Lohjan tai virkkalan kampaajat?

lohjalainennainen

Eli olen asunut vasta vähän aikaa Lohjalla ja haluaisin löytää jonkin nuorekkaan kampaamon joka ei olisi kamalan kallis? itselläni on pitkät hiukset ja haluaisin niihiin jonkin mallin ja kaksi tai kolmiväri värjäyksen, mistähän sen mahtaisi saada suht edullisesti ja hiuksia pilaamatta? Olen elämässäni joutunut niin monesti kampaajalle joka on pilannut hiukseni leikkaamalla ne ihan miten sattuu niin tuo rima on kampaamoiden suhteen noussut aika ylös.

Kiitokset jo valmiiksi asiallisista vastauksista :)

10

2748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arjuskainen

      Sillon kun itse asuin Lohjalla niin kävin aina samalla kampaajalla.Lohjalla sellainen kun Tukka25,erittäin hyvä minun mielestä ja paljon käy asiakkaita.

    • MiesAsiakas

      Hair Trend on omasta melestäni hyvä paikka, ainakin Ulla ja Tetti vaikuttavat päteviltä.

    • N30

      Lohjalla on monta hyvää kampaamoa ja hinnat ovat myös parhaimissa edullisemat kuin pääkaupunkiseudulla. Parhaasta päästä voisi mainita ainakin PK-Dion, Salon Hair Lady, Marja, Bernard, Fido ja myös Sokoksen Klipsi. Parhaisiin on vaikea saada aikaa ...

      Tukka 25, Glitters ja Hair Trend ovat ok myös, mutta eivät aivan minun makuuni vaan vähän enemmän opiskelijoiden suosimia paikkoja. Hintataso on näissä vähän edukkaampi.

    • lohjalainennainen

      kiitoksia paljon vastauksista, kai se on jonnekkin uskaltauduttava :D omistan alaselkään asti olevat hiukset joten olen erittäin tarkka kenen annan ne poikkasta :)

      • lohjaltamoi

        hair trend, on paras, kaikki muut on mulla hiukset aina pilannut... Varsinkin tuo prisman kampaaja... (ylä ja alakerrassa) mutta hairtrendissä menin mä kelle tahansa on hiukset AINA hyvin lähtiessä ja juuri sellaiset kun halusin :)


      • 17801745802ghg
        lohjaltamoi kirjoitti:

        hair trend, on paras, kaikki muut on mulla hiukset aina pilannut... Varsinkin tuo prisman kampaaja... (ylä ja alakerrassa) mutta hairtrendissä menin mä kelle tahansa on hiukset AINA hyvin lähtiessä ja juuri sellaiset kun halusin :)

        On noilla Hair Trendin tytöillä näemmä aikaa roikkua ja kehua retostella tällä palstalla itseään. Tämä kertoo aika paljon, kun liike on aina tyhjä kun kävelee ohitse eli ei asiakkaita ja on aikaa notkua netissä.


    • Hintavertailua

      Virkkalassa kampaamo Vilo. Iloista porukkaa ja aikaa asiakkaalle. Salon klipsin kampaamot liukuhihnatyötä ja jälkikin sen näköistä.

    • punatuccca

      Virkkalaa suosittelen minäkin. Aina saa poistua tyytyväisenä ja itsevarmuus nousussa

      • Ahneusko

        Salon klipsi liikkeissä on yhtäkkiä moni työntekijä, joka on ollut monta vuotta siellä töissä, ottanut loparit. Mitäköhän on tapahtunut? Lohjan prisman alakerrassa muutama vuosi sitten aina pitkät jonot. Nyt ei jonoja enää ole ja aina vapaita tuoleja. Liekö omistajalla noussut isot kassat ykkösasiaksi?


    • miinaa

      Prisman Klipsissä järjettömän kallista ja epäpäteviä tekijoöitä. Asikkaan toivomuksista ei välitetä pätkääkään.
      Nummelan Klipsissä kävin aika usen, kun se oli vielä Prismassa. Uudessa paikassa olen käynyt vain kerran ja se riittää. Kampaaja oli todella synkkä ei puhunut mitään ja näytti siltä, että räjähtää kohta. Ihmettelen, miksi on hankkinut ammatin, jossa joutuu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä. Itse en ole puheliasta tyyppiä, mutta jonkun sana voisi vaihtaa ja tiedustella on näin hyvä. Murjottava kampaaja ei houkuttele käymää.
      Muutaman kerran kävin kotikampaajalla, tulos oli aluksi hyvä, mutta sitten meni aivan limpoksi. Minua ärsytti kampaajan tavaton uteliaisuus ja ihmisten asioista kertominen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe