hyvät kanssakeskustelijat, jos tehtäisiin sellainen päätös, että tänä vuonna ei vastata yhteenkään provoon. Jätetään yh-äipät poikkiksineen ja selkeät omaisuudellaan kerskujat huomioimatta ja keskustellaan asioista asiallisesti.
Köyhiä on ja tulee olemaan, osa omasta syystään ja osa syyttään, mutta asiallinen keskustelu on aina paikallaan. Hyvää uutta vuotta palstalaisille. T. Pienituloinen yh
Miten olis
21
72
Vastaukset
- .................
Kyllähän tämä keskustelupalsta on kaikille avoin. Hankalaa on varmasti rajata ketään pois esim. tulojen perusteella niinkuin joku jo ehdotti ettei keskituloiset saiai ottaa kantaa mihinkään. Varmaan hän halusi estää myös tekstien lukemisen muilta . Erilaisia mielipiteitä ja näkemyksiä tarvitaan...
- aloittaja...2
En esittänytkään että ketään rajattaisiin tulojen perusteella. Vaan että heinänsyöjät ym jäisivät ilman kommentteja.
- menit omaan lankaan
Sun juttus oli kans provo!! Ihan samanlainen kannanotto kuin muillakin.
- dgmlökfmöklfhmöd
Kannatan!
Täältä löytyy sellainenkin piirre, että köyhät oppivat välttelemään asiallista keskustelua "loukkaantumisen" varjolla. Joka puheenvuorossa ollaan näkevinään "mollaamista" joka stoppaa keskustelun alkuunsa.
Asialinjalla eteenpäin, puskista huutelijat ja jokapaikan turhat herkkänahat voisivat vähän miettiä uusiksi strategiaansa.Lainattua sinulta.
"Asialinjalla eteenpäin, puskista huutelijat ja jokapaikan turhat herkkänahat voisivat vähän miettiä uusiksi strategiaansa."
Anteeksi mitä strategiaa?
Nimimerkki dgmlökfmöklfhmöd on varmaankin paljon sanottavaa hänen viestistään päätellen ja olen utelias lukemaan sen.
Anna siis palaa tai ime tuttia.
Sp: minulle on [email protected]- dgmlökfmöklfhmöd
crickett kirjoitti:
Lainattua sinulta.
"Asialinjalla eteenpäin, puskista huutelijat ja jokapaikan turhat herkkänahat voisivat vähän miettiä uusiksi strategiaansa."
Anteeksi mitä strategiaa?
Nimimerkki dgmlökfmöklfhmöd on varmaankin paljon sanottavaa hänen viestistään päätellen ja olen utelias lukemaan sen.
Anna siis palaa tai ime tuttia.
Sp: minulle on [email protected]Voi, olen sanonutkin täällä ..aika paljonkin.
Tosin en tee sitä virhettä että viestittelisin kovin pitkään samalla nimimerkillä, sillä siinä väistämättä käy aina sillä tavalla että henkilöstä tulee kiinnostavampi keskustelun kohde kuin niistä asioista joista hän haluaa keskustella. - dgmlökfmöklfhmöd
dgmlökfmöklfhmöd kirjoitti:
Voi, olen sanonutkin täällä ..aika paljonkin.
Tosin en tee sitä virhettä että viestittelisin kovin pitkään samalla nimimerkillä, sillä siinä väistämättä käy aina sillä tavalla että henkilöstä tulee kiinnostavampi keskustelun kohde kuin niistä asioista joista hän haluaa keskustella.Esmes eilen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10348947
Nimimerkit 39, dihshfk - dgmlökfmöklfhmöd
Esmes eilen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10348947
Nimimerkit 39, dihshfkNimimerkit 39, dihshfk
- dgmlökfmöklfhmöd
Nimimerkit 39, dihshfk
Kuis tämä näin hassustu katkaisee .. yritetään vielä kerran liittää se viimeinen nimimerkki ko. ketjusta :D
- jklgljrglkjgdlöskjlg dgmlökfmöklfhmöd kirjoitti:
Kuis tämä näin hassustu katkaisee .. yritetään vielä kerran liittää se viimeinen nimimerkki ko. ketjusta :D
- jklgljrglkjgdlöskjlgKaikuuko täällä..............?
