Näkyy olevan jossakin jo kallinpaa kuin bensiini.http://polttoaine.net/index.php?cmd=20kalleinta&diesel=1
Vastaukset 6
- rahaa on
ihanaa kohta mahtuu tielle köyhät pois maanteiltä
hinta ylös 10e litra
bensiini 30e litra - .
Nih? Ei haittaa, ilmeisesti sua kiusaa asia enemmänkin? Olet siis köyhä? Nauti karvanoppakorollastasi, köyhä.
- Felisia
Moottoripolttööljyn kun tankaa läpinäkyvään 1000l astiaan, kas kummaa kahdenviikon päästä se on Dieseliä, jätä astia ulos,aurinko on ihmeellinen
Tosi tyhmää hallitukselta näin radikaalit hinnan nousut , onko tämä vakautta , herättääkö luttamusta ? , tämän maksaa koko kansa hintojen nousuna ! , ei siis pelkästään diesel autojen käyttäjät
- kakakakakakakak
täh mut käyttövoimavero dieselissä laski!
- Felisia
Ei pakuissa,edelleen mulla 87e hinnannousu noin 5e 1000km ei tunnu missää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493