Masennusta ja kalseaa oloako

palstalaisen komment

aiheutti aloitus, jossa tämä seriffikandidaatti kirjoitti seriffin tarpeesta? Teuvo pelästyi niin pahasti, että hän tai apurinsa sai aloituksen poistatetuksi. Hyvä esimerkki siitä, että palstalla tosiaankin tarvittaisiin seriffiä, jotta tällainen villi poistatusmeininki saataisiin loppumaan.

10

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sefu ole tae siitä, että viestejä ei poistettaisi. Ylläpito nimittäin saattaa silti poistella viestejä vaikka sefu ei niin tekisi. Tai näin olen lukenut, tiedä siitä sitten...
      Kyllä sefuksi hakea voi jos tuntee olevansa hyvä sellainen ja on aikaa keskittyä palstaan. Sitä millä perusteella ylläpito sefun sitten valitsee, siitä en osaa sanoa.

• rik.po.

Jos olisin sefu, TSn kirjoitukset poistaisin aina. Sillä se kuuluu muille palstoille ja Armi, eikä Pikakirjoittajakaan oo tämän palstan ihminen.

• olen kanssasi
        rik.po. kirjoitti:

Jos olisin sefu, TSn kirjoitukset poistaisin aina. Sillä se kuuluu muille palstoille ja Armi, eikä Pikakirjoittajakaan oo tämän palstan ihminen.

Samaa mieltä.

• rik.po. kirjoitti:

Sen perusteella kuka millekin palstalle jonkun mielestä kuuluu, ei viestejä poisteta.
        Veikkaan että olisit sen verran huono sefu, että joutuisin tekemänä sinusta jatkuvasti valituksia.

• riki.,
        helel kirjoitti:

Sen perusteella kuka millekin palstalle jonkun mielestä kuuluu, ei viestejä poisteta.
        Veikkaan että olisit sen verran huono sefu, että joutuisin tekemänä sinusta jatkuvasti valituksia.

Roskat pois pöydältä.

• olisit hyvä!
        helel kirjoitti:

Hei! Sinähän voisit ryhtyä "polliisiksi", eikö?

• Sananvapaus kaikille
        riki., kirjoitti:

Roskat pois pöydältä.

Täällä hekumoidaan jo etukäteen, että saataisiin sellainen seriffi, joka poistaisi kaikki Teuvon kirjoitukset. Ylläpidon olisi syytä harkita tarkoin kenet se kelpuuttaisi seriffiksi, ettei sattuisi joku hurmahenkinen kiihkoilija.

• olisit hyvä! kirjoitti:

Hei! Sinähän voisit ryhtyä "polliisiksi", eikö?

Tarkoititko minua?
        Minulla ei ole tämän viikon jälkeen aikaa olla täällä riittävästi. Ja en usko, että olisin kovin hyvä sefu. Sinä voit koettaa onneasi, se voi olla aika tuulista hommaa :D

Paras olisi kun palstalla muutamat järkiintyisivät ja ymmärtäisivät mitä keskustelulla tarkoitettaan.

• sheriffiä odottava
        helel kirjoitti:

Tarkoititko minua?
        Minulla ei ole tämän viikon jälkeen aikaa olla täällä riittävästi. Ja en usko, että olisin kovin hyvä sefu. Sinä voit koettaa onneasi, se voi olla aika tuulista hommaa :D

Paras olisi kun palstalla muutamat järkiintyisivät ja ymmärtäisivät mitä keskustelulla tarkoitettaan.

Ikävä juttu. Vaikutat hommaan sopivalta. Homman voisi hoitaa rennostikin, ilman paineita, omaan tahtiin.

• totta se on

totta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe