Reaktiosta päätellen

sheriffikandi

näyttää vahvasti siltä, että palstalla todella tarvitaan sheriffiä. Tarvitaan henkilöä, joka osaa ohjata Raamattu-keskustelua oikeaan ja rakentavaan suuntaan. Palstan siivous on osa työtä. Raamattu-palsta ei ole arvoisessaan käytössä nykyisin. Palsta tarvitsisi lisäksi asiallisia ja rakentavia, mutta silti profiililtaan kiinnostavia keskustelijoita, jotta keskustelun taso nousisi nykyisestä. Sellaiset henkilöt ovat kaikonneet muualle mutapainin ja henkilöylistyksen sekä -herjan vuoksi.

86

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmärrät varmaan, että seriffiksi ei sovi sellainen henkilö, joka ei kestä raamatun totuuksien kyseenalaistamista?

• sheriffikandi

Kyllä, ymmärrän sen mainiosti.

• Mieluummin pätevä

Valitettavasti juuri sellainen seriffi, olisi useimpien hurskastelijoiden mieleen.

• PITIKÖ HETI LÄHTEÄ KÄRKKYMÄÄN KUNNIAA IHMISILTÄ UUDELLA ALOITUKSELLA, KUN ET TÄHÄNKÄÄN VASTAUSTA ANTANUT:

Antakoon hän näytteen taidoistaan

Tässä on 20 viimeisintä keskustelua, mitkä niistä jäisi jäljelle,jos seriffi olisit:

Teuvo on taitava
      Kehittelemään kavalia tarujaan . Siellä missä Teuvo puhuu, ei puutu sananpaljoutta, eikä valhetta, mutta muistakaamme myös...

Vainolainen ei jätä Devoitia rauhaan,
      vaan pommittaa kaikenlaisilla inhottavilla viesteillä ja nimittelyillä. Ihmettelen sitä, miten Devoit jaksaa. Hän saa kestää..

Pietarin oppi

Raamattu vs Teuvo Suni

Vanhoillislestadiolaisia pedofiilejä

Vuosi vaihtui!

Uusi vuosi

Torinon käärinliina huijausta [Raamattu ja ark.

Usko Herraan Jeesukseen!

Valinnan vapaus

uusi aika

hurmahenget eivät jätä Teuvoa rauhaan?

Puskakirjoittaja kirjoitti Markuksen evankeliu...

Joulutervehdys!

Vapaaksi orjuudesta

PIETARIN VAKAVA KEHOTUS!!!

Pietari varoittaa vääntämästä Sanaa!

Täysi toivo armoon!

Teuvon saaman Hengen pilkkaajille

Oppilas

• seriffikandi

Kaikki sinun viestisi poistain heti, kun ne palstalle tulevat

• sheriffikandi
        seriffikandi kirjoitti:

Kaikki sinun viestisi poistain heti, kun ne palstalle tulevat

Kehottaisin pysyttelemään oman nimimerkin reviirillä. Toisen kirjoittajan nimi merkin käyttäminen on moraalisesti arvelluttavaa.

• Tuskin tällä palstalla tarvitsee pelätä sefua... liian vähän kirjoittelua, eikä sefuja valita kovin helposti.

• Kyllä Pyhä Henki on minulle antanut niin vahvan opetuksen siitä, mitä ihmispelko on: se on Saatanan pelkoa.

Joten ainakaan minun ei tarvitse minkäänlaista seriffiä pelätä.

Totuus täältä pois halutaan - ei mitään muuta. Sama meininki maailmassa kuin oli Vanhan liitonkin aikana:

"He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

Siksi Israelin Pyhä sanoo näin: -- Koska te halveksitte tätä sanaa ja luotatte sortoon ja kierouteen ja nojaudutte siihen, on tämä syntinne oleva teille kuin kasvava halkeama korkeassa muurissa: yhtäkkiä, arvaamatta muuri sortuu ja luhistuu.

Se menee murskaksi kuin viallinen ruukku, jonka savenvalaja säälittä iskee rikki, niin ettei siitä jää edes palasta, jolla voisi noutaa tulta tulisijasta tai ammentaa vettä lammikosta."

• sheriffikandi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä Pyhä Henki on minulle antanut niin vahvan opetuksen siitä, mitä ihmispelko on: se on Saatanan pelkoa.

Totuus täältä pois halutaan - ei mitään muuta. Sama meininki maailmassa kuin oli Vanhan liitonkin aikana:

"He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

Siksi Israelin Pyhä sanoo näin: -- Koska te halveksitte tätä sanaa ja luotatte sortoon ja kierouteen ja nojaudutte siihen, on tämä syntinne oleva teille kuin kasvava halkeama korkeassa muurissa: yhtäkkiä, arvaamatta muuri sortuu ja luhistuu.

Se menee murskaksi kuin viallinen ruukku, jonka savenvalaja säälittä iskee rikki, niin ettei siitä jää edes palasta, jolla voisi noutaa tulta tulisijasta tai ammentaa vettä lammikosta."

Sinulla on ainakin voimakas tarve reagoida tähän kyseiseen aiheeseen. Jos se ei ole pelkoa, niin kuitenkin se aiheuttaa mielesi sopukoissa jännitettä, joka saa sinut purkamaan sitä kirjoittelemalla aiheesta.

• palstalaisen komment
        sheriffikandi kirjoitti:

Sinulla on ainakin voimakas tarve reagoida tähän kyseiseen aiheeseen. Jos se ei ole pelkoa, niin kuitenkin se aiheuttaa mielesi sopukoissa jännitettä, joka saa sinut purkamaan sitä kirjoittelemalla aiheesta.

Sanoisinpa, että aihe aiheuttaa Teuvossa kalseaa oloa ja masennusta.

• sheriffikandi kirjoitti:

Se on sitä kiivautta totuuden puolesta, jota oli myäs lähettäjälläni Jeesuksella Kristuksella.

Eikä hän ole jättänyt minuakaan siitä osattomaksi. Ja tähän aiheeseen liittyvä totuus on tässä, jota kaltaisesi tekopyhitetyt eivät siedä edes silmissään nähdä:

"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat,
        hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
        Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra,
        etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut
        rikkaviljaa?

Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin
        häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän
        vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee,
        minä sanon korjuuväelle:Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi,
        että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

• 13 Ja teidät, jotka
        TeuvoSuni kirjoitti:

Se on sitä kiivautta totuuden puolesta, jota oli myäs lähettäjälläni Jeesuksella Kristuksella.

Eikä hän ole jättänyt minuakaan siitä osattomaksi. Ja tähän aiheeseen liittyvä totuus on tässä, jota kaltaisesi tekopyhitetyt eivät siedä edes silmissään nähdä:

rikkaviljaa?

13 Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset,
        14 ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
        15 Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

• näinsemenee.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä Pyhä Henki on minulle antanut niin vahvan opetuksen siitä, mitä ihmispelko on: se on Saatanan pelkoa.

Reaktiosi kertoi selvää kieltä siitä, että nimenomaan pelkäät. Suusi sanoo, ettet pelkää, mutta suusihan on valehdellut ennenkin.

• näinsemenee. kirjoitti:

Reaktiosi kertoi selvää kieltä siitä, että nimenomaan pelkäät. Suusi sanoo, ettet pelkää, mutta suusihan on valehdellut ennenkin.

Mitäkö olen valehdellut?

Totuutta en ole kertaakaan vääntänyt valheeksi, kuten Paavali teki.

Muutaman kerran saatanallisiin rienauksiin vastasin Saatanan menetelmällä, nimettömänä puskasta.

Ja nekin KariHenrikille tunnustin, eikä Pyhä Henki niiden takia lähettänyt Saatanan enkeliä minua rusikoimaan.

Nykyisin on ylläpito tehnyt rekisteröidyille kirjoittajille jopa helpoksi nimimerkin vaihtamisen puskamerkiksi. Ei tarvitse edes yhteenlaskua osata, riitää kun klikkaa ruksin ympyrään, jonka vieressä lukee:

Käytä muuta kuin rekisteröityä nimimerkkiäsi!

Saatanalle valehteminen ei ole syntiä, koska se itsekin jatkuvasti valehtelee, ja valheella pitää kaikki porttoseurakuntansa tiukasti omassa otteessaan.

Jumalanpelko pitää minut erossa Saatanan pelosta, johon monet entiset ystäväni ovat sortuneet.

Tässäkään ei Paavalilla ollut jumalanpelosta tietoakaan, kun synnin vankina eli:

"Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.

