Omituinen kysymyksenasettelu Ilta-Sanomien gallupissa: ""Kumpaa äänestäisitte mieluummin presidentiksi : abortinvastustajaa vai ateistia?"".
http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/kotimaa24-professori-allistyi---miksi-tama-ei-laske-soinin-kannatusta/art-1288438522716.html
Hienoa kumminkin, että ateisti näyttäisi olevan mieluisampi vaihtoehto.
Onko noista ehdokkaista kukaan edes ateisti? Arhinmäki ehkä, mutta eihän sitä voi äänestää puolueensa takia...
Iltiksen gallup...
8
106
Vastaukset
- Persdentti
Uskovaista hihhulia en ainakaan äänestäisi. Ettei vaan yksi ehdokas olisi joskus ehdotellut luomisopin tuomista kouluopetukseen? Jos järki ei enää pelaa, niin ei ole sopiva presidentiksi.
- buahhahhaaaaa
//Hienoa kumminkin, että ateisti näyttäisi olevan mieluisampi vaihtoehto.//
¤(ILTASANOMAT) Puhdas ateisti, niin kuin ilmeisesti Halonen on, ei oikein käy. Halosen piti kumarrella ja mukautua kansan etiikkaan ja kristillisen etiikan suuntaan.¤
Olemme aina tienneet, että teillä evokeilla on luetun ymmärryksessä vaikeuksia.Sinulla tässä luetunymmärryksen kanssa ongelmia on - tosin sinulla syy siihen on ihan yleinen tyhmyytesi eikä lukiongelma.
Ateisti olisi gallupin mukaan selvästi suositumpi kuin sille gallupissa esitetty vaihtoehto eli abortinvastustaja. Niin on siitä riippumatta, kuinka avoimesti ateistisia ehdokkaat voivat olla.- ,.-'
illuminatus kirjoitti:
Sinulla tässä luetunymmärryksen kanssa ongelmia on - tosin sinulla syy siihen on ihan yleinen tyhmyytesi eikä lukiongelma.
Ateisti olisi gallupin mukaan selvästi suositumpi kuin sille gallupissa esitetty vaihtoehto eli abortinvastustaja. Niin on siitä riippumatta, kuinka avoimesti ateistisia ehdokkaat voivat olla."Professori ällistyi; Miksi tämä ei LASKE Soinin kannatusta "
ja > "Puhdas ateisti, niin kuin ilmeisesti Halonen on, ei oikein käy."
Kumpikin kohta Iltasanomissa puhuu päinvastaisesti kuin sinä!
Itsepä töppääsit. ,.-' kirjoitti:
"Professori ällistyi; Miksi tämä ei LASKE Soinin kannatusta "
ja > "Puhdas ateisti, niin kuin ilmeisesti Halonen on, ei oikein käy."
Kumpikin kohta Iltasanomissa puhuu päinvastaisesti kuin sinä!
Itsepä töppääsit.Pöljä, enhän minä noita kumpaakaan ole kiistänyt. Iloitsen täsmälleen, ja vain ja ainoastaan siitä, että melkein 3/4 äänestäjistä äänestäisi mieluummin ateistia kuin abortinvastustajaa.
Professori ihmettelee siitä, miksei abortinvastaisuus ole näkynyt Soinin kannatuksessa. Ehkä niin onkin, tai siten ei; tuotahan ei itse asiassa varmuudella tiedetä, mutta Soinin kannatus ei ole kuin n. puolet persujen eduskuntavaalikannatuksesta. Olisi aika outoa, jos varsinkin persuja silloin äänestäneistä naisista osa ei äänestäisi mieluummin jotakuta muuta.
Ja vaikka julkiateisti ei kävisikään presidentiksi, niin näyttääpä sellainen käyvän silti melkoisen paljon paremmin kuin julkiabortinvastustaja.
Iloitkaamme siis :-)
- on sellaisiakin
Entä jos haluaa äänestää abortinvastustaja julkiateistia?
- kvasi
Tosiaankin, liittyvätkö abortti ja ateismi jotenkin toisiinsa? Molemmat kyllä alkavat a-kirjaimella. Muuta yhteyttä en kyllä näe noiden asioiden välillä.
kvasi kirjoitti:
Tosiaankin, liittyvätkö abortti ja ateismi jotenkin toisiinsa? Molemmat kyllä alkavat a-kirjaimella. Muuta yhteyttä en kyllä näe noiden asioiden välillä.
Eivät suoranaisesti liity (olkoonkin, että ateisteista taitaa kohtuullinen enemmistö hyväksyä abortin) ja sitä minä juuri tarkoitin sillä, että kysymysenasettelu on omituinen.
Ainoa ateistiehdokas oli muuten Eva Biaudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797