Löytyykö kannatusta ?
Ilotulitteille täysikielto
6
67
Vastaukset
- hyväajatus!
Joo, olen samaa mieltä. Rahoille löytyy järkevämpääkin käyttöä, huomattavasti järkevämpää. Kumpa saisin kohdata samoin ajattelevia enemmän!
- ihailtavaa.
Plussatkaa ihmiset tuota aloitusta! Hyvä idea pitkään aikaan! Eikö tuosta ideasta kannattaisi yhteiskunnan hieman maksaakin! Kerrassaan ihailtavaa!
Täällä nousi käsi.
ILOtulitteet. Tosiaankin. Yhtä paljon iloa kuin muinaisille villi-ihmisille koreista lasinpalasista. Hirveää rahan törsäystä ja häiriötä. Onneksi saa olla sisällä, ovet ja ikkunat kiinni, eikä onneksi tarvitse herätä huomenna aikaisin töihin. Nukkumaan ei kuitenkaan pääse ennen yhtä.- Löysää pipoasi
Ei löydy.
Voisi kyllä kieltää. Känniörveltäjien raketeilla aiheuttamat vammat korvataan kuitenkin verovaroin.
- Paukuttelijat
Tulin juuri Pohjasta, jossa oli aivan upea ilotulitus!
Kannatan tällaisia ammattailaivoimin järjestettyjä ilotulituksia.
Yksittäisille kansalaisille ei ilotulitteita pitäisi myydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683