Kuka kirjoitti ja milloin

onko tietoa

Nyt on raja ylitetty. Enää rasistiseen uhoiluun ei voi suhtautua vähättelevästi tai naureskellen.
Minä vetoan ihmisiin, että me maltilliset suomalaiset sanoudumme irti tällaisesta sairaasta väkivallasta ja rasismista.
Poliisi on saanut viitteitä, että Tampereella tapahtunut ravintolan palo onkin tuhopoltto. Kaksi mustapukuista henkilöä oli poistunut ravintolasta ennen palon leviämistä. Ravintolasta palo levisi kerrostaloon ja aiheutti kolmen asukkaan kuoleman ja neljän vammautumisen.
Kyseessä on törkeä tuhotyö, kuoleman tuottamus ja vamman tuottamus.
Tahallaan aiheutettua paloa voi kutsua suorastaan murhapoltoksi.
Haluaisin olla järjestämässä kunnon mielenosoitusta tai marssia rasismia vastaan. Jossa ilmenisi joukkovoiman vahvuus. Tällaista toimintaa ei enää voida hyväksyä ja näin ajattelevia ihmisiä on VALTAVASTI. Liian paljon pahaa on maailmassa aiheutunut sen tähden, että ihmiset ovat olleet hiljaa.
Varsin hyvin muistetaan kuinka 1930-luvulla Saksassa juuri näin ulkoparlamentaarisin toimin aiheutettiin pelkoa.
Nyt on osoitettava solidaarisuutta maahanmuuttajia kohtaan.

6

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päkä L.

Minä voin marssia kaikesta, joka vähänkin liittyy maahanmuuttoon, sillä meidän poppoomme tekee fyffeä maahanmuutolla, ihan niinkuin cocoomuskin ja kepuliloiset!

Täällä Päkä L.

• Välikysymys.

Tulkaa ihailemaan Espoon Tuomarilan viimeisiä omakotitaloja joiden parissa mittamiehet ovat käyneet ahkeroimassa muutaman viime viikon aikana.

Todennäköisesti talot pakkolunastetaan Ison Kapitaalin tieltä. Tilalle isoja kerrostaloja joihin uudet mamut mm. Libyasta asetetaan asumaan.

Näin saadaan verorahat kansalaisilta siirrettyä "paremminvoiville.

Hallituksen jäsenet ja kamut odottavat seuraavia "sivutulojaan" malttamattomasti?

Milloin joku taho (mikä se olisi) tutkii ja julkaisee päättäjiemme osakeomistukset yms. vilunkipelit??

• En ymmärrä

Miksi juuri tänne on ylipäätään pakko tunkea kerjäämään, varastamaan ja huijaamaan?
      Rasismi loppuu siihen, kun jokainen muukalainen palaa kotimaahansa.
      Minkä heIvetin takia juuri meidän pitäisi elättää kaikki maailman kurjat? Ei EU-maa Espanjakaan hyysää kuin kolme kuukautta pikkurahalla ja sen jälkeen muukalainen saa tulla toimeen omillaan tai lähteä.

Toisaalta karkotettiinhan se liian vähän tienannut vietnamilaisperhekin, joten siinä on oiva ennakkotapaus, kaikki alle 1400 tienaavat muukalaiset heti pois maasta. Tukiaisia ei tietenkään lasketa, vaan ainoastaan rehellisellä työllä ansaitut tulot.
      Lisäksi voisi sallia monimiljonäärien oleskelun Monacon tapaan. Veroa heiltä ei kannata periä, sillä kyllä he rahaa käyttävät kuitenkin sen verran paljon, että Suomi rikastuu joka tapauksessa.

• Huominen on minun
    • MUKANA!

Minä asun Helsingissä ja minun nimeni on Päivi Lipponen.

Ilmoittaudun heti huomenna maanantaina marssimaan tuota törkeää väkivallantekoa vastaan.

Maahanmuuttajia on suojeltava härskeiltä suomalaisilta tällaista vastaan.

Olen pöyristynyt. Vihainen, niin vihainen suomalaisia kohtaan.
      P.L.

• oletko muslimi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe