Mitä tulikaan luvattua, eipä paljoakaan. Niinistöä käyn äänestämässä, kerta riittää toivottavasti.
Sitten kun Sauli saattaa vaimonsa siunattuun tilaan, niin kudon pikkutöppöset.
Olen jo ihan säpinöissäni onko punaisten vai sinisten töppösten vuoro.
Uudenvuoden lupaus
5
<50
Vastaukset
- on tapissaan
Tästä provoilu ei voi enään 2012 vuonna pahentua, joten suurkiitos.
- sanon
Lupaan äänestää Paavo Väyrystä. Saataisiin jotain kiilaa kokoomuksen vyörytykselle.
- viim. puhe
Aivan sama, enään ei pressa voi nykyisestä huonontua.
- tal.ennuste:
"Jännitteet ovat astrologin silmin katsottuna todella massiiviset ja itse veikkaisin tätä kesää 2012 talouskuplan puhkeamisajaksi. Siirrymme aikaan, jolloin osakkeet, rahastot ja muut arvopaperit menettävät ihan oikeasti arvonsa samalla kun paperirahan merkitys surkastuu olemattomiin nykyisestä. Kulta saattaa hyvinkin tulla uudelleen rikkauden mittariksi.
EU on sekin tullut tiensä päähän vallanhalun ja vallankäytön vanhentuneena mallina, jolle tuskin löytyy jatkoaikaa enempää kuin pari kolme vuotta. Mahdollinen hajoaminen käynnistynee tämän vuoden aikana, mutta sitä mihin sairas talousjättiläisemme lopulta päätyy, on mahdotonta arvailla."
Lähde: Astroseppo
Mitä hyvää ja kaunista Niinistö lupaa EU:sta tälle vuodelle? - bottoxxxxxxxxxxxx
Lupaus:
2012 lupaan uskoa, että Lenitalle ei ole tehty "leikkauksia"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944