En edes ymmärrä mitä tee: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan. Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.

Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva

Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
        Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

• Vielä sinulta kysyn: Joko olet lähettänyt anomuksen seriffiksi?

Uskotko todella olevasi tällainen henkilö: "Tarvitaan henkilöä, joka osaa ohjata Raamattu-keskustelua oikeaan ja rakentavaan suuntaan."

Joten nyt kysyn sinulta, mikä näistä suunnista sinusta on se oikea ja rakentava suunta:

adventistit
      aglikaanit
      agrigolalaiset
      arkkimunkkilaiset
      armonvirtalaiset
      atteMyyryn Jeesuksen ruumislaiset
      baalbelklaiset
      babtistit
      birkittalaissisaret
      branhamilaiset
      cityseurakuntalaiset
      dominikaanit
      elämänsanalaiset
      slevy:n miespapit
      slevy:n naispapit
      elämänlähdeläiset
      eläväsanalaiset
      ekumeeniset
      exoduslaiset
      gnostilaiset
      henotesläiset
      helluntailaiset
      hengenuudistuslaiset
      heränneet
      esikoiset
      ilosanomalaiset
      israelinystävät
      jehovalaiset
      Jeesuksen pyhän veren papit
      Jeesus on herralaiset
      katolilaiset kylväjät
      kansanraamattuseuralaiset
      kalleimman veren sisaret
      kansanlähetysläiset
      Kellonkartanolaiset
      koivuniemiläiset
      korpelalaisuus
      kotikirkkolaiset
      kulmakivenseurakuntalaiset
      kulmakiviseurakuntalaiset
      kuninkaansoturit
      kristilliset eläkeläiset
      kriisipalvelulaiset
      kotisatamalaiset
      luterilaiset
      lähetysseurakuntalaiset
      luthersäätiöläiset
      lasarusveljet
      lähdekalliolaiset
      lännenhunttarilaiset
      maranatalaiset
      majakkalaiset
      metodistit
      mormoonit
      munkkiluostarin munkit
      nunnaluostarin nunnat
      nokialaismissiolaiset
      onewayhouselaiset
      ortodoksit
      pelastusarmeijalaiset
      patmoslaiset
      palatsiseurakuntalaiset
      paavalinsynodilaiset
      paratiisikotilaiset
      pikkuesikoiset
      priskillalaiset
      pyhänikolauslaiset
      perjantaikristuksellelaiset
      raamattupuhuulaiset
      radiodeiläiset
      rauhansanalaiset
      rauhanyhdistysläiset
      ristiinnaulitut
      risteyspaikkalaiset
      ristiretkeläiset
      riverseurakuntalaiset
      ropolaiset
      rukouspalvelulaiset
      rukousystäväläiset
      ruusuristiläiset
      ristiinnaulittulaiset
      saalemilaiset
      sanansaattajalaiset
      sanajaylistysläiset
      savenvalajalaiset
      scientologilaiset
      siloalaiset
      stefanuslaiset
      suomenraamattuopistolaiset
      teologisetinstuuttilaiset
      tabernaakkelilaiset
      takeitnowlaiset
      timoteusyhteisöläiset
      tuomasmessulaiset
      totuudenystäväläiset
      tunnustukselliset luterilaiset
      torontonsiunaajalaiset
      uusheränneet
      uusapostoliset
      uusiviiniläiset
      valon enkelit
      vapaakirkolliset
      vanhauskoiset
      vapaamuurarit
      vedättäjät
      viadolorosalaiset
      vineyardilaiset
      yhteyskristuksessalaiset
      yhteysliikeläiset
      yeshualaiset

• sheriffikandi

Anteeksi vaan, mutta noin lapselliseen kysymykseen en katso tarvetta enempää kommentoida. Kannattaisi yrittää paneutua asiallisiin aiheisiin.

• sheriffikandi kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta noin lapselliseen kysymykseen en katso tarvetta enempää kommentoida. Kannattaisi yrittää paneutua asiallisiin aiheisiin.

Niin se on sinun kuin kaikkien muidenkin tekopyhitettyjen kohdalla, kun Jeesuksen sanat käyvät toteen:

"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

• palstalaisen komment
        TeuvoSuni kirjoitti:

Niin se on sinun kuin kaikkien muidenkin tekopyhitettyjen kohdalla, kun Jeesuksen sanat käyvät toteen:

"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

Voi Teuvo pieni. Jos sinun tyhmiin, niin todella tyhmiin juttuihin ei viitsi joku alentua vastaamaan, niin se kertoo vaan siitä, että sinulla ei ole järkeviä juttuja esitettavinä.

• palstalaisen komment kirjoitti:

Voi Teuvo pieni. Jos sinun tyhmiin, niin todella tyhmiin juttuihin ei viitsi joku alentua vastaamaan, niin se kertoo vaan siitä, että sinulla ei ole järkeviä juttuja esitettavinä.

Tuokin herjasi siirtyi Pyhän Hengen taivasyhteyden välityksellä hänen luokse, joka uskosi mukaan on tämänkin tyhmän jutun maailmaan lähettänyt:

rikkaviljaa?

• palstalaisen komment
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tuokin herjasi siirtyi Pyhän Hengen taivasyhteyden välityksellä hänen luokse, joka uskosi mukaan on tämänkin tyhmän jutun maailmaan lähettänyt:

rikkaviljaa?

Ei se ollut herja, vaan totuus. Sitäpaitsi sinä itse nimittelet toisia henkilöitä tyhmiksi. Minä luokittelin vain sinun kirjoituksesi tyhmäksi. Siinä on iso ero. Koita oppia käyttäytymään, jookos?

Ei se ollut herja, vaan totuus. Sitäpaitsi sinä itse nimittelet toisia henkilöitä tyhmiksi. Minä luokittelin vain sinun kirjoituksesi tyhmäksi. Siinä on iso ero. Koita oppia käyttäytymään, jookos?

Niinhän se on kuin itse todistit.

Saatanan valheen hengelle kaikki sen valheet ovat viisasta totuutta, mutta Totuuden Hengen totuus tyhmää valhetta.

• 13 Ja teidät, jotka

13 Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset,
        14 ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
        15 Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

• 13 Ja teidät, jotka kirjoitti:

Suoraa Saatanan valhetta on tuokin Paavalin julistus. Eipä ole tässäkään maassa Esivallalta valtaa pois otettu, vaan set ekee yhdessä porttokirkkojen kanssa samaa tuhon työtä Saatanan laskuun.

Vaikka Jeesuksen ilmoituksen mukaan hengen asiat kuuluvat yksin Jumalalle ja maalliset asiat esivallalle.

• jauhot suuhun
        TeuvoSuni kirjoitti:

Joopajoo. Niin usein olet saanut jauhot suuhun, ettei sanoillesi ole mitään katetta.

• jauhot suuhun kirjoitti:

Joopajoo. Niin usein olet saanut jauhot suuhun, ettei sanoillesi ole mitään katetta.

Kuten olen todistanut, noita valheen jauhoja heittelee Saa-ta-na palvelijoineen, mutta eivät ne edes minun suuhuni tule

• Aamusade

Kiitos kyllä tarvitaan sheriffiä! Aina vain täällä keskitytään Teuvo Sunin persoonaan. Tarvitaan sheriffiä muistuttamaan kaikille asianosaisille mikä on palstan aihe ja miten tulee kohdella muita kirjoittajia.

• sheriffikandi

Kiitos. Kirjoitit aiheesta lyhyesti, mutta hyvin keskeisiin asioihin pitäytyen, eli painotit ko. tehtävän ydinteemoja, nimenomaan tällä palstalla.

• En ole huomannut seriffi olevan enää edes vanhoillislestadiolaisilla.
        Ainoastaan katolilaisilla ja helluntailaisilla näyttää sellainen olevan.

Miksei sinullekaan kelpaa tämä Jeesuksen ilmoitus:

rikkaviljaa?

Jos minä ja Kristukselta saatu Henki ja tehtävä on sinunkin mielestä rikkaviljaa, niin miksi yksi ainoa rikkavilja on Jeesuksen käskyn vastaisesti poistettava Saatanan valhevehäpellosta?

• Jeps, Teuvo ei todellakaan ole palstan aihe, vaan raamattu.

• Inho Teuvoa vastaan tulee siitä, kun hän tietää totuuden, ja kaikki muut vain uskovat sen tietävänsä.

