turhaan määrätyt lääkkeet

moi. tulipa syötyä turhaan pari antibioottikuuria ''poskiontelotulehdukseen'', jälkeenpäin todettiin olevan polyyppeja nenässä.

kuukauden olen jo kohta k*ssut p*rseen kautta kuurin toisesta päivästä lähtien mahan vääntäessä ja v*tutus kasvaa päivä päivältä.

haluan rahat takaisin turhista lääkärikäynneistä, lääkkeistä, kuluneesta ylimääräisestä p*skapaperista, maitohappobakteereista ja kivuista.


miten saan korvauksia surkeasta lääkäritoiminnasta?
7122
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Et mistään.

Äänestä

Ei antibiootit aiheuta vatsavaivoja, onko sulla laktoosi-intoleranssi?
Mistä kivuista, ei polyypit mitään kipua aiheuta nenän tukkoisuutta kyllä?
Käynti maksaa 20€ vuodessa, se kun on käytännössä ilmaista.

Äänestä
  • Kyllähän monella antibioottikuuri pistää mahan kuralle, ei siinä ole mitään ihmellistä. Apteekissa usein suositetaan syömään maitohappobakteereita ab-kuurin aikana.

    Äänestä

  • juu juu... onhan se erittäin todennäköistä, että p*ska alkaa lentämään juuri kuurin aloituksen jälkeen laktoosi-intoleranssista johtuen ehdottomasti juu.. vaikka lääkkeen käyttöohjeissa puhutaan ripulista, mitä erittäin harvoin ilmenee aikana jolloin en syö antibiootteja.

    kipukaan ei mitenkään voi liittyä mainitsemiini vatsavaivoihin vaan polyyppeihin, joista lääkäri kertoi voivan aiheutua päänsärkyä, mutta sekään ei voi olla mahdollista.

    ja toki kaikki haluavat maksaa turhista lääkärikäynneistä, lääkkeistä ja kaikesta muusta siihen liittyen, eikä siellä lääkärissä koskaan käydä useammin kuin kerran vuodessa.



    missä on looginen ajattelukyky? onko kirjoittajalla matoja päässä?

    Äänestä

No enpä ole vielä kohdannut antibioottia tai penisilliiniä, mikä ei olisi vatsaan vaikuttanut millään tavalla. Ja mikä hemmetin 20€ vuodessa? Meillä se on 13,70€ per käynti. Kolme kertaa kun oot käynyt ja maksanut tuon (siis yhteensä 41,1€), niin sitten loppuvuoden käynnit TK-lekurilla ovat ilmaisia. Kyllä muakin hatuttais, jos väärän diagnoosin takia ois persus punasella ja hermot vielä punasemmalla. Harmi ettei niitä rahoja kuitenkaan palauteta, mutta ainahan voit pyytää, että palkkaisivat päteviä lääkäreitä, mutta se on unelma ihan erikseen... :)

Äänestä
  • Lisäyksenä vaan, että antibiootit tuhoavat myös niitä hyödyllisiä bakteereja vatsasta samalla, kun hyökkäävät taudin aiheuttamaa bakteeria kohtaan. Jos ei alkujaan edes ole bakteeritautia, niin eiköhän nuo keskity tappamaan mitä tahansa bakteeria, johon kykenevät, eli posliini soi. Ens kerralla, jos tai kun saat (toivottavasti pysyt terveenä, etkä saa) antibioottikuurin tai peniskuurin, niin pyydä happosalpaajia rinnalle (eli ns. protonipumpun estäjiä). Niitä löytyy kauppanimillä Losec, Somac ja Zolt ainakin. Ne jeesaa vatsaa hoitelemaan noita lääkkeitä, eikä maitohappobakteereista (esim. Lacto Seven) ole myöskään haittaa. :)

    Äänestä

  • BNZ kirjoitti:

    Lisäyksenä vaan, että antibiootit tuhoavat myös niitä hyödyllisiä bakteereja vatsasta samalla, kun hyökkäävät taudin aiheuttamaa bakteeria kohtaan. Jos ei alkujaan edes ole bakteeritautia, niin eiköhän nuo keskity tappamaan mitä tahansa bakteeria, johon kykenevät, eli posliini soi. Ens kerralla, jos tai kun saat (toivottavasti pysyt terveenä, etkä saa) antibioottikuurin tai peniskuurin, niin pyydä happosalpaajia rinnalle (eli ns. protonipumpun estäjiä). Niitä löytyy kauppanimillä Losec, Somac ja Zolt ainakin. Ne jeesaa vatsaa hoitelemaan noita lääkkeitä, eikä maitohappobakteereista (esim. Lacto Seven) ole myöskään haittaa. :)

    hyvä, että joku ymmärtää ;)

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


VihainenPolyyppinenä kirjoitti:

moi. tulipa syötyä turhaan pari antibioottikuuria ''poskiontelotulehdukseen'', jälkeenpäin todettiin olevan polyyppeja nenässä.

kuukauden olen jo kohta k*ssut p*rseen kautta kuurin toisesta päivästä lähtien mahan vääntäessä ja v*tutus kasvaa päivä päivältä.

haluan rahat takaisin turhista lääkärikäynneistä, lääkkeistä, kuluneesta ylimääräisestä p*skapaperista, maitohappobakteereista ja kivuista.


miten saan korvauksia surkeasta lääkäritoiminnasta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu