Kaikella keinoilla neuvotaan äänestämään jotain muuta kuin niinistöä, jotta päästäisiin toiselle kierroksella. Tutkikaapa noita lehtikirjoituksia.
Ilkka-lehti neuvoo myös äänestämistä
10
118
Vastaukset
- epäilenpahasti
Ihanko totta? Minä en ole huomannut. Kerro, missä kohtaa niin voi katsoa, olemmeko tulkinneet asiaa samoin.
- usrep
Voi voi kelmikorhosta, ei voi kun tuntea suurta myötähäpeää kelmin puolesta.
"Jarmo Korhonen Soinin vaalimainoksesta: Kukaan ei käytä tuollaista villapaitaa puvuntakin kanssa"
Soinille ääni. - pikku-juntti
No mutta kukaan ei todellakaan käytä korkeakauluksista poolopaitaa pikkutakin kanssa. Ei etenkään silloin, kun takki on liian pieni. Jarmo on ihan oikeassa, mutta ehkä juuri tuo tyyli kosiskelee parhaiten soinilaisia äänestäjiä. Pikkaasen junttia olla pitää.
- Hugo Boss PeTo
Ja sinä muotiarvostelija Peräreikäjoelta tiedät nämäkin muotivirtaukset.
- muoti-ikoniksi
Oletko nähnyt kyseisen yhdistelmän jonkin muun ihmisen yllä? No, ehkä Soini luo uusia trendejä muotimaailmaan - ylitiukka poolopaita ja pieneksi jäänyt pikkutakki.
- Vesipallomestari
Lipposta kannattaa äänestää! Väyrysen äänestämnen on sama kuin äänestääs Leonid Brezneviä venäjän vaaleissa!
Niinistön äänestäjä vaan äänestää kokoomuksen eriarvoistavan politiikan jatkuvuuden puolesta. Soinia ei kukaan järki-ihminen äänestä, koska populismilla ei pitkälle pötkitä. - ex tilaaja
Ilakkahan on jatkaa tutulla kaavalla. Muistuttaa kirjootuksillaan entistä Bravdaa.
- 60-70-luvuilla
Muistan ajan kun poolopaita ja pikkutakk iolivat suurta muotia - 70-luvulla. Minunkin mieheni oli komea, vaikkei muuten olekaan.
- kaasuputkipoika
Vesipallomestarihan on aivan kuutamlla kirjoottaessaan Patestaa (Lippos)
Nimenomaanhan Lippooonenhan muistuttaa entisajan Neuvostojohtajia.
Lippoosta äänestävät haluuvat varmaan tällaista johotamistyylii. - Valehtelet! Sinulla
Valehtelet! Sinulla ei ole kaikkia Korkkareita hyllyssäsi! Valehtelet! Tex Willer ampui myös vasemmalla! Valehtelet, kun sulla ei ole virallista valvojaa jeesuksen syntymässä. Valehtelet, kun et äänittänyt tai kuvannut dioille sitä! Minä olen Klenkka ja mulla on kaikki sota-arkistot kotonani. Varastin ne ollessani Isosaaren saunakoskettelijavääpeli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780