TALLITYTÖT!! MIKSI OLETTE ILKEITÄ UUSILLE!!!

katri

Mix kaikki tallitytöt, joilla on hoitsut, ni on aina ilkeitä uusille tytöille., jotka ei ole ratsastanut tai hoitanu hevosia kauaa...

Oletteko tärkeitä?

9

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grunge

on kyllä, että tuo esittämäsi käsite tallityttöjen -tai siis hevostenhoitajien ilkeydestä on totta. Vasta lopetettuani ratsastuksesn tajusin miten ahdistavaa oli aina pelätä tekevänsä jotain väärin. Hoitajat olivat oikeasti nokkavia ja ilmeisen täynnä itseään.

Teille hoitajat, miettikää että jo pienikin ilkeässä sävyssä lausuttu kommentti on sitä ilkeyttä!

• Hoitaja

Tämähän on oravanpyörä: hoitajat osaavat hoitaa hevosia oikein (jossain määrin) ja siksi päähän käy kun joku onkin mennyt ja laittanut satulavyön väärin satulaan kiinni. MUTTA ilman virheitä ei opi, ja ilman niitä uusia ja kokemattomampia ei tulisi lainkaan hyviä tallityttöjä tulevaisuudessakaan. Että ehkäpä on myös niitä aidosti ÄÄLIÖITÄ tallityttöjä (selkeä viittaus inhoamiini "kollegoihin",joita ette tunne) mutta sanotaanko, että hevosten omistajana raivostuttaa korjailla talityttöjen jälkiä. ja jos huomautan, että riimunlukko kiinnitetään pois päin poskesta, heti niiskutetaan muille, kun kaikesta homautellaan ilkeästi. Se vain käy nyppimään. Että niin.

• Hoitajatytär

oon ihan samaa mieltä!! En mä ainakaan pahaa tarkota, jos joskus ärähdän jollekin ( jota en ainakaan mielestäni yleensä tee) Ja jos satun ärähtämään, niin syystä, ei oo oikein kivaa, kun sun hoitsun tavaroihin kosketaan ja niitä sekotellaan. Mä ostin jmun hoitsulle uuen harjan ja kirjotin siihen tussilla sen nimen. Eikö vaan ollu jo pikkutytöt pesemässä nimee pois ja viemässä sitä pikkuponin harjapakkiin! Sillon kyllä ärähdin. Eli pitäshän niitten alottelijoittenkin vähän miettiä, mitä saa tehä ja mitä ei. Parhaiten pääsis jos kysyis kun olis jotain epäselvää, koska kysyvä ei eksy...:D

• katri

Jos kerran heppojen hoitajat/omistajat osaa jo hoitaa,ni mix ette voi neuvoa uusia...Innokkaat alottelijat hoitaa varmaan mielellään vai onko syys siinä, että hoitajat pelkääet uusista tulee parempia ja ne vie sit hoitsut teiltä!!
        Vähän epäitsekkyyttä peliin, niin alottelijat ei mokaa ja hoitajat ei kärsi...
        Olette itse varmasti ollut samassa tilanteessa..

• heppatypy

mä en oieen tajuu. Mä kävin kerran yhellä tallilla ja siellä kaikki ne hoitajat pelotteli ja tälleen. eikä siellä ollu ketäään tuttuja. E ikovin kivaa. Mutta sen jälkeen oon vaan tyytynyt pelailee heppa pelei.. Siinä ei ainakaan kukaan kiusaa XD!

• azteca

mun mielestä vikaa on vähän molemmissa (ei tietenkään kaikissa, mutta monisssa...)siis hoitajissa ja alottelijoissa. itselläni ei ole kokemusta tästä, sillä käyn yksäritallilla, jossa pidetään myös silloin tällöin tunteja... hoitajat saattavat olla ehkä nokkavia vain suojeluvaistonsa tähden, sillä jos aloittelija tekee jotain väärin, hoitaja saa syyt niskoilleen... mutta eihän aloittelijatkaan opi tyhjästä... puhumalla selviää... kärsivällisyyttä molemmille!

• Serena

Mullakin on ollu tollasia ongelmia joskus, ku aloin käydä yhdellä tallilla. Kukaan ei puhunu mulle mitään ja mulla oli tosi kurja olo. Sitte mä menin sinne seuraavalla viikolla, koska mulla oli ratsastustunti. Siellä oli yx tosi kiva tyttö, joka jutteli mulle ja talutti mua tunnilla. Nykyään käyn yhdellä ravitallilla, mutta en ole muuttunut koppavaksi, vaikka saan hoitaa periaatteessa 20 hevosta.

• Hoitaja

...pitäisi muuttua koppavaksi, jos on hoitohevonen? En ymmärrä lausetta: "...mutta en ole muuttunut koppavaksi,vaikka saan hoitaa periaatteessa 20 hevosta". Mitä lie tarkoitatkin...

• Ilkeä

Ihan kuule vaan sun kiusakses, räkänokka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      131
      3109
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      2961
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      105
      1351
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      137
      1071
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1057
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1047
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      959
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      763
    Aihe