Ostin muutama viikko sitten Citydealin kautta tämän tuotteen ja kysyisinkin muilta ostajilta, onko toiminut?
Itse olen kynää käyttänyt nyt viikon verran, ja mietinkin, että onko vika vain päässä vai ovatko hampaani todella valkoisemmat :D
Swiss Clinic -valkaisukynä
13
600
Vastaukset
- JeeJooJÖÖ
Ohjeissa lukee että kannattaa valkaista esin ylempi tai alempi hammasrivistö jotta eron näkisi selvemmin...
Itse olen käyttänyt vasta pari päivää niin en osaa sanoa :)
Toivottavasti toimii! - kalstaani
onko toiminut? itse mietin citydealin kautta hankkimista mutta en ole varma laadusta..
- Deali
Hyvin ajateltu. Citydeal ei ole vastuussa tuotteesta vaan Swiss Clinic jota ei suomen lait kosketa. Vähät välittää jos poltat ikenesi.
- hhhhhhhhh3
onko valkeeta tillut
- jinglebell
onko vaikutusta
- some who knows
Kyseinen tuote sisältää todellisia myrkkyjä, jotka tuhoavat ikenet ja emalin. Kannattaa pysyä kaukana!
Muutenkin firman tarina on naurettava, sillä yrityksellä ei ole mitään toimintaa Sveitsissä. Tuotteet tulevat täysin Kiinasta. - jydtudy6
Turvallinen ja hyvä tuote
- joululahjaksi vaan
Vieläkö niitä saa, ajattelin joululahjaksi tyttöystävälle.
- Ihan oikein
Osta vaan niin tyttöystävä pistää välit poikki kun osoitat että hänellä on mielestäsi likaiset hampaat.
- erwtg34qwt
Onko se Sveitsistä.
- ibuvuvuv
Miksi olisi.
- fdghsrh
vieläkö näitä saa
- fwearwq
paljonko maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464