Kun seuraa keskusteluja, tapahtumia, niin usein seurakunta määrittelee jäsenilleen mikä saa tehdä, mitä ei saa tehdä.
Toiseksi ihmisiä opetetaan tunnustamaan asioitaan mm. pastorille. ??
miksi ihmeessä, miten ne asiat pastorille kuuluu.
Onko pastorille annettu jokin blanko valtakirja omiin asioihin.??
Miksi uskovat luopuvat itsemääräämisoikeudestaan.??
7
53
Vastaukset
- tode*
tähh?
- Kuinkas muutenkan?
Pastori seisoo usein lakanan takana kun käydään tunnustamassa asioita.
Miksi? No koska hän masturboi, tietenkin!- tode*
just. Siinä toinen, joka ei ole luopunut itsemääräämisoikeudestaan.
- Kuinkas muutenkaan?
tode* kirjoitti:
just. Siinä toinen, joka ei ole luopunut itsemääräämisoikeudestaan.
Pastori laukee Serlaan, lakanan takana. Ymmärrätkö?
- yksimonistai
Mikähän sinun tietolähteesi lienee, minä olen ollut vuosikymmeniä yli 30 esim. helluntaiseurakunnassa, mutta koskaan kukaan ei minulle naisihmisenä ole tullut sanomaan mitä saan ja mitä en saa tehdä.
Kenties olisi sitten tullut "määräyksiä", jos olisin kännissä tullut kirkkoon tai muuten häiriköinyt toisia.
Päinvastoin usein olen omia ehdotuksia vienyt esim. pastoreille mitä toivoisin seurakunnalta, ja aina ovat suhtautuneet myötämielisesti.
Enkä ymmärrä mitä näihin tunnustuksiin tulee, eli mitä niillä tarkoitetaan, meillä on rukouspalvelijoita seurakunnissa miehet miehille ja naiset naisille jos joku haluaa että hänen puolestaan rukoillaan, ihmisillä on jokapäiväisessä elämässä paljon taakkoja, mitä pahaa siinä on että toisen ihmisen kanssa kantaa ne taakat Jumalalle ja siunaa ihmistä.
Kukaan pastori ei varmaankaan voi eikä halua kieltäytyä jos joku haluaa keskustella hengellisistä asioista ja esim. rippiä, niinhän toimitaan kaikissa kristillisissä kirkoissa.- Tiedoksi sulle
Helluntailaisuudessa ei ole kirkkoja ja pastoreita. Et ole hellari!
- body
Arkirealismia on kun nuoripari tai pari, saarnaajan / vanhimman mielestä seurustelee liian kaun, joten he tulevat kyselemään tilannetta, asioita, miksi ei jo mennä naimisiin.??
Taustalla heillä on nimittäin ajatus että pari harrastaa salaa ja ilman pastorin lupaa seksiä.
Tämä on ainakin pienissä seurakunnisssa fakta, joten jos ette tiedä, niin katsokaa, kuunnelkaa.
" veljensä " vartijat eivät nuku ja kyttäystoiminta toimii.
Itse kun lähden siitä että se ja ne on parin asioita ja siihen ei pastorin lupia tarvita.!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743