Ydinvoima ruletaa!

Huomenna ..

"Ydinvoimakaan ei ole kuollut. Intialaiset julkistivat suunnitelmansa uudesta, entistä turvallisempaan tekniikkaan perustuvasta toriumvoimalasta. Voimalan paikka valitaan puolen vuoden sisällä, ja rakentaminen voi alkaa kahden vuoden kuluttua. Voimalan pitäisi valmistua vuosikymmenen loppuun mennessä.

Torium voisi ratkaista ihmiskunnan energiaongelmat, sillä polttoainetta on paljon runsaammin kuin uraania."


http://alturl.com/ajcct

14

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettäkö niin

      Aurinkoenergiaa nyt parhaimmillaan 20 %:n hyötusuhteella.
      Tuon lehtijutun mukaan viiden vuoden päästä " Aurinkoenergiaa 90 prosentin hyötysuhteella" .

      Jos kehitys jatkuu yhtä nopeana, kymmenen vuoden päästä auronkoenergiaa jo 160%:n hyötysuhteella,.

      Niin se kehitys kehittyy....

    • samaa lätinää

      "kerran tulee olemaan..." Viisivuotissuunnitelmat kuin entisessä Neuvostoliitossa.

    • Koululaiset ovat

      vielä joululomalla ja sen huomaa.

      • ettäkö niin

        Ydinvoima rulettaa niin vahvasti että Vastaajakin on katsonut parhaaksi häipyä palstalta.
        Saman aikaisesti Vastaajan kanssa muutama muukin aktiivinen nimimerkki on kadonnut palstalta.
        Jos olisi ilkeä voisi epäillä että kadonneiden nimimerkkien takana on ollut yksi ja sama kirjoittaja ?


      • Sama ilmiö
        ettäkö niin kirjoitti:

        Ydinvoima rulettaa niin vahvasti että Vastaajakin on katsonut parhaaksi häipyä palstalta.
        Saman aikaisesti Vastaajan kanssa muutama muukin aktiivinen nimimerkki on kadonnut palstalta.
        Jos olisi ilkeä voisi epäillä että kadonneiden nimimerkkien takana on ollut yksi ja sama kirjoittaja ?

        on todettu ennenkin.Ei tule riitaa kun keskustelee itsensä kanssa.Sensuuri iskee näihinkin kohta kun ovet Helsinki-Vantaalla käy.


    • toriumvoimala

      Meijänki pitäs peruu olokiluorot sun muut ja keskittyä niiden sijjaan tuohon järkevämpään, kuten italiassa.....

      • Berlusconin

        rahankäyttöäkö tarkoitat? Valtio melkein konkurssissa.


      • ettäkö niin

        Väärinajattelijan kohtalo

        " Japanin poliisin mukaan kyseessä oli joko itsemurha tai onnettomuus "


    • zsexdrcft

      Uusi Karen Silkwood legenda?

      • Jaa Miten

        ÖÖöh - miten se toimii lapissa?


      • Ei toimi
        Jaa Miten kirjoitti:

        ÖÖöh - miten se toimii lapissa?

        Vasta suunnitteluasteella oleva viritys vaatii korkeahkon lämpötilan toimiakseen.Lappi ja Nevada ovat kaksi aivan eri asiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe