No ei. En edes käytä alkoholia juurikaan kuin joskus ruokajuomana. Uskontoni ei salli katsos. Eikä esiaviollista seksiä. Hyi, pois se minusta...


    • onkonäinstn

      Et kai vaan etsi vaimoani, hän oli sillä risteilyllä. Samassa hytissä ollut tumman naisen kanssa kyllä.

    • ayv

      Voipi olla...;)

      • onkonäinstn

        Jos olette vaan jutelleet niin eikai siinä mitään pahaa ole, mutta miksi vielä etsit häntä?
        Mitä tarkoitat "pienellä" sutinalla?


    • ayv

      Joku hiukan utelias...kyllä hän tetää mitä sillä tarkoitan...;)

      • Punastun hi hi hi

        No sä hinkkasit sen kikkeliä ja se hinkkasi sun pimppiä? Laittoko kikkelin sisäänkin sun pimppiin ja hinkkasi! OU MAI GAAD!!! Siis mä en kestä, nyt mä punastun.. teinix lol reps. Oletko varma ettet saanut häneltä mitään tax free "tuliaisia" pimppaasi, tai hän sinulta kikuliisi? Jotenki säälittäviä sun kaltaiset.


      • edellinen
        Punastun hi hi hi kirjoitti:

        No sä hinkkasit sen kikkeliä ja se hinkkasi sun pimppiä? Laittoko kikkelin sisäänkin sun pimppiin ja hinkkasi! OU MAI GAAD!!! Siis mä en kestä, nyt mä punastun.. teinix lol reps. Oletko varma ettet saanut häneltä mitään tax free "tuliaisia" pimppaasi, tai hän sinulta kikuliisi? Jotenki säälittäviä sun kaltaiset.

        Eiku sä olitkin mies... Juttus on kuin teinipillulla, joten sekosin sukupuolissa. Kuitenkin olet säälittävä rakkulakyrpä.


      • onkonäinstn

        No kyllä asia kiinnostaa jos kyseessä on vaimoni.
        Kerro millaista kanssakäymistä teillä oli?


    • ayv

      Taidat seota muutenkin sukupuolissa, normaali elämässä... jos sulla sellasta on...

      • Punastun hi hi hi

        Vain todella kauniit ladyboyt saattavat hämätä hetken, mutta tämän kaltaisilla palstoilla sekaannusta tulee useammin, jos joku mies kirjoittaa kuin pieni ja herkkä teinipillu. Mun elämä on taatusti normaalimpaa kuin sun kaltaisen säälittävän tax free tuliaisia hepissäsi kantavan urpon. Sitäpaitsi, sulla on vielä paska musiikkimaku. Oletko joku epätoivoisesti nuoruudesta kiinni pitävä keski-ikäinen kaljamaha, vai muuten vaan tyhmä? Yö on yksi paskimmista bändeistä ikinä. Mene hieromaan sitä pientä ja rakkulaista kyrpääsi ja itke vähän, kun oot nyt jonku herpeksenki mennyt hankkimaan.


      • jatkoa vielä
        Punastun hi hi hi kirjoitti:

        Vain todella kauniit ladyboyt saattavat hämätä hetken, mutta tämän kaltaisilla palstoilla sekaannusta tulee useammin, jos joku mies kirjoittaa kuin pieni ja herkkä teinipillu. Mun elämä on taatusti normaalimpaa kuin sun kaltaisen säälittävän tax free tuliaisia hepissäsi kantavan urpon. Sitäpaitsi, sulla on vielä paska musiikkimaku. Oletko joku epätoivoisesti nuoruudesta kiinni pitävä keski-ikäinen kaljamaha, vai muuten vaan tyhmä? Yö on yksi paskimmista bändeistä ikinä. Mene hieromaan sitä pientä ja rakkulaista kyrpääsi ja itke vähän, kun oot nyt jonku herpeksenki mennyt hankkimaan.

        Se oli tuo sana "sutinaa" joka sai ennen kaikkea ajattelemaan, että olet nainen. Vain naiset käyttää sitä sanaa, kun ovat limaisesti ja pikkutuhmasti jonkun tuntemattoman känni-ääliön kanssa nussineet jossain baarin haisevassa paskaisessa vessassa. Nämä naiset jotka sanaa käyttävät, ovat katsoneet "kumman kaa" -sarjaa telkkarista, eivätkä tajua että siinä pilkataan tyhmiä ja huorahtavia jakorasioita, eli samanlaisia kuin he. Sinä olet miespuolinen vastine tyhmälle ja huorahtavalle jakorasialle. Mene vaan vajakki sutinoimaan vähän lisää sen rakkulaisen saastaisen pippelisi kanssa. Sun kaltaiset ON säälittäviä, aivan vitun säälittäviä.


    • ayv

      Arvasinhan mä että sulla ei oo normaali elämää...

      • onkonäinstn

        Voisitko kertoa millaista kanssakäymistä sulla oli sen naisen kanssa joka voi olla vaimoni?


    • ehkä oikea S..?

      Kerrotko hieman lisää tuntomerkkejä? Ja laitatko s-postiosoitteen.

    • Sofia_123123

      Onko ketjun aloittaja pitkä, harteikas ja kalju? Vitoskansi, keskiyön jälkeen mun hytissä? Olen vaalea, pienikokoinen mutta kovaääninen melkeinpä kolmekymppinen nainen joka teki tuttavuutta tosimiehen kanssa tuolla kys. risteilyllä (17.12 yö) Saas nähä tärppääkö... :D

    • ayv

      Ehkä oikea S.., kyselin tossa aikasemmin joitain "faktoja", vastaappa niihin...edes joihinkin...

    • ehkä oikea S..?

      On lapsia. Muttemmä halua täällä tarkemmin kertoa. Olitko muuten siis sillä perjantaina vai lauantaina lähteneellä risteilyllä?

    • ayv

      lauantai...

      • onkonäinstn

        Vaimoni oli ainakin lauantai lähdöllä.


    • ayv

      Hän sanoi olevansa entinen vaimo, joten en tiedä sitten...

      • onkonäinstn

        Niin hän on sanonut joskus ennenkin että on entinen vaimo tai eroamassa.
        Oliko hän mielestäsi kiinnostava ja millaista tuttavuutta teitte?


    • ayv

      taitaa jäädä mysteeriksi tämä nainen...kun en ole halukas laittaa sp osoitetta tänne,koska siitä ilmenee kuka olen...pitääpä seuraavalla kerralla olla skarpimpi, ja pyytää puheli numero tai jotain...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe