sen viimeksi kun suomessa oli vaalit olikohan presitentin enkä nyt mitenkään tahdo liittää sitä vaali jupakoihin vaan ajalisesti....hito hitto hitto kun ottaa aivoon kun täällä saa melkein rautalangasta vääntää ns. kun tahalisten väärin lukijoiden määrä on älytön mutta kuitenkin Mainos oli niiin Paras, Ajanmukainen sekä kaikki maailman mummoja arvostava ja viellä Rock henkinen.
tässä ohimennen sanon vaan että voitteko mitenkään kaikki maailman mummit arvostaa itseänne ettekä ole melkein aina kun soitatte esi. kansan radioon..että voi voi täällä yksi mummo vaan jne. Tiedän nejäkymentä vuotita "vanhoja " madameja jotka eivät anna mumottella itseään jne...Ai niin se mainos :) niiin. ni siinä joku mielestäni erityioppilas jotain 25v musikillisesti lahjakas meni kotiina skruudasi Mummin tai Äidin lihapullat ja muussia sitten meni tosi kovaa paukuttamaan rumpuja ja hänen sanotaanko nyt vaikka mummia ei häirinnyt yhtään siinä madam tyyytyväisenä kutoi maailman parhaita sukkija tai jotain.
Eikä ollut mikään hk. mainos tietääkseni...Ja mikä ihme kaupalisia kanavia vaivaa p.s kuvitteelisesti mitä sitten vaikka jotkin puhuvat rumija voin aina mennä toisille kanaville nyt olenkin ilmoittamassa itseäni radio rokcin lastensuojeluun Kaikilta typeriltä aikuisilta :)
Missä ja Miksi se yksi mainos on ? näin
:)
1
<50
Vastaukset
- :)
:) ei kun mä sittenkin taidan ilmoittaa itseni viska dei jne....Mä en nyt tiedä ketä mä äänestän kun Ruotsalaisilla on kuitenkin selvinpäinkin paljon haukempaa ja mamma kanssa tykkäisi...mut jos mä kuitenkin menen antamaan psyykistä tukea suomi 24 fi erityisoppilaille jotka viellä kolmekymppisenäkin käyvät peruskouluaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135