Jälleen lainaus: "Asialinjalla eteenpäin, puskista huutelijat ja jokapaikan turhat herkkänahat voisivat vähän miettiä uusiksi strategiaansa."
Mitä strategiaa?
Mieti rauhassa eikä ole pakko vastata.- dgmlökfmöklfhmöd
crickett kirjoitti:
Kaikuuko täällä..............?
Jälleen lainaus: "Asialinjalla eteenpäin, puskista huutelijat ja jokapaikan turhat herkkänahat voisivat vähän miettiä uusiksi strategiaansa."
Mitä strategiaa?
Mieti rauhassa eikä ole pakko vastata.No kun minusta puskista huutelu ja kaikissa itselleen vastakkaisissa mielipiteissä "mollaamisen" näkeminen, on pikemminkin keskustelemattomuutta ja keskustelun tyrehdyttämistä kuin keskustelua edistävää toimintaa.
Mollaamiskortin herkkä esiin nostaminen on siinäkin mielessä kiinnostava ilmiö, että vastaavaa reaktiota harvemmin näkee edes silloin kuin tämä yksi "köyhien puolella" oleva moro-mies saapuu paikalle iänikuisine tappouhkauksineen. dgmlökfmöklfhmöd kirjoitti:
No kun minusta puskista huutelu ja kaikissa itselleen vastakkaisissa mielipiteissä "mollaamisen" näkeminen, on pikemminkin keskustelemattomuutta ja keskustelun tyrehdyttämistä kuin keskustelua edistävää toimintaa.
Mollaamiskortin herkkä esiin nostaminen on siinäkin mielessä kiinnostava ilmiö, että vastaavaa reaktiota harvemmin näkee edes silloin kuin tämä yksi "köyhien puolella" oleva moro-mies saapuu paikalle iänikuisine tappouhkauksineen.Sanoo henkilö joka kirjoittaa nimimerkillä: dgmlökfmöklfhmöd
Eikös se ole juuri puskista huutelua?
Et edelleenkään sanonut mitä tarkoitit strategialla.
Mielipiteet ovat aina tervetulleita jos ne ovat asialinjalla.
(miettii itse uutta strategiaa)- dgmlökfmöklfhmöd
crickett kirjoitti:
Sanoo henkilö joka kirjoittaa nimimerkillä: dgmlökfmöklfhmöd
Eikös se ole juuri puskista huutelua?
Et edelleenkään sanonut mitä tarkoitit strategialla.
Mielipiteet ovat aina tervetulleita jos ne ovat asialinjalla.
(miettii itse uutta strategiaa)"Puskista huutelulla" tarkoitetaan mielestäni varsinaiseen keskusteluun osallistumattomia välikommentteja tyyliin "mutsis on" ja "ime munaa". Siis sellaisia kommentteja joihin ei voi/kannata vastata asiallisesti argumentoimalla.
Nimimerkin tiheä vaihtaminen - totta - on vähän raukkamaista, mutta toisaalta olen myös aivan liian monta kertaa nähnyt mihin tällä palstalla valitettavasti johtaa se, että käyttää vakiintunutta nimimerkkiä.
Tyylini on kuitenkin suhteellisen helppo tunnistaa, olen se joka käyttää ahkerasti kappalejakoa ja pääsääntöisesti pyrkii kirjoittamaan kieliopillisesti oikein ;P dgmlökfmöklfhmöd kirjoitti:
"Puskista huutelulla" tarkoitetaan mielestäni varsinaiseen keskusteluun osallistumattomia välikommentteja tyyliin "mutsis on" ja "ime munaa". Siis sellaisia kommentteja joihin ei voi/kannata vastata asiallisesti argumentoimalla.
