tehdä kollektiivinen päätös, ettei klikata yhtäkään mainosta missään netti foorumeilla.
Ottaa todella päähän kun tulevat näytölle roikkumaan, se on kotirauhan häirintää.
Mainokset vähenee kun niitä ei ylläpidä klikkaamalla edes pois.
Ne tehdään myös entistä aggressiivisempia kursori saa sen aina perskärpäseksi sivua siirtäessään...
Voitaisiinko
6
60
Vastaukset
- !
Toivottavasti mahdollisemman moni yhtyy tekoihin..
- Ei mainoksia kiitos
Hee, Itse maksan vähän enemmän sähköstä ja netistä. Ei katkoile sähköt ja pompi mainokset silmille netissä.
- vanha akka
Mulla ei vilku eikä roiku mainokset, kun olen estänyt ne.
- mainokset pois
Miten sen voi estää?? Mua ärsyttää kun no on tossa ja yht äkkii vaan hyppii silmille!!! Lopetankohta koko 24 käymisen, jos ne ei lopu!!!
- .
Jos laittaa eston ei voi katsoa enää mitään edes musiikki videoita...
- Latautunut.
Mitäpä jos lataisitte mozilla firefoxin ja siihen lisäosaksi Adblock Plus (mainosten esto) niin pääsette eroon roikkuvista häiriöistä. Kiitos kun kuuntelitte ja uskoitte minua.
(Tässäkään näy yhtään mainosta, vain köyhyys palsta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770