sen viimeksi kun suomessa oli vaalit olikohan presitentin enkä nyt mitenkään tahdo liittää sitä vaali jupakoihin vaan ajalisesti....hito hitto hitto kun ottaa aivoon kun täällä saa melkein rautalangasta vääntää ns. kun tahalisten väärin lukijoiden määrä on älytön mutta kuitenkin Mainos oli niiin Paras, Ajanmukainen sekä kaikki maailman mummoja arvostava ja viellä Rock henkinen.
tässä ohimennen sanon vaan että voitteko mitenkään kaikki maailman mummit arvostaa itseänne ettekä ole melkein aina kun soitatte esi. kansan radioon..että voi voi täällä yksi mummo vaan jne. Tiedän nejäkymentä vuotita "vanhoja " madameja jotka eivät anna mumottella itseään jne...Ai niin se mainos :) niiin. ni siinä joku mielestäni erityioppilas jotain 25v musikillisesti lahjakas meni kotiina skruudasi Mummin tai Äidin lihapullat ja muussia sitten meni tosi kovaa paukuttamaan rumpuja ja hänen sanotaanko nyt vaikka mummia ei häirinnyt yhtään siinä madam tyyytyväisenä kutoi maailman parhaita sukkija tai jotain.
Eikä ollut mikään hk. mainos tietääkseni...Ja mikä ihme kaupalisia kanavia vaivaa p.s kuvitteelisesti mitä sitten vaikka jotkin puhuvat rumija voin aina mennä toisille kanaville nyt olenkin ilmoittamassa itseäni radio rokcin lastensuojeluun Kaikilta typeriltä aikuisilta :)
Missä ja Miksi se yksi mainos on ? näin
:)
1
<50
Vastaukset 1
- :)
:) ei kun mä sittenkin taidan ilmoittaa itseni viska dei jne....Mä en nyt tiedä ketä mä äänestän kun Ruotsalaisilla on kuitenkin selvinpäinkin paljon haukempaa ja mamma kanssa tykkäisi...mut jos mä kuitenkin menen antamaan psyykistä tukea suomi 24 fi erityisoppilaille jotka viellä kolmekymppisenäkin käyvät peruskouluaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495