Nimimerkin tiheä vaihtaminen - totta - on vähän raukkamaista, mutta toisaalta olen myös aivan liian monta kertaa nähnyt mihin tällä palstalla valitettavasti johtaa se, että käyttää vakiintunutta nimimerkkiä.
Tyylini on kuitenkin suhteellisen helppo tunnistaa, olen se joka käyttää ahkerasti kappalejakoa ja pääsääntöisesti pyrkii kirjoittamaan kieliopillisesti oikein ;P"Ymmärrän".
Hyvää jatkoa vuodelle 2012.- mustilainen
No kun minusta puskista huutelu ja kaikissa itselleen vastakkaisissa mielipiteissä "mollaamisen" näkeminen, on pikemminkin keskustelemattomuutta ja keskustelun tyrehdyttämistä kuin keskustelua edistävää toimintaa.
Mollaamiskortin herkkä esiin nostaminen on siinäkin mielessä kiinnostava ilmiö, että vastaavaa reaktiota harvemmin näkee edes silloin kuin tämä yksi "köyhien puolella" oleva moro-mies saapuu paikalle iänikuisine tappouhkauksineen.Hai sie dgmlökfmöklfhmöd!
Ootsie se saitin pahi kuspiä jok kirjoittelet nimmareil Työeläkeläinen & Järkimies75?
Sinnuu vissii pittää vähä tökätä, kellokii siul on kallis ja paljo louvoo kukkaros.. siehä oot rikaskii ja asut espoos rivitalos, siult vissii riittää louvoo meille köyhilkii?
- .
Nimimerkillä ei todellakaan voi kirjoittaa, on eri tai samaa mieltä, aina saa perästä roikkuja joka oli eri mieltä.
Olen roikkunut foorumilla jotain kymmenen vuotta, joten sanon pitkän ajan kokemuksella.Nimimerkillä voi kirjoittaa täysin vapaasti mutta se riipppuu siitä mitä kirjoittaa.
Tietysti rekatut saavat peräänsä "satiaisia" mutta niistä ei kannata välittää.
- Hmmm joo..
Mitenköhän tämmöinen tapaus.. Elettiin 10 vuotta täysin rutiköyhinä vaimoni kanssa ja olin ulosotossa 9 vuotta kun vaimoni opiskeli, Elimme nuo ajat alle perustoimentulon ja selvisimme. Sen jälkeen olemme olleet ajoittain erittäinkin hyvätuloisia.Minun tulot joitain vuosia 80-90,000 ja vaimon tulot 40,000..
Nykyään ei niin hyvät mutta emmekö ole oikeutettuja palstalle kun kerran pitkäaikainen kokemus totaalisesta köyhyydestä on?Vai suljetko meidät pois palstalta sen takia ettemme enää köyhiä ole mutta siitä rankat kokemukset ja olin henkeni jo poistattamassa??. Siis mihin vedät rajan?Erittäin koskettava, hyvä kirjoitus pitkiin aikoihin tälle palstalle.
Minun mielestäni sitä rajaa ei ole koska aina voi sattua jotain,,, harmia taloudellisesti/terveydellisesti tai muuten menee huonosti ja joihinkin tilanteisiin ei voi vaikuttaa vaikka miten yrittäisi ja puhun yleisesti enkä vain tästä palstasta.
ps. Eräät voisivat googlettaa sanan empatia.
- varpunen78
Jos nämä porvaritollot ymmärtäisivät missä jamassa ihmiset ovat ja minkalaista porukkaa heidän "säästötoimiensa" ansiosta kulkee kaduilla he paskoisivat housuihinsa.
- köyhä vaan ei kipee.
Ei niillä riitä tunne-elämä niin pitkälle että osaisivat paskoa housuihinsa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298