Tällä palstalla kysellään usein kannattaako tuoda auto ulkomailta ja suurin osa vastauksista on kettuilua. iIse ihmettelen, miksei enempää ihmetellä sitä, miksi meidän täytyy asiaa edes kysellä/harkita. Itse tuon autoni rakkaasta länsinaapurista ja se on vaan minulle edullisin tapa autoilla. Pikkasen kyllä minua risoo, kun ruotsalainen saa ja voi ajella suht hienoilla autoilla ja Paaaaljon halvemmalla. He saavat hakea autonsa Saksasta ja kukaan ei kysele juurikaan mitään, siis virkavallan edustajista sen kun vaan hakevat. Kukaan ei välitä onko autossa E merkintöjä vai ei kilpin saa, toisin kuin suomessa, jos auto on teknisesti kunnossa. Onko koko maailmassa tällaista palstaa edes, missä täytyy kirjoitella auton tuonnin kannattavuudesta, epäilen.
Kannattaako
6
200
Vastaukset
- Näin muualla
Katsopa vaikka Ranskan Suomi24 palsta. Sieltä löytyy samanlaista keskustelua auton tuonnista
- yjuhtgr
mitä onko ranskallakin suomi24 palsta, no voi kai ollakkin siellä kyllä taitaa jutella vaan suomalaiset. DUMBASS
- viva la legion
http://www.automobileclubdefrance.fr/
Hyvä yjuhtgr, käyppä tuolla linkin keskustelu palstalla lukemassa noista ranskalaisten auton tuonti ongelmista ja sitten kun olet koittanut sitä lukea ymmärtämättä, niin nuole vaikka tuo bumbattu ass puhtaaksi, sillä se on sinun tasoista toimintaa.
Ja miksi tämmöisellä palstalla neuvoa ketään, kun suurin osa neuvojista on tasoa multa tuli jo, eli ei mitään tietoa asiasta
- löytyy helposti,juu
Muualla maailmaahan keskustelllaa vain Suomen autojen maahantuonnista. Suomi on maailmalla hyvin suuri tekijä juuri autoilussa, se johtuu suuresta ihmismassasta ja keskeisestä sijainnista.
- jenkeistä joo
Kyllähän se yleensä tuodaan ulkomailta kun ei niitä suomessakaan tehdä. Minun autoni on tuotu jenkeistä monen muun samanlaisen kanssa ja samaan aikaan.
- notta notta mä notta
Jenkkilän ihannoijan prototyyppi: tyhmä kuin saapas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895685
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242677Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191476- 1851328