Etsin -80 ja -90 luvun alussa Kaukovainion kultatiellä asuneita perheitä. Voisitte auttaa minua keräämään puuttuvia palasia elämästäni.
Oulu, kaukovainiolla kultatiellä asuneet
18
2389
Vastaukset
- "Joni"
Äitini vanhemmat asuivat siellä. Vietin siellä viikonloput ja kesät juuri k.o. aikoina. Siis varmaankin tunnetaan toisemme enemmän tai vähemmän.
- Särkynyt lapsi
"joni" missä kohti suurinpiirtein vanhempasi asuivat? minkähän ikäinen olet?
- "Joni"
Äitini vanhemmat asuivat matalissa rivitaloissa. Olen 32.
- no mie sale
Asuin lapsena 1982-1988 kultatiellä. Olen nyt 31v
T. Sale- SaSa
Sale: en tiedä tunnetaanko, mutta mä asuin mun äitini kanssa Kultatien A-talossa (kaksikerroksiset rivitalot) vuodesta 1981 - 1994. Oon sua n. 6 vuotta vanhempi...
T: SaSa
- no sale
Sasa. ei ehkä. Mie asuin niis taitelijoiden kaksikerroksises talos. Toivottavasti löytyy apua. Muistelen että yks Lasse asui siel a talos. T. Sale
- ennen kultatieltä
olettko nyt noin 20-28, tyttö? oliko äitisi eristäytynyt?
- särkynyt lapsi
Olen nyt 35v, ehkäpä kumpikin vanhemmista olivat eristäytyneitä
- karmeeta
Valitettavasti näitä repalaisen lapsuuden kokeneita on joka puolella suomea ..eikä kukaan osaa sanoa mitä oikein silloin tapahtui.
- jampa78
kultatie 5 vuonna 78-85
- särkynyt lapsi
Mikä talo oli 5? meidän perhe asui siinä 2krs talossa jonka takapihalla näkyy tie joka menee maikkulaan ....
- no sale
Moi.
Kaikki ne kaks kerroksiset talot on 5 taloja. Mutta ne on eroteltu kirjaimilla. Itse asuin f talossa. T. Sale - en minä mutta
eräs koulukaveri tais asua siellä noihin aikoihin.
- 10_tikkua_laudalla
Olen asunut kaksikerroksisessa E-talossa 70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa...muutettiin pois ehkä ´84 (?).
- särkynyt lapsi
eikö kukaan ihmetellyt perhettä jossa kolme lasta? isä erikoinen...
- kaketsu
oletko mies vai nainen?
- särkynyt lapsi
Nainen.
- Anonyymi
Hei, onko asia selvinnyt yhtään? Oma perhe muuttanut kultatielle - 90 ja itse syntynyt sen jälkeen. Jos vielä tietoja kaipaa niin voisi yrittää olla apuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802