Pikkuvarpaani ilmeisesti murtui, kun löin sen runsas kuukausi sitten. Oli todella kipeä, mustelmainen ja turvonnut. Käveleminen oli vaikeaa muutaman päivän, mutta noin neljässä päivässä varvas parani vaikka mustelmat pysyivät hiukan pidempään. Kolme viikkoa varvas oli ihan ok, kunnes yhtäkkiä siihen alkoi koskea, kun vain heilautin jalkaani normaalisti.
Nykyisin varvas saattaa olla pari kolme päivää ihan ok, kunnes se taas jostain normaalista jalanliikkeestä alkaa yhtäkkiä koskea! Kipu tuntuu lähinnä tietyissä asennoissa tai jalan asentoa vaihtaessa. En kuitenkaan tunne mitään kipua, kun kosken varpaaseen sormella tai heiluttelen varvasta sormellani! Kipu tuntuu vain liikuttaessa jalkaa tai tietyissä asennoissa (jotka vaihtelevat, monesti esimerkiksi silloin, kun olen mahallani sängyssä). Kipua saattaa kestää muutaman tunnin ajan tai muutaman päivän ajan, sitten varvas on taas normaali muutamia päiviä, kunnes se taas alkaa kipuilla.
Mikä varpaassa on vikana? Kai sen pitäisi jo olla luutunut takaisin paikalleen? Onko kipu jotain kummituskipua vai mitä, kun sitä en ole sen jälkeen enää mihinkään lyönyt vaan kipu alkaa yleensä niin, että heilautan jalkaa (esim. kun nousen sänkyyn)? Pitäisikö käydä lääkärissä vai onko ihan turhaa?
Pikkuvarvas murtui ja kipuilee
Pikkuvarpaani
1
264
Vastaukset
- dfdgf
Teippaa se kiinni toiseen varpaaseen ja käytä kovapohjaisia kenkiä, jotta siihen ei tule liikettä, niin pääsee luutumaan. Buranaa voi käyttää särkyyn.
Omakohtaista kokemusta pikkuvarpaan murtumasta on. Kävin lääkärissä, mutta sanoi vain, että ei sille mitään enää voi tehdä (olisi kait pitänyt mennä aiemmin), ei kannattanut edes kuvata. Luutui ajallaan, mutta jotenkin enemmän "käppyräksi" se jäi kuin toinen, mutta ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628