• palstan edusmies

Tarvitsemme ehdottomasti serihviä. Jos ei muuten niin Teuvoterrorin hillitsemiseksi.

• Sinäkin kuulut siihen joukkoon, jota on "kuin hiekkaa meren rannalla", ja jolle totuus on yhtä kuin terrorismi.

Mitä arvelet Jeesuksen tarkoittaneen, kun hän tämäkin ilmoitti:

"Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

Niin häntä vainosi oma kansansakin, kun ei sietänyt kuulla olevansa olevansa Saatanan perillisiä.

Vaikka profeetta Jesaja oli jo tämän Jumalan lähettämän paatumuksen julkituonut:

"Paaduta tämän kansan sydän, sulje sen korvat, sokaise sen silmät, ettei se silmillään näkisi, ei korvillaan kuulisi eikä sydämellään ymmärtäisi -- ettei se kääntyisi ja tulisi terveeksi."

Saatanan joukkoihin he ikiajoiksi jäivät, kuten Jeesus sen heille ilmoitti. Eikä hänen verensäkään tuonut heille pelastusta:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
        Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

• palstalaisen komment
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sinäkin kuulut siihen joukkoon, jota on "kuin hiekkaa meren rannalla", ja jolle totuus on yhtä kuin terrorismi.

Mitä arvelet Jeesuksen tarkoittaneen, kun hän tämäkin ilmoitti:

"Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

Niin häntä vainosi oma kansansakin, kun ei sietänyt kuulla olevansa olevansa Saatanan perillisiä.

Vaikka profeetta Jesaja oli jo tämän Jumalan lähettämän paatumuksen julkituonut:

"Paaduta tämän kansan sydän, sulje sen korvat, sokaise sen silmät, ettei se silmillään näkisi, ei korvillaan kuulisi eikä sydämellään ymmärtäisi -- ettei se kääntyisi ja tulisi terveeksi."

Saatanan joukkoihin he ikiajoiksi jäivät, kuten Jeesus sen heille ilmoitti. Eikä hänen verensäkään tuonut heille pelastusta:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
        Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

Pidä sinä vain se saa-tana-si. Mutta ei se sinua taivaaseen vie.

Sinun saa-tana-pitoiset juttusi kertovat vahvasti siitä, että Jeesus oli oikeassa, kun ennusti sinunkaltaisten pilkkaajien tulevan.

Matt. 10:25
        Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

Lisäksi jatkat vaan Paavalin Kirjoitusten vääntämistä, vaikka Pietari lupasi Pyhässä Hengessä siitä kadotuksen. Sitäkö sinä todella haluat? Kadotuksen? Sen sinä saat, JOS JATKAT PYHIEN KIRJOITUSTEN VÄÄNTÄMISTÄ KIEROON!
        Oletko tosiaan niin tyhmä, ettet sinä tajua, että hankit itsellesi KADOTUSTUOMION?

Pidä sinä vain se saa-tana-si. Mutta ei se sinua taivaaseen vie.

Sinun saa-tana-pitoiset juttusi kertovat vahvasti siitä, että Jeesus oli oikeassa, kun ennusti sinunkaltaisten pilkkaajien tulevan.

Matt. 10:25
        Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

Lisäksi jatkat vaan Paavalin Kirjoitusten vääntämistä, vaikka Pietari lupasi Pyhässä Hengessä siitä kadotuksen. Sitäkö sinä todella haluat? Kadotuksen? Sen sinä saat, JOS JATKAT PYHIEN KIRJOITUSTEN VÄÄNTÄMISTÄ KIEROON!
        Oletko tosiaan niin tyhmä, ettet sinä tajua, että hankit itsellesi KADOTUSTUOMION?

Iloitse nyt kaikin rinnoin kaiksita niistä Saatanan Paavalille sanelemista opetuksista, jotka olet itseesi imenyt kuin kuiva pesusieni veden.

Uskotko todella valheillasi kirkastavan Kristuksen totuutta, kuten Paavalisikin:

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

Siinäpä oli Paavalille pulma, jota ei pystynyt ratkaisemaan: "miksi minut sitten tuomitaan syntisenä."

Kun sai vielä Saatanan enkelin varmistamaan synnissä pysymisen, kuten sen näin selvästi itse ilmoitti:

"Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.

En edes ymmärrä mitä tee: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan. Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.

Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.

Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen..

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

Paavaliin uskoen sinäkään et todella ymmärrä mitä kirjoitat?

• palstalaisen komment
        TeuvoSuni kirjoitti:

Iloitse nyt kaikin rinnoin kaiksita niistä Saatanan Paavalille sanelemista opetuksista, jotka olet itseesi imenyt kuin kuiva pesusieni veden.

Uskotko todella valheillasi kirkastavan Kristuksen totuutta, kuten Paavalisikin:

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

Siinäpä oli Paavalille pulma, jota ei pystynyt ratkaisemaan: "miksi minut sitten tuomitaan syntisenä."

Kun sai vielä Saatanan enkelin varmistamaan synnissä pysymisen, kuten sen näin selvästi itse ilmoitti:

Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.

Paavaliin uskoen sinäkään et todella ymmärrä mitä kirjoitat?

Ymmärrän hyvin. Uskon, että KOKO Raamattu on TOTTA. Sinä et usko.

• aamenn!
        palstalaisen komment kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Uskon, että KOKO Raamattu on TOTTA. Sinä et usko.

Aamen!

• Uskon toki, sillä onhan tämä raju eksytys Jumalan lähettämä, ja siksi hän sai kaikki siihen liittyvät valheet Paavalin kautta kirjoitettua muistiin, kaikille kansoille eksytykseksi, kun Paavali ei saanutkaan Kristuksen Henkeä, vaan jäi Saatanan synnin orjuuteen, vieläpä Saatanan enkelin tiukkaan vartiointiin.

Ja hyvähän Saatanan valheen hengen on vedota siihen, että koko Raamattu on Jumalan sanaa, kun yksistään Paavalin kirjoituksissa on se valheita 75%.

• "kun Paavali ei saanutkaan Kristuksen Henkeä, vaan jäi Saatanan synnin orjuuteen, vieläpä Saatanan enkelin tiukkaan vartiointiin.

Ja hyvähän Saatanan valheen hengen on vedota siihen, että koko Raamattu on Jumalan sanaa, kun yksistään Paavalin kirjoituksissa on se valheita 75%. "

Milä perustelet sitä, että Paavali on saatanan vartioinnissa?

Kaikki Paavalin nimissä olevat kirjeet eivät liene hänen kirjoittamiaan.

• Kaikki synnissä elävät ja syntiin armahdetut ovat Saatabnan orjuudessa, niin oli Paavalikin, joka ei edes tajunnut, miksi hänelle näin kävi:

Hän ei edes syntisyyttään tajunnut, vaikka tunsi koko ajan lihassaan Saatanan enkelin rusikoinnin:

"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

Pystytkö ymmärtämään sen, ettei Jumala omien ilmestysten kertomisesta kenenkään perään heti Saatanan enkeliä lähetä?

Paavali sai sen, kun alkoi julistaa Saatanan opetuksia Jumalan antamina.

• ex-rekisteröitynyt
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kaikki synnissä elävät ja syntiin armahdetut ovat Saatabnan orjuudessa, niin oli Paavalikin, joka ei edes tajunnut, miksi hänelle näin kävi:

Hän ei edes syntisyyttään tajunnut, vaikka tunsi koko ajan lihassaan Saatanan enkelin rusikoinnin:

"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

Pystytkö ymmärtämään sen, ettei Jumala omien ilmestysten kertomisesta kenenkään perään heti Saatanan enkeliä lähetä?

Paavali sai sen, kun alkoi julistaa Saatanan opetuksia Jumalan antamina.

Sä et ymmärrä mitään. Paavalihan sanoi, että hän sai lihaansa pistimen, siksi ettei ylpistyisi Jumalan , siis Jumalan antamista ilmestyksistä. Paavali oilisi voinut langeta pois ilman lihan pistintä. Nyt hän sen avulla kilvoitteli Jeesuksen armon avulla perille asti, taivaan kotiin. Onko sinun niin vaikeaa tämä ymmärtää? Rautalangallakin sitä on sinulle monesti väännetty.

• ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

Sä et ymmärrä mitään. Paavalihan sanoi, että hän sai lihaansa pistimen, siksi ettei ylpistyisi Jumalan , siis Jumalan antamista ilmestyksistä. Paavali oilisi voinut langeta pois ilman lihan pistintä. Nyt hän sen avulla kilvoitteli Jeesuksen armon avulla perille asti, taivaan kotiin. Onko sinun niin vaikeaa tämä ymmärtää? Rautalangallakin sitä on sinulle monesti väännetty.

Paljon enmmän ymmärrän kuin sinä.

Paavalin harha oli siinä, ettei hän Kristuksen Hengestä osattomana pystynyt erottamaan Saatanan ilmestyksiä Jumalan antamista ilmestyksistä.

Vaan Saatanan vaikutuksesta niputti ne samaan pakettiin.

Minä tiedän omasta kokemuksesta, ettei Jumala varmasti lähetä Saatanan enkeliä valittuaan kurittamaan, kun hän pitää esillä Jumalan Pyhän Hengen ilmoittamaa totuutta.

Ja kaiken muun lisäksi Paavali luuli valehtelullaan kirkastavan Kristusta.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Paljon enmmän ymmärrän kuin sinä.

Paavalin harha oli siinä, ettei hän Kristuksen Hengestä osattomana pystynyt erottamaan Saatanan ilmestyksiä Jumalan antamista ilmestyksistä.

Vaan Saatanan vaikutuksesta niputti ne samaan pakettiin.

Minä tiedän omasta kokemuksesta, ettei Jumala varmasti lähetä Saatanan enkeliä valittuaan kurittamaan, kun hän pitää esillä Jumalan Pyhän Hengen ilmoittamaa totuutta.

Ja kaiken muun lisäksi Paavali luuli valehtelullaan kirkastavan Kristusta.

"Minä tiedän omasta kokemuksesta, ettei Jumala varmasti lähetä Saatanan enkeliä valittuaan kurittamaan, kun hän pitää esillä Jumalan Pyhän Hengen ilmoittamaa totuutta."

No jos raamatussa pysytään, niin kuinkas sen Jovin kanssa oli?

Mitä tulee Paavalin kokemaan ongelmaan, tuohon aikaan oli yleistä luulla fyysisten vaivojen olevan henkien aiheuttamaa, siksi Paavalikin tuollaisia puhelee.
        Ei ole mitään sellasita saatanaa eikä sellaista jumalaa kuin uskovaiset luulevat.

• helel kirjoitti:

"Minä tiedän omasta kokemuksesta, ettei Jumala varmasti lähetä Saatanan enkeliä valittuaan kurittamaan, kun hän pitää esillä Jumalan Pyhän Hengen ilmoittamaa totuutta."

No jos raamatussa pysytään, niin kuinkas sen Jovin kanssa oli?

Mitä tulee Paavalin kokemaan ongelmaan, tuohon aikaan oli yleistä luulla fyysisten vaivojen olevan henkien aiheuttamaa, siksi Paavalikin tuollaisia puhelee.
        Ei ole mitään sellasita saatanaa eikä sellaista jumalaa kuin uskovaiset luulevat.

Tarkoititko Jovilla Jobia?

Jos et usko siihen Jumalaan, hänen Poikaansa Jeesuksen Kristuksen ja heidän yhteiseen Pyhään Henkeen, joista Raamatussa kertotaan,niin minkälaiseen jumalaan sinä uskot?

Jos et usko siihen Saatanaan, Antikristuksen ja heidän yhteiseen valheen henkeen, josta Raamattu kertoo, niin minkälaiseen Saatanaan sinä uskot?

• TeuvoSuni kirjoitti:

Tarkoititko Jovilla Jobia?

Jos et usko siihen Jumalaan, hänen Poikaansa Jeesuksen Kristuksen ja heidän yhteiseen Pyhään Henkeen, joista Raamatussa kertotaan,niin minkälaiseen jumalaan sinä uskot?

Jos et usko siihen Saatanaan, Antikristuksen ja heidän yhteiseen valheen henkeen, josta Raamattu kertoo, niin minkälaiseen Saatanaan sinä uskot?

En usko jumaliin.

En usko saatanaan.

• helel kirjoitti:

En usko jumaliin.

En usko saatanaan.

Mihin sinä uskot?

Tilanne on kohdallasi sama kuin Jeesuksen valitsemilla opetuslapsilla:

"Te ette tiedä, minkä hengen omat te olette?"

• TeuvoSuni kirjoitti:

Mihin sinä uskot?

Tilanne on kohdallasi sama kuin Jeesuksen valitsemilla opetuslapsilla:

"Te ette tiedä, minkä hengen omat te olette?"

Jaa'a, ans kattoo ny.

• helel kirjoitti:

Jaa'a, ans kattoo ny.

Kristallipalloako sinä jäit katselemaan, vai spiritismiä kokeilemaan?

• TeuvoSuni kirjoitti:

Kristallipalloako sinä jäit katselemaan, vai spiritismiä kokeilemaan?

Eeh... luen mieluummin historia- ja asiatietoa tapahtumista :D

• helel kirjoitti:

Eeh... luen mieluummin historia- ja asiatietoa tapahtumista :D

Kun Pyhä Henki minut maaliskuun lopussa, 1992, johdatti pois kaikista luterilaisen seurakunnan toiminnoista, hän ohjasi minut lukemaan läpi niin maailman- kuin kirkkohistoriankin.

Koska en niistä vain kansakoulun käyneenä kovinkaan paljon tiennyt.

Raamatun olin Kristuksen ilmestymisestä, 11.8.1985, lähtien lukenut läpi kolme kertaa.

Kun tuon luku-urakan olin kevääseen 1996 mennessä suorittanut, tulin täysin vakuutteneeksi siitä Raamatun totuudesta, että jo alkuseurakunnan viimeisinä hetkinä, vuonna 90 oli totta tämä Johanneksen ilmoitus:

"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

Siksi olin valmis ottamaan todesta myöskin tämän Kristuksen JOhannekselle Patmos-saaren vankeudessa antaman KÄSKYN:

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä töykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Ja 1.4.1996 kävin lukemassa pitkän erokirjeen silloiselle Ruukin seurakunnan kirkkoherralle.

Saatanan vanki oli lopullisesti päässyt Kristuksen Hengen antamaan täydelliseen vapauteen.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Kun Pyhä Henki minut maaliskuun lopussa, 1992, johdatti pois kaikista luterilaisen seurakunnan toiminnoista, hän ohjasi minut lukemaan läpi niin maailman- kuin kirkkohistoriankin.

Koska en niistä vain kansakoulun käyneenä kovinkaan paljon tiennyt.

Raamatun olin Kristuksen ilmestymisestä, 11.8.1985, lähtien lukenut läpi kolme kertaa.

Kun tuon luku-urakan olin kevääseen 1996 mennessä suorittanut, tulin täysin vakuutteneeksi siitä Raamatun totuudesta, että jo alkuseurakunnan viimeisinä hetkinä, vuonna 90 oli totta tämä Johanneksen ilmoitus:

"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

Siksi olin valmis ottamaan todesta myöskin tämän Kristuksen JOhannekselle Patmos-saaren vankeudessa antaman KÄSKYN:

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä töykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Ja 1.4.1996 kävin lukemassa pitkän erokirjeen silloiselle Ruukin seurakunnan kirkkoherralle.

Saatanan vanki oli lopullisesti päässyt Kristuksen Hengen antamaan täydelliseen vapauteen.

On ihan pakko uteliaisuudesta kysyä, että mitä Ruukin seurakunnan kirkkoherra sanoi?

• helel kirjoitti:

On ihan pakko uteliaisuudesta kysyä, että mitä Ruukin seurakunnan kirkkoherra sanoi?

Hän sanoi niin paljon, että niitä on mahdotonta tänne kirjoittaa. Käy galleriasivullani, ja sieltä löydät ohjeen, jonka mukaan toimien saat minulta lahjana kirjan, jossa on kerrottu kaikki ne tapahtumat, mitä seurakunnassa alkoi tapahtua, kun Kristuksen Henki minut sinne johdatti.

Ja paljon paljon muutakin dokumenttia tuosta ajasta.

Piispan pakomatkasta alkaen, ja kirkkoherran kiusallisesta olosta, kun ei uskaltanut lähteä seurakunnassa toteuttamaan Kristuksen käskyä.

"Kiusalliseksi tämän tekee se, kun Suni on oikeassa."

• Devoit

Teuvo
      ***Minä tiedän omasta kokemuksesta, ettei Jumala varmasti lähetä Saatanan enkeliä valittuaan kurittamaan, kun hän pitää esillä Jumalan Pyhän Hengen ilmoittamaa totuutta.***

Sinä et pidä esillä kuin riivaajahenkien valhetta. Se käy jo siinä ilmi kun pilkkaat Sovintoverta

• Teuvo retostelee mielellään, että hän saapui Raamattupalstalle tarkoituksenaan selvittää, mitä totuus saa täällä aikaan.

Aina niin vaatimatonta Teukan tyyliä mukaillen minä voisin sanoa, että tulin tälle palstalle elokuussa 2007 testaamaan, miten Sunin valheet kestävät, kun ne Jumalan sanan voimalla paljastetaan.

No, onhan täällä ollut monia Teukan valheen esille nostajia, mutta se on todettava, että ei ole valhe vielä Teukan näpeistä irronnut.

Päinvastoin, lujemmin on valhe Sunin liepeisiin tarttunut ja paljon entistäkin kauheammaksi muuttunut. Mies alkaa lähinnä muistuttaa valheen mudassa möyrivää mutapainijaa. Siinä meillä "apostoli":)!!

Puutteensa itsekullakin, mutta Teuvo-profeetta on silti yliveto pahan pappina. Oikein sanoit Devoit; pelkkää riivaajahenkien valhetta Suni kauppaa, totuutta on vielä pikku ripaus jäljellä, siteeksi ja lumeeksi.

• Semper.Fidelis kirjoitti:

Teuvo retostelee mielellään, että hän saapui Raamattupalstalle tarkoituksenaan selvittää, mitä totuus saa täällä aikaan.

Aina niin vaatimatonta Teukan tyyliä mukaillen minä voisin sanoa, että tulin tälle palstalle elokuussa 2007 testaamaan, miten Sunin valheet kestävät, kun ne Jumalan sanan voimalla paljastetaan.

No, onhan täällä ollut monia Teukan valheen esille nostajia, mutta se on todettava, että ei ole valhe vielä Teukan näpeistä irronnut.

Päinvastoin, lujemmin on valhe Sunin liepeisiin tarttunut ja paljon entistäkin kauheammaksi muuttunut. Mies alkaa lähinnä muistuttaa valheen mudassa möyrivää mutapainijaa. Siinä meillä "apostoli":)!!

Puutteensa itsekullakin, mutta Teuvo-profeetta on silti yliveto pahan pappina. Oikein sanoit Devoit; pelkkää riivaajahenkien valhetta Suni kauppaa, totuutta on vielä pikku ripaus jäljellä, siteeksi ja lumeeksi.

Onko teillä kahdella jokin keskinäinen kehumisen - ja Sunin haukkumiskerho?
        Eikä tuo nyt ole hiukan lapsellista?

• helel kirjoitti:

Sinulta puuttuu kaikki hengellisten asioiden sisäinen tunteminen.

Sentähden sinulle on samantekevää, miten Raamatun sanomaa palstalla raiskataan. Toivottavasti kestät suoran ilmaisumuodon.

Siis, vähänpä sinulla on käsitystä evankeliumin totuuden puolesta puhumisesta. Sinulle se on varmaan yhtä lapsellista kuin väittely Mersun ja Audin paremmuudesta tai jostain muusta joutavasta.

Kaikesta huolimatta, mukavaa illan jatkoa ja iloista mieltä!

SF

Sentähden sinulle on samantekevää, miten Raamatun sanomaa palstalla raiskataan. Toivottavasti kestät suoran ilmaisumuodon.

Siis, vähänpä sinulla on käsitystä evankeliumin totuuden puolesta puhumisesta. Sinulle se on varmaan yhtä lapsellista kuin väittely Mersun ja Audin paremmuudesta tai jostain muusta joutavasta.

SF

Valitettavasti olen sitä mieltä, että et ole henkilö joka päättää toisten henkisistä asioista ja hengellisten asioiden tuntemisesta, etkä varsinkaan omalla kohdallani.

Sinulta puuttuu asioiden realistinen tarkastelu ja uskallus kyseenalaistaa asioita. Kuvitelmasi siitä, että omaat Ainoan Oikean Totuuden on yhtä harhaan johtavaa kuin muillakin.

Mukavaa illan jatkoa itsellesikin

• helel kirjoitti:

Valitettavasti olen sitä mieltä, että et ole henkilö joka päättää toisten henkisistä asioista ja hengellisten asioiden tuntemisesta, etkä varsinkaan omalla kohdallani.

Sinulta puuttuu asioiden realistinen tarkastelu ja uskallus kyseenalaistaa asioita. Kuvitelmasi siitä, että omaat Ainoan Oikean Totuuden on yhtä harhaan johtavaa kuin muillakin.

Mukavaa illan jatkoa itsellesikin

Minulla on varaa - ja aihettakin - tarkistaa kantaani siltä osin, että en voi sanoa tuntevani sinun sisäisiä hengellisiä tuntemuksiasi, helel.

Sitä en ole sanonutkaan, että olisin henkilö, joka niistä päättää. Sellainen muotoilu on sinun omaa käsialaasi. Jumala on pannut meistä jokaisen sisimpään iankaikkisuuden kaipuun. Sinä et missään tapauksessa ole poikkeus tuosta säännöstä.

Saarnaaja:
        3:11 Kaiken Hän on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden Hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua."

• Täysin sekaisin on Saatana sinut Jeesuksen verellä vienyt, kun opettajasi Semper. Fideliksen tavoin pilkkaat Kristuksen Henkeä hurmahengeksi.

Hurmahenki kun on Saatanan henki, joka saa voimansa veren voimasta, koska Saatana on murhaaja, ja murhatessa aina veri roiskuu.

Maallisessa laulussakin laulussakin lauletaan:

"Viel' on Suomi voimissaan, voi vainolaisen hurmehella peittää maa!"

Tuo hurmahenki vaatii aina Saatanan ikioman kasteen, mutta pysty siirtymään myös Saatanan kastamien ihmiskäsien ja -oppien kautta. Juuri niin kuin sinä olet sen hurmahenkien hurmuripojalta - Semper. Fidelikseltä saanut.

Se Saatanan pelkuruuden henki, joka sinussa oli jo silloin, kun ensimmäisen kerran yhteyttä minuun otit, ei varmasti ollut riivaajahenkien valhetta, vaan totisinta totta.

Teuvo retostelee mielellään, että hän saapui Raamattupalstalle tarkoituksenaan selvittää, mitä totuus saa täällä aikaan.

Sitä et voi muuksi muuttaa, vaikka sen viestisi poistikin, että raamattukeskusteluun tullessasi sinä ensimmäisen kerran sait lukea Kristuksen totuutta, ja siitä sai masennusta, pelko, ahdistusta ja KALSEAA OLOA.

Saatanan hurmahengen hurmuripoika sinä olet juuri sellainen kuin Jeesus sanoo:

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat. Ulkopuolelta ne jyllä ovat kauniita, mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa.

Samalla tavoin tekin olette hurskaita ulkonaisesti, ihmisten silmissä, mutta sisältä täynnä teeskentelyä ja vääryyttä."

Ja mikäs minun on retostella silläkin, miten Pyhä Henki esti minulta menemisen lähellekään sitä paikkaa, missä ihmisiä Saatanan omaksi sen kasteella kastetaan.

Ja tälläkin tehtävällä, jonka Jeesukselta Kristukselta vähän yli 23 vuotta sitten sain. Tarkalleen sanottuna 8.11.1988:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu,
        etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.

Ja jos ilman minun tahtoanijohonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Ja vaikka olen näillä jo kymmeniä kertoja retostellut, en ole Saatanan enkeliä kurittajakseni saanut - niin kuin sinunkin idolisi Paavali sai, kun alkoi julistaa Saatanan oppeja Jumalan opetuksina.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Täysin sekaisin on Saatana sinut Jeesuksen verellä vienyt, kun opettajasi Semper. Fideliksen tavoin pilkkaat Kristuksen Henkeä hurmahengeksi.

Hurmahenki kun on Saatanan henki, joka saa voimansa veren voimasta, koska Saatana on murhaaja, ja murhatessa aina veri roiskuu.

Tuo hurmahenki vaatii aina Saatanan ikioman kasteen, mutta pysty siirtymään myös Saatanan kastamien ihmiskäsien ja -oppien kautta. Juuri niin kuin sinä olet sen hurmahenkien hurmuripojalta - Semper. Fidelikseltä saanut.

