Hei! Olen vakavasti harkinnut ottavani ennen kesää silikonit ja haluaisin kuulla kokemuksianne missä,miten onnistui ja kuinka paljon maksoi? Kiitos etukäteen!!
Mistä silikonit
8
278
Vastaukset
- se siitä
Väärä foorumi kysellä tuollaista.Täällä et erota aitoa kokemusta sepitetystä.Sääli että palstan uskottavuus lähenee nollaa.Kysymyksesi vain provosoi palstan pahinta häirikköä.
- Maria 2012
Ok. En ole ennen tänne kirjoittanut, joten taidan sitten kysäistä jostain muualta. Kiitos sinulle.
- n..20
On täällä paljon ihan rehellisiä taviksiakin. Aika paha kysellä muualta ellei paljon tuttuja/kavereita ole ottanut silikoneja, mutta totta on että täällä on paljon mainostajia liikkeellä ja niitä on vaikea erottaa. Minä otin tissini Lookin kautta tallinnassa ja hintaa tuli 3400e (sis. laivamatkat ja yöpymisen klinikalla) plus sitten tutkimukset suomessa n. 200e. Olen tyytyväinen tulokseen, klinikkaan ja kirurgiin, mutta Lookin toiminnassa on vielä paljon parannettavaa kun eivät vastaa viesteihin/puheluihin ja leikkauksen jälkeeen heitä ei pahemmin asiakkaan asiat kiinnosta kun on maksanut leikkauksen.
- leikkauksessakäynyt
Kävin Laatukirurgian kautta Tallinnassa vähän aikaa sitten ja koska asun kauempana niin hintaa tuli kaikkineen matkustamisineen noin 4000e. Mielestäni kirurgi oli hieman liian vähäsanainen. Muuten kaikki toimi hyvin. Itse pidin tuota yhteydenpidon toimivuutta erityisen tärkeänä asiana koko jutussa ja siksi valitsin Laatukirurgian The Lookin sijasta. Lookiin laitoin s-postia 3 kertaa varatakseni konsultaatioaikaa ja kertaakaan en saanut sieltä vastausta. Kaverini meni Lookin kautta ja oli ollut kaikkeen tyytyväinen. Kannattaa varmastikin itse käydä useammassa konsultaatiossa niin osaa valita juuri sen paikan mikä tuntuu itsestä parhaimmalta.
- tuntematon potilas.
Hei! Mä kävin SairaalaKL:ssa Helsingissä. Hintaa leikkaukselle tuli 5800e ja tuohon matkakulut päälle, en asu pääkaupungissa. Asko Salmi leikkasi, implantit Natrellen.
Yhteydenpito ja tavoitettavuus klinikalle aina 100% hyvä. Ohjeet selkeät. Kirurgi taitava tissikirurgi (teki loistavat tissit mulle), mutta "persoona" sinänsä. Itse tykkäsin, mutta joku voisi ottaa nokkiinsa ja pitää röyhkeänä/tökerönä, koska Asko Salmi sanoo asiat aika lailla suoraan. - Erittäin tyytyväinen
Minulla sama kokemus tuntemattoman potilaan kanssa, erona vaan että leikkaus oli jyväskylässä ja hinta oli 5500e.
- Maria 2012
Ok. Kiitos teille vastauksista!! Olen nyt itse tullut siihen pätökseen että menen SairaalaKL:n Jyväskylään, niin kuin Erittäin tyytyväinenkin. Hiukan noi Tallinnan keikat arveluttaa mua.
- :))
Klinikka22, 5500€. Täysin tyytyväinen olen ollut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461