En ole ennen kokeillut hormonaalista ehkäisyä ja nyt aloitin kaksi viikkoa sitten cerazette-minipillerit. Nyt on alkanut tuntua että rinnat olisivat turvoksissa ja mietin onko se vain minun päässä vaiko pillereistä johtuvaa.
Minkälaisia ulkoisia vaikutuksia muilla on näistä tullut/kuinka pian? Voivatko rinnat kasvaa minipillereiden takia ja näin pian?
Itsellä ei onneksi ole vielä ainakaan ilmaantunut muita sivuvaikutuksia, jotka joillain kuulemma aika rajuja..
Cerazette ja sivuvaikutukset
3
629
Vastaukset
- dfgvd
Kaikki havaitut sivuvaikutukset on kirjattu tuotteen pakkausselosteeseen. Laki velvoittaa siihen.
Kannatta siis lukea sieltä niin saa kokonaisen kuvan aiheeseen ja oikeaa tietoa. - hll
kyllä tissien kasvaminen on yleinen oire pillereiden aloittamisen jälkeen. itsellä kasvoi B-kupista C-kuppiin. itse oon nyt käyttäny 3 laattaa cerazettea, aikaisemmin käytin yasminia pari vuotta. jatkuvaa vuotoa, muita sivuvaikutuksia en ole huomannut.. aion lopettaa näiden käytön, ei tuota vuotamista vaan jaksa, kivastihan se ehkäsee ku ei huvita läträtä.
- tyytyväinen
mulla ainakin tuli 6vkoa yhteen menoon verta kun vaihdoin cerazetteen,kasvoihin tuli akne ja muutenki teki ihan kaameeksi olon.lopulta sit keltarauhashormoni kuurilla loppu vuoto ja tilalle tuli kierukka.kierukka on kiva :) ei mitn onkelmia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110885- 408157
- 1235211
- 1433626
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776