Moi! Mä oon 18 vuotias syömishäiriötä sairastava tyttö joka ei enää jaksa tätä. Päätin alkaa taistella vastaan. En jaksa enää laihduttaa. Uskallan jo syödä suklaata nyt juhlien kunniaksi ja muutenkin sellasta ruokaa mitä en oo ennen sallinut. Pelottaa kuitenkin kuinka nopeasti kilot tulevat kun alkaa syömään? Pituudeltani oon 165,5 cm ja painoni on alimmillaan ollut 35, uudenvuoden aattona. Uutena vuotena kuitenkin unohdin kaiken ja annoin itseni syödä. Ja oon siitä asti sallinut syödä aina jotain. Maha on ollut joka päivä tosi turvonnut ja paino nousee ja vähän taas laskee ja nousee eli vaihtelee tosi rajusti. Kaikki sanoo mulle että saan syödä ihan mitä lystää ja kuinka paljon, kun kerta on loma ja juhla. Nyt viiden päivän aikana oon lihonut varmaan 2-5 kiloa, ja se ahdistaa tosi paljon.. Mikä olisi mun ihannepainoni? MIkä mulla ois tavoite? Ja saako oikeasti syödä kaikkea mitä haluaa? Ku kuka haluaa tällaista luurankoa?
Kyllästynyt ja janoaa neuvoja
2
<50
Vastaukset
- ....................
Noilla mitoin oikea paikkasi olisi tällä hetkellä sairaala!!!
Siis 165,5 cm ja 35 kg?! Sinulla on _vaikea_ alipaino. Normaalipaino olisi tuon pituiselle BMI 20 alkaen, sinulla se on 12.96
Millainen hoitosuhde sinulla on?
Sinulle taisi tulla näppäilyvirhe joko pituudessa tai painossa.....
Sh:ä sairastava lienet tietoinen mm. BMI-ym. asioista............ - mummeeli
Ihan oikeasti: Saat syödä ihan mitä haluat! Hyvä juttu että olet kyllästynyt ruokkimaan syömishäiriöpeikkoa; linkoa se hiiteen ja potkaise sitä persuuksille meniäisiksi. Sitten saat ihan itse päättää mitä syöt ja voit paljon paljon paremmin. Se ahdistus tulee syömishäirikköpeikolta, se kiusaa sinua ahdistamalla syömisestä. Siksi kannattaa lähettää se kiiruusti matkoihinsa, hus hus, mene pois äläkä takaisin tule!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689