Ostin muutama viikko sitten Citydealin kautta tämän tuotteen ja kysyisinkin muilta ostajilta, onko toiminut?
Itse olen kynää käyttänyt nyt viikon verran, ja mietinkin, että onko vika vain päässä vai ovatko hampaani todella valkoisemmat :D
Swiss Clinic -valkaisukynä
13
595
Vastaukset
- JeeJooJÖÖ
Ohjeissa lukee että kannattaa valkaista esin ylempi tai alempi hammasrivistö jotta eron näkisi selvemmin...
Itse olen käyttänyt vasta pari päivää niin en osaa sanoa :)
Toivottavasti toimii! - kalstaani
onko toiminut? itse mietin citydealin kautta hankkimista mutta en ole varma laadusta..
- Deali
Hyvin ajateltu. Citydeal ei ole vastuussa tuotteesta vaan Swiss Clinic jota ei suomen lait kosketa. Vähät välittää jos poltat ikenesi.
- hhhhhhhhh3
onko valkeeta tillut
- jinglebell
onko vaikutusta
- some who knows
Kyseinen tuote sisältää todellisia myrkkyjä, jotka tuhoavat ikenet ja emalin. Kannattaa pysyä kaukana!
Muutenkin firman tarina on naurettava, sillä yrityksellä ei ole mitään toimintaa Sveitsissä. Tuotteet tulevat täysin Kiinasta. - jydtudy6
Turvallinen ja hyvä tuote
- joululahjaksi vaan
Vieläkö niitä saa, ajattelin joululahjaksi tyttöystävälle.
- Ihan oikein
Osta vaan niin tyttöystävä pistää välit poikki kun osoitat että hänellä on mielestäsi likaiset hampaat.
- erwtg34qwt
Onko se Sveitsistä.
- ibuvuvuv
Miksi olisi.
- fdghsrh
vieläkö näitä saa
- fwearwq
paljonko maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse464091SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2824034Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1373535Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky913494Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit272381Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv351849Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575631749- 371650
- 331578
- 971559