Eli minulla on viisaudenhampaan leikkauksen jälkeen jäänyt suuhun omituinen kova patti. Hammas leikattiin vajaa 2 vko sitten, ei löytynyt mitään tulehdusta hampaasta. Muutoin tikit parantuneet, mutta tuollainen omituinen kova, ehkä puoli senttiä paksu möykky hampaan jättämän kolon vieressä. Minulla ei ole mitään kuumetta, kipuja tms.
Pitääkö tästä huolestua, vai jatkanko odottelua?
Ikenessä kova patti leikkauksen jälkeen
7
9916
Vastaukset
- viiisuri
Veikkaisin, että on kudosnestettä.
Mulle nousi iso kudosnestepatti leukaan suun ulkopuolelle, eikä ole vieläkään täysin laskenut, leikkauksesta reilu 3 viikkoa.
Kannattaa kysäistä leikanneelta lääkäriltä, jos ei ala laskea.- mätäpatti?
Kiitos vastauksesta. Patti tosiaan on siis suun sisäpuolella, ja siinä näkyy tikin palasia edelleen. Kuitenkin syödessä helposti osuu ruokaa tuohon ikeneen ja silloin alkaa sattua. Ehkä käyn siis vielä lekurille näyttämässä ientä.
- sonjamaria
viiisuri, onko se sun patti jo laskeutunut? itselläni on nimittäin samanlainen ja olen ihmetellyt mikä se voisi olla. Antibiootteja on syöty jo 2 kuuria, eikä auta.
- hammaspeikkoo
sama homma täällä!
- Viisuriton
Hei mullakin on sellanen yläviirusin poiston jäljiltä! Tietääkö joku teistä mistä siinä on kyse ja pitäiskö tälle nyt sit tehdä jotain vielä? Kävin tää suussa jo yhden kerran hammaslääkärissä ja hän vaan vakuutteli, että toipuminen vie aikaa kun hammaskuoppaan oli jäänyt luu näkyviin ja siksi toipuminen pitkittyy. Mutta sittemmin on vaan kasvanut. Mitä ihmettä?
- mllkki
sen patti on verihyytymä ikenessä, tulee joskus poistosta. Mene lääkiin tekee viillon ikeneen ja poistaa hyytymän
- Anonyymi
Moi mulla sama juttu! Ikenen viereen viisurin poiston jälkeen sellainen kova kohouma. Ja luunsiru jääny. Pitäskö näyttää hammaslääkärille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638