http://www.youtube.com/watch?v=Mx5veEyHPr0
Tämä mies käytti steroideja vuosikausia ja sai niistä aivosyövän.
Aikuinen mies ja itseään jatkuvasti myrkytti.
Tämä mies käytti steroideja vuosikausia ja sai niistä aivosyövän.
Aikuinen mies ja itseään jatkuvasti myrkytti.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Ei mitään todisteita, että steroidit aiheutti. Lisäksi tuo tyyppi käytti ihan liialisia määriä.
"sopivia""turvallisia"määriä ei ole olemassakaan, kaikki määrät roinaa voivat olla tappavia. Ja ne pienet määrät eivät edes lihaksia kasvata.
Tuo kaveri itse sentään myönsi, että kasvain todennäköisesti johtuu mömmöistä.
Eihän Savolaisenkaan munuaisvaivat suinkaan johtuneet mömmöistä vaan geeneistä. Ja sitäpaitsi jos suvussa on perinnöllisiä munuaissairauksia niin sitä suuremmalla syyllä pitäisi aikamiehellä olla järkeä pysyä erossa myrkyistä.
Aivokasvain on eri asia kuin munuaisvaivat. Tuolla ukolla ei itselläänkään ole mitään todisteita siitä, että steroidit aiheutti aivokasvaimen.
Syöpä on sellainen sairaus, johon sairastuneilla on jonkinlainen tarve uskoa johonkin syyhyn, joka aiheutti sairauden, vaikka syytä olisi mahdoton sanoa.
Yleisin syy syöpään, olipa tyyppi sitten mikä hyvänsä, on ydinsäteily ja ympäristömyrkyt joita hengitäämme joka päivä.