Se Saatanan pelkuruuden henki, joka sinussa oli jo silloin, kun ensimmäisen kerran yhteyttä minuun otit, ei varmasti ollut riivaajahenkien valhetta, vaan totisinta totta.

Uusiksi meni, kun ei Saatanan poistofiltteri toimi tänäkään vuonna:

Täysin sekaisin on Saa-ta-na sinut Jeesuksen verellä vienyt, kun opettajasi Semper. Fideliksen tavoin pilkkaat Kristuksen Henkeä hurmahengeksi.

Hurmahenki kun on Saatanan henki, joka saa voimansa veren voimasta, koska *Saa-ta-na on murhaaja, ja murhatessa aina veri roiskuu.

• helel kirjoitti:

Vaikka et usko Saatanan etkä Jumalaan, niin:

Semper. Fideliksen kirjoituksista pääset selville miten Saatanan tekopyhyyden henki toii Jumalan jo paaduttamassa ihmisessä.

Minun kirjoituksista taas pääset selville siitä, mitn Pyhä Henki toimii Jumalan lähettämässä ihmisessä.

Minulla on varaa - ja aihettakin - tarkistaa kantaani siltä osin, että en voi sanoa tuntevani sinun sisäisiä hengellisiä tuntemuksiasi, helel.

Sitä en ole sanonutkaan, että olisin henkilö, joka niistä päättää. Sellainen muotoilu on sinun omaa käsialaasi. Jumala on pannut meistä jokaisen sisimpään iankaikkisuuden kaipuun. Sinä et missään tapauksessa ole poikkeus tuosta säännöstä.

Saarnaaja:
        3:11 Kaiken Hän on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden Hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua."

Mikähän siinä oli, ettei Saa-ta-na antanut sinun tuoda esille tätä Saarnaajan totuutta,
        jonka mukaan sinäkin olet saanut valtavan rohkeuden Kristuksen Hengen herjaukseen:

"Milloin pahaa tekoa ei pian seuraa rangaistus, ihmiset rohkaistuvat pahantekoon:
        moni syntinen tekee pahaa sata kertaa ja elää silti kauan.

Tiedän kuitenkin, että Jumalaa pelkäävälle käy hyvin hänen jumalanpelkonsa johdosta, ja tiedän myös, että jumalattomalle ei käy hyvin: koska hän ei pelkää Jumalaa, hänen elinpäivänsä häipyvät kuin pakeneva varjo."

• TeuvoSuni kirjoitti:

Vaikka et usko Saatanan etkä Jumalaan, niin:

Semper. Fideliksen kirjoituksista pääset selville miten Saatanan tekopyhyyden henki toii Jumalan jo paaduttamassa ihmisessä.

Minun kirjoituksista taas pääset selville siitä, mitn Pyhä Henki toimii Jumalan lähettämässä ihmisessä.

Joopa joo... onko teillä kahdella jonkinlainen viha-rakkaus -suhde :D

• ei tule ei
        TeuvoSuni kirjoitti:

Täysin sekaisin on Saa-ta-na sinut Jeesuksen verellä vienyt, kun opettajasi Semper. Fideliksen tavoin pilkkaat Kristuksen Henkeä hurmahengeksi.

Hurmahenki kun on Saatanan henki, joka saa voimansa veren voimasta, koska *Saa-ta-na on murhaaja, ja murhatessa aina veri roiskuu.

Vanhuus ei tule yksin.

• ei tule ei kirjoitti:

Vanhuus ei tule yksin.

Oikein tajusit, vaikka et ymmärtänyt:

"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

Minä ja Isä olemme yhtä."

• minä kysyn sinulta
        TeuvoSuni kirjoitti:

Oikein tajusit, vaikka et ymmärtänyt:

"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

Minä ja Isä olemme yhtä."

Miksi sitten taistelet niin kiihkeästi niitä vastaan, joilla on elävä suhde Jeesukseen? Sodit siten Jeesusta vastaan ja Pyhää Henkeä vastaan. Se on sinulle vahingoksi.

• Ved.2
        helel kirjoitti:

Joopa joo... onko teillä kahdella jonkinlainen viha-rakkaus -suhde :D

Kyllä heillä on. Olen sen jo alusta alkaen havainnut. Se on sellaista "vihaa rakkautta ja rakastaa vihaa". Heillä on tällainen patologinen riippuvuussuhde. Se jos mikä sekoittaa aidon Raamatun evankeliumin esiintuonnin.

Mutta eikös sinun helel pitäisi vaan hykerrellä, kun kaikki Raamattuun paremmin uskovat keskenään kinastelevat toisiaan sättien?

Eli siis mikä on motiivisi ei-uskovana täällä uskovien peruskirjan ääressä kommentoida?

• Ved.2 kirjoitti:

Kyllä heillä on. Olen sen jo alusta alkaen havainnut. Se on sellaista "vihaa rakkautta ja rakastaa vihaa". Heillä on tällainen patologinen riippuvuussuhde. Se jos mikä sekoittaa aidon Raamatun evankeliumin esiintuonnin.

Mutta eikös sinun helel pitäisi vaan hykerrellä, kun kaikki Raamattuun paremmin uskovat keskenään kinastelevat toisiaan sättien?

Eli siis mikä on motiivisi ei-uskovana täällä uskovien peruskirjan ääressä kommentoida?

Onko se kiellettyä muilta kuin uskovaisilta?
        Minua kiinnostaa raamatun alkulähteet eli juutalaisten jumalan evoluutio ym.
        Olen myäs kiinnittänyt huomiota valitettavan riitaisaan menoon palstalla, jossa yhden henkilön päälle käydään sutena. En pidä sellaisesta.

Mikä on sinun motiivisi tällä palstalla oloon ja miksi sinua kiinnostaa minn motiivini? Onk ose jotenkin sivulta pois tai vaaraksi uskollesi?

• Ved.2
        helel kirjoitti:

Onko se kiellettyä muilta kuin uskovaisilta?
        Minua kiinnostaa raamatun alkulähteet eli juutalaisten jumalan evoluutio ym.
        Olen myäs kiinnittänyt huomiota valitettavan riitaisaan menoon palstalla, jossa yhden henkilön päälle käydään sutena. En pidä sellaisesta.

Mikä on sinun motiivisi tällä palstalla oloon ja miksi sinua kiinnostaa minn motiivini? Onk ose jotenkin sivulta pois tai vaaraksi uskollesi?

Ei suinkaa, vaan kiinnitin huomiota asialliseen ja sivistyneeseen otteeseesi yleensä keskustelun suhteen. Olet harvoja, joka analysoi asiallisesti keskustelua ja sen kulkua. Se on taasen toinen asia, että olemme ihan täysin eri kannoilla uskomme suhteen. Se ei ole mielestäni kinastelu, vaan juuri mielenkiintoinen älyllinen ja hengellinen jännite välillämme. Arvostan juuri älyllistä ja järjestelmällistä otetta keksustelun kuvioihin.
        Minun motiivini on myös puolustaa Raamatun totuutta ja evankeliumia. Mutta siihen ei kuulu hedelmättömät väittelyt jumalattoman kansan kanssa. Jotkut voivat esiintyä uskovina tai muuten vaan tuoda omat ongelmansa ja sairautensa muiden nähtäville.Joillakin vaan on niin voimakas pätemisen tarve, että oma typerä ego pullistelee itsensä uskonnon varjolla. Mutta myös ateisteilla on ollut tiukkaa aamatun repimistä ilman syvällisempää suhdetta koko kirjaan.

Ota sinä nyt sitten asiallinen vuoropuhelu käsityksinesisi. Turvallista matkaa Raamatun arvoitukselliseen ja ihmeelliseen maailmaan.

• Ved.2
        minä kysyn sinulta kirjoitti:

Miksi sitten taistelet niin kiihkeästi niitä vastaan, joilla on elävä suhde Jeesukseen? Sodit siten Jeesusta vastaan ja Pyhää Henkeä vastaan. Se on sinulle vahingoksi.

Minä taas kysyn sinulta, miksi kysyt henkilöltä, jolla on jo elävä suhteensa siihen vastapuolen henkivaltaan`? Se vahinko on jo tapahtunut. Nyt voisit vain keskittyä siihen, korjautuisiko tällainen vahinko? Epäilen. Kannattais silloin keskittyä aiheeseen, kenen puolesta sodit! Olisi tarjolla sellainen logiikan perusaapiskukkoasia.

• minä kysyn sinulta kirjoitti:

Jos sinulla olisi elävä suhden Kristukseen, et taatusti huutelisi täällä herjoja nimimerkin takaa, todelliselta Jeesukselta Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneelle.

• Ved.2 kirjoitti:

Minä taas kysyn sinulta, miksi kysyt henkilöltä, jolla on jo elävä suhteensa siihen vastapuolen henkivaltaan`? Se vahinko on jo tapahtunut. Nyt voisit vain keskittyä siihen, korjautuisiko tällainen vahinko? Epäilen. Kannattais silloin keskittyä aiheeseen, kenen puolesta sodit! Olisi tarjolla sellainen logiikan perusaapiskukkoasia.

Jotain ihmeellistä on siinä, että kaikkien kolmen tällä palstalla kirjoittavien entisten ystävieni totuuden tie päättyi ihmispelkoon.

Kun tälle Vedättäjälle eräs Oulun hiippakunnan kirkkoherra näytti kirjettä, josta olin häntäkin Saatanan kaatajahengistä varoittanut:

"Avoin kirje kirkkoherralle, joka on avannut Herran temppelin ovet Saatanan kaatajahengille:

Olet toivottanut tervetulleeksi kaatajapappi Seppo Juntusen ja hänen avustajansa, ekonomi Pirkko Jalovaaran, seurakuntasi Herran huoneeseen kaatamaan kaitsettavaksesi uskottuja lampaita.

Tämän johdosta haluan kysyä: eikä seurakunnassasi ole ketään Totuuden Hengen uudestiosynnyttämää ihmistä, joka olisi voinut kertoa teille, minkä hengen alla tämä parivaljakko toimii?

Raamattuhan suorastaan velvoittaa tutkimaan, minkä hengen alla sananjulistajat sanomansa kanssa kulkevat. Ei jokainen, joka sanoo: "Herra, Herra", ole hänen Henkensä johdatuksessa.

1.Joh.4:1
        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

Kun tämä kirkkoherra näytti tälle Vedättäjälle tätä kirjettä, jonka hän itsekin oli minulta saanut ja kysyi:

"Tunnetko tämän kirjeen kirjoittajan?"

Niin tämä Vedettäjä polvet vavisten valehteli päin kirkkoherran kasvoja:

"En tunne tuota miestä!"

Ja nyt tämä Saatanan kalkilla valkaisema loistaa täällä kirkkaampana kuin "Naantalin aurinko".

• ihmettelen sinua!
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sitä et voi muuksi muuttaa, vaikka sen viestisi poistikin, että raamattukeskusteluun tullessasi sinä ensimmäisen kerran sait lukea Kristuksen totuutta, ja siitä sai masennusta, pelko, ahdistusta ja KALSEAA OLOA.

Saatanan hurmahengen hurmuripoika sinä olet juuri sellainen kuin Jeesus sanoo:

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat. Ulkopuolelta ne jyllä ovat kauniita, mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa.

Samalla tavoin tekin olette hurskaita ulkonaisesti, ihmisten silmissä, mutta sisältä täynnä teeskentelyä ja vääryyttä."

Ja mikäs minun on retostella silläkin, miten Pyhä Henki esti minulta menemisen lähellekään sitä paikkaa, missä ihmisiä Saatanan omaksi sen kasteella kastetaan.

Ja tälläkin tehtävällä, jonka Jeesukselta Kristukselta vähän yli 23 vuotta sitten sain. Tarkalleen sanottuna 8.11.1988:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu,
        etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.

Ja jos ilman minun tahtoanijohonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Ja vaikka olen näillä jo kymmeniä kertoja retostellut, en ole Saatanan enkeliä kurittajakseni saanut - niin kuin sinunkin idolisi Paavali sai, kun alkoi julistaa Saatanan oppeja Jumalan opetuksina.

Et ole yhtään Semperiä parempi. Käytät karkeita herja-adjektiiveja hänestä ihan samalla tavalla kuin Semper sinusta. Kehtaatkin vielä esitellä sitä listaasi! Lapsellista ja tekopyhää leikkiä. Óletko jo aikuinen?

• minä kysyn sinulta
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos sinulla olisi elävä suhden Kristukseen, et taatusti huutelisi täällä herjoja nimimerkin takaa, todelliselta Jeesukselta Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneelle.

Jos tuo oli minulle tarkoitettu, niin sano, missä herja oli, sano kiitos

• minä kysyn sinulta kirjoitti:

Jos tuo oli minulle tarkoitettu, niin sano, missä herja oli, sano kiitos

Sinulle se oli tarkoitettu, kuten vastasin.

Kristuksen Hengen herjaus on siinä, kun ilman Kristukselta saatua Henkeä oleva ihminen ilmoittaa omistavansa elävän suhteen Jeesukseen.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jotain ihmeellistä on siinä, että kaikkien kolmen tällä palstalla kirjoittavien entisten ystävieni totuuden tie päättyi ihmispelkoon.

Kun tälle Vedättäjälle eräs Oulun hiippakunnan kirkkoherra näytti kirjettä, josta olin häntäkin Saatanan kaatajahengistä varoittanut:

"Avoin kirje kirkkoherralle, joka on avannut Herran temppelin ovet Saatanan kaatajahengille:

Olet toivottanut tervetulleeksi kaatajapappi Seppo Juntusen ja hänen avustajansa, ekonomi Pirkko Jalovaaran, seurakuntasi Herran huoneeseen kaatamaan kaitsettavaksesi uskottuja lampaita.

Tämän johdosta haluan kysyä: eikä seurakunnassasi ole ketään Totuuden Hengen uudestiosynnyttämää ihmistä, joka olisi voinut kertoa teille, minkä hengen alla tämä parivaljakko toimii?

Raamattuhan suorastaan velvoittaa tutkimaan, minkä hengen alla sananjulistajat sanomansa kanssa kulkevat. Ei jokainen, joka sanoo: "Herra, Herra", ole hänen Henkensä johdatuksessa.

Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

Kun tämä kirkkoherra näytti tälle Vedättäjälle tätä kirjettä, jonka hän itsekin oli minulta saanut ja kysyi:

"En tunne tuota miestä!"

Ja nyt tämä Saatanan kalkilla valkaisema loistaa täällä kirkkaampana kuin "Naantalin aurinko".

Teuvo: >>Ja nyt tämä Saatanan kalkilla valkaisema loistaa täällä kirkkaampana kuin "Naantalin aurinko".

• minä vastaan sinulle
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sinulle se oli tarkoitettu, kuten vastasin.

Kristuksen Hengen herjaus on siinä, kun ilman Kristukselta saatua Henkeä oleva ihminen ilmoittaa omistavansa elävän suhteen Jeesukseen.

Sinulla on ihan oma käsityksesi herjaamisesta. Muokkaatko muillekin sanoille uusia merkityksiä? Varmaan ihan mukava, mutta turha harrastus. Tässäpä sinulle lisää "kuvottavaa" Paavalia, ole hyvä:

1. Kor. 1:18
        Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

Älä siis mene kadotukseen, kun se parempikin vaihtoehto on tarjolla.

• Ved.2
        TeuvoSuni kirjoitti:

"En tunne tuota miestä!"

Johanneksen 1:4 kirje jatkuu. "...7 Rakkaani rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta, ja jokainen joka rakastaa on Jumalasta syntynyt, tuntee Jumalan. joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on RAKKAUS.

Teuvo ei tunne >Jumalaa, koska tähän pysähtyi Teuvon Raamatun tuntemus. Itseasiassa alkoi hänen suunnaton vihansa kaikkia uskovia kohtaan. Rakkautta ei saa hänen mielestään esiintyä missään kohdin. Viha, kauna, katkeruus, valhe hallitsee hänen pimeää mieltänsä. Sitäpaitsi koko UT on hänellä hukassa. Tällaisessa tapauksessa ei ole syytä suurempaan huohkaamiseen. Välillä vaan täytynee huomauttaa, mitä itse Raamatussa sanotaan.

Raamattu on kokonansa totuus, niinkuin Jeesus sen todisti

• Jumala näkee&tietää
        Semper.Fidelis kirjoitti:

Teuvo: >>Ja nyt tämä Saatanan kalkilla valkaisema loistaa täällä kirkkaampana kuin "Naantalin aurinko".

Olet kateellinen uskovaisia kohtaan. Tee parannus, jos edes mahdollista enään. Et sinä uskossa ole. Kirjoituksesi todistavat AINA itseäsi vastaan. Teet myyrän työtä, kuten Sunikin. Et kykene asialliseen ja fiksuun keskusteluun ikinä. Sinun tyyppisesi tiedetään liiankin hyvin. En edes pistä kovin suuria toiveita kohdallesi. Jumalan käsissähän kaikki on, mutta et osoita millään tavalla kääntymyksen merkkejä. Vastuu on aina ihmisellä itsellään pahuudestaan josta joutuu myös TILILLE!! Jokaisen ihmisen kohdalle on annettu määräaikansa, sanotaanpa sitä vaikkapa etsikkoajaksi, "kun et etsikkoaikaasi tuntenut".

• TeuvoSuni kirjoitti:

****Täysin sekaisin on Saa-ta-na sinut Jeesuksen verellä vienyt, kun opettajasi Semper. Fideliksen tavoin pilkkaat Kristuksen Henkeä hurmahengeksi.***

Jälleen taattua Teuvoa, ei sanaakaan totta :) Ensinnäkään s.aatana ei vie ketään Jeesuksen verellä, huomaatko Teuvo, ei sinuakaan? Semper ei ole opettajani ..
        Kun sanon Teuvo Sunia aiheesta hurmahengeksi, niin siinä ei pilkata Kristuksen henkeä

***Hurmahenki kun on Saatanan henki, joka saa voimansa veren voimasta, koska *Saa-ta-na on murhaaja, ja murhatessa aina veri roiskuu.***

Sinä olet hurmahenki Teuvo, etkä saa voimaasi verestä, vaan riivaajahengiltä

• Rehellisyys maan perii, sanotaan. Siinä on viisautta meille kaikille.
        Jumalan Sanasta löytyy psalmin jae: "Ota nuhteettomasta vaari, katso rehellistä: rauhan miehellä on tulevaisuus," Ps.37:37

Enimmäkseen olet pitänyt minua ylimmän ystäväsi vihamiehenä. Ja nyt olemme jo mielestäsi rakkaita toisillemme. Viittaukseni tuuliviiriin osoittautuu sinun kohdallasi viesti viestiltä todeksi.

Tosiasiassa te olette molemmat veitikat minulle rakkaita: niin sinä vedätyksen ja veivauksen 'grand old man' kuin eksynyt hengellinen (ent.?) isäsi Sunikin. Olette minun lähimmäisiäni ja minulle rakkaita juuri sellaisina kuin olette. On aivan turha väittää mitään muuta.

Kehotuksen sanoja olen teille osoittanut ja sen voin jatkossakin tehdä, pelkkää hyvää teille tarkoittaen.

Selkä suorana ja katse lujasti totuuteen päin, seuraa luottamuksella minua ved2.!
        Minä en johda sinua harhaan, uskallan sanoa rakkaan apostolimme Paavalin tavoin: Ole minun seuraajani, niinkuin minä olen Kristuksen seuraaja.

• Ved.2

Rehellisyys maan perii, sanotaan. Siinä on viisautta meille kaikille.
        Jumalan Sanasta löytyy psalmin jae: "Ota nuhteettomasta vaari, katso rehellistä: rauhan miehellä on tulevaisuus," Ps.37:37

Enimmäkseen olet pitänyt minua ylimmän ystäväsi vihamiehenä. Ja nyt olemme jo mielestäsi rakkaita toisillemme. Viittaukseni tuuliviiriin osoittautuu sinun kohdallasi viesti viestiltä todeksi.

Tosiasiassa te olette molemmat veitikat minulle rakkaita: niin sinä vedätyksen ja veivauksen 'grand old man' kuin eksynyt hengellinen (ent.?) isäsi Sunikin. Olette minun lähimmäisiäni ja minulle rakkaita juuri sellaisina kuin olette. On aivan turha väittää mitään muuta.

Kehotuksen sanoja olen teille osoittanut ja sen voin jatkossakin tehdä, pelkkää hyvää teille tarkoittaen.

Selkä suorana ja katse lujasti totuuteen päin, seuraa luottamuksella minua ved2.!
        Minä en johda sinua harhaan, uskallan sanoa rakkaan apostolimme Paavalin tavoin: Ole minun seuraajani, niinkuin minä olen Kristuksen seuraaja.

Voi rakas keskustelukumppanini Semper. Kuinka monesti olenkaan sinua kirjeilläni lähestynyt ja vedonnut Ja olen sinua valistanut keskustelukumppanisi Sunin suhteen,. Tässä sitä nyt ollaan! Kuinka monta sielua luulet näiden väittelyjen saaneen aikaiseksi? Jotkut ovat pahoittaneet mielensä ihan äärimmilleen. En viitsi mainita, mitä hedelmää on tullut.
        Mutta jospa voisimme katsoa kuitenkin eteenpäin. En minäkään ole ketään johdattamassa harhaan, niinkuin annat ymmärtää, että vedättäisin kommenteillani.
        Olet panetellut ja leimannut minua milloin miksikin vedättäjäksi ja Sunin kätyriksi.

Minä en seuraa sinua,enkä muitakaan ihmisiä, vaan Kristusta. Sieltä minä ammennan kaiken totuuden henkineen ja näkyineen. Sillä puolella itselläni sattuu olemaan jotain tiettyä substanssia.

• tsausesku

SF

Eikö sinulta puutu? Miten ymmärrät hengellisyyden? Uskonnollisuus ei ole hengellisyyttä. Ne ovat kaksi eri asiaa (uskonnollisuus/lihallisuus ja usko/hengellisyys). Sun kirjotukses ovat uskonnollisia, ei hengellisiä.

• Devoit kirjoitti:

****Täysin sekaisin on Saa-ta-na sinut Jeesuksen verellä vienyt, kun opettajasi Semper. Fideliksen tavoin pilkkaat Kristuksen Henkeä hurmahengeksi.***

Jälleen taattua Teuvoa, ei sanaakaan totta :) Ensinnäkään s.aatana ei vie ketään Jeesuksen verellä, huomaatko Teuvo, ei sinuakaan? Semper ei ole opettajani ..
        Kun sanon Teuvo Sunia aiheesta hurmahengeksi, niin siinä ei pilkata Kristuksen henkeä

***Hurmahenki kun on Saatanan henki, joka saa voimansa veren voimasta, koska *Saa-ta-na on murhaaja, ja murhatessa aina veri roiskuu.***

Sinä olet hurmahenki Teuvo, etkä saa voimaasi verestä, vaan riivaajahengiltä

Täysin sekaisin on Saa-ta-na sinut verivarastoillaan vienyt.

Veri, vesi ja Henki ovat todistajia, mutta vain Henki on pelastaja.

"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

Ja vaikka sinulla olisi kaikki varastosi täynnä Saatanan veren voimaa, et sillä voimalla tule ikinä taivaaseen pääsemään.

Jos Saa-ta-na ei olisi Jeesuksen verta lunastusmaksuksi minustakaan saanut, en millään olisi päässyt vapaaksi sen syntien vankilasta.

Ja sitäpaitsi minä en ole koskaan, en koskaan kerskunut veren voimasta, niin kuin kaltaisesi Saatanan pelvelijat tekevät.

Mutta kun 24 vuotta sitten, Jeesus sanoi Saatanalle, että Teuvo Suni on minun valittuni, päästä hänet vapauteen.

Niin siihen loppui Saatanan uhkailut ja Jumalan vihakin, koska Jumala käyttää vihansa aseena juuri Saatanaa.

• minä vastaan sinulle kirjoitti:

Sinulla on ihan oma käsityksesi herjaamisesta. Muokkaatko muillekin sanoille uusia merkityksiä? Varmaan ihan mukava, mutta turha harrastus. Tässäpä sinulle lisää "kuvottavaa" Paavalia, ole hyvä:

1. Kor. 1:18
        Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

Älä siis mene kadotukseen, kun se parempikin vaihtoehto on tarjolla.

Se ei minua kuvota, koska tiedän sen olevan Saatanan ilosanomaa kaikille sen vankeudessa eläville.

Rististä ja verestä te kaikki Saatanan tekopyhittämät kyllä kerskaatte, mutta ette Kristuksen Hengestä.

Koska se on teille kauhistus. Erinomaisena todistuksena tuo Semperin lista.

• ylläpidon toimet OK!

>>Tältä sivulta on siivottu kirosanoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      552
      2800
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      89
      2542
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1611
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1542
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1480
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1394
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      42
      1385
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1298
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      309
      1276
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1173
    Aihe