VALMISTAUTUKAA LOPPUUN 21.12.2012!
MAAILMANLOPUN VUOSI
5
142
Vastaukset
- Lunatar-72
Pakko myöntää, että pettyisin aika tavalla, jos mitään mullistavaa ei tapahdukaan tänä vuonna! On siitä niin meuhkattu jo vuosia, että sitä on jo tavallaan ruvennut odottamaan! Ei sillä, että haluaisin maailman tuhoutuvan, mutta jotenkin sitä on jo pitkään odottanut jotain tapahtuvaksi.
Minä ja perheeni aiomme elää päivä kerrallaan normaalia perheelämää ja katsoa, mitä tuleman pitää. Jos loppu tulee, se tulee, teki sitten mitä tahansa. Mitä sitten sen jälkeen, se on sitten sen ajan murhe. - LOLOLOLOLOLOLOOOOL!
"Mitä sitten sen jälkeen, se on sitten sen ajan murhe."
LOLLOTILOO!- Lunatar-72
Siis jos siitä lopusta huolimatta jäisi jostain ihmeen syystä vielä henkiin. Paljoonhan voi varautua ja valmistautua, mutta kun tulevasta ei tiedä, ei voi millään ottaa huomioon aivan kaikkea. Sitä tarkoitin sillä, että se on sitten sen ajan murhe.
- enemmänhän....
v 2000 maailmanlopusta meuhkattiin.Muuta ei tapahtunut kuin että tuli v 2001.Tällä kertaa ei tapahdu muuta kuin tulee v 2013
- Me Again
"v 2000 maailmanlopusta meuhkattiin."
Lisäksi se uhkakuvakin oli silloin paljon konkreettisempi; Y2K tulee ja tuhoaa tietsikkanne. Kymmentä vuotta myöhemmin kukaan ei tiedä miksi maailma loppuu kun se vain loppuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293