Suomen perusteollisuus supistuu ja ihmisiä jää työttömiksi. Suomen on löydettävä uusia vientialoja jotta eläisimme.
Moverin toiminta voisi olla uusi vientiala. Suvaitsevaisuus, rasismin vastustaminen, syrjinnän poistaminen, siinä asioita joita voisi konsultoida ulkomailla ja varmaan on paljon kysyntää.
Mover voisi aloittaa Malediiveista. Malediiveilla kiellettiin kylpylät kun ne ovat islamin uskon ja koraanin vastaisia. Jo aikaisemmin Malediiveilla on kielletty muiden uskontojen kuin Islamin harjoittaminen.
Me toisinajattelijat ihan ilomielin kustannamme Moverin matkan Malediiveille. Mukaan voi ottaa 5 - 10 muita hyysäriakkoja. Voisitte perustaa ihan jamboree leirin Malediivien pääkaupunkiin.
On varmaan turhauttavaa näperrellä pikku rasistien kanssa täällä Suomessa
kun voisi puuttua todellisiin raistisiin ilmiöihin
Moverista vientituote
7
<50
Vastaukset
Ihan varmaan sitä tehdään tänäkin päivänä.
Malediivit on islaminuskoinen maa, jossa kuitenkin tuntuu olevan varsinaisia ihmisoikeusloukkauksia huomattavsati vähemmän kuin esimerkiksi lähi-idän islamilaisissa arabimaissa.
Kaikissa em. maissa vaikuttaa suurlähetystömme tai konsulimme - tosin esim. Malediiveilla Intiasta käsin.
Sekä siis valtiollisella tasolla että kansalaisjärjestöjen kautta on yhteyksiä noihin muslimimaihin.
Itse en kuulu kuitenkaan niihin kansalaisjärjestöihin, jotka siellä toimivat.
Enkä saa palkkaa tästäkään - että siinä mielessä voimme varmaan jatkaa, näkökulmastani, entiseen malliin!- :|:
puuhastelusi täällä synnyttää vihaa ja lisää rasismia.
Mut se on minusta ihan ok.
Jatka vaan tätä sensurointiviikkoa maailman tappiin. :|: kirjoitti:
puuhastelusi täällä synnyttää vihaa ja lisää rasismia.
Mut se on minusta ihan ok.
Jatka vaan tätä sensurointiviikkoa maailman tappiin.Rasistisuuden syntymisestä on vastuussa vain rasisti itse.
- vahemmmistovalta
Mover kirjoitti:
Rasistisuuden syntymisestä on vastuussa vain rasisti itse.
..tarkoitatko Puumalaista vai SDPta vai RKPta? -vaiko vasemmistolaisia yleensa..
-vaiko muslimeja vai nigeria? - Onneksi emme ole
Mover kirjoitti:
Rasistisuuden syntymisestä on vastuussa vain rasisti itse.
vastuussa afrikan liikakansoituksesta.
- admullah
-ei, afganistan tiettavasti haluaa moverin luokseen ensimmaisexi.
-siella mullahit kuolaavat jo kuullessaan hanen nimensa.
-uskon etta vipinaa tapahtuu jos muutat sinne. mullahit alkaa kumartaa sinua!
-laita vain bikinit paallesi ninkuin somaliassa ja gambiassa, niin muslimit eivat jata huomamatta! ja kaikkihan ovat musliminaita, joten sielusi on turvassa..
-ehkapa opit siella sossulaisille oudon laulukin; -LAPS SUOMEN-...- vapaustaistelija
muveria halutaankin afganistaniin ja pakistaniin. sillakin voi antaa koko sissiporukalle.
ja niilla on viela isompi kuin nigereilla!
loitkaamme; mover muuttaa afganistaniin!
-pian vapUS KOITTAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862