No niin taas kaivataan uutta laulukilpailua.. Olin vähäsen skeptinen kun näin Amarillon kilpailun laulajille, samalla kun Voice, Idols, Euroviisut ja kakki maailman karaoket ovat päällä samaan aikaan. Ajettelin kyllä osallistua tähän.
http://www.iltalehti.fi/popstars/2011121614959248_ps.shtml
Siis miten on edes varaa tuollaiseen? Jos telkkariskabojen palkinto on joku hikinen levy tehtynä helsingissä.
Big Jam -kilpailun voittaja äänittää voittaasinkunsa Los Angelesissa, ja mukana olevat muusikoit ovat olleet mukana mm sinkuilla J-Lo feat Pitbull "On The Floor", ja Lady Gaga:n Alejandro. Mary j Blidge, Britney, Celine Dion, Alexandra Burke...
Siis mitä tapahtuu??
Kilpailu tapahtuu vain Amarilloissa ympäri Suomea keväällä, eikä telkkarissa. Ja voittaja saa myös tehdä kiertueen syksyllä. Mitä te tuumailette tästä?...
Gagan,J-Lo:n, Britneyn muusikot Amarillon voittajasinkulla